Viser resultater 1 til 13 af 13

Emner: Alle Hjemmekampe

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    138

    Alle Hjemmekampe

    Sad og kom til at tænke på om der egentlig er nogen/en - en som har været i Parken til alle FCKs superliga kampe siden 1992? Jeg mener selv jeg har været til ca ½ delen af alle de kampe FCK har spillet... Men hva med jer andre? Er det virkelig nogen som kan prale af at have været til alle kampene? Og hver nu ærlige drenge (og piger) - ved godt at sideliniens brugere alle stor set har været med fra starten af, men alle har vel ikke også set alle kampene;-)

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    245

    Re: Alle Hjemmekampe

    Har misset ca. 3 kampe hver sæson siden 92... Så nej! Lige med undtagelse af en sæson hvor jeg var i Argentina.
    Dorsoklakose: Rygklapperi.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,199

    Re: Alle Hjemmekampe

    De sidste 6 år har jeg misset en kamp (1-1 kampen mod lyngby, fik du kaptajnen i flyet (på vej hjem fra Madrid) til at kalde kontrol tårn for at give stillingen)
    Forza FCK
    Bazooka

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    657

    Re: Alle Hjemmekampe

    Jeg vil tro at jeg har misset 10-12 kampe siden 1992

    ...og det kan kun tilskrives sygdom eller rejse.

    Dog har jeg alle kampprogrammerne, pånær 3 stk.

    /sjat

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    57

    Re: Alle Hjemmekampe

    Har ikke misste én eneste hjemmekamp i de sidste 4 sæsoner.......Har dog misset en Royal League kamp, men det tæller vel ikke eller hvad ?
    Forelskelse er bare et kneb, Naturen spiller med os, for at få os til at parre os.

    - Hudson Leick -

    Zooliganz 26 174's Avatar

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    345

    Re: Alle Hjemmekampe

    Startede med at komme i parken (for alvor) i efteråret 94' og har misset 3-5 hjemmekampe pr. sæson

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    517

    Re: Alle Hjemmekampe

    Missede vores kamp mod Chelsea pga lungebetændelse..
    Og har ikk været der i denne sæson

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Alle Hjemmekampe

    Startede for alvor at komme i parken i september 1997, og meldte mig også ind i fanklubben på det tidspunkt....
    efter det har jeg nok misset en 2 - 3 hjemmekampe på en sæson pga. arbejde, familiefest eller andet.

    Men nu håber jeg ikke at arbejdet sætte en stopper for nogen kampe mere,
    da jeg har ansøgt et job hvor man ikke arbejder om søndagen, som man gør til tider på mit nuværende !
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    191

    Re: Alle Hjemmekampe

    Frem til 99 så jeg alle hjemmekampene, men under Brink, Backe må jeg indrømme jeg har kikset lidt flere, fordi vi simpelthen spiller så lusendes kedlig fodbold.

    Specielt de første par år, var det sjovere, dels mere underholdene spillestil

    Først spillede vi godt og vandt (sæsonerne 92/93 og 93/94), så spillede vi godt men tabte og siden spillede vi dårligt og tabte (95/96 og 96/97).

    Ambitionsniveauet dengang var ligeså lavt som det er nu, mærkelige indkøb af Jesper Sørensen, Thomas Schönemann og Aligimantas Bruyanis, Morten B. Nielsen, Hallum, alle spillere der ikke kunne trække niveauet op.

    Siden gik det bedre, men med en træner der hverken vil eller kan motivere sine spillere og indkøb af middelmådige spillere, ser fremtiden temmelig dyster ud, så jeg tror ikke jeg kommer mere den kommend etid. Håber at Backe og Holmstrøm snart har ødelagt det for FCK som de skulle, så vi atter kan få den storhed og underholdning i Parken, som FCK er født til.

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    653

    Re: Alle Hjemmekampe

    Kan sgu ikke prale af, at have været inde at se hver kamp siden 93, da jeg ikke er så oldgamle som jer andre;-) Men kan prale med, at jeg har været inde og se hver eneste hjemmekamp i år, både RL og Pokal og SAS...
    *Klapper mig selv på skulderen*

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    480

    Re: Alle Hjemmekampe

    misser kun en kampe i ToTo cup i sommer '92, og mod linfield i '93 .... sa har jeg vaere til alle hjemmekampe indtil sommer 2000 fordi jeg flytter over til London ....

    jeg vil hav min fck fan 148 tilbage ........
    fckjoe
    "FCK London! The support from abroad. Byenshold is followed from another capital."
    fcklondon.blogspot.com
    fckjoe

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    381

    Re: Alle Hjemmekampe

    Jeg var 3 da vi blev stiftet, så dog ikke ;-)

    Jeg har ikke misset en hjemmekamp i 3½ sæson...Synes jeg er meget godt gået, og det er inkl. træningskampe og royal league.

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    2

    Re: Alle Hjemmekampe

    Jeg har misset alt for mange...

    Har dog sæsonkort selv om jeg sejler... Der er altid en der bruger min plads!

    Det handler ikke om hvem der HAR været der, men om hvem der kommer NU! Der er sgu for mange der bliver væk, bare fordi en enkelt kamp er tabt!!!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hjemmekampe 2006
    By cphø in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 11.12.06, 11:52
  2. fckfc ture fra Jylland til hjemmekampe
    By michael_kruuse in forum Bazar
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 01.08.05, 16:47
  3. Kun 6 sejre i 17 hjemmekampe i 2003!
    By Kjaerulf in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 19.10.03, 21:55
  4. Hjemmekampe, tv og tilskuertal
    By Aabechs overmund in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 01.09.03, 18:37

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •