Side 16 af 21 FørsteFørste ... 613141516171819 ... SidsteSidste
Viser resultater 226 til 240 af 314

Emner: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

  1. #226
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    79

    Re: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

    Mjellow

    Nogle der kender et sted i Stockholm der sender cl hjemme kampen 16 august mod tjekkerne ?
    Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!
    http://www.samarit.dk

  2. #227
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    74

    Re: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

    Skal en tur til sydspanien, hvilket uheldigvis falder sammen med cl kampen d. 16 mod Plzen.

    Nogen der kender en bar i Marbella/Malaga som kunne vise den?

    Det er lidt af et long shot, men håber der er en, der kender et sted.

  3. #228
    MaQ er offline - Representin' N'Bronx -
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    642

    Re: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

    Jeg tager på fredag en uge sydpå til Bodrum i Tyrkiet og misser derfor både kampen mod FCM og kampen mod Plzen. Nogen der ved, om kampene bliver vist dernede?

  4. #229
    Tilmeldingsdato
    Dec 2006
    Indlæg
    173

    Re: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

    Jeg er på ferie på Kos, når vi skal spille mod tjekkerne d. 16? Nogen forslag til hvor den kunne blive vist?

  5. #230
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

    Den har været nævnt før, men jeg smider alligevel lige en beskrivelse af den fantastiske Slingbox :-)



    Den kan anskaffes for mellem 1500 og 2000 kroner, bl.a. hos Amazon.

    Man smider et antennestik i, et netværkskabel og evt. et komponent-kabel / komposit-kabel fra ens kabeltv-box/harddisk-optager/medieafspiller. Derudover så tilslutter man et kabel med IR transmittere, så Slingbox'en kan styre ens apparater. Afhængigt af Slingbox-model kan man tilslutte op til 3 dimser.

    Så kan man via et windows-program, en hjemmeside eller en android/iphone app logge ind på sin Slingbox. Og så kan man streame alle ens egne TV-kanaler samt signalet fra tilsluttet udstyr. Dvs man kan skifte kanal som sad man foran sit fjernsyn, og man kan styre sin harddiskoptager. Så hvis man lige har glemt at optage Onside, så hiver man bare lige sin telefon frem, og sætter videoen til :-)

    Det koster nogle penge, men jeg har så til gengæld ikke misset en FCK-kamp siden jeg købte den. Man er så måske nogen gange ikke den mest festlige bordherre, og nogle gange får man 2x45 minutters dårlig mave til familie-bryllupper, men det har min familie lært at leve med. Man er som regel meget populær blandt de mandlige festdeltagere, og det kan være vældig hyggeligt, når 8 personer følger den afgørende stigning i Tour de France på ens iPhone :-)

    Man kan fint give andre adgang til sin Slingbox, men den kan kun streame til EN modtager ad gangen. Det er noget rettigheds-noget, for man må naturligvis ikke streame til gud og hver mand. Men hvis man ikke selv skal bruge boksen, så kan man fint lade en ven "låne" signalet, så udenlands-ramte f.eks. kan se lidt fodbold. Hvis man så alligevel selv skal bruge den, så smider man dem af med et administrator-kodeord.

    Det hele er dog ikke 100% fantastisk. Den sender signalet ud via din internet-opkobling, og kvaliteten skaleres efter båndbredden. Så en fornuftig upload-hastighed er en god ting. 1 Mbit er mindste krav, 2 Mbit er meget bedre. Mere er typisk ikke nødvendigt, da den af en eller anden tåbelig grund ikke kan udnytte båndbredden og sende i super kvalitet. Men kvaliteten er generelt ganske udmærket, dvs. som et gammelt analogt fjernsynssignal.

    Det mest irriterende er at den kun har analog tuner - velkommen til fortiden - så det sætter en begrænsning. Det betyder at man næsten er tvunget til at forbinde en ekstern box med en digital tuner. Hvis man ikke har en ekstern box med tuner men kun benytter tuneren i sit TV, så kan man ikke se de digitale kanaler på sin Slingbox. Jeg har tilsluttet min YouSee-box og det virker fint, men det ville bare være nemmere og mere fleksibelt med en digital tuner. Måske der kommer en udgave med digital tuner en dag, men SlingMedia er ikke et firma, der rykker voldsomt hurtigt.

    Men alt i alt er det altså en dims, som jeg varmt kan anbefale, hvis man bare ikke kan holde ud at misse en kamp, fordi man er i sommerhuset eller ude at rejse eller lign.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  6. Den følgende bruger er enig i dette:
    HM

  7. #231
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    79

    Re: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

    http://www.olearys.se/Default.aspx?C...527&UnitID=111 Viser fck-pilz i Stockholm, så der er jeg at finde i morgen
    Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!
    http://www.samarit.dk

  8. #232
    Cbas er offline Har de rigtige meninger
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    138

    FCK i New York

    Jeg har fundet et sted i New York som med 95% garanti viser FCK - viktoria Plzen. Hedder McAleers irish pub og ligger på Amsterdam avenue ved 80th street West. Bartenderen vidste intet om "fodbold" men han har 9002 kanaler og plejer at kunne finde kampe til dem der spørger ;-)

    Jeg sidder i baren fra klokken 14.30 US tid

    /mesterton

  9. #233
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

    London næste uge mod Plzen.

    Jeg har søgt den her tråd igennem og fundet hvad der lader til at være tre muligheder. Men det nyeste om det er alligevel tre år gammelt. Nogen der har nylige erfaringer med en af de her to?

    Famous Three Kings
    The Sports Cafe

    Desuden har jeg også hørt om en skandinavisk bar - nogen der kender den?

    Ja, og er der nogen, der har nogle planer om at se den, så råb endelig op. FCK i London ser ud som om det har været dødt i over fire år.

    og slutteligt. Nogen der nogensinde har set FCK i Washington D.C? Er der når vi spiller første gruppekamp i EL (jaja eller CL)
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #234
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

    The Sports Café har nu bekræftet, at de viser kampen. Jeg er der fra omkring 19 tror jeg. Kom glad.

    T
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #235
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

    ›The Sports Café har nu bekræftet, at de viser kampen. Jeg er der
    ›fra omkring 19 tror jeg. Kom glad.

    ›T

    For os nu-londoner, hvor ligger den så henne?
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  14. #236
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,001

    Re: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

    ››The Sports Café har nu bekræftet, at de viser kampen. Jeg er der
    ››fra omkring 19 tror jeg. Kom glad.
    ››
    ››T

    ›For os nu-londoner, hvor ligger den så henne?

    På Haymarket lige rundt om hjørnet fra Trafalgar Square. Lige midt i turisthelvedet og i øvrigt også en helt forfærdelig bar. Den (lidt) mindre forfærdelige Zoo Bar oppe omkring Leicester Square plejer i øvrigt også at vise de fleste større skandinaviske kampe.

  15. #237
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

    ››The Sports Café har nu bekræftet, at de viser kampen. Jeg er der
    ››fra omkring 19 tror jeg. Kom glad.
    ››
    ››T

    ›For os nu-londoner, hvor ligger den så henne?

    Her
    Hejsa
    Elver's Avatar

  16. #238
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

    ›››The Sports Café har nu bekræftet, at de viser kampen. Jeg er der
    ›››fra omkring 19 tror jeg. Kom glad.
    ›››
    ›››T
    ››
    ››For os nu-londoner, hvor ligger den så henne?

    ›På Haymarket lige rundt om hjørnet fra Trafalgar Square. Lige
    ›midt i turisthelvedet og i øvrigt også en helt forfærdelig bar.
    ›Den (lidt) mindre forfærdelige Zoo Bar oppe omkring Leicester
    ›Square plejer i øvrigt også at vise de fleste større
    ›skandinaviske kampe.

    Anede ikke, den var så slem. Har talt med Famous Three Kings - og de viser den også. Så hvis det andet er helt fucked, så tager jeg derhen i stedet.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  17. #239
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    174

    Re: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

    Jeg har lige tilbragt en uge i Alanya i Tyrkiet og kan berette om at mulighederne for at se FCK dernede er rigtigt gode. Stedet er yderst præget af nordiske turister, så flere steder reklamere blandt andet med at de viser alle Tippeliga-kampe og dagen før vi spillede mod FCM havde jeg min FCK-trøje på og jeg skal da love for at mange barer/restauranter gjorde mig opmærksomme på at lige netop DE viste FCK's kamp den efterfølgende dag.

    Alt-i-alt så jeg nok 10 steder der skiltede med det, så hvis man er dernede (helt præcist var jeg ved Kleopatra-stranden), så ifør dig den hvide trøjer og bevæg dig rundt en tre-fire gader fra stranden, så kan det ikke mislykkedes
    dasgringo ser på FCM og nikker anerkendende af det snedige svar..

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #240
    Elle er offline Teddy Stadium Survivor
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    630

    Re: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

    Montreal anyone?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Følger du andre danske hold i Europa?
    By Benjamin19 in forum De lange linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 06.08.10, 08:12
  2. Svar: 135
    Sidste Meddelelse: 16.08.07, 23:01
  3. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 08.09.06, 11:06

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •