Viser resultater 1 til 2 af 2

Emner: Hvad skal der ændres ?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Hvad skal der ændres ?

    Tid til Status:

    Ja nu er der vel ikke andet end at gøre end at glemme den sæson der lige har været, men ikke helt da det ikke skal gentage sig.

    Der er heldigvis ikke lang tid til sæson start, men det betyder vel også at der er travlt, med hensyn til spillerindkøb og eventuelle ændringer i ledelse/trænerteam.

    Alle er jo enige om at der skal nye spilllere til mit bud er 1 målmand 1/2 forsvarere 2/3 midtbanespiller eller kant spillere og 2 angribere, altså mellem 6 og 8 spillere i det hele. De skal helst komme indenfor de 2 første uger af sommerpausen da de skal have tid til at spille sig ind, det er selvfølgelig ikke nødvendigt at alle spillerene kommer inden for de 2 første uger men alle dem der kommer til at skulle være en del at startopstillingen skal vel komme inden for de 2 første uger. Derudover er kvaliteten af spillerne alt afgørende, den første spiller som skulle være på vej er Jesper C. Hvad skal vi med ham ? han er ikke god nok som første målmand, da rabo har vist styrke i foråret. Men hvorfor henter man ikke en spiller som kan gå direkte ind og være 1. valg? Udemærket man henter en spiller som Lasse kvist men det skal ikke vare nogen sovepude, da jeg ikke tæller ham med i de 6 til 8 spillere.

    Skal der ikke ske noget nyt på ledelse/træner området? Hvis jeg kunne vælge mellem NCH og Backe der skulle ud var det NCH, jeg kender absolut igen af de historier han har været med i, men hvis ingen af dem passer har han godt nok mange fjender blandt pressefolk og det er vel ikke optimalt? Backe har gjort det godt undtagen sidste del af efteråret og sidste del af foråret, men til sidst var holdet jo nærmest allerede opløst med alle dem der skulle væk.

    Os fans, jeg håber at det bliver bedre bl.a. hvordan der er nogen der kan finde på at give Hjalte sådan en afsked fatter jeg ikke! håber det er iorden at jeg undskylder på jeres vegne, hvis jegmøder ham. Men derudover håber jeg at vi kan gøre parken ligeså uindtagelig som SAS- arena, og vise vores støtte til holdet også når det kniber som det har gjort til sidst i foråret. Man glemmer at vi lå på en 5. plads og havde 16 point til 1. pladsen, ville sq gerne have solgt sæsonen i pausen for royal leauge og sølv. Klubbens målsætning er jo at komme ud at spille europæisk som lykkedes.

    Så synes ikke det ser så skidt ud.

    Held og lykke til alle der har med FCK at gøre, og en kraftig opfordring til ledelsen om at powershoppe som Paris Hilton ville have været misundelig på.
    Sidst redigeret af fckcs : 19.06.05 kl. 21:30

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    528

    Re: Hvad skal der ændres ?

    Ændres skal der og jeg vil pointere at jeg ik' er tilfreds med at vi slutter 11 efter etteren og lige med treeren.
    Tabellen lyver ikke og jeg er ikke tilfreds med sæsonen 2004/2005 og jeg glemmer ikke 2x5-0 nederlag. Og slet ikke ydmygelse på topniveau af de unævnelige.
    Dit indlæg er fint, meeeeeeeeeen lige nu har jeg det som beskrevet.
    Skal lige frem til mandag før jeg blir konstruktiv.
    Fucking
    Cool
    København

    Fodbold er ikke et spørsmål om liv
    eller død...............Det er meget mere.
    Fremtiden er LYS.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. hmmm hvad skal der til?
    By clamm in forum Kontoret
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 03.12.06, 00:21
  2. Hvad skal der serveres juleaften?
    By Don J. in forum Mad
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 28.12.05, 18:47
  3. Sæsonstarten - alt skal ændres
    By jooness in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 12.08.05, 03:43
  4. Hvad skal der til
    By gruf in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 19.09.04, 19:22
  5. Hvad skal ændres når Don Ø køber TV2?
    By tricolor in forum Diverse
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 13.03.03, 18:06

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •