Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 73

Emner: Jeg bliver mere og mere fortvivlet

  1. #31
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Jeg bliver mere og mere fortvivlet

    ›Og det værste er at det ikke er breddespillerne, der bliver
    ›solgt, nej: det er 1. eller 2. valget til pladserne.

    ›------Christiansen---

    ›LJ----Bo-----Dan T-----PC

    ›-------Linde----

    ›Silber-----------Bergvold

    ›---------Røll--------

    ›Álvaro---------32---

    ›Bænk: Qvist, Elrio, Fede Ole og Rabo
    Hvor er gravgaard? ;)
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: Kan man få pengene tilbage for sit allerede købte sæsonkort?

    Dit spørgsmål var muligvis retorisk, men var det ikke også lidt fjollet? Eller du ville måske også gerne præsenteres for en ekstraregning, hvis klubben fx. signede John Terry og Wayne Rooney? :-)
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    922

    Re: Jeg bliver mere og mere fortvivlet

    ››Og det værste er at det ikke er breddespillerne, der bliver
    ››solgt, nej: det er 1. eller 2. valget til pladserne.
    ››
    ››------Christiansen---
    ››
    ››LJ----Bo-----Dan T-----PC
    ››
    ››-------Linde----
    ››
    ››Silber-----------Bergvold
    ››
    ››---------Røll--------
    ››
    ››Álvaro---------32---
    ››
    ››Bænk: Qvist, Elrio, Fede Ole og Rabo
    ›Hvor er gravgaard? ;)

    Læs tråden igennem og du vil finde dit svar :)
    "Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."
    - Bill Shankly

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,916

    EN UDRENSNING DER ENDER GALT!!!

    Jeg tror den folkevandring fra FCK som endnu ikke er forbi ender helt galt for klubben. Det bliver nærmest umuligt for Backe at få sat et slagkraftigt hold sammen på 14 dage?

    Seneste nyhed om Traore til FCM er komplet idiotisk. manden har ersttet både den ene og anden forsvars- og midtbanespiller ved karantæne og sygdom og han var ungdomslandsholdets bedste. Nu er en hel årgang af de såkaldte "talenter" gået fra FCK. Traore, Hjalte og Traore. Så er der Martin bervold (næsten altid skadet??, han spiller i hvert til fælde ikke mange hele kampe for klubben.

    PC er nok også på vej væk IFK

    Det var da vist godt man ikke fik investeret i et nyt sæson kort endnu-:))
    Don Ø & Co går nok efter en fin 8 plads i næste sæson. Det kan være vi ligefrem skal være glade for at komme i top 8 ?-:)))

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    216

    Re: EN UDRENSNING DER ENDER GALT!!!

    Jeg hørt de er ved at afvikle fodboldklubben, nu skal der satses på arrangementer i parken og ferielande.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    30

    Re: EN UDRENSNING DER ENDER GALT!!!

    Giv NCH noget tid, han skal nok købe nogle klassespillere snart.
    Undervurder ikke manden der købte Santos og Silber.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Kan man få pengene tilbage for sit allerede købte sæsonkort?

    ›Dit spørgsmål var muligvis retorisk, men var det ikke også lidt
    ›fjollet? Eller du ville måske også gerne præsenteres for en
    ›ekstraregning, hvis klubben fx. signede John Terry og Wayne
    ›Rooney? :-)

    Nej naturligvis ikke. Men jeg har jo heller ingen forventninger om verdensstjerner i klubben, for vi har jo aldrig haft nogen!

    Jeg har en forventning om et hold med et par "stjerner" a' la Zuma, Hoseth (når han gad, orkede, kunne) etc.

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    41

    Re: Jeg bliver mere og mere fortvivlet

    Klubbens melding på FCK.dk om at CT ikke var uønsket, og at NCH og CT havde talt sammen på telefonen virker nu endnu mere besynderlig. En ting er, at de går ud og dementerer presseforlydender om at en marginalspiller er på vej væk. Det kan så delvis forklares med at halvdelen af holdet efterhånden er forsvundet. Men det er da helt hovedløst når alle rygter så bliver bekræftet ugen efter. Så mangler man fuldstændig troværdighed. Både FCK og CT må da have vidst hvor det bar hen for en uge siden.

  12. #39
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    922

    Re: EN UDRENSNING DER ENDER GALT!!!

    ›Giv NCH noget tid, han skal nok købe nogle klassespillere snart.
    ›Undervurder ikke manden der købte Santos og Silber.

    Og sikke det har givet pote at have Suppens dyreste spiller gennem tiderne i denne sæson..
    "Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."
    - Bill Shankly

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: EN UDRENSNING DER ENDER GALT!!!

    Jeg er helt uenig. Klubben havde brug for en "udrensning". Vi har ikke mistet nogle (måske med undtagelse af Theo), som var værd at satse på. Hverken i et længere perspektiv, og heller ikke her og nu. Vi har stadig mange gode spillere, og med to-tre gode nyindkøb (udover de eksisterende to), så kan det se ganske lovende ud. Nu mangler vi bare, at de også sælger Silber, og så ser det ganske fornuftigt ud..
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: EN UDRENSNING DER ENDER GALT!!!

    ”Niels Christian Holmstrøm forlader med øjeblikkelig virkning FCK.

    Sportsdirektør Niels Christian Holmstrøm forlader med øjeblikkelig virkning direktørstolen i FCK til fordel for et job som skrotningschef på et skibsværft i Alang i Indien. ”Niels Christians fratrædelse sker i bedste forståelse med FCKs øvrige ledelse” udtaler Flemming Østergaard i en officiel kommentar og fortsætter ”Vi ønsker Holmstrøm al mulig held og lykke i sit fremtidige virke”. Niels Christian Holmstrøm udtalte selv på det officielle pressemøde, at han ”har lang erfaring med skrotning af både større og mindre talenter fra sit tidligere job i FCK” og at han derfor ser jobbet i Alang som en ”naturlig fortsættelse af den karriere, som jeg startede i FCK, dog uden de irriterende, tilbagevendende forhandlinger, der normalt leder op til skrotningen”. Direkte adspurgt udtaler Flemming Østergaard at ”vi har som kompensation for Holmstrøms afgang modtaget både kaptajnskasketten fra Kong Frederik IX (tidligere DSB-færge, som værftet i Alang forestod skrotningen af (red.)), som jeg altid har ønsket mig, og en kikkert fra broen, som jeg fremover vil sætte for det blinde øje i jagten på forstærkninger til FCK. Alt i alt vil jeg derfor betegne dette som årets hidtil bedste handel for FCK”. Det er endnu uvist, hvem der overtager jobbet som sportschef i FCK, men det forlyder, at Per Frimann skulle være overordentligt interesseret. Flemming Østergaard ønsker hverken af be- eller afkræfte rygtet men siger, at FCK i lang tid har været overkapitaliseret og at det ville være naturligt, at ansætte en person, med erfaring i også at løse den slags problemer. ”Skulle Per Frimann blive ansat vil det være naturligt, også at ansætte hans faste kompagnon, Carsten Werge, dog i første omgang som badedyr i Lalandia” udtaler en munter Don Ø.”


    Beklager, jeg kunne ikke lade være :-)
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    226

    Re: EN UDRENSNING DER ENDER GALT!!!

    Ellers har man i klubben en stor tro på næste generations talenter. Jeg skal dog ikke kunne sige om der er nogen af dem der er modne til at kunne gå ind på førsteholdet. Det kan også være at det er en kombination af nyindkøb og talenter.

    Om ikke andet må der snart blive annonceret et pressemøde.
    "You see, whenever I start feeling sick, I just stop being sick and be awesome instead - true story" - Barney Stinson

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    129

    Re: EN UDRENSNING DER ENDER GALT!!!

    Man kan også vende det hele om!

    Tænk på de mange sæsoner hvor man svang sig op til at glæde sig til en ny sæson, trods endnu en 7 plads i skabet. Der er masser at glæde sig over! Vi er sluttet i top 2 de sidste 5 år, og det hele kører.

    Personligt glæder jeg mig allerede som et lille barn til sæson starten, tænk på de nye spillere vi skal lære at kende :-)

    Den gamle kendte FCK optimisme kan da på ingen måde ødelægges af 6-7 spilleres afgang, FORZA FCK!!

  20. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    17

    Re: EN UDRENSNING DER ENDER GALT!!!

    Slap dog af

    Synes du ikke der har været skabt en del gode resultater de sidste par år....ved ikke hvad du jan forvente mere.
    Er dog enig i at det bliver hårdt med alle de nye spillere det tyder på vi skal have spillet ind.


    Men slap nu af.....tro på det

  21. #45
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    245

    Re: EN UDRENSNING DER ENDER GALT!!!

    Måske har vi også brug for en UDRENSNING i trådene!!!11
    Dorsoklakose: Rygklapperi.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. DBF´s program på viasat bliver mere og mere useriøst
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 14.04.04, 15:43
  2. Rangers bliver en langt mere alvorlig sag
    By Sten Rømer in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 31.07.03, 10:42

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •