Side 15 af 21 FørsteFørste ... 512131415161718 ... SidsteSidste
Viser resultater 211 til 225 af 314

Emner: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

  1. #211
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    28

    Re: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

    En sportsbar i Berlin der viser Kazan-FCK? -Hvis man ikke ved det med sikkerhed, tages gode links til sportsbarer også imod med glæde...

  2. #212
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

    Når nu der efterlyses Budapest i tråden, vil jeg gerne anbefale Box Utca.
    Det er en efter ungarske standarder forholdsvis dyr sportsbar/restaurant, men ikke dyr set i forhold til, hvad vi er vant til herhjemme.
    Den ligger i gåaftand fra metroknudepunktet Deak Ferenc Tér (se link).
    Det kan anbefales, at man dukker op i god tid før kampen og forhører sig ang. om de kan vise kampen, idet der kan være ret fyldt.
    Men da de har mange tv, og mange kanaler (hvor jeg i øvrigt tvivler lidt på lovligheden af nogle af dem), har det været mig muligt, at se mangen en Europakamp der.
    Superliga kan de dog ikke klare.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  3. #213
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

    ›En sportsbar i Berlin der viser Kazan-FCK? -Hvis man ikke ved det
    ›med sikkerhed, tages gode links til sportsbarer også imod med
    ›glæde...
    Det store problem ved at se CL i Tyskland er, at de ofte blot viser de kampe med tyske deltagere, eller i stedet viser det de kalder Konferenz (staveplade?), hvilket vil sige, at de zapper mellem de forskellige kampe.
    I forbindelse med Panathinaikos-kampen klarde jeg problemet ved, at gå på græsk restaurant, så et godt bud vil derfor være, hvis du kan være så heldig at finde en russisk ditto.

    (Ovenstående er skrevet udfra erfaringer i München. Berlin kan sagtens forestilles at være mere international, hvorfor en almindelig sportsbar måske kan klare jobbet.)

    Derfor kan dette jo være et svar til folk, der leder efter et sted at se FCK i München. Man skal være meget forberedt på, at man ikke kommer til at se kampen, da der er usædvanligt få sportsbarer i byen, og de få der er, er meget lidt behjælpelige. Jeg havde endda allieret mig med en lokal, men lige lidt hjalp det.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  4. #214
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    422

    Re: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

    Det store problem ved at se CL i Tyskland er, at de ofte blot viser de kampe med tyske deltagere, eller i stedet viser det de kalder Konferenz (staveplade?), hvilket vil sige, at de zapper mellem de forskellige kampe.
    Lige hvad angår aftnens kamp, er Rubin - FCK den eneste kamp,
    der spilles på det tidspunkt. (18.30)
    Så det burde være muligt.

    Jønch..
    "When angry, count to four; when very angry, swear" ~ Mark Twain ~
    Jønch's Avatar

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #215
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    70

    Re: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

    Chelsea-FCK i Australien.

    Er der nogen, der ved, om man viser europæisk Champions League i Australien, eller om man ganske enkelt er ligeglad?

    I det fald, at man sender europæisk fodbold (ca. kl. 6.00 lokal tid) er sandsynligheden vel okay for, at man vælger at sende Chelsea-FCK og ikke den anden kamp samme dag?
    "Dette er det sykeste jeg har sett noengang! ALDRI sett Rosenborg blitt så jævlig rævkjørt"

    "Jeg veit ærlig talt ikke hva som er verst - spillet vårt eller FCKs sløsing med sjanser. Det kunne jo stått 7-0 til FCK ved pause uten at noen kunne sagt at det hadde vært ett urettferdig resultat."

  7. #216
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

    Chelsea-FCK i Australien.

    Er der nogen, der ved, om man viser europæisk Champions League i Australien, eller om man ganske enkelt er ligeglad?
    Denne fine wiki-oversigt har svaret: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...e_broadcasters

    og det er positivt :-). Så er det bare at finde et (åbent) sted med stor kabelpakke, hvis ikke du er et sted med eget tv og de rette kanaler.

    Oversigten kan med fordel tilføjes til trådstarterens oversigt, hvis denne altså stadig opdateres *prikker til gamle Pierre Bög*
    Sidst redigeret af Mads740 : 20.12.10 kl. 18:40
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #217
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    12

    Re: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

    Så er den gal igen .... Har en kammerat der er i Phuket, nogen der har et bud på hvor man kan se CL bold i morgen aften, så vidt jeg kan forstå på ham skal barene lukke kl 2, men er der måske et sted alligevel ?

    /Blade

  10. #218
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    304

    Re: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

    Er der mon nogle FC'ere som er i San Diego? I så fald vises kampen i morgen mod Chelski på The Shakespeare Pub fra kl. 11:00 am lokal tid:

    http://www.shakespearepub.com/sport/soccer/

    Håber at se en fan eller to :-)

    Forza FC!
    Sometimes I lie awake at night and I ask, "Why me?", then a voice answers "Nothing personal, your name just happened to come up"

  11. #219
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    347

    Re: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

    Er der nogen der kan fortaelle mig hvordan jeg ser Chelsea - FCK hvis jeg befinder mig i Salvador, Brasilien?

  12. #220
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

    Er der nogen der kan fortaelle mig hvordan jeg ser Chelsea - FCK hvis jeg befinder mig i Salvador, Brasilien?
    Bedste bud er vel det link Mads740 smed for et par måneder siden,,

    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...e_broadcasters
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  13. #221
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

    PARIS -

    Nu ændrer tingene sig jo med tiden og helt tilbage til 2008 kan jeg ikke finde nogle svar, der handler om paris i denne tråd. Nogen der kender steder, der viser FCK-kampe?

    Jeg kommer til at være der ved returkampen i 3. runde (vores første) i den første uge af august - og ville jo ikke så gerne gå glip af den.

    Alternativt - ved nogen om man kan bruge viaplay eller canal digitals version af samme program i udlandet - eller om det vil give problemer fordi man ikke er på dansk IP.

    -tommo
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  14. #222
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,024

    Re: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

    Nogen der kender et sted, som viser vores superligakampe i Rhodos by på Rhodos, Grækenland?
    mvh. Kasper!
    Wiland
    Ankersen - Antonsson - Zanka - Augustinsson
    Kusk - Kvist - Delaney - Jørgensen
    Cornelius - Pourié

  15. #223
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007
    Indlæg
    36

    Re: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

    Er der nogen som kender et sted i Barcelona eller omegn som viser nogle af Fc´s kampe?
    Jeg er i Barcelona til både første ude og hjemmekamp denne sæson - Jeg har før haft held til at finde små barer rundt omkring i verden som havde viasat - Men har intet fundet indtil videre i Barcelona...

    Hjælp:)

  16. #224
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    331

    Re: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

    Hej.

    Er det näste aars tid bosat i Düsseldorf, Tyskland. Af denne aarsag söger jeg folk med tips til hvor man kan se dansk superliga hernede. Evt kan omliggende byer som Essen, Köln, Dortmund osv. ogsaa väre af interesse.

  17. #225
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    2

    Plzen - FCK i Stockholm?

    Hej,

    Vi er et par FCK-fans, der er så uheldige at være i Stockholm d. 24. august, hvor FCK spiller returkamp ude mod Plzen. Vi vil meget gerne se kampen, så jeg tænkte, om der var nogen, der havde kendskab til barer eller lignende, som viste den på tv?

    På forhånd tak.

    /Christoffer

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Følger du andre danske hold i Europa?
    By Benjamin19 in forum De lange linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 06.08.10, 08:12
  2. Svar: 135
    Sidste Meddelelse: 16.08.07, 23:01
  3. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 08.09.06, 11:06

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •