Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 46 til 59 af 59

Emner: Hvad skal du i din sommerferie?

  1. #46
    UnaX er offline Nil Satis Nisi Optimum!
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    283

    Re: Hvad skal du i din sommerferie?

    Kæresten og jeg har været så heldige at få fingre i billeter til de 2 største dage med atletik til OL i London. To aftener i træk, først med finalen i mændenes 100 meter og dagen efter med kvindernes 100 meter. Vi har endnu ikke fået billetter til andre events, men håber at vi i løbet af de 4 dage vi er i London får fornøjelsen af at se lidt andet end atletik.
    Sidst redigeret af UnaX : 01.05.12 kl. 20:37
    'Don't forget boys, one Evertonian is worth twenty Liverpudlians.' - Brian Labone
    UnaX's Avatar

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    129

    Re: Hvad skal du i din sommerferie?

    Citat Oprindeligt indsendt af Lille Vinnie Se meddelelser
    Bruger 14 dage i september på denne lille køretur med 3 dage til at starte med i Boston og en lille uges tid i NYC. Det bliver første gang i USA for mig, så jeg glæder mig som et lille barn!
    Jeg sidder faktisk på mit hotelværelse i Boston og skriver dette. Dejlig by (omend jeg ikke har haft så meget tid til at være turist). I morges vågnede jeg kl meget tidligt pga jetlag og tog ud at løbe en tur. Heldigvis havde jeg mit kamera med:



    Der mange gode spisesteder, der efter dansk standard er vildt billige. Igår fik jeg clam chowder og hummer og idag en gigantisk bøf.

    Carsten

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Languedoc / camping

    Vi må jo så småt se at få gang i denne herlige og evigt tilbagevendende tråd.

    Jeg har efter 30 års pause valgt, at jeg er moden til at genoptage min karriere som campist. Heldigvis ser det ud til, at campinglivet har ændret sig en tøddel fra dengang man stod i mudder til knæene på fællestoiletterne, før man krøb til køjs på det hårde liggeunderlag i det kun akurrat vandtætte firemandstelt - og så til i dag, hvor man åbenbart kan få aircondition i sit mobilehome - og eget køkken og bad.

    Ungerne har nået den alder hvor de sætter pris på pool, underholdning, legekammerater osv. - og ud fra devisen "glade børn giver glade forældre" skal det så prøves en gang. Så hvis nogen derude har kendskab til Verdens Bedste Campingplads™ et sted i Sydfrankrig (gerne i Languedoc-området), så modtager jeg gerne et hint.
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    115

    Re: Languedoc / camping

    Lejlighed i Menton ved Riveiraen på grænsen melle Italien og Frankrig - og så på cykel op og ned af Col de Madonne så mange gange jeg får lov af familien - måske med en afstikker langs kysten til San Remo for at kigge på piger....
    Vh


    Bryggeren, (tildligere kendt som "Skakkbratt" - efter Harald Martin og ikke spillet!)

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Languedoc / camping

    Hej Maarum.
    Vi var her http://www.dragonniere.com/en/ for en 6-7 år siden og det var ret godt, især deres underholdning for børn var det bedste vi har oplevet og pool + sport var helt fint.
    på minus siden var at mange mobilhome ikke lå i skyggen og der var latterligt varmt nogle dage så ikke fedt at åbne bilen eller opholde sig udenfor mobilhomet, og mange af de ansatte var Franske på den virkeligt ufede måde, men det kan jo nemt ha ændret sig.
    Alt i alt er det kun fordi der er ret langt at køre i et stræk som vi bedste kan lide, at vi ikke har været der igen..

    Mvh Pabbe.
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012
    Indlæg
    3

    Re: Languedoc / camping

    Gå pilgrimsruten til Finisterre.

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Languedoc / camping

    Det er sol, og det er sommer, og vi trænger til at tænke på alt andet en Superligaen. Så, hvad skal i til sommer?

    Jeg skal en måneds tid til Borneo, den indonesiske del Kalimantan. Kigge lidt på noget skov og nogle aber.

    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  11. #53
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    252

    Re: Languedoc / camping

    Se VM selvfølgelig.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Languedoc / camping

    Arbejde

  14. #55
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Languedoc / camping

    Til Jazzfestival

  15. #56
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Re: Languedoc / camping

    Flytte
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. #57
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Languedoc / camping

    Eftersom vi lige har været på ferie skal vi være i DK - Der skal ses masser af VM og drikkes masser af gravøl ovenpå denne horrible sæson....

    Måske et smut til Spanien/Grækenland til August hvis muligheden byder sig. Og der skal jeg så i øvrigt også drikke øl...

  17. #58
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    683

    Re: Languedoc / camping

    14 dage til Orlando....
    AGF ud af suppen igen, og gerne allerede til sommer

  18. #59
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Languedoc / camping

    Jeg skal bo i kolonihaven, mens jeg tjener masser af nemme, neoliberale skejser på udlejning af vinterboligen.

    Jeg skal også en tur til Færøerne for første gang.

    Så skal jeg se VM og nyde solen og drikke masser af øl og ryge smøger.

    Men først og fremmest skal jeg nossefryde mig til langt, langt ind i næste Superligasæson.

    God sommer, alle nice FC’ere

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Din sommerferie?
    By Bert in forum Diverse
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 08.05.07, 15:02
  2. Hvilken farve skal din Ferrari have?
    By rous in forum Diverse
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 07.01.06, 18:14
  3. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 29.08.05, 14:19
  4. Hvad skal der i din Gin?
    By A in forum Diverse
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 27.05.05, 01:58
  5. Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 28.10.04, 20:37

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •