Side 18 af 21 FørsteFørste ... 815161718192021 SidsteSidste
Viser resultater 256 til 270 af 314

Emner: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

  1. #256
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: FCK - Juve i Marrakech?

    nu kender jeg ikke marrakech specifikt, men jeg ved de går meget op i fodbold i marokko. Gå ind på din lokale bar eller restaurant og spørg rundt. Der er helt sikkert en bar et sted som viser CL. Men om du kan få lov at se fck - juventus kan godt være svært måske...

  2. #257
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    232

    Re: FCK - Juve i Marrakech?

    Jeg vil tro du kan koebe kampen paa UEFAs site (og det er endda helt lovligt!)
    http://video.uefa.com/Video/Live/Com...MatchList.html
    - Vinnie
    Vinnie's Avatar

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #258
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,817

    Re: FCK - Juve i Marrakech?

    Al Jazeera Sports kanaler er rimeligt udbredt i det meste af den arabiske verden.
    Og Al Jazeera Sport HD4 viser kampen, så hvis du kan finde et sted der har den brede pakke af Al Jazeera Sport så kan du se den
    http://www.en.aljazeerasport.tv/Schedule

  5. #259
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    7

    Re: FCK - Juve i Marrakech?

    Jeg skal til Istanbul fra d. 29. september til d. 3. oktober. Derfor søger jeg lidt hjælp til hvor og om jeg kan, se Real Madrid-FCK d. 2. oktober i Istanbul nogle steder? Har nogen nogle erfaringer?

  6. #260
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Exil-tråden: alt om og for FCK-expats

    Jeg kan se at det er blevet efterspurgt et par gange i denne tråd uden held, men det kunne jo være at folk er blevet klogere.
    Er der nogen kender et sted et i Hamburg hvor man måske kunne overtale dem til at slå over på F.C. Københavns kamp på onsdag. Altså mens både tyske Bayern Leverkusen og tyske Bayern München spiller samtidigt. Nogle der har nogle ideer?

    På forhånd tak!

  7. #261
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Stockholm - hvor kan man se FC København?

    Jeg har brug for hjælp. Jeg er indlagt til genoptræning på Montebello i det solrige Costa del Sol. Helt præcis er der tale om Benalmadena Pueblo, lidt sydvest for Malaga. Jeg er her både når vi spiller i århus på søndag og når vi spiller hjemme imod fcm næste søndag, så jeg er desperat efter at finde et sted hvor jeg kan se kampen, eller et sted hvor der er mulighed for at streame den, da internettet er virkelig dårligt her på stedet.

    Så byd endelig ind hvis i ved noget som kan komme mig til gavn hernede. :)
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  8. #262
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    689

    Re: Stockholm - hvor kan man se FC København?

    Hvor kan jeg se FCK-AGF i Madrid?? :)

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #263
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: FCK på Cypern, Fig Tree Bay

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Måske første post kan blive opdateret? Det ville sikkert hjælpe mange
    Jeg quoter lige mig selv.
    Når en tråd ligger som stickey, så nytter det ikke noget, at den er håbløst utidssvarende.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #264
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: FCK på Cypern, Fig Tree Bay

    Hey

    Nogen der ved hvor man kan være heldig at se Superliga i Barcelona:-)?

    På forhånd tak....

  13. #265
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Portugal - Lissabon

    Nogen, der har den fjerneste ide om det er muligt, og i så fald, hvor man kan se Superligakampe live i Lissabon?
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  14. #266
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Portugal - Algarve (Albufeira)

    Nogen, der har den fjerneste ide om det er muligt, og i så fald, hvor man kan se Superligakampe live på Algarve-kysten, meget gerne i eller nær Albufeira?
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  15. #267
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Portugal - Lissabon

    Citat Oprindeligt indsendt af Awesome Se meddelelser
    Nogen, der har den fjerneste ide om det er muligt, og i så fald, hvor man kan se Superligakampe live i Lissabon?
    Uden på nogen måde at vide det, så tror jeg en sportsbar i Bairra Alto (område med masser af natteliv) vil være det bedste bud. Om dansk superliga indgår i sortimentet er nok tvivlsomt, men om ikke andet kan de måske streame den for dig. Cena De Copos kan vise tre kampe samtidig, måske du via Facebook kan høre om de kan hjælpe dig til lidt superliga.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #268
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    394

    Re: Portugal - Lissabon

    Er strandet i Alcudia, nogen der kender en bar her, der kunne tænkes at vise aftenens kamp?
    FCK's fans were magnificent, as usual, but it would be patronising to say that they got behind a plucky underdog who got lucky. That may apply to most teams who take points from Barca - but not this one.

  18. #269
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Portugal - Lissabon

    Citat Oprindeligt indsendt af Ludo Se meddelelser
    Er strandet i Alcudia, nogen der kender en bar her, der kunne tænkes at vise aftenens kamp?
    Ved ikke om rådet stadig er relevant, men restauranten/baren Gota Kanal, som ligger calle del zoo 3, alcudia, viste OB-FCK i 2008. Restauranten ligger der endnu så er næsten overbevist om du vil kunne se FCK's kampe her. De viste al skandinavisk fodbold da jeg var der i 2008.

  19. #270
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: Portugal - Lissabon

    Brisbane, anyone?

    De fleste danske kampe bliver godt nok spillet om natten, men er der alligevel en der kender et sted der bliver vist bold?
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Følger du andre danske hold i Europa?
    By Benjamin19 in forum De lange linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 06.08.10, 08:12
  2. Svar: 135
    Sidste Meddelelse: 16.08.07, 23:01
  3. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 08.09.06, 11:06

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •