Se afstemningsresultater: Tror du på at Ledelsen i FCK Når at samle trådene

Stemmeafgivere
393. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja, jeg stoler 100% på at FØ og NCH har alt under kontrol

    211 53.69%
  • Nej, De styrer os lige mod afgrunden

    39 9.92%
  • Nej, jeg er bange for vi allerede har udspillet vores chance mht. næste sæson

    143 36.39%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 28

Emner: Opbakning til Ledelsen?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    223

    Opbakning til Ledelsen?

    Efter at have fulgt debatten i løbet af dagen, her på sidelinen, skal vi lige have noget på det rene. Er det kedsomhed der gør, at de fleste er helt i panik, eller har man virklig mistet troen på vores ledelse her i FCK. Efter min mening, burde vi bare læne os tilbage og vente i spænding, og så glædes, når de nødvendige forstærkninger, i løbet af de næste 2 uger bliver præsenteret. I min verden hersker der nemlig ingen tvivl om, at vores ønsker om kvalitets erstatninger, i rigeligt omfang vil blive imødekommet. Vores ledelse plejer ikke at mangle handlekraft når det gælder, og det vil den heller ikke gøre denne gang. Men det er bare min mening. Giv din mening til kende i ovenstående offentlige afstemning
    MVH FC VANDMAND
    ( Hvis Brøndby var et dyr med en sygdom, måtte det være en hest.....med pest)

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    78

    Re: Opbakning til Ledelsen?

    Jeg mener også vi har været lidt for hårde ved ledelsen...
    Jeg har aldrig rigtigt brudt mig om NCH, men alligevel stoler jeg på at vores ledelse er dygtige nok til at gøre hvad der skal gøres...

    Desuden vil jeg gerne lige høre om jeg er den eneste der har på fornemmelsen, at FCK arrangerer pressemøde d. 3. eller 4. Juli, og præsenterer alle spillerne på en gang...!?

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    1,492

    Re: Opbakning til Ledelsen?

    Jeg har fuld tiltro til den økonomiske ledelse i klubben. Den sportslige målsætning blev lige akurat skrabet hjem i den allersidste kamp. Et forsmædeligt nederlag på hjemmebane til Gorica som ikke blot sendte os ud af CL-kval men også uden mulighed for deltagelse i uefaen. En katastrofe uden lige og en sort dag i klubbens historie. Dernæst et hold som slet ikke har fungeret sammen i det spilkoncept som er lagt for dagen. Der har ingen udviklingen været at spore. Snarere en tilbagegang både i koncept og i spillerevner. Hovedløs opbakning til f.eks. en håbløs Magnus Kilstedt.En træner der har sagt jättebra hver gang. Prikken over i´et har været alt det postyr omkring især hjalte. Hvis oplysningerne passer og jeg siger hvis har FCK ikke engang forsøgt at matche tilbuddet der kom fra den hollandske klub

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    223

    Re: Opbakning til Ledelsen?

    ›Jeg mener også vi har været lidt for hårde ved ledelsen...
    ›Jeg har aldrig rigtigt brudt mig om NCH, men alligevel stoler jeg
    ›på at vores ledelse er dygtige nok til at gøre hvad der skal
    ›gøres...

    ›Desuden vil jeg gerne lige høre om jeg er den eneste der har på
    ›fornemmelsen, at FCK arrangerer pressemøde d. 3. eller 4. Juli,
    ›og præsenterer alle spillerne på en gang...!?

    Jeg tror allerede der blir et pressemøde midt i denne uge. Hans Backe kommer hjem fra sin ferie i morgen Tirsdag, så mit bud er at der på Onsdag blir præsenteret det næste hold nye midtbane spillere, 2 stk.
    MVH FC VANDMAND
    ( Hvis Brøndby var et dyr med en sygdom, måtte det være en hest.....med pest)

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    78

    Re: Opbakning til Ledelsen?

    God tråd forresten:D

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    825

    Re: Opbakning til Ledelsen?

    Pressemødet kommer først på torsdag... der er jo en finale et sted onsdag..
    Outlawed

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    223

    Re: Opbakning til Ledelsen?

    ›Pressemødet kommer først på torsdag... der er jo en finale et sted onsdag..

    Ahr ja, du håber stadig på en brasser eller falklands kriger ?
    MVH FC VANDMAND
    ( Hvis Brøndby var et dyr med en sygdom, måtte det være en hest.....med pest)

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    435

    Re: Opbakning til Ledelsen?

    ›Jeg tror allerede der blir et pressemøde midt i denne uge. Hans
    ›Backe kommer hjem fra sin ferie i morgen Tirsdag, så mit bud er
    ›at der på Onsdag blir præsenteret det næste hold nye midtbane
    ›spillere, 2 stk.

    er det ikke standard i FCK at holde pressemøde om torsdagen? det mindes jeg ihvertfald. jeg tror der kommer et pressemøde på torsdag når vi får løn. så har NCH vel også fået nok i løn til at kunne betale for Niclas, Albeck, Ericsson og Jan K.' s lønninger...!!!1111 tumling. sæææt igang.

    derefter tror jeg faktisk at der kommer ENDNU et pressemøde efter det som jeg tror kommer torsdag i denne uge...men det er jo kun spekulationer.
    Det, der viser en første klasses intelligens, er evnen til at have to modstillede tanker i hovedet samtidig og stadig bevare evnen til at fungere.

    (F. Scott Fitzgerald)

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    535

    Re: Opbakning til Ledelsen?

    IMO har NCH en dårlig ledelses- og pressestil og har behandlet flere af vores spillere skidt, hvilket formentlig har bidraget til spillerflugtens omfang.

    Når det er sagt er jeg temmelig sikker på at NCH sørger for at signe nogle klassespillere til hver kæde - dette både af hensyn til et økonomisk ansvar overfor aktionærerne og af hensyn til det rent sportslige.

    Os fans og pressen vil jo latterliggøre ledelsen totalt hvis ikke de hiver nogle gevaldige kaniner op af hatten...de skal nok komme..dem med de lange ører ;)

    Noget andet er at det efter den store åreladning kan være svært at få øje på nuværende FCK stamspillere der bærer rundt på vores historie og kultur....et tip kunne være at hente Niclas J...og gi´ ham anførerbindet ;)

    FCK skulle gerne være mere end blot gode spillere i den hvide bluse...we want added value: Fodboldkultur, optimal udnyttelse af spillerressourcerne og gerne en seværdig spillestil, der samtidig leverer resultater..her kunne en signing af Ståle sikkert hjælpe både på det sportslige plan og på vores kultur & historie.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,477

    Re: Opbakning til Ledelsen?

    Jeg kan ikke lige finde en rubrik jeg vil stemme på. Hvis der var en som hed "jeg har mine tvivl", ville jeg have sat kryds der.

    Udsalget virker større end nødvendigt. Det er teoretisk set OK at lade Traoré og Nørregaard gå hvis man samtidig skaffer tilsvarende erstatning (Hoseth anser jeg i denne sammenhæng for at have været på gæstevisit). Men denne erstatning skal være ret god og meget professionel hvis den skal spilles ind i løbet af en meget kort periode, så vi har et homogent og slagkraftigt hold i forbindelse med superligaopstart og UEFA cup. Hvis erstatningerne dumper ind hen over sommeren, har jeg mine tvivl. Røll skal jo også lige finde sine ben med nye medspillere, hvis det er ham man vil satse på.

    gb

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    33

    Re: Opbakning til Ledelsen?

    ›IMO har NCH en dårlig ledelses- og pressestil og har behandlet
    ›flere af vores spillere skidt, hvilket formentlig har bidraget
    ›til spillerflugtens omfang.

    ›Når det er sagt er jeg temmelig sikker på at NCH sørger for at
    ›signe nogle klassespillere til hver kæde - dette både af hensyn
    ›til et økonomisk ansvar overfor aktionærerne og af hensyn til det
    ›rent sportslige.

    ›Os fans og pressen vil jo latterliggøre ledelsen totalt hvis ikke
    ›de hiver nogle gevaldige kaniner op af hatten...de skal nok
    ›komme..dem med de lange ører ;)

    ›Noget andet er at det efter den store åreladning kan være svært
    ›at få øje på nuværende FCK stamspillere der bærer rundt på vores
    ›historie og kultur....et tip kunne være at hente Niclas J...og
    ›gi´ ham anførerbindet ;)

    ›FCK skulle gerne være mere end blot gode spillere i den hvide
    ›bluse...we want added value: Fodboldkultur, optimal udnyttelse af
    ›spillerressourcerne og gerne en seværdig spillestil, der samtidig
    ›leverer resultater..her kunne en signing af Ståle sikkert hjælpe
    ›både på det sportslige plan og på vores kultur & historie.

    Jeg er meget enig.. Men jeg tror desværre at vi skal vente et halvt år, før at ståle kommer. Men jeg venter gerne et halvt år, hvis han vil komme til FCK.

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    30

    Re: Opbakning til Ledelsen?

    FØ hiver noget WOW op af posen snart.
    Meget snart tror jeg endda.
    Vi er langt den rigeste klub i Danmark, så hvorfor ikke gå efter en kändis eller to ?

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    78

    Re: Opbakning til Ledelsen?

    Jeg tror fuldt ud på at vores ledelse nok skal hente hvad vi mangler...

    Det der bekymrer mig, er om de får hentet dem i tide, altså gerne før træningen starter... Men som minimumskrav før sæsonstart...!

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    223

    Re: Opbakning til Ledelsen?

    ›FØ hiver noget WOW op af posen snart.
    ›Meget snart tror jeg endda.
    ›Vi er langt den rigeste klub i Danmark, så hvorfor ikke gå efter
    ›en kändis eller to ?

    Det kan sgu være vi henter WiegHORSE, Hans Backe er jo vild med heste :-)
    MVH FC VANDMAND
    ( Hvis Brøndby var et dyr med en sygdom, måtte det være en hest.....med pest)

  20. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    535

    Re: Opbakning til Ledelsen?

    Vi må nok indstille os på at første ½sæson under alle omstændigheder bliver ét langt sejt træk mod at sammenspille et nyt hold.

    Hellere vente 1 uge ekstra med at signe den rigtige spiller end at tage den første den bedste...

    NCH, sign:
    Niclas
    Helveg, Jan K
    Iversen/Alves
    ...Så kører det..

  21. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK opbakning til Aab protest
    By drix in forum Diverse
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 23.10.04, 07:57
  2. Brev til ledelsen
    By anarchoi in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 29.10.03, 11:29
  3. Opbakning til keeperen
    By Vlatavska in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 02.09.03, 20:11
  4. Krav til ledelsen - ang. løveradioen
    By Tve in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 15.07.03, 12:06

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •