Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Hvad er SSO-historien bag citatet?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    10

    Hvad er SSO-historien bag citatet?

    Jeg har lagt mærke til et citat under signaturen ]LoC[ Pagge:

    "Du skal under ingen omstændigheder bryde dig om at kommentere den linie, som de af foreningen udpegede administratorer anvender, på det af foreningen betalte debatforum!
    citat SSO administration"

    Bare af ren nysgerrighed (og en lille smule håb om endnu engang at få bekræftet en fordom)...hvad er historien bag citatet? En BIFer, der skulle sættes på plads af politbureauets top efter at have formastet sig til at kritisere linien derovre?

    Og hvem det mon, der sidder i administrationen derovre? Måske denne mand?



  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    426
    Duuuhh... ALLE ved da at Stauning holdt med Red Devils!!?

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309
    Det var såmænd bare en BIF'er som havde den "frækhed" at stille spørgsmål til administrationens måde at køre tingene på inde på SSO... kan ikke huske situationen i detaljer, men latterligt var det

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    "hvem det mon, der sidder i administrationen derovre? "

    beria. jeg kan ikke lige finde et billed. hvis jeg ku, ku jeg allivel ikke finde ud af at sætte det ind.

    but that's your man.
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Creepy stodder, Beria:

    [size=1]
    (Tryk på billedet for at se en større version)[/size]

    Med venlige hilsener dette forums tilsvarende. : )

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    1,374
    Det var en der ikke kunne forstå, at ishockeytråde fik lov til at blive stående, når nu det ikke var fodbold eller Bif-relevant.
    Man skal passe på at stille spørgsmål derovre på den anden side af vestvolden - det er ikke velset.

    vh
    Begbie

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    101
    For lige at fuldende tråden, så kommer citatet faktisk ikke fra de sædvanlige super-censorer på SSO, men derimod fra den nyvalgte ypperstepræst Jais T. Det var ham som i et anfald at visdom eller vrede (eller muligvis begge dele) lige skulle markere sig. "Du vover at stille spørgsmålstegn ved den af foreningen valgte holdning!". At de ikke selv kan se tragikomikken er mig en gåde...

    vh
    Storm

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    hey

    sjovt at se hvordan stalin helt klart er pastet ind i billedet.

    (klart i hvertfald, når man først har checket afstanden mellem bordben og havebænk!)
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    10

    Jais T?!?

    Okay, jeg havde godt nok ikke lige forventet, at den absurde kommentar kom fra selveste den kommende Hr. Formand! Men efterhånden bør man vel ikke overraskes...

    Alene indledningen: "Du skal under ingen omstændigheder bryde dig om at kommentere..."
    Jesus! Hvor forsvandt demokratiet hen? Man kan næsten høre formandens håndlængere smække hælene sammen bag ham og gøre klar til at aflægge den mand, formanden tiltaler, et lille uanmeldt visit...

    "...den linie, som de af foreningen udpegede administratorer anvender, på det af foreningen betalte debatforum..."

    Vidste man ikke bedre, kunne man tro, at han gjorde nar af sig selv. Det er i sandhed et citat, der vil noget! (Tak, Mader!)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvad ligger bag dit handle?
    By Pope Dope in forum Kontoret
    Svar: 259
    Sidste Meddelelse: 05.08.11, 20:18
  2. Hvad står 'SSO' egentlig for?
    By Pope Dope in forum Diverse
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 14.10.05, 21:16
  3. Hvad skal vi navngive SSO-skakten?
    By Sibusiso in forum Diverse
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 10.03.05, 23:13
  4. hvad skal shoutboxen på sso hedde?
    By JZC#20 in forum Diverse
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 10.12.04, 21:34
  5. Hvad ligger der bag din adfærd?
    By Hjaltefanden in forum Diverse
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 25.06.04, 13:43

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •