Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 47

Emner: Realistisk bud på til og afgang af spillere her til sommer...

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Realistisk bud på til og afgang af spillere her til sommer...

    Afgang:

    Hjalte Nørregaard - han har endnu ikke forlænget sin kontrakt med FCK, på trods af NCH er kommet med et forbedret kontraktudspil. Alt tyder dermed på Hjalte smutter til sommer på en fri transfer.

    Sibusiso Zuma - alt tyder på det endelig lykkes Zuma at komme til udlandet, da FCK er villige til at sælge efter 5 års tro tjeneste. Han er bestemt ikke verdens mest scorende angriber, men har visse kvaliteter der aldrig er set lige i Superligaen. En midterklub i bundesligaen er lige nu det mest oplagte bud på Zumas nye arbejdsgiver.

    Peter Christiansen - har været ude i kulden gentagene gange, men har alligevel hver gang formået at kæmpe sig tilbage. Denne gang ser det dog ud til at FCK og Peter Christiansens veje endelig skilles. Han er bestemt ikke populær på direktionsgangen og Backe virker heller ikke begejstret for ham (eller omvendt), hvilket specielt har givet sig til kende de sidste på par gange han er blevet skiftet ud. PC's reaktioner taler for sig selv.

    Carsten Fredgaard - har kontaktudløb ved årsskiftet og hvis FCK vil tjene blot en smule penge på ham skal han skydes afsted her til sommer. Han har et stort potentiale, der dog aldrig blev indfriet i FCK. Tror OB snupper ham.

    Todi Jonson - får helt sikkert ikke forlænget sin kontrakt og vores mest scorende spiller gennem tiderne forlader derfor FC København.

    Boblere: Ole Tobiasen, Urmas Rooba


    Tilgang:

    Niclas Jensen - vil gerne hjem og vil være en kæmpe forstærkning på en plads, hvor FCK har haft svært ved at finde en passende klassespiller til, efter netop Niclas Jensens afgang til Mabchester City. Er danmarks ubetinget bedste venstreback.

    Andreas Jakobsson - var blandt de største profiler i hele Superligaen, da han spillede for Brøndby. Er en klasse forsvarsspiller, der er i besiddelse af netop de kvaliteter FCK's forsvar har savnet så kraftigt i denne sæson. Han har en fantastisk spilforståelse, er utrolig rolig og velovervejet i sit spil, er meget fysisk stærk og er fremfor alt utrolig stærk i hovedapillet. Ville uden tvivl være manden, der med det samme kunne stabilisere vores midterforsvar.

    Afonso Alves - har tidligere været sat i forbindelse med Toulouse og Real Betis, hvilket jo er klubber vi ikke kan kunkurrere med. Det ser dog ud til det blot har været pladder opfundet af aviserne, i stil med Perez - Real Madrid og Albrechtsen - AC Milan rygterne. FCK har tidligere været ved at signe ham, men Malmo snuppede ham istedet. Han er den eneste i scandinavisk fodbold, der kan følge op på det store hul Zuma efterlader sig. Er offensiv midtbanespiller, men kan også benyttes i angrebet.

    Stephan Andersen - var den bedste målmand i Superligaen, da han forlod AB til fordel for Charlton. Vil dog gerne tilbage til Danmark igen på grund af manglende spilletid. Kan nok erhverves til en fornuftig pris. Ydermere har Backe og Wind fornylig snakket positivt om Stephan og nævnt ham som en mulighed til forstærkelsen af målmandsposten i FC København.

    Boblere: Marc Nygaard, Thomas Rytter


    Jeres bud ???
    Sidst redigeret af Lion King : 29.05.05 kl. 22:49
    #1

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Realistisk bud på til og afgang af spillere her til sommer...

    Afgange:

    Hjalte tror jeg også smutter....en stor spiller slutter midlertidigt sit ophold !

    PC har fået en del spilletid for øjeblikket, så tror at isen bli'r tøet op og at han spiller i næste sæson også !

    Todi tabt for klubben - respekt til færingen herfra for altid !!

    Zuma - for gammel og har haft flere tilbud, men ikke kommet afsted så tror også han er her næste sæson !


    Af tilgange håber jeg meget på Niclas Jensen, Alves synes jeg er en spændende spiller, Jan Kristiansen kunne også være en mulighed
    og så lige en Rytter her til sidst, ham ser jeg gerne sammen med Niclas i klubben igen !
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Re: Realistisk bud på til og afgang af spillere her til sommer...

    Kunne godt tænke mig at se en af følgende opstillinger:

    Stephan Andersen/Balázs Rabóczki

    Lars Jacobsen - Andreas Jakobsson - Dan Thomassen - Niclas Jensen

    Tobias Linderoth

    Michael Silberbauer - Martin Bergvold

    Magne Hoseth

    Álvaro Santos - Afonso Alves



    Stephan Andersen/Balázs Rabóczki

    Lars Jacobsen - Andreas Jakobsson - Dan Thomassen - Niclas Jensen

    Michael Silberbauer - Thomas Røll - Tobias Linderoth - Magne Hoseth

    Afonso Alves

    Álvaro Santos
    #1

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Realistisk bud på til og afgang af spillere her til sommer...


  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Re: Realistisk bud på til og afgang af spillere her til sommer...

    ›Her er nogle flere...

    http://sidelinien.dk/forums/showthread.php?t=15528

    http://sidelinien.dk/forums/showthread.php?t=15522

    Dette er jo ikke nogen afstemningstråd, men en sammensat tråd om til og afgang af spillere i FC København...
    #1

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Realistisk bud på til og afgang af spillere her til sommer...

    ››Her er nogle flere...
    ››
    ››http://sidelinien.dk/forums/showthread.php?t=15522

    ›Dette er jo ikke nogen afstemningstråd, men en sammensat tråd om
    ›til og afgang af spillere i FC København...

    Ja, derfor linker jeg netop til to tråde som også omhandlede disse emner :)

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Re: Realistisk bud på til og afgang af spillere her til sommer...

    ›››Her er nogle flere...
    ›››
    ›››http://sidelinien.dk/forums/showthrea
    ›d.php?t=15522

    ››
    ››Dette er jo ikke nogen afstemningstråd, men en sammensat tråd om
    ››til og afgang af spillere i FC København...

    ›Ja, derfor linker jeg netop til to tråde som også omhandlede disse emner :)

    Lyseslukker ;-)
    #1

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    283

    Re: Realistisk bud på til og afgang af spillere her til sommer...

    Som en skrev i en anden tråd her på sitet, håber jeg faktisk lidt på en Atletico model i sommer pausen…. Der er mange der ligger til at skulle videre, specielt hvis man ikke magter at hive sig selv gevaldigt op i hår rødderne.
    Kihlstedt – Forær ham væk, sælg ham for en pose slik, i don´t give a f…, bare han ikke er at finde i Fc efter pausen.
    Ole – Tiden rinder ud for gamle Ole, konen vil vist gerne hjem og hun skal da forhåbentlig ha sin vilje.
    Rooba – Det må da være muligt at sætte ham på en båd der sejler mod øst!
    Pc – Er vel reelt set nok også på vej hjem til Vejle.
    Hjalte – Har for længe siden indset at han er tabt for Fc, men egentlig har jeg aldrig følt at han passede ind på en midtbane mod Linde, så set i det perspektiv kan det måske vise sig at være en fordel. Dette også set i lyset af at jeg desværre ikke tror at Backe ryger, og man dermed kunne gå væk fra hans latterlige koncept.
    Todi – Har jo fået at vide at han ikke får forlænget sin kontrakt, og det havde da også været totalt hat og briller hvis det var sket. Men STOR respekt til Todi herfra, tak for tiden og håber der kommer en totalt fed tifo til ham ved sidste kamp!!!!!!!!
    Zuma – God fodbold spiller, elendig foran mål. Håber han får sit ønske opfyldt og kommer af sted, kan vi få lidt gryn den anden vej er det vel ok.
    Freedgaard – Ja, hvad kan man sige talentet var der vel egentlig, men har bare ikke fået nok ud af det, skib ham af sted. Måske den svenske liga var noget for ham!

    Der udover er der nogen der skal tage sig meget alvorligt sammen hvis de ikke skal samme vej som ovenstående!
    Alvaro – Det er bare ikke i orden som den mand underpræstere, ser ikke ud som om han gider en skid….. KOM NU! Jeg ved du kan! Min. 15 kasser næste år eller UD!!!!
    Røll – Håber han kan komme tilbage til hans tidligere form, men kommer han efter sommerferien med den ”sædvanlige” laskede holdning, så er det bare ud af vagten.
    Bo Svensson – Jeg er så træt af hans irriterende platte grin når han står og skal forklare hvorfor Fc igen har spillet som en norsk 2. divisions klub. Spænd hjælmen sømand! Anfører skal han bestemt heller ikke være, den håber bestemt går til Linde!

    Her kommer så det hold jeg håber på til næste år (set i forhold til at vi fortsætter med at spille 4-4-2, ville egentlig helst prøve en 4-5-1 eller 3-5-2)
    Målet: Rabo, Kevin Stuhr, Gall
    Forsvar: Lars J/Rytter som højre back.
    Nicklas/Janne som Venstre back.
    Dantomet/indkøb som midterforsvar med Bo s og Treo som gardering.
    Midtbane: Venstre midt Hoseth/ Bergvold
    Højre midt Silber/Bech (der gerne må bruge en stor del af sommerferien på løfte lidt vægte).
    Def. Midt : Linde/ Treo
    Off. Midt : Indkøb / Røll
    Angeb. Alvaro, Møller, Simon Bræmer, Alonso Alves.

    Disse mener jeg bestemt bør være indenfor vores grænser økonomisk, med plads til at købe nogle virkelig topnavne til de pladser hvor jeg har skrevet INDKØB.
    Til sidst ville ”selvfølgelig” glæde mig mest hvis Backe fik silkesnoren. Tak for det du har gjort, men nu må du vist videre. Ta´ i øvrigt gerne Cv med! Er det ikke også snart på tide at NCH fylder 62 og skrider på pension…….

  10. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    93

    Re: Realistisk bud på til og afgang af spillere her til sommer...

    . En ›midterklub i bundesligaen er lige nu det mest oplagte bud på
    ›Zumas nye arbejdsgiver.
    ----- næppe en oprykker i Bundesligaen. En klub som mangler en crowdpleaser er nok det mest sandsynlige




    ›Niclas Jensen - vil gerne hjem og vil være en kæmpe forstærkning
    ›på en plads, hvor FCK har haft svært ved at finde en passende
    ›klassespiller til, efter netop Niclas Jensens afgang til
    ›Mabchester City. Er danmarks ubetinget bedste venstreback.

    ---- 100 % enig KØB !

    ›Afonso Alves - er den eneste i scandinavisk
    ›fodbold, der kan følge op på det store hul Zuma efterlader sig.

    ---- Zuma er en showspiller, som laver fede ting med bolden og 5 kampe i løbet af sæsosnen laver det han er ansat til - at lave mål ! Alfonso Alves er på et andet højere stabilt niveau
    'Winning doesn't really matter as long as you win.' - Vinny Jones

  11. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    71

    Re: Realistisk bud på til og afgang af spillere her til sommer...

    Jeg forstår ikke at Rytter bliver ved med at blive nævnt herinde, hvis han kommer hjem jan det da kun være som gardering for LJ, da han er den suverænt bedste højre back i Danmark.
    En omgang tudefranselortesvineri er vel det der bedst betegner hele danmarks stolthed

  12. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,916

    Re: Realistisk bud på til og afgang af spillere her til sommer...

    En målmand.......før dette er løst, vil vi have problemer i hver anden kamp.

    Få Rune Pedersen hjem til folden - det ville løse meget af vore problemer.

    Det antal der er lukket ind hos os i denne sæson er totalt latterligt, og øvrige invest. er nytteløs.

  13. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    98

    Re: Realistisk bud på til og afgang af spillere her til sommer...

    Det kan du da ikke mene??!!.... Sku' vi hente en målmand hjem, der ikke en gang kan komme på holdet i AGF?? Du må da ha' slugt søm og skruer!

    Runes præstationer er LANGT overdrevet. Han stod jo på mål samtidig med det bedste FCK forsvar i historien. Han sku' jo ikke lave andet end at samle løse bolde op.

    /Leveller

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    71

    Re: Realistisk bud på til og afgang af spillere her til sommer...

    Hvis vi endelig skal ha en målmand(hvilket jeg mener vi skal)så syntes jeg det er oplagt at signe Kevin, en fremtidens mand, som med sit nuværende niveau allerede ville slå Rabo af. Og helt enig, vi skal ikke ha Rune, han har haft sin chance i FCK.
    En omgang tudefranselortesvineri er vel det der bedst betegner hele danmarks stolthed

  16. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    283

    Re: Realistisk bud på til og afgang af spillere her til sommer...

    ›Jeg forstår ikke at Rytter bliver ved med at blive nævnt herinde,
    ›hvis han kommer hjem jan det da kun være som gardering for LJ, da
    ›han er den suverænt bedste højre back i Danmark.

    Det er lige præcis det jeg skriver........ Lars som første valg, med Rytter på bænken.........

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #15
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    217

    Re: Realistisk bud på til og afgang af spillere her til sommer...

    Eller rykke Lars ind centralt, og lade Rytter få højre back pladsen.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCKFC inviterer til morgenmad inden afgang til Midtjylland
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 20.04.10, 20:37
  2. Nye spillere til sommer ?
    By FCK|Perfect in forum De korte linier
    Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 03.05.06, 17:54
  3. Nye spillere i FC' til sommer
    By Dane in forum De korte linier
    Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 02.06.05, 13:09
  4. Realistisk bud på næste sæsons startopstilling!?
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 08.05.05, 19:48
  5. Realistisk bud på startopstilling...
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 16.02.04, 11:02

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •