Side 9 af 21 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 314

Emner: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    39

    Re: Muligheden for at se BIF-FCK i udlandet?

    Det ka du da også, bare der er internet.

    Mvh Nve

  2. #122
    copje er offline Frihed til at vælge .....
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    488

    Re: Muligheden for at se BIF-FCK i udlandet?

    ›Hejsa.

    ›Er desværre på Tenerife den dag vi spiller hjemme mod Brøndby d. 5. november.

    ›Eller bare nogen som kender til et sted de evt. kunne vise Brøndby-FCK kampen?

    Der er flere cafeer / barer på Tenerife der viser diverse kampe fra de forskeliige ligaer. Men det kræver lidt fodarbejde i nærområdet omkring hotellet for finde den bar der kan vise kamep fra TV3+. Ellers ring til hotellet inde du tager afsted og hør om de ikke kan hjælpe dig :-)
    "Don't judge a man by the color of his skin, but by the content of his character." Martin Luther King

    "I'm sorry, Frank, I think you missed it. Queen to bishop three, bishop takes queen, knight takes bishop, mate." Stanley Kubrick

  3. #123
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    4

    FCK - Man Udt i Køln?

    Hej

    Er lidt i panik - så jeg prøver lige dette forum. Er der nogen, der har et bud på, hvor man kan komme til at se kampen i aften, hvis man nu er så heldig at sidde i Køln???

    Er blevet sendt til konference af min onde arbejdsgiver og har mega ondt af mig selv - især fordi jeg måtte sige farvel til min billet til kampen *suk*.

    Anyway - jeg kender slet ikke byen, så hvis der er nogen, der kender en god sportsbar (evt med danske tendenser :o) vil det være fedt.

    Rigtig god kamp

    Mvh. Great B


    PS. Overvejer at have min hjemmebanetrøje på til konferencen, for lige at udtrykke min stille protest...

  4. #124
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,625

    Re: FCK - Man Udt i Køln?

    Som altid kan man tjekke og forespørge i exil-tråden, der er sticky under Fan-til-fan. Køln er der dog ikke endnu - men du er jo velkommen til at svare der, hvis du finder en velassorteret sportsbar.
    Vi är inte med för att byta tröjor, ta autografer och se arenor och sånt skit. Oscar Wendt
    Perec's Avatar

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #125
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    496

    Re: FCK - Man Udt i Køln?

    ›Hej

    ›Er lidt i panik - så jeg prøver lige dette forum. Er der nogen,
    ›der har et bud på, hvor man kan komme til at se kampen i aften,
    ›hvis man nu er så heldig at sidde i Køln???

    Du vil højest sandsynligt kunne se den på nettet, hvis du er villig til at lægge et lille beløb.
    Viasat har kun rettighederne i DK, så du skal nok gå via UEFA's hjemmeside.

  7. #126
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    22

    Re: Muligheden for at se BIF-FCK i udlandet?

    Er der nogen der har erfaring med denne location free??? Jeg vil da vaere staerkt interesseret i, at smide saadan en op hjemme ved mine foraeldre.

    Peter S., FCKPL #0004
    Hong Kong

  8. #127
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Exil-tråden: alt om og for FCK-expats

    ›Det er ikke helt rigtig havd du siger med London. Der er faktisk
    ›en pub som er meget keen paa at vise dansk fodbold and anden
    ›dansk sport.

    ›Famous Three Kings - lige ved siden af West Kensington tube.

    Så er F3K aktuel igen! Er der nogen expats med den vanlige gang der, der har mulighed for at høre om de viser kampen mod Brøndby 18. februar, hvor jeg og diverse andre typer er i London?

    Der er, efterhånden usædvanligt for en pub, ikke en hjemmeside til Famous Three Kings, men jeg gætter da på at de stadig viser alverdens fodbold.

    Det var i øvrigt en sær oplevelse at ankomme der for to år siden for at se kampen fra Parken mod Tromsø. Der var proppet foran kæmpefjernsynet med folk der så England spille rugbylandskamp mod Frankrig. Og i et hjørne, på et mindre tv, kørte så Göteborg-Brøndby. Ingen så kampen. Det var tydeligt, at de som havde opholdt sig ved bordet var gået for nylig pga stillingen - 3-0 ved pausen :-)

    mvh,
    -smølle

  9. #128
    Dante er offline I'm medicated, How're you
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    78

    Re: Exil-tråden: alt om og for FCK-expats

    Jeg befinder mig, grundet studier, i Skotland fra februar til juni. Jeg kunne se i begyndelsen af tråden, at der har været forespørgsmål om FCK i Glasgow. Er der nogle, der ved noget om mulighederne for, at kunne se København i enten Glasgow eller Edinburgh?

    Dante
    I am the Objective Correlative. Fear Me!

  10. #129
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Exil-tråden: alt om og for FCK-expats

    Er der nogen, der kender et sted i Berlin, der viser kampen mod Vejle den 28. maj?

  11. #130
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: Exil-tråden: alt om og for FCK-expats

    ›Er der nogen, der kender et sted i Berlin, der viser kampen mod
    ›Vejle den 28. maj?

    Altså et sted i Berlin, hvor Vejle - FCK fra d. 27. maj bliver genudsendt? :)

  12. #131
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Exil-tråden: alt om og for FCK-expats

    ››Er der nogen, der kender et sted i Berlin, der viser kampen mod
    ››Vejle den 28. maj?

    ›Altså et sted i Berlin, hvor Vejle - FCK fra d. 27. maj bliver genudsendt? :)

    Var det ikke det jeg sagde :) Ja, tak - lige netop.

  13. #132
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    942

    Re: Exil-tråden: alt om og for FCK-expats

    Jeg fik selvfølgelig planlagt ferie sådan at jeg misser hjemmekampen mod Beitar *klasker panden*. Jeg vil derfor høre om der er nogen der skulle kende et sted på den græske ø Santorini det kunne tænkes at vise bold?

    Hilsen
    WII med et long-shot
    Tilskuer

  14. #133
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,001

    Re: Exil-tråden: alt om og for FCK-expats

    Er der nogen som ved om returkampen mod Beitar bliver vist et sted i umiddelbar nærhed af Genova, eller om den eventuelt bliver vist på en kanal man kunne forestillige sig man kan se i Italien?

  15. #134
    Andreas er offline Amsterdam Arena 23/08-06
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,397

    Re: Exil-tråden: alt om og for FCK-expats

    Nu har jeg ikke lige haft tid til at laese hele traaden, men i startindlaegget stod der intet om Prag. Jeg er i Tjekkiets hovedstad til naeste onsdag, nogle som kender en bar, der kunne finde paa/overtales til at vise Benfica-FCK? Heldigvis ikke samme dag, som Arsenal er i byen for at moede Sparta. Uheldigvis er det saa dagen efter, hvor jeg tager hjem om dagen!

    Paa forhaand tak, alle forslag er bedre end ingen...

  16. #135
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    39

    Re: Exil-tråden: alt om og for FCK-expats

    Jeg er i New York når fck spiller mod benfica, nogle der kender et sted hvor kampen kan ses?
    Har set der har været nogle forskellige bare oppe før. Men kunne ikke lige finde nogen info om en kamp på deres respektive hjemmesider

    Mvh
    Nve

Side 9 af 21 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Følger du andre danske hold i Europa?
    By Benjamin19 in forum De lange linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 06.08.10, 08:12
  2. Svar: 135
    Sidste Meddelelse: 16.08.07, 23:01
  3. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 08.09.06, 11:06

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •