Viser resultater 1 til 13 af 13

Emner: Den store "Nu må Viasat fandme skærpe sig"-tråd.

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,392

    Den store "Nu må Viasat fandme skærpe sig"-tråd.

    Det var på tide den kom (og at det ikke skete da de tørrede os for Chelsea-Barcelona er vist en svipser...)

    1) Hvad er det for noget pjat at sige, der er et frit valg mellem kampene Bayern-Chelsea og Inter-Milan, for derefter nærmest eksklusivt at lave optakt til den ene af dem? Så ved man ligesom godt hvad man bedes stemme på.

    2) Hvorfor fanden skal man snydes for PSV-Lyon ved at Schmeichel kommer ind og råber op om at der er forlængning, og at vi skal hurtigt videre? Hvorfor kan de ikke bare vise kampen forskudt, som lovet? Hvorfor skal vi i stedet have den spoleret, og vist de sidste 25 minutter af forlængningen?

    3) Hvorfor er lørdagspokalsemifinalen i England ikke blevet sat på 3+, så det igen kun er parabolkunder, der kan se lortet? Er det så vigtigt, at flest muligt ser genudsendelsen af Boston Legal?

    mvh,
    -smølle

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,219

    Re: Den store "Nu må Viasat fandme skærpe sig"-tråd.

    Hold dog mund din brokkerøv, selvf. vil vi se forlængningen live. Du kan optage den og gå en tur med hunden imens, hvis du absolut vil trækkes gennem de første 90 min i den rigtige tidsrækkefølge.

    - og pokalsemieen glæder vi parabolseere os til.
    mvh.Anders
    FC København - du ved aldrig, hvad der sker i morgen

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    836

    Vedr: Den store "Nu må Viasat fandme skærpe sig"-tråd.

    1) Har ikke gidet at holde øje med det, så det kan jeg ikke udtale mig om. Ville hellere selv have set Inter-Milan, men gad ikke spekulere mere i det, end bare at se den kamp der blev valgt

    2) Det synes jeg til gengæld er rigtig godt. Ved godt at det er ærgeligt for dem der gerne vil se kampen. Men til gengæld ville jeg godt nok også synes det var ærgeligt, hvis jeg skulle sidde og vente til kl. lort i aften, for at se den afgørende straffekonkurrence... eller bare følge den på livescore. Så jeg var meget positivt overrasket, da de sagde at de ville skynde sig hen og følge Lyon-kampen live.

    3) Blander jeg mig ikke i. Ville selvfølgelig gerne have kunne fulgt kampen, hvis jeg ikke havde andet at lave, men det er skam ikke noget jeg ærgrer mig over.
    William!
    JesperFCK's Avatar

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    836

    Vedr: Den store "Nu må Viasat fandme skærpe sig"-tråd.

    Ok, nu viser de slet ikke genudsendelsen af PSV-Lyon, men i stedet 2. halvleg fra chelsea-kampen igår. Det synes jeg til gengæld er ret skidt, hvis nu man gerne vil se kampen, selvom man kender resultatet.

    Men set fra min side, er jeg dog stadig glad for at jeg kunne følge med i slutningen på TV i stedet for at skulle gøre det på en eller anden livescore.
    Bare ærgeligt at Lyon røg ud :(
    William!
    JesperFCK's Avatar

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,392

    Re: Vedr: Den store "Nu må Viasat fandme skærpe sig"-tråd.

    ›2) Det synes jeg til gengæld er rigtig godt. Ved godt at det er
    ›ærgeligt for dem der gerne vil se kampen. Men til gengæld ville
    ›jeg godt nok også synes det var ærgeligt, hvis jeg skulle sidde
    ›og vente til kl. lort i aften, for at se den afgørende
    ›straffekonkurrence... eller bare følge den på livescore. Så jeg
    ›var meget positivt overrasket, da de sagde at de ville skynde sig
    ›hen og følge Lyon-kampen live.

    Jamen for pokker - kampe kan altså komme til at vare 120 minutter! Jeg synes det er vildt tamt, og jeg vil vædde på at det ikke var en beslutning de ville træffe, hvis det havde været Inter-Milan i går, eller Chelsea-Barcelona. Men vil man se PSV og Lyon, så fuck jer :-)

    Nå ja, og hvis man havde sat uret efter CL After Dark med klip fra superligaen, så bliver man også snydt, for det kommer allerede nu, hvorefter de genudsender den sindsoprivende 2. halvleg fra i går... eller, det sidste halve minut var da spændende ;-)

    Det er ren discount ikke at holde hvad man lover at sende.

    mvh,
    -smølle

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,288

    Vedr: Re: Vedr: Den store "Nu må Viasat fandme skærpe sig"-tråd.

    ›Det er ren discount ikke at holde hvad man lover at sende.

    Det er vi jo åh så vant til fra den kant. F.eks. blev en pokalsemifinale sidste år hvor vi var ved at køre OB ud af deres egen hjemmebane vekslet til en kamp i det nordjyske.

    Nu endte den lykkeligt, så alt i alt fik man da en god aften, men alligevel en flad fornemmelse at blive snydt for den magtdemonstration det var.
    ♪ Un bacio... un bacio ancora... ah!... un altro bacio... ♪

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    348

    Re: Vedr: Re: Vedr: Den store "Nu må Viasat fandme skærpe sig"-tråd.

    mht at de sprang direkte til forlængelsen :

    Lige i dén situation synes jeg det var rigtig fedt fordi jeg alligvel ikke havde tænkt mig at se kampen PSV-Lyon. Så jeg var glad for at se forlængelsen og straffesparkene.'

    MEN - havde det været f.ek.s Milan jeg sad og ventede på og de så sprang over direkte til forlængelsen, så var jeg eddersateme blevet rasende.
    Så enig, jeg synes også det var amatøragtigt.

    En anden ting :

    Hvorfor skal de ALTID komme med en appetitvækker/spoiler før den sene kamp? Før Milan kampen kalde de dén "Højdramatisk" og Chelsea-Barca blev vist kaldt "en fantastisk kamp". HVAD SKER DER?!?! Jeg vil IKKE høre et ord om den kamp jeg skal bruge 2 timer på at se. Man kan ikke lade være med at lægge en hel masse i deres "spoilere", og helt ærligt så ødelægger det en stor del af glæden for mig.

    Milan kampen var mig og mine kameratter enige om, at der var 2 årsager til at de kunne kalde den "højdramatisk". 1) hvis Inter kom foran, og det dermed så ud til at blive en tæt kamp eller 2)hvis temperamentet kogte over, og der blev uddelt adsskillige røde kort.
    Det ødelagde totalt oplevelsen for mig. Først sad jeg bare og ventede på at Inter kunne få scoret det mål. Da Milan så kom foran 0-1, sad jeg bare og ventede på hvordan det nu skulle ende højdramatisk.

    Det er for latterligt

    /A
    Erik Mykland....

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,392

    Re: Vedr: Re: Vedr: Den store "Nu må Viasat fandme skærpe sig"-tråd.

    ›Hvorfor skal de ALTID komme med en appetitvækker/spoiler før den
    ›sene kamp? Før Milan kampen kalde de dén "Højdramatisk"
    ›og Chelsea-Barca blev vist kaldt "en fantastisk kamp".

    Heh - der må sidde en armé af spindoktorer og finde på hvad de skal kalde kampene. Schmeichel kaldte, da de genudsendte den anden halvleg af Bayern-Chelsea som de fleste jo nok havde set i forvejen et døgn inden, ikke Peter!, kampen for fantastisk. To gange. Den var da ved gud ikke fantastisk. Den var ganske underholdende i faser, og slutminutterne var ret hektiske, men fantastisk... but why?

    ›Milan kampen var mig og mine kameratter enige om, at der var 2
    ›årsager til at de kunne kalde den "højdramatisk". 1)
    ›hvis Inter kom foran, og det dermed så ud til at blive en tæt
    ›kamp eller 2)hvis temperamentet kogte over, og der blev uddelt
    ›adsskillige røde kort.
    ›Det ødelagde totalt oplevelsen for mig. Først sad jeg bare og
    ›ventede på at Inter kunne få scoret det mål. Da Milan så kom
    ›foran 0-1, sad jeg bare og ventede på hvordan det nu skulle ende
    ›højdramatisk.

    Helt samme oplevelse her - da Sheva afgjorde det var det nærmest bare at vente på det røde kort eller den publikumsepisode der kunne retfærdiggøre det ;-)

    Det bedste var - den er refereret før herinde, mener jeg - dengang Liverpool mødte Barcelona på Anfield for et par år siden. Ved stillingen 1-2 i anden halvleg blev der cuttet til reklamer, og mindsandten om ikke JJ Brinch sagde "Men bliv hængende, vi kan bl.a. byde på et mål til i denne kamp".

    Da Overmars så scorede til 1-3 med ti minutter tilbage var jeg da glad for at vide at sejren var sikker, men for den neutrale tilskuer har det nok været en oplysning man ikke havde brug for, for at gøre afslutningen maksimalt spændende ;-)

    mvh,
    -smølle

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    69

    Vedr: Den store "Nu må Viasat fandme skærpe sig"-tråd.

    Det eneste der virkelig pisser mig af er at efter en fx. BIF kamp vist live, viser de umiddelbart efter sammendrag fra den der lige har været vist, os må vi vente til slutningen af programmet med at se klip fra FCK kampen. :(
    Det ville måske også være rart vis de viste sammendrag fra dagens kamp til sidst i programmet, så folk der har været inde og se kampen, kan nå hjem og se de mål de missede fordi de var nede for at hente øl. :)
    Hvis jeg er i Parken og kampen er lidt kedelig går jeg ned og henter øl, så er jeg nemlig sikker på at der bliver scoret :)

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,392

    Re: Den store "Nu må Viasat fandme skærpe sig"-tråd.

    Er der en der kan sige mig at jeg hørte galt eller at mit tv er klar til udskiftning: Peter Schmeichel sluttede ikke Champions League-programmet i aften af med at reklamere for pokalfinalen mellem "Super-Brøndby og FC Midtjylland", gjorde han? Jeg mener, det kan han sgu da ikke have gjort... men det lød sådan.

    mvh,
    -smølle

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,013

    Re: Den store "Nu må Viasat fandme skærpe sig"-tråd.

    ›Er der en der kan sige mig at jeg hørte galt eller at mit tv er
    ›klar til udskiftning: Peter Schmeichel sluttede ikke Champions
    ›League-programmet i aften af med at reklamere for pokalfinalen
    ›mellem "Super-Brøndby og FC Midtjylland", gjorde han?
    ›Jeg mener, det kan han sgu da ikke have gjort... men det
    ›lød sådan.

    ›mvh,
    ›-smølle

    Dunno - jeg ser ikke det lort - men det skulle ikke undre mig. Peter S er og blir en klathap (hvor er den tråd nu hende)
    Mvh PIB

    Den eneste forskel mellem Bjarne Riis og de andre cykelryttere er at Bjarne Riis ikke lyver mere.
    pib's Avatar

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    1,192

    Re: Den store "Nu må Viasat fandme skærpe sig"-tråd.

    Jo Jo, den sku' være god nok!!!

    Han sagde sgu' Super-Brøndby

    Jeg korser mig!!!!!!!!!!!!!!!!
    Between kissing and fucking, i've walked a 1000 miles!
    Actor Bob Hoskins

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,222

    Re: Den store "Nu må Viasat fandme skærpe sig"-tråd.

    ›Han sagde sgu' Super-Brøndby

    Problemet var, at han midt i sætningen
    "I morgen viser vi kampen mellem superligaholdene Brøndby og FC Midtjylland."
    blev gjort opmærksom på den forestående reklamepause, hvorfor han afkortede lidt, så det i stedet blev til det temmelig klovnagtigte "super Brøndby".

    Eller noget.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 11.12.07, 18:00
  5. Den store "hvad skal du lave i sommerferien" tråd
    By Hjaltefanden in forum Diverse
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 29.06.05, 09:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •