Se afstemningsresultater: Skal Hans Backe fyres?

Stemmeafgivere
257. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    115 44.75%
  • Nej

    142 55.25%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 29

Emner: Skal Backe fyres?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    161

    Skal Backe fyres?

    Hvor mange her inde mener, at Hans Backe skal fyres?

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    91
    Jeg har den holdning at vi måske kan snakke om en fyring, hvis vi glider ned som nr.2
    Men slutter vi ligaen uden mesterskabet, så er det næsten et krav med en fyring, når man tager 9 pointsforspringet og spillermaterialet i betragtning.
    Men indtil katastrofen ´måske indtræffer, så lad dog manden få arbejdsro. Måsk han hiver en kanin op af den svenske pelshue?
    FORZA VIOLA

    Det er muligt at man i dag sletter næsten alt der kommer fra blandt andet jeres hånd, og det har jeg det ganske udmærket med. Jeg skal ikke kunne sige det, da jeg som tidligere skrevet ikke frekventerer SSO så meget som dig. :) (Citat Sterup)

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    6

    Backe...

    Hvorfor er det nu Backes skyld??

    Hvad med Myggen som bagstiv og på rulleskøjter ikke har nået noget der bare ligner formen fra efteråret? Zuma....? Og er det hans skyld at spillerne på stribe får karantæne fordi de ikke kan holde sig på tæppet eller får skader?? Jeg synes bare man må erkend at hodlet ikke er til mere set over en sæson, og så måske se lidt på indkøbet af spillere og ungdomsarbejdet....

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    91

    Misforstå mig bare.

    Jeg tror ikke du helt forstod min mening, prøver igen.
    Jeg skriver hurtigt opsumeret at, HVIS vi slutter som nummer to syntes jeg faktisk at Backe må videre, er du ikke enig så fint.

    Men ser du på at der er blevet smidt en 9 pointsføring væk, med det materiale som manden faktisk har tilrådighed, så må det faktisk være et krav med mesterskabet. Ydermere så syntes jeg at det er på sin plads at bemærke at vi faktisk ikke har spillet godt i første halvsæsong, men vundet kampe på rimeligt skidt spil med lidt held i sprøjten.
    Diskutionen kan så drejes over til om det er iorden med dårligt spil og vundne kampe, der vil altid være tilhængere af at spillet ikke behøver at være pænt bare vi får point, det er også svært at være pessimist når pointne kommer, men fakt er at hvis spillet er dåligt og pointene udebliver, så må det efter alle målestok være en fiasko ikke?
    Og ja jeg mener at i dette tilfælde så er Backe en kraftig medvirken til "formkrisen" manglende moral fra spillerne og alt for lidt omstillingsvilje, når vi så kommer bagud, må under alle omstændigheder stamme fra Backe, ydermere kan han også have en indvirken på spillernes frustration (Zuma). Jeg tror ikke at det er helt seriøst ment det du skriver om Mykland, mener du at han stadig er bagstiv ?????????? Jeg kan medgive at han den første kamp efter byturen kunne være "påvirket" af det, men i netop den kam var han vist ikke dårligere end de andre på holdet?
    Jeg vil dog godt medgive dig at der er flere der ikke helt har levet op til stilen fra tidligere, men der mener jeg også at en træner har en vis indflydelse på moralen.
    Men som sagt kommer skabet ikke hjem, så er det for mit vedkommende Adjö Backe.
    FORZA VIOLA

    Det er muligt at man i dag sletter næsten alt der kommer fra blandt andet jeres hånd, og det har jeg det ganske udmærket med. Jeg skal ikke kunne sige det, da jeg som tidligere skrevet ikke frekventerer SSO så meget som dig. :) (Citat Sterup)

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    6

    Vi taler vist samme sprog...

    Jeg tror vi er enige...efter dit sidste indlæg får du lidt mere substans på! ;-)

    Jeg ville egentlig ikke frem til en pointe om at Backe skal fredes...men det er altså de 11 spillere (+ indskiftere) der skal levere spillet - og hvis de ikke er professionelle nok til at få sparket røven i gear så har de lige så stor en andel i en eventuel fiasko. Backe har samtidig en stor indflydelse - sim du rigtigt siger - på holdets moral og udvikling, og hvis træneren står rådvild, så MÅ det smitte af på spillerne, om ikke andet så psykisk. Men der har anføreren altså et ansvar og gå ind i en dialog med ledelsen om netop sådanne ting, og hvis ledelsen . eller anføreren - ikke kan snakke/forhjandle sig til rette, så er det altså ikke udelukkende trænerens skyld....han er bare nemmere at skifte ud end et helt hold. Ikke for noget, m,en Brøndby har altså fat i den rigtige ende, når det har meldt ud at det handler om at få kørt spillere og trænere ind og så er placeringen sekundær (det FØRSTE år!), dermed kommer spil og moral ind som en helt givet ting, fremfor en presset træner der SKAL levere et produkt hver søndag. Dog SKAL en professionel træner og stab altså komme med resultater hver gang - især når man fører med 9....så er en anden plads altså ikke nok!

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    1

    fyring, før eller efter anden pladsen

    Det kan godt virke lidt tamt og modløst fra ledelsen, at blive ved at udskyde det uundgåelige. der er før blevet fyret en træner med øjeblikkelig virkning. udebliver målene, pointene og gejsten, så må ansvaret alene placeres hos træneren. Vi har i FCK en trup af fremragende spillere, og kan træneren ikke motivere dem til at fungere kan jeg ikke se at valget kan være så svært. der må nye kræfter til, og det nu.
    Lennak
    LEJ

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    14

    Nyt blod

    Jeg mener vi skal prøve at ansætte Jens Bangsbo ! Han kommer fra Juve, hvor de også spiller 4-4-2. Og han har masser af erfaring fra Italien og han må være sulten efter at prøve kræfter med et cheftræner job i Nordens største klub...

    Og helt ærligt så synes jeg Backe mangler visioner i spillet. Vi står praktisk talt med 2 linier konstant og ingen tør at bryde ud af de 2 linier og gøre noget uventet. Det eneste vi scorer mål på er dødbolde og forsvarsfadæser (minus Zumas mål i lørdags).

    Vi mangler helt klart optimisme og gå-på-mod i vores spil og det er noget træneren skal prøve at forbedre !!!

    Så ud med Backe og ind med Bangsbo og måske Schmeichel som Assistent træner !
    Loyalty is forever

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    73
    For det første: så er det vist en opdigtet historie omkring Bangsbo. Han svarede selv i et TV3-interview at han ikke kendte noget til det, og at han fortsætter i Juve.

    For det andet: Backe's FCK afhænger meget af RØLL! I lørdags var det ham og PN der stod for næsten alle gennembrud. Desuden kan intet hold i verden spille op til normalt niveau med 7 stamspillere ude.

    Så du kampen i lørdags?

    Desuden er Bangsbo's rolle at hjælpe Lippi med spillernes fysik og træning, og ikke med traktikken. Så headcoach bliver han næppe foreløbig. Og Schmeichel til FCK - NO WAY!

    /Munke

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,226

    ›Desuden er Bangsbo's rolle at hjælpe Lippi med spillernes fysik
    ›og træning, og ikke med traktikken. Så headcoach bliver han næppe
    ›foreløbig. Og Schmeichel til FCK - NO WAY!

    Helt enig i begge dele. Og så kan jeg i øvrigt anbefale at se Juventus' kampe...sprudlende, levende fodbold, siger jeg bare :-)

    meget mærkeligt forslag...

    venligst
    beep

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    15
    Han har nu ikke väret for god til at hente stjerner til klubben ELLER at bruge ungdomsspillere, för lige her på det sidste.
    Når såkaldte stjerner kommer til klubben er det ofte tidligere stjerner, der hartoppet i udlandet (se: Peter Möller) , lige med undtagelse af Petterson. Han skal väre lidt mere åben overfor nye ting og dermed også ungdomsspillere!

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    13
    Ny skal han fandme
    FCKOOL - en af de små blandt de største

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    23
    FCK er en virksomhed - en meget veldrevet virksomhed med sikker fornemmelse for "branding" - men det er ikke en klub. Det er BIF til gengæld...og det er den forskel, der nu bliver udstillet med stor tydelighed. Man behøver bare, at kaste et blik på de respektive cheftrænere/direktører for at se hvem der tænker med hhv. kasseapparatet og fodboldhjertet. FCK kunne naturligvis vælge, at fyre Backe. Det ville ikke give nogen fodboldmæssig mening, da han er en højt kvalificeret træner. Men det er det en virksomhed ville gøre for at sende et klart signal om hvor utilfredsstillende placeringen er. Og man kunne kombinere fyringen med indkøb af et par etableret stjerner fra de store ligaer - de er billigt til salg for tiden. Men den nye træner og de nye spillere vil ikke være halvt så motiveret som Laudrup og spillere som Kahlenberg, Cagara, Zimling, Lorentzen osv. Det kan godt være FCK er byens "hold" ligesom de unge drikker breezer for tiden - men en klub er det ikke og bliver det heller aldrig ! Sådan er det bare.....
    Ingen Over - Ingen Ved Siden Af

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    426
    Lille Lars... FUCK DIG LUDER!
    Og fis hjem med dig dit fjols!

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    23
    Jeg tror I skal lade Gambit stå for det taktiske oplæg til kampen mod FCM - han virker som en begavet fyr...
    Ingen Over - Ingen Ved Siden Af

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    2

    Selvfølgelig skal han fyres!!

    Jeg kan ikke se nogen grund til at Hans Backe ikke skal fyres, det er én fasdæse af mange at tabe til et lortehold som Viborg og så i Parken. Backe har forvandlet parken fra at være uindtagelig til et sted hvor modstanderen er utilfreds med 1. point. Hvad skal en træner

    - handle
    -motivere
    - inspirere

    Hvis der er nogen der har set en af disse tre ting i lang så kan han da blive.

    Ovenpå det fiasko-forår, må man ikke glemme at backe stod i spidseb for det hold der heller ikke spillede godt i efteråret og at han stod i spidsen for en uefacup fiasko. Det er ikke ham der spiller, men han sætter holdet og har ansvaret. Der er kun en mulighed fyr Backe og bed Bisgaard pakke sine ting og tag ud til Fremad Amager. Det har været skidt længe, men nederlaget i PARKEN var en fornærmelse i mod OS. Vi kan stadig nå, der må handles mens det stadig kan nåes og Backe handler åbenbart ikke. 10 til 1 på at Bisgaard er i truppen mod Midtjylland

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 25.03.05, 09:48
  2. Hvorfor skal Hans Backe fyres??
    By Den Sorte Snog in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 23.09.04, 00:14
  3. skal backe fyres nu?
    By faxepikhår in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 02.12.03, 14:19
  4. Så er det tid igen, skal Backe fyres?
    By mathiasf in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 29.11.03, 13:41
  5. Skal Backe fyres, hvis vi taber Frem-kampen?
    By Exadios in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 29.09.03, 22:31

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •