Side 2 af 21 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 314

Emner: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    1,374

    Re: Exil-tråden: alt om og for FCK-expats

    Da jeg fra august d.å. og et halvt år frem skal slå mine folder i Budapest, ville jeg være ganske taknemmelig, hvis der var nogen der kendte til et sted der viser den stolte magyar; Rabos kampe. Ved godt det er et long shot, men det er da et forsøg værd.

    Mvh
    Søren

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    415

    Re: Exil-tråden: alt om og for FCK-expats

    Café Fat Boy's på Place de Luxembourg i Bruxelles, lige ved EU-parlamentet, kan tage alle jordiske kanaler. Bare rend ind og spørg om de gider slå over på 3+ og bestil Tongerlo triple...dejlig øl!

  3. #18
    CR er offline Munkene fra Freiburg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    462

    Re: Exil-tråden: alt om og for FCK-expats

    En opdatering vil vist vaere paa sin plads ... jeg tror ikke, Urban i Luxembourg viser dansk fodbold mere, men proev Crossfire, Rue Dicks - den skulle vaere sikker (www.crossfire.lu).

    Har nu siden juni ledt Wien tynd efter et sted med Viasat sport, men hidtil forgaeves ... hvilket er noget l***.

    /Claus

  4. #19
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    21

    FCK-kampe i udlandet

    Som hver sommer skal det her spørgsmål komme op...

    Nogen der har et link til den der tråd, hvor man kan se, hvilke steder man kan se kampene i udlandet...

    Skal selv til Alanya, Tyrkiet

    -----

    Tråden
    Sidst redigeret af Tronje : 29.07.05 kl. 13:40 Årsag: Fik hjælp andetsteds :)

  5. #20
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    33
    Legion Løvehjerte større og stærkere dag for dag...

    "Legio Patria Nostra"

  6. #21
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    823

    Re: FCK-kampe i udlandet

    Det vil kræve, at man på stedet kan tage viasat (Danmark). De køre på et specielt kode system, så du skal have både boksen, kortet og parabol hovedet med.

    God fornøjelse og husk så at planlægge ferien uden for sæsonen næste år!

  7. #22
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    3

    Fodbold i New York

    Hej,
    Vi er nogle stykker der skal bo i New York i 4 måneder og vil ikke gå glip af FCK's kampe!!! Er der nogen der ved om man kan se kampene herovre og i så fald hvor??? Vi hørte superrunden i radioen denne weekend, men det er ikke ligeså fedt som at se det (men vi ligger nr. 1 :-).

    Håber der er nogen der kan hjælpe og det er det rigtige forum jeg placeret dette emne. Hvis I også ved om man kan se landskamp herovre vil det være prikken over i'et!

    Jakes

  8. #23
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    137

    Re: Fodbold i New York

    Landskampen kan du se via Club Onside - Jeg ved ikke om der er steder de viser FCK's kampe
    //Ais

  9. #24
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1

    Re: Exil-tråden: alt om og for FCK-expats

    ›Hejsan.

    ›I Malmö kan TV3-kampene ses på Gloria´s på gågaden, og The Plays
    ›på Ö. Forstadsgatan.

    ›Om der er flere steder endnu vides ikke, men man har da muligheder her hinsidan.

    ›Mvh.
    ›FCK Malmö

    >Tak for en MEGET nyttig oplysning, har manglet et sted i malmø,
    kommer der nogle FC fan,og ser kampene............??

    MVH
    Endnu en FCK`er hinsidan

  10. #25
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    196

    Fck på tv i Rom??

    Har været lidt rundt på sidelinien men kan ikke se et svar nogen stedet på om nogen kender et sted der vises Fck i Rom??
    Kan se mange har været behjælpelige med f.eks. hvor det bliver vist i London så håbede at nogen måske kunne hjælpe mig med et sted...

  11. #26
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    217

    Re: Fck på tv i Rom??

    I samme tråd søger jeg et sted i Madrid (hvor jeg befinder mig når vi tager imod HSV) som viser FCK - på forhånd tak.

  12. #27
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    922

    Re: Fck på tv i Rom??

    Og jeg i Bruxelles...
    "Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."
    - Bill Shankly

  13. #28
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    14

    Re: Fck på tv i Rom??

    Og jeg er i Huahin :-( sku' en dårlig planlagt ferie. Men det er jo min egen skyld. Det bliver en super oplevelse for alle jeg heldige tilskuere (ok-resultatet giver lige det sidste)
    Gode kampe til jer.

  14. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Exil-tråden: alt om og for FCK-expats

    Hej Folkens
    Jeg var for et stykke tid siden i Riga. Der er rigtig meget dansk i byen, og på engelske pupper vises fodbold via Viasat, hvilket betød at jeg så¨FCK-Brøndby derovre... eller det vil sige 80 min af kampen, så kom en ligegyldig engelsk kamp mellem Chelsea og Liverpool.

    Min promile gjorde at jeg ikke kan huske navnet, men centrum er ikke så stor, og der er ikke ligefrem fyldt med engelske pupper!

    Torben

  15. #30
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    7

    Re: Exil-tråden: alt om og for FCK-expats - Prag

    Scandinavian house i Prag viser en del landskampe, og har så vidt jeg ved også tidligere vist superliga bold. Pga. tekniske problemer med deres satelit, kan de dog ikke vise FC's kampe.
    Jeg har ikke fundet andre steder med mulighed for at se HSV kampen, men er meget interesseret hvis nogen har forslag.

    http://www.scandinavianhouse.cz/

Side 2 af 21 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Følger du andre danske hold i Europa?
    By Benjamin19 in forum De lange linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 06.08.10, 08:12
  2. Svar: 135
    Sidste Meddelelse: 16.08.07, 23:01
  3. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 08.09.06, 11:06

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •