Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 21

Emner: Bergvold!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    72

    Bergvold!

    Hey alle!
    Nu er der jo for alvor gang i debatten vedr. næste sæson, og hvilke spillere der skal købes osv.
    Men jeg har lige et spørgsmål, for det er noget jeg ikke kan blive helt enig med mig selv om:
    Martin Bergvold...er der noget i ham, eller er han bare et af de såkaldte evighedstalenter? Mener baree om det evt. er ham der skal afløse Hjalte(Krølle-bølle).


    MVH Hytting

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    463

    Re: Bergvold !

    Jeg mener ikke at Bergvold har de kvaliteter der skal til for at afløse Hjalte. Jeg vil mene at han er et af de såkaldte evighedstalenter. Jeg tror ærlig talt ikke, at han bliver foretrukket frem for de andre midtbane-spillere.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    645

    Re: Bergvold !

    Bergvold har et kæmpe potentiale og kan blive en stor profil på vores hold - men desværre virker det som om han har glasben, som man godt kunne frygte ville bremse hans udvikling.

    /Martin A

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    191

    Re: Bergvold !

    Bergvold virker alt for veg i nærkampene, og vi taber konstant presset når han er inde, han fylder ganske enkelt for lidt på den centrale midtbane.

    o-5 hjemme mod Gorica, løb han da rundt som en hund i et spil kegler uden at forstyrre deres opspil ret meget

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    250

    Re: Bergvold !

    Martin Bergvold bliver uden tvivl en vigtig spiller for os, det er jeg ikke det mindste i tvivl om! Men han er bedre på kanten, ikke som den centrale frontfigur som Hjalte. Så det ville være synd at bruge ham på den plads, så hellere Theo!

    Men idet dagene jo går og går, ser det endnu mere ud til at Hjalte desværre ikke får forlænget :(
    Eeeeeelsker Ailton! >>> ¡FC Copenhague, La respuesta escandinavia del Real Madrid!
    Thomas's Avatar

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    72

    Re: Bergvold!

    Nej desværre.......men hvis der er noget i Bergvold, ville det da være optimalt at bruge ham på venstre......jeg tror Hoseth kan løfte sit spil meget hvis han rykkes ind på midten!

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    463

    Re: Bergvold!

    Jeg tror desværre ikke at Theo er den rette til at udfylde Hjaltes fodspor. Theo mangler en løbevillighed. En gang imellem ser det ud som om, at han er en smule ude af form. Næ, se nu på Linderoth. Den mand kan løbe...... Oprigtigt talt, så tror jeg ikke at vi har en i truppen, der vil kunne spille den plads, lige så godt som Hjalte.

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    250

    Re: Bergvold!

    ›Jeg tror desværre ikke at Theo er den rette til at udfylde
    ›Hjaltes fodspor. Theo mangler en løbevillighed. En gang imellem
    ›ser det ud som om, at han er en smule ude af form. Næ, se nu på
    ›Linderoth. Den mand kan løbe...... Oprigtigt talt, så tror jeg
    ›ikke at vi har en i truppen, der vil kunne spille den plads, lige
    ›så godt som Hjalte.

    Tjah, jeg tvivler ikke på at Theo kan udfylde Hjaltes plads. Men så igen, han er jo mere defensiv i sit spil, og så har vi Linderoth og Theo på den centrale midt som begge er defensive.. det går jo ikke helt desværre.

    Men lad os nu se, der er stadig noget tid til sæsonen er færdig, så at vi har mistet Hjalte er vel for tidligt at sige - selvom meget dog tyder på det.
    Eeeeeelsker Ailton! >>> ¡FC Copenhague, La respuesta escandinavia del Real Madrid!
    Thomas's Avatar

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    72

    Re: Bergvold!

    Tror heller ikke Theo vil kunne udfylde hullet efter Hjalte. Theo er en god spiller som altid yder en 100 % indsats, men offensivt vil den midtbane være for sløj! Defensivt vil den stå MEGET stærkt, men det er ligesom ikke nok! Der er ingen tvivl om at Hjalte udfylder den plads helt perfekt!!

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    77

    Re: Bergvold!

    hmm er theo IKKE løbevillig?!
    den mand løber mere end det kenyanske marathonhold. Men jeg er enig i at han måske er for defensiv i.fht krølle...

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Bergvold!

    ›hmm er theo IKKE løbevillig?!
    ›den mand løber mere end det kenyanske marathon hold.

    Vel gør han da ej. Theo er en betydeligt mere stationær spiller end fx Hjalte og Linderoth.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    183

    Re: Bergvold!

    Bergvold er en spiller med et enormt potentiale, specielt offensivt. Jeg så et program om ham på dk4 for 2-3 år siden, hvor han blev beskrevet som Danmarks bedste 84'er, en komplet spiller som kun manglede en lille smule ekstra hurtighed, hvis man endelig skulle finde en svaghed. At Man. United ville have ham, men da han ikke ville skifte tog de Mads Timm istedet for, siger vel alt om mandens potentiale. Var der forresten nogen der så det på Viasat sport om ham?

    At kalde en 21 årig et evighedstalent fordi han endnu ikke er slået igennem i FCK, er noget af det dummeste jeg har hørt længe. Bech, Hjalte og Theo var ikke nær så tæt på holdet som 20-21 årige som en skadesfri Bergvold er nu. Skader har der været lidt rigeligt af, men han har ikke decideret glasben.

    Mht. Bergvold som afløser for Hjalte, kan man sige at han er en noget anderledes type. Han løber ikke ligeså meget (men hvem gør det?), men kan til gengæld meget mere på egen hånd. Han kan udfordre med bolden meget bedre end Hjalte, og er bedre teknisk plus han har også et godt skud (venstrebenet). Han er nok en 65/35 offensiv/defensiv spiller, hvor Hjalte nok er 55/45. En midtbane med Hoseth på venstre, Bergvold i midten og Silber på højre ville nok blive for offensiv, specielt i de internationale kampe, men hvis Hoseth kunne sælges for et par bondegårde og vi fik en tonser venstre midt (Jan k) kunne det være spændende med Bergvold og Linden på midt midt.
    Todis-venner.dk

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Bergvold!

    ›Bergvold er en spiller med et enormt potentiale, specielt
    ›offensivt. Jeg så et program om ham på dk4 for 2-3 år siden, hvor
    ›han blev beskrevet som Danmarks bedste 84'er, en komplet spiller
    ›som kun manglede en lille smule ekstra hurtighed, hvis man
    ›endelig skulle finde en svaghed. At Man. United ville have ham,
    ›men da han ikke ville skifte tog de Mads Timm istedet for, siger
    ›vel alt om mandens potentiale. Var der forresten nogen der så det
    ›på Viasat sport om ham?

    Var det ikke Arsenal der var interesserede i ham, hvorefter han valgte at forlænge med FCK?

    ›At kalde en 21 årig et evighedstalent fordi han endnu ikke er
    ›slået igennem i FCK, er noget af det dummeste jeg har hørt længe.
    ›Bech, Hjalte og Theo var ikke nær så tæt på holdet som 20-21
    ›årige som en skadesfri Bergvold er nu. Skader har der været lidt
    ›rigeligt af, men han har ikke decideret glasben.

    Men det er godt nok bekymrende som han er rendt ind i skader på det sidste. Frygter at det går ham som det gik med Claus Nielsen

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    122

    Re: Bergvold!

    Jeg så meget gerne at Bergvold eller Hoseth fik chancen på den centrale midtbane, hvis Krølle forsvinder ad Tyskland til. Hverken Bergvold eller Hoseth hører til på kanten - deres løbepensum er simpelthen ikke til det. Så når Krølle forsvinder, så lad os for Guds skyld håbe at NCH ikke henter den første den bedste gamle prof-spiller hjem til midt-midt, når det reelt set er en venstre wing holdet og fansne har sukket efter i flere sæsoner nu.

    Ikke flere eksperimenter på venstre wing! Og hvis der endelig skal eksperimenteres, så lad dog Elrio få chancen derude! Elrio og Bergvold bliver store - hvis de får lov til at spille.
    Copenhaniacs - Man kan godt være stiv.dk uden at have drukket

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    72

    Re: Bergvold!

    Er egentlig ret enig i at de bare skal ha' chancen! Nu kaldte jeg ikke Berg for evighedstalent, men stillede spørgsmål ved om han ikke ville blive andet end et! Men grunden til at jeg skriver denne tråd er at der er så meget debat vedr. hvem vi skal købe! Behøver vi købe nogen hvis Hjalte(Krølle) smutter ??
    Er enig i forsvaret mangler noget, og en god angriber ville heller ikke være dårligt!
    Men er det ikke bare et spørgsmål om at give de unge (Berg, Elrio) chancen ?

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Martin Bergvold
    By Hellig Kebab in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 09.12.05, 19:56
  2. Bergvold
    By Fårehyrden in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 12.08.05, 09:40
  3. Bergvold ude
    By Hansen in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 21.04.05, 12:13
  4. Sådan Bergvold
    By Spacemao in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 25.02.05, 12:49
  5. Bergvold!
    By 6677 in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 04.05.04, 18:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •