Se afstemningsresultater: Hvem har egentlig ansvaret?

Stemmeafgivere
123. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Det er spillerne der skal tage sig sammen - de spiller jo kampene.

    64 52.03%
  • Hans og Carsten må indse at det er på tide med nytænkning.

    37 30.08%
  • Holmstrøm og co. har fejlet.

    22 17.89%
Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Hvem er de egentlige syndere?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    3,066

    Hvem er de egentlige syndere?

    Bla, bla, en masse om at det ikke er godt nok at spille uafgjort mod OB og tabe til Silkeborg hjemme samt, målmæssigt set, få klø i Brøndby. Men hvem mener du egentlig har ansvaret for sådan som det ser ud? Er det bare spillerne der er nogle overbetalte lejesvende? Er den Backe og CV der sejler rundt i et koncept der umiddelbart ikke er så skudsikkert som de selv tror eller er det den sportslige ledelse, der gennem sammensætningen af truppen har fejlet?

    Hvad siger masserne?

    Sibs

    Fodbold gør til tider ondt, men har man været med lidt før 2001, så lærer man at se lyst på det mørke.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Hvem er de egentlige syndere?

    Helt ærligt tror jeg ikke problemet kan defineres så sort/hvidt som du stille der op, jeg har en ide om at det er alle de oven nævnte ting der er galt...

    Backe osv. fordi deres system er kendt af alle og spiller for forudsigeligt, der ud over er det et system der får os til at vinde en masse kampe, men når det fejler taber vi til selv de dårligste hold

    Truppen. Fordi de har et virkelig lavt bundniveu og det lader ikke til at holdet har de individualister der skal til for at afgøre en dårlig fodboldkamp og det bringer mig vidre til Ledelsen.

    Ledelsen. Har foretaget nogle mærkelige indkøb, det er kun en håndfuld spillere der igennem Backes periode der virkelig har slået igennem. på den anden side er man jo startet på 0 da man stort set solgte hele truppen fra 2001. ser man på andre hold der klaret sig godt (Man u.) så er det næsten den samme stamme af spillere der stod for alle trofæerne...

    så jeg ville gerne stemme på dem alle 3...

    og ja jeg ser sku lyst på det, men savner johansen brødrene....
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,219

    Re: Hvem er de egentlige syndere?

    Hmm - jeg ville gerne have sat mere end ét kryds på den stemmeseddel
    mvh.Anders
    FC København - du ved aldrig, hvad der sker i morgen

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    3,066

    Re: Hvem er de egentlige syndere?

    Til Jeske:

    Det er meget sort/hvidt, men det er nu for at konkretisere snakken omkring noget mere relevant end bare generelle tudetråde. Et lille håb fra min side om at holde debatten en anelse sober efter de sodste tre kampe. Noget der har været en anelse svært på det sidste..

    CF13:

    Den eneste grund til at jeg ikke gav mulighed for at der kunne krydses af i alle tre, er at en af mine favoritter herinde, /Simon, bare ikke kan holde sig fra at bruge alle mulighederne , når han får dem. :o)

    Sibs

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,219

    Re: Hvem er de egentlige syndere?

    ›CF13:

    ›Den eneste grund til at jeg ikke gav mulighed for at der kunne
    ›krydses af i alle tre, er at en af mine favoritter herinde,
    ›/Simon, bare ikke kan holde sig fra at bruge alle
    ›mulighederne , når han får dem. :o)

    Her ville jeg gerne udtrykke min hyldest til den omtalte / ; men et nyligt postet indlæg fra Rabatdetentionen umuliggør desværre at sætte ord på denne hyldest :-)

    Never mind: De er skyldige alle 3 grupper; men grundlæggende må Backe bære ansvaret.
    Altså; Det er trænerens skyld
    mvh.Anders
    FC København - du ved aldrig, hvad der sker i morgen

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    548

    Re: Hvem er de egentlige syndere?

    Er den Backe og CV der sejler rundt
    ›i et koncept der umiddelbart ikke er så skudsikkert som de selv
    ›tror eller er det den sportslige ledelse, der gennem
    ›sammensætningen af truppen har fejlet?


    Sibusiso.

    Ville også gerne have haft mulighed for at sætte to krydser. Jeg tror slet og ret det er et ledelsesproblem, men det er svært at beskylde en enkelt person i ledelsen.

    På det seneste har det virket som om at Backes stil/system er kollapset. Det er vel en blanding af at modstanderne læser stilen for nemt, og at Backes evindelige kontinuitetsprincip har fejlet. Nederlaget mod SIF var på en måde forventeligt - alle sejrstimer stoper før eller siden. Den helt store fejl laver Backe så når han satser på Bo Svensson fra start mod Bråmbø, og helt udelukker Theo fra truppen, til trods for at Bo havde været ude i fire uger.

    Samtidig ser det ud som om at træneren og den øvrige ledelse har svært ved at motivere truppen optimalt. Hjalte er nok ikke 112% engageret hvis han ved at han er væk om seks uger - han er faldet til langt under sit normalt høje bundniveau de seneste tre kampe.. Er det NHC's skyld fordi han ikke har forlænget Hjaltes kontrakt? Det virker da i hvert fald mærkeligt at Backe insisterer på at bruge Hjalte, hvis denne alligevel er væk om lidt. Er det så fordi der ikke er den rette kommunikation og enighed mellem NCH og Backe?

    Vi har mistet pusten, men det gjorde vi jo allerede i starten af sæsonen. Efter et kort come back er vi tilbage hvor vi var i efteråret.
    Har spillerne mistet tilliden til Backes system?. Har spillerne mistet respekten for Backe?. Det er meget svære spørgsmål. Det er svært at disse vores mest vindende træner, men det er også svært at høre hans "det er jo hvad der sker i fodbold"-floskler, når vi som nu er lort. Jeg tror at det er på tide med et ledelsesskift hen over sommeren, men om det er træneren eller sportsdirektøren der skal skiftes ud må være op til Flemse at afgøre.
    ktulu

    The call of myself

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Vores backs er det egentlige problem
    By Keano in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 15.02.05, 11:16
  2. Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 10.11.04, 22:48
  3. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 15.02.04, 22:33
  4. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 12.02.04, 14:59
  5. Lidt til zebos, og andre syndere...
    By Gambit in forum Diverse
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 11.06.03, 15:20

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •