Se afstemningsresultater: Skal vi beholde Christian Traoré?

Stemmeafgivere
506. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja, selvfølgelig

    440 86.96%
  • Nej, ud med ham

    66 13.04%
Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 99

Emner: Christian Traoré på vej væk. Eller bliver han? (splejset tråd)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    14

    Christian Traoré blevet bedt om at finde ny klub

    "TV 2 Sporten erfarer, at Christian Traoré er bedt om at se sig om efter en ny klub, og det samme skal være til*fældet for flere af holdkammeraterne"

    Hvad pokker sker der - lægges skylden for sølvet ene og alene over på spillerne?

    Christian har jeg jeg altid betragtet som et stort talent, og han har været med på ungdomslandsholdet, hvor han blev kåret som holdets bedste i flere kampe - og han var med til at vinde guldet. Hvorfor pokker skal han sælges?

    De faste spillere rejser, og talenterne skal finde nye klubber - nogen gange er det åbenbart lettere at udskifte fodfolket end ledelsen, når man er ledelsen???

    Traoré-fanen
    Bo :-)

  2. #2
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Christian Traoré blevet bedt om at finde ny klub

    Nu må det kraftstejleme stoppe. Hjalte, Hoseth, Theo, Bech, Urmas og Bo Svensson?


    hvis alle de rejser?!?!??!
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Re: Christian Traoré blevet bedt om at finde ny klub

    Følgende bid fra teksten bør med:

    Ni spillere er formentlig ikke i trup*pen efter sommerferien, hvor de reste*rende formentlig kan hilse på en hånd*fuld nye spillere
    Total udrensning.
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    454

    Re: Christian Traoré blevet bedt om at finde ny klub

    ›Christian har jeg jeg altid betragtet som et stort talent, og han
    ›har været med på ungdomslandsholdet, hvor han blev kåret som
    ›holdets bedste i flere kampe - og han var med til at vinde
    ›guldet. Hvorfor pokker skal han sælges?


    Theo er da et stort talent, men han kan jo ikke komme på holdet som det ser ud i dag, og ret beset er Linderoth vel også bedre end Theo. Han kan så være reserve for Linderoth, men det er hans talent vel for stort til.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    55

    Re: Christian Traoré blevet bedt om at finde ny klub

    Nu synes jeg satmer også de strammer den!
    Jeg har været totalt uforstående for hvorfor han aldrig har fået mere spilletid, fordi jeg synes han altid gør det godt, og nu skal han finde sig en ny klub.

    Citat arlind: Hvad pokker sker der - lægges skylden for sølvet ene og alene over på spillerne?

    Det ser rimelig meget sådan ud, hvis rygterne er sande, selv om jeg mener at det ene og alene skyldes Backe, der spiller fuldstændigt umotiverende og kedelig fodbold, og mestre at pille enhver gejst ud af spillerne og hive dem ned på et lallende dårligt niveau.

    Jeg håber virkelig ikke at alle de spillere som det rygtes er på vej væk har hold i virkeligheden, og vi ender med et nyt hold med potentiale til en 7. plads og Backe som træner, for hvis der er nogen som skal have skylden og losses gentagne gange i løgne er det ham, og til dels NCH for hans arrogance og dårlige indkøbspolitik.
    - Ronni

  6. De følgende 9 brugere er enige:

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    62

    Re: Christian Traoré blevet bedt om at finde ny klub

    Jeg må indrømme jeg ikke er en stor fan af Traore. Jeg synes han altid er på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt. Det er sjældent man ikke ser ham tabe bolden eller ikke begå frispark ved luftdueller. Derfor synes jeg ikke det er noget tab for klubben han forsvinder

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #7
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Christian Traoré blevet bedt om at finde ny klub

    ›Jeg må indrømme jeg ikke er en stor fan af Traore. Jeg synes han
    ›altid er på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt. Det er
    ›sjældent man ikke ser ham tabe bolden eller ikke begå frispark
    ›ved luftdueller. Derfor synes jeg ikke det er noget tab for
    ›klubben han forsvinder




    For så vidt enig.. Traore er heller ikke detn bedste i mine øjne. men de behøver for helvede skuda ikke at sælge alt og alle..
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    174

    Re: Christian Traoré blevet bedt om at finde ny klub

    Traoré er jo netop en af de spillere vi skal holde på! Han spiller flere pladser i det defensive godt, han har formentlig en ret lav løn og sidst men ikke mindst et kæmpe udviklingspotentiale!! Hvis han ikke selv vil væk er der absolut ingen grund til at sende ham væk....
    Men mon ikke agurkesæsonen er startet tidligt i år!!
    Amsterdam Arena, uha det var stort......
    Bodymovin's Avatar

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #9
    mokouko48 er offline Ikke længere aktiv bruger
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    2,523

    Re: Christian Traoré blevet bedt om at finde ny klub

    Kong Christian skal da ingen steder! Håber jeg...
    User is no longer active. Det er for indspist.

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    626

    Re: Christian Traoré blevet bedt om at finde ny klub

    Traore virker enormt sympatisk, han har spidskompetencer som arbejdshest på midten, og som egen avl er det også vemodigt - såfremt rygterne taler sandt -at han formentlig ryger til en anden klub.

    Noget helt andet er, at han som fodboldspiller er dyb ordinær. Han er langsom med bolden, og kreerer yderst sjældent noget med den.Ofte er han panisk i sine afleveringer og alene i kampen i dag mod Frufølge smed han et grotesk antal bolde væk.

    Som defensiv midt er Linderoth en klasse bedre, og Traore er ret beset overflødig, bedømt på den værdi han tilfører holdet. I min verden burde FCK til hver en tid have spillere på midten (defensiv såvel som offensiv), der er markant bedre end Theo.

    Strahne
    Få koll på hvad der er prol
    http://whitetrashoftheday.blogspot.com/

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,916

    Re: Christian Traoré blevet bedt om at finde ny klub

    FC Københavns Superligamandskab vil allerede mandag begynde at tage ny form, når de nykårede sølvvindere annoncerer de første udskiftninger.

    Om det ender med at blive en udrensning, kan kun tiden vise. Men sikkert er det, at FC Københavns Superligamandskab allerede mandag i markant grad begynder at tage ny form.
    Det slog bestyrelsesformand Flemming Østergaard fast, da han søndag havde set klubbens bedste mandskab tage sølvmedaljer via en meget sløj indsats og 1-1 hjemme mod...



    ...allerede nedrykkede Herfølge.
    - Der kommer selvfølgelig til at ske noget. Mandag får I allerede noget at vide, sagde Flemming Østergaard til den ventende presse.
    Og der bliver nok at tage fat på for vicemestrene, der hentede sølvmedaljerne i en stor afskedsfest foran 21.255 tilskuere i Parken. Gæsterne fra Herfølge sagde farvel til Superligaen, linjevogter Jens Larsen ligeledes og hjemmeholdet til to af klubbens største spillere gennem tiden: Magikeren Sibusiso Zuma og københavnernes til dato farligste angriber, Todi Jónsson.
    Herudover risikerer klubbens ledelse at skulle finde erstatninger for blandt andre Hjalte Nørregaard, Magne Hoseth, Jesper Bech og målmand Magnus Kihlstedt

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,916

    Re: Christian Traoré blevet bedt om at finde ny klub

    ›Theo er da et stort talent, men han kan jo ikke komme på holdet
    ›som det ser ud i dag, og ret beset er Linderoth vel også bedre
    ›end Theo. Han kan så være reserve for Linderoth, men det er hans
    ›talent vel for stort til.


    Man kunne vel leje ham ud for en periode.? Synes nu også han er for god en spiller til bare sådan at skrotte. Viste gode takter på u-landsholdet, så jeg ville blive meget overrasket, hvis klubben sådan bare lader Traore gå.

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Christian Traoré blevet bedt om at finde ny klub

    Efter min mening ville den bedste løsning være at leje Traoré ud i den kommende sæson.

    Få fast spilletid på den samme plads, så vi i FCK kan se hvad han rækker til hvis han kan spille med den frihed og heller ikke blive rykket rundt imellem positionerne hele tiden.
    Efter det, kan vi så diskutere eventuelt salg. Men hans potentiale er for stort til at vi ikke holder ham i en livline og kan få ham tilbage hvis han udvikler sig.

    Samme at sige om Jesper Bech og Malmø i øvrigt. Tror Malmø gør et scoop hvis de sikrer sig ham uden om en lejeaftale...
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    563

    Re: Christian Traoré blevet bedt om at finde ny klub

    ›Nu må det kraftstejleme stoppe. Hjalte, Hoseth, Theo, Bech, Urmas
    ›og Bo Svensson?


    ›hvis alle de rejser?!?!??!


    Lige mine ord..

    Lad os nu se hvad der sker imorgen..

    Men for fanden vi kan jo ikke sælge alle de må lige tage sig sammen og kigge og se at Traore faktisk er en god spiller..

    halvdelen af holdet er væk..

    Vi har den korteste pause meget længe..

    og så har Don Ø & co. bare at købe ordentligt ind inden for 14 dage..

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    381

    Re: Christian Traoré blevet bedt om at finde ny klub

    TRAORÉ ER GUD!

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Christian Traoré udviser klebånd ;)
    By 44fire44 in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 25.04.06, 12:38
  2. Janne Saarinen og Christian Traoré
    By FCKaare in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 31.07.04, 12:38
  3. Christian Traoré...?
    By Krølben in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 09.03.04, 09:29
  4. Christian Traoré
    By Nosferatu in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 21.01.04, 14:17

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •