Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 31

Emner: Mange FCK Fans er dobbeltmoralske!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    17

    Mange FCK Fans er dobbeltmoralske!

    Først vil jeg lige sige at jeg er klar over at jeg sikkert træder mange over tæerne med denne tråd?

    Men jeg synes at det er sørgeligt at høre så mange fans efterhånden virkelig klynker, og de er ikke andet end efter min mening en flok medløbere, og iloyale tilhængere.

    !) Høre gang på gang at mange spillere ikke viser kærlighed til klubben og at man skal vise ære når man spiller i FCK! Men dette begreb er der mange fans som ikke lever op til, synes det en meget trist udvikling høre hvordan FCK Fans reagere med Buh-råb, piften osv når det ikke går som planlagt på banen.
    men helt ærligt hvornår fanden har det hjulpet at pifte af ens egne spillere, det giver tværtimod ekstra pres på dem! Så synes man skal tænke på at spillerne til tider giver os lige så dårlig en indsats som den støtte vi giver dem.
    Og jeg køber ikke den undskyldning med at den hvide trøje forpligter, og at vi betaler dyre domme for at komme i Parken osv, vi kunne tillade at brokke os,hvis vi gang på gang gav dem 100% støtte

    2) Synes det latterligt at følge med i debatten om vores transferpolitik, tror de fleste fans har råbt og skredet efter fornyelse, og når klubben så forsøge at skabe fornyelse, så er man ikke tilfreds og råber op om nu har vi ikke noget hold osv. Helt ærlig Traore var kun marginalspiller, Todi har ikke fået mere end par kampe per sæsom de sidste par år. Kihlstedt brokkede alle sig over, samt han var meget skadet. Bech synes jeg ikke levede op til det store potientialle som hans talent ellers berettigede ham i. Zuma har altid været et stort aktiv for vores klub, men han har også tit været kritiseret af klubbens fans pga hans få mål per sæsom. Hjalte ham kommer vi nok til at savne kæmpe talent, og meget arbejdsom, og han blev uddødliggjort pga hans mål på Brøndby Stadion i Guld-kampen, men han måtte desværre også blive piftede af fordi han ikke forlænget, synes det var en meget pinlig opførelse af nogen som kalder sig FCK-Fans, fordi denne mand har gjort så meget for klubben.

    Det pudsige er at hvis klubben måske henter et par "stjerner" og vi bliver mestre næste år, så vi allesammen loyale fans igen og alle glemmer Hjalte, Zuma, Bech osv. Og så er ledelsen igen fremragende og godt vi solgte de gamle spillere. Bare se Linderoth idag, idag kan ingen eller vil undvære ham, men for et halvt år siden var alle efter ham og sagde han skulle sælges, var et kæmpe flop osv osv.
    Samme sammenligning synes jeg også man gjorde overfor Hoseth, i efteråret var han allesammens stjerne men i foråret var mange imod ham, og kritiseret ham, han var mega dårlig og lign. Kære venner man bliver ikke en dårligere fodboldspiller pga en vinterpause. men sandt nok havde han ikke lige de marginaler på hans side som habn havde i efteråret.

    også Backe har til tider været uretfærdig behandlet, så længe han vandt pokaler var han god nok, men så snart vi var i krisen var han dårlig, spillede defensivt, kedelig osv osv, men han er trods alt den absolutte bedste træner i klubben historie og meget loyal.

    Så bak endten op om klubben 100% eller hold kæft

    Succes is tempory loyality is FOREVER

    FCKSIMBA


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    52

    Re: Mange FCK Fans er dobbeltmoralske...!!!

    Moral er godt, Dobbelt moral er dobbelt så godt!!!
    Elrio Van Heerden - VMYA (Verdens Mest ydmyg Afrikaner) - Som sagt på tysk tv "der afrikanische Stern"....

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Mange FCK Fans er dobbeltmoralske...!!!

    Enig med stort set det hele, synes dog det er iorden at pifte og være sur efter kampe som gorcia og 0-5 til bif

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    903

    Re: Mange FCK Fans er dobbeltmoralske...!!!

    Og dit budskab med dit indlæg er??? Det ligner for mig en masse copy+paste fra alle de andre tråde, som omhandler præcis det samme!

    Så bak endten op om klubben 100% eller hold kæft
    Flot!! Ren SSO-stil som du hev frem der....


  7. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    245

    Re: Mange FCK Fans er dobbeltmoralske...!!!

    Jeg støtter klubben... Spillerne kommer og går... Ligeledes Don Ø og talestrøm...

    Du har ret til at mene vi skal allesammen opføre os som lemminger og hoppe ud over skrænten ligemeget hvilke handlinger FCK foretager sig?

    ????
    Dorsoklakose: Rygklapperi.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    71

    Re: Mange FCK Fans er dobbeltmoralske...!!!

    ›Så bak endten op om klubben 100% eller hold kæft
    ›FCKSIMBA

    Som udenforstående vil jeg vove pelsen og sige 2 ting :-)

    Lidt af en entre som "ny" debatør.....

    Prøv nu at forstå, at loyalitet og kritik godt kan følges ad. Muligvis vil det opfattes som atypisk BIF mentalitet, men alligvel...

    Jo mere loyal, jo mere kritisk mener jeg man kan være overfor den klub man elsker. Er du ikke kritisk, men bakker hæmningsløst op om alt "din" klub foretager sig, jo større medløber vil jeg kalde dig. :-)

    Kender ikke din alder, men forestil dig et ægteskab uden diskussioner, medspil og modspil !! Men altid snakken efter munden... Glem det.
    ../B-BIF


  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Mange FCK Fans er dobbeltmoralske...!!!

    Enig med B-BIF og havde ikke lige set den sætning. Alle har ret til en mening og selvom jeg er enig med den originale skribent om stort set alt, er den sætning dog idiotisk.

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Mange FCK Fans er dobbeltmoralske...!!!

    ›Først vil jeg lige sige at jeg er klar over at jeg sikkert træder
    ›mange over tæerne med denne tråd?

    Sikkert nok, jeg er en af dem ;O)

    ›Men jeg synes at det er sørgeligt at høre så mange fans
    ›efterhånden virkelig klynker, og de er ikke andet end efter min
    ›mening en flok medløbere, og iloyale tilhængere.

    ›!) Høre gang på gang at mange spillere ikke viser kærlighed til
    ›klubben og at man skal vise ære når man spiller i FCK! Men dette
    ›begreb er der mange fans som ikke lever op til, synes det en
    ›meget trist udvikling høre hvordan FCK Fans reagere med Buh-råb,
    ›piften osv når det ikke går som planlagt på banen.
    ›men helt ærligt hvornår fanden har det hjulpet at pifte af ens
    ›egne spillere, det giver tværtimod ekstra pres på dem! Så synes
    ›man skal tænke på at spillerne til tider giver os lige så dårlig
    ›en indsats som den støtte vi giver dem.
    ›Og jeg køber ikke den undskyldning med at den hvide trøje
    ›forpligter, og at vi betaler dyre domme for at komme i Parken
    ›osv, vi kunne tillade at brokke os,hvis vi gang på gang gav dem
    ›100% støtte
    Dvs lige hvor lidt du laver på dit arbejde og hvor meget du fucker op, så skal du kun havde ros ?

    ›2) Synes det latterligt at følge med i debatten om vores
    ›transferpolitik, tror de fleste fans har råbt og skredet efter
    ›fornyelse, og når klubben så forsøge at skabe fornyelse, så er
    ›man ikke tilfreds og råber op om nu har vi ikke noget hold osv.
    ›Helt ærlig Traore var kun marginalspiller, Todi har ikke fået
    ›mere end par kampe per sæsom de sidste par år. Kihlstedt brokkede
    ›alle sig over, samt han var meget skadet. Bech synes jeg ikke
    ›levede op til det store potientialle som hans talent ellers
    ›berettigede ham i. Zuma har altid været et stort aktiv for vores
    ›klub, men han har også tit været kritiseret af klubbens fans pga
    ›hans få mål per sæsom. Hjalte ham kommer vi nok til at savne
    ›kæmpe talent, og meget arbejdsom, og han blev uddødliggjort pga
    ›hans mål på Brøndby Stadion i Guld-kampen, men han måtte desværre
    ›også blive piftede af fordi han ikke forlænget, synes det var en
    ›meget pinlig opførelse af nogen som kalder sig FCK-Fans, fordi
    ›denne mand har gjort så meget for klubben.

    enig omkring Hjalte, det var uværdigt og nok mest en reaktion fra skuffede fans der gerne ville havde beholdt ham

    ›Det pudsige er at hvis klubben måske henter et par
    ›"stjerner" og vi bliver mestre næste år, så vi
    ›allesammen loyale fans igen og alle glemmer Hjalte, Zuma, Bech
    ›osv. Og så er ledelsen igen fremragende og godt vi solgte de
    ›gamle spillere. Bare se Linderoth idag, idag kan ingen eller vil
    ›undvære ham, men for et halvt år siden var alle efter ham og
    ›sagde han skulle sælges, var et kæmpe flop osv osv.
    ›Samme sammenligning synes jeg også man gjorde overfor Hoseth, i
    ›efteråret var han allesammens stjerne men i foråret var mange
    ›imod ham, og kritiseret ham, han var mega dårlig og lign. Kære
    ›venner man bliver ikke en dårligere fodboldspiller pga en
    ›vinterpause. men sandt nok havde han ikke lige de marginaler på
    ›hans side som habn havde i efteråret.

    Jeg syntes helt ærligt ikke man som topspiller i FCK kan svinge så meget uden konsekvens, du har ret i man ikke bliver en dårligere fodboldspiller over night, så hvorfor præstere de ikke mere??

    ›også Backe har til tider været uretfærdig behandlet, så længe han
    ›vandt pokaler var han god nok, men så snart vi var i krisen var
    ›han dårlig, spillede defensivt, kedelig osv osv, men han er trods
    ›alt den absolutte bedste træner i klubben historie og meget
    ›loyal.

    Der er vi lodret uenige, Backe har skabt resultater men han har aldrig ALDRIG vundet mit hjerte, han er simpelhen for ringe til at få nok ud af potentialet i truppen, og kedelig DET er han punktum ;O)

    ›Så bak endten op om klubben 100% eller hold kæft

    Den der bif retorik, den kan du godt pakke LANGT væk, det er her du træder mig over tæerne... Jeg holder kæft når jeg syntes det er på sin plads.

    ›Succes is tempory loyality is FOREVER

    Ja da......men vær det med omtanke ;O)

    ›FCKSIMBA

    Mvh Pabres
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #9
    mokouko48 er offline Ikke længere aktiv bruger
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    2,523

    Re: Mange FCK Fans er dobbeltmoralske...!!!

    ›Så bak endten op om klubben 100% eller hold kæft

    Åh nej, en "ægte" fan! Du ved tydeligvis MEGET mere om den "ægte" måde at være fan på end ALLE andre. Det er flot. Nu er det da meget mere klart for mig hvordan "ægte" fans opfører sig. Jeg vil fra nu af aldrig kritisere eller stille spørgsmålstegn til noget som helst ledelsen i FC gør.

    i.a.
    User is no longer active. Det er for indspist.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    78

    Re: Mange FCK Fans er dobbeltmoralske...!!!

    Nå kom lige til at trykke enig, men er absolut ikke enig med dig overhovedet


    ›Først vil jeg lige sige at jeg er klar over at jeg sikkert træder
    ›mange over tæerne med denne tråd?

    Ja jeg er en af dem

    ›Men jeg synes at det er sørgeligt at høre så mange fans
    ›efterhånden virkelig klynker, og de er ikke andet end efter min
    ›mening en flok medløbere, og iloyale tilhængere.

    Syntes helt klart vi har lov til at klynke vi er et storhold i Danmark, vi går efter at blive skandinaviens svar på Europas Real Madrid, og her går det heller ikke hvis man ikke levere varen.

    ›!) Høre gang på gang at mange spillere ikke viser kærlighed til
    ›klubben og at man skal vise ære når man spiller i FCK! Men dette
    ›begreb er der mange fans som ikke lever op til, synes det en
    ›meget trist udvikling høre hvordan FCK Fans reagere med Buh-råb,
    ›piften osv når det ikke går som planlagt på banen.
    ›men helt ærligt hvornår fanden har det hjulpet at pifte af ens
    ›egne spillere, det giver tværtimod ekstra pres på dem! Så synes
    ›man skal tænke på at spillerne til tider giver os lige så dårlig
    ›en indsats som den støtte vi giver dem.
    ›Og jeg køber ikke den undskyldning med at den hvide trøje
    ›forpligter, og at vi betaler dyre domme for at komme i Parken
    ›osv, vi kunne tillade at brokke os,hvis vi gang på gang gav dem
    ›100% støtte

    Jo den hvide trøje forpligter, dette er ikke nogete som os fans har været alene om at køre op. Den ledelse der sidder i klubben idag gå ud og siger man vil være så og så gode, ja hvis så spillerne ikke kan tåle at der bliver buhet ned til dem når de spiller virkelig ringe (FCK-Herfølge), og ikke derefter kan bare prøve at sætte sig igennem, ja så mener jeg ikke man er stærk nok mental til at spille i en topklub som FCK vil være i skandinavien.

    ›2) Synes det latterligt at følge med i debatten om vores
    ›transferpolitik, tror de fleste fans har råbt og skredet efter
    ›fornyelse, og når klubben så forsøge at skabe fornyelse, så er
    ›man ikke tilfreds og råber op om nu har vi ikke noget hold osv.
    ›Helt ærlig Traore var kun marginalspiller, Todi har ikke fået
    ›mere end par kampe per sæsom de sidste par år. Kihlstedt brokkede
    ›alle sig over, samt han var meget skadet. Bech synes jeg ikke
    ›levede op til det store potientialle som hans talent ellers
    ›berettigede ham i. Zuma har altid været et stort aktiv for vores
    ›klub, men han har også tit været kritiseret af klubbens fans pga
    ›hans få mål per sæsom. Hjalte ham kommer vi nok til at savne
    ›kæmpe talent, og meget arbejdsom, og han blev uddødliggjort pga
    ›hans mål på Brøndby Stadion i Guld-kampen, men han måtte desværre
    ›også blive piftede af fordi han ikke forlænget, synes det var en
    ›meget pinlig opførelse af nogen som kalder sig FCK-Fans, fordi
    ›denne mand har gjort så meget for klubben.

    Hør nu lige her lad os starte i begyndelsen af kapitel 2.

    Nej det ser sku ikke særlig godt ud, og vores hold ligner pt. det tyndeste hold i superligaen, det er ikke særlig godt, det kan vi vist alle blive enige om, derfor er det heller ikke godt at gå ud og sælge 8 spillere (og hvem siger ikke der kommer flere). Hvis man så havde haft bare nogle stjerne i ærmet klar til dem der ville falde fra, ville man ikke få al den kritik som man netop modtager nu fra fans og presse, og nej man kan ikke bruge undskyldninger omkring man ikke vidste at disse spillere ville væk, for den er bare ikke god nok.

    Lad os så tage nogle af de spiller jeg syntes skulle blive og ledelsen har mistet grebet om, det er Traore, bech og hjalte jeg tager disse 3 da det er spillere som vi selv har opdraget igennem KB. Traore skulle have haft fast spille tid meget før, men man skulle have valgt forsvars pladsen sammen med bo allerede for 2 år siden, da han kom hjem fra Hammerby hvor han var blevet klubbens profil netop på den plads, bare spillet ½ år i klubben og valgt til årets spiller. Men ak nej han skulle ødelægges af Backe (kommer jeg til senere)

    Videre til Bech, ja ok det har været svært at slå zuma eller alvaro af angriber positionen, men hvorfor ikke fortælle bech at der var chancer for at give ham fast spille tid her i efteråret, og hvis han gjorde det godt nok, ja så var pladsen hans. Hvorfor jeg tror Bech ville være manden, ja han har vist det før, men igen skal Backe (ja kommer til det senere)

    Videre til sidste mand, nemlig ja Hjalte, hvad kan jeg sige endelig en mand backe brugte rigtigt, men nej han var ikke pengene værd at invistere i, et kæmpe talent, en spiller med hjertet det rigtige sted, en mand som burde haft mindst lige så meget i løn som silber, for det er han værd, men ikke viste hans klasse de sidste kampe i foråret da han viste han skulle væk. At NCH har spillet for lidt her, ja det er der ingen tvivl om.

    Lige til de andre jeg ikke nævnte først, zuma (ville væk fck solgte ham inden hans kontrakt udløb for 7-8 mil ganske flot), todi ( han er alt for meget skadet), Hoseth (ingen tvivl om at han ville væk, havde det ikke godt i FCK socialt, måske kunne dette have hjulpet med en social træner alla det CSC bruger, bare at han i FCK skal være fast) Kihlstedt (ja han vor for meget skadet)


    ›Det pudsige er at hvis klubben måske henter et par
    ›"stjerner" og vi bliver mestre næste år, så vi
    ›allesammen loyale fans igen og alle glemmer Hjalte, Zuma, Bech
    ›osv. Og så er ledelsen igen fremragende og godt vi solgte de
    ›gamle spillere. Bare se Linderoth idag, idag kan ingen eller vil
    ›undvære ham, men for et halvt år siden var alle efter ham og
    ›sagde han skulle sælges, var et kæmpe flop osv osv.
    ›Samme sammenligning synes jeg også man gjorde overfor Hoseth, i
    ›efteråret var han allesammens stjerne men i foråret var mange
    ›imod ham, og kritiseret ham, han var mega dårlig og lign. Kære
    ›venner man bliver ikke en dårligere fodboldspiller pga en
    ›vinterpause. men sandt nok havde han ikke lige de marginaler på
    ›hans side som habn havde i efteråret.

    Ok de henter de stjerner som du snakker om lige pt. syntes jeg allerede det er temlig sent, nogle af dem skulle have været klar i kulissen, hvis man vidste at man ville miste så mange spillere. Men nej kom ikke og sig til mig at jeg vil glemme de andre spillere, nogle af dem ville vi selv have væk, nogle af dem ville væk p.g.a BACKE, hans lorte system virker bare ikke i fck, eller nogen som helst andre stedet. Problemet med Backe er at han bruger spillerne 4 forskellige steder de finder aldrig ro på en eller max 2 faste pladser, der er skylden for at Traore og Bech vil væk, tak Backe.

    men lige en ting til Hoseth spillede nok dårligt i foråret fordi han ville væk, det ved vi alle sammen nu, Zuma ja ville være dumt at holde på en spiller der vil væk så lad os da sælge ham til en fornuftig pris istedet.

    Og lige den sidste ting i FCK skal man have et højt Bundniveau vi vil være toppen af skandinavien derfor skal de spiller der ikke kan holde niveauet ud så simpelt er det


    ›også Backe har til tider været uretfærdig behandlet, så længe han
    ›vandt pokaler var han god nok, men så snart vi var i krisen var
    ›han dårlig, spillede defensivt, kedelig osv osv, men han er trods
    ›alt den absolutte bedste træner i klubben historie og meget
    ›loyal.

    Ok så lad mig give min mening til dig om Backe, ok han har skaffet os mesterskaber, ja det er vi glade for, men ingen ting har han vist i europa, intet. Min mening til Backes succes er Roy´s skyld han skabte holdet han skabte den formation vi spiller i dag, han kunne have viderført den, ok han fik et kanon tilbud i udinese og sagde ja selvfølgelig gjorde han det, men han er manden der skal have kreditten for meget af det Backe har skabt.

    Backe har trods alt fået mange af de spillere han pegede på og han har ikke fået nok ud af det


    ›Så bak endten op om klubben 100% eller hold kæft

    ›Succes is tempory loyality is FOREVER

    ›FCKSIMBA

    Jaja

    Til sidst STÅLE TIL FCK OG UD MED BACKE OG NCH

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,219

    Re: Mange FCK Fans er dobbeltmoralske...!!!

    ›Først vil jeg lige sige at jeg er klar over at jeg sikkert træder
    ›mange over tæerne med denne tråd?

    Nej da Flemming. Vi kan ta' det.

    ›Men jeg synes at det er sørgeligt at høre så mange fans
    ›efterhånden virkelig klynker, og de er ikke andet end efter min
    ›mening en flok medløbere, og iloyale tilhængere.

    Vi er plastic. Blød, bebrillet, medløbende plastic. Det har vi været siden 1992, og vi bliver nok aldrig andet.

    ›Så bak endten op om klubben 100% eller hold kæft

    Nemlig. Så kan vi lære det!! (Hvis nu jeg bakker 99% op om klubben, må jeg så godt sige lidt? Eller 98%?)

    ›Succes is tempory loyality is FOREVER

    Flemming, du har simpelthen fundet de vises sten, og nu kan jeg igen sove roligt.
    Der er nu ikke noget så godt for sjælen, som en grundig belæring fra en dedikeret FCKer.
    mvh.Anders
    FC København - du ved aldrig, hvad der sker i morgen

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    1,398

    Re: Mange FCK Fans er dobbeltmoralske...!!!

    Hej !

    Jeg er en af brokkerøvene.

    Grunden til dette er nervøsistet for om ledelsen har spillere i ærmet.

    Det er jo også nemmest at være bagklog.

    Det virker bare som om at der er nogen som ikke helt har styr på det ang. spillere, og vi fans som kritiserer ledelsen er IKKE mindre fans af den grund.

    Der er jo en årsag til at den samlede verdenspresse er ved at brække sig af grin over alle de spillere som er smuttet, og hvem ved i FCK om det er den sidste.

    Jeg har ingen problemr med det, blot den annoncerede forstærkning så også kommer, jeg begriber bare ikke hvorfor fanden vi intet hører.

    Men ser da frem til store annonceringer.

    Mvh Thomas

    ›Først vil jeg lige sige at jeg er klar over at jeg sikkert træder
    ›mange over tæerne med denne tråd?

    ›Men jeg synes at det er sørgeligt at høre så mange fans
    ›efterhånden virkelig klynker, og de er ikke andet end efter min
    ›mening en flok medløbere, og iloyale tilhængere.

    ›!) Høre gang på gang at mange spillere ikke viser kærlighed til
    ›klubben og at man skal vise ære når man spiller i FCK! Men dette
    ›begreb er der mange fans som ikke lever op til, synes det en
    ›meget trist udvikling høre hvordan FCK Fans reagere med Buh-råb,
    ›piften osv når det ikke går som planlagt på banen.
    ›men helt ærligt hvornår fanden har det hjulpet at pifte af ens
    ›egne spillere, det giver tværtimod ekstra pres på dem! Så synes
    ›man skal tænke på at spillerne til tider giver os lige så dårlig
    ›en indsats som den støtte vi giver dem.
    ›Og jeg køber ikke den undskyldning med at den hvide trøje
    ›forpligter, og at vi betaler dyre domme for at komme i Parken
    ›osv, vi kunne tillade at brokke os,hvis vi gang på gang gav dem
    ›100% støtte

    ›2) Synes det latterligt at følge med i debatten om vores
    ›transferpolitik, tror de fleste fans har råbt og skredet efter
    ›fornyelse, og når klubben så forsøge at skabe fornyelse, så er
    ›man ikke tilfreds og råber op om nu har vi ikke noget hold osv.
    ›Helt ærlig Traore var kun marginalspiller, Todi har ikke fået
    ›mere end par kampe per sæsom de sidste par år. Kihlstedt brokkede
    ›alle sig over, samt han var meget skadet. Bech synes jeg ikke
    ›levede op til det store potientialle som hans talent ellers
    ›berettigede ham i. Zuma har altid været et stort aktiv for vores
    ›klub, men han har også tit været kritiseret af klubbens fans pga
    ›hans få mål per sæsom. Hjalte ham kommer vi nok til at savne
    ›kæmpe talent, og meget arbejdsom, og han blev uddødliggjort pga
    ›hans mål på Brøndby Stadion i Guld-kampen, men han måtte desværre
    ›også blive piftede af fordi han ikke forlænget, synes det var en
    ›meget pinlig opførelse af nogen som kalder sig FCK-Fans, fordi
    ›denne mand har gjort så meget for klubben.

    ›Det pudsige er at hvis klubben måske henter et par
    ›"stjerner" og vi bliver mestre næste år, så vi
    ›allesammen loyale fans igen og alle glemmer Hjalte, Zuma, Bech
    ›osv. Og så er ledelsen igen fremragende og godt vi solgte de
    ›gamle spillere. Bare se Linderoth idag, idag kan ingen eller vil
    ›undvære ham, men for et halvt år siden var alle efter ham og
    ›sagde han skulle sælges, var et kæmpe flop osv osv.
    ›Samme sammenligning synes jeg også man gjorde overfor Hoseth, i
    ›efteråret var han allesammens stjerne men i foråret var mange
    ›imod ham, og kritiseret ham, han var mega dårlig og lign. Kære
    ›venner man bliver ikke en dårligere fodboldspiller pga en
    ›vinterpause. men sandt nok havde han ikke lige de marginaler på
    ›hans side som habn havde i efteråret.

    ›også Backe har til tider været uretfærdig behandlet, så længe han
    ›vandt pokaler var han god nok, men så snart vi var i krisen var
    ›han dårlig, spillede defensivt, kedelig osv osv, men han er trods
    ›alt den absolutte bedste træner i klubben historie og meget
    ›loyal.

    ›Så bak endten op om klubben 100% eller hold kæft

    ›Succes is tempory loyality is FOREVER

    ›FCKSIMBA
    Bær over med mig jeg bor på VESTEGNEN.....!
    King Glostrup's Avatar

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    79

    Re: Mange FCK Fans er dobbeltmoralske...!!! - linderoth

    Bare se Linderoth idag, idag kan ingen eller vil undvære ham, men for et halvt år siden var alle efter ham og sagde han skulle sælges, var et kæmpe flop osv osv
    Hmmmm - jeg både kan og vil da gerne undvære lige ham - han tilfører intet udover at løbe!

    //fckbh1
    En gang FCK Altid FCK
    //FCKbh1

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    169

    Re: Mange FCK Fans er dobbeltmoralske...!!!

    Arghhhh skal man nu belæres af en der trot han selv er den perfekte FCK-fan.

    Jeg siger min mening når jeg vil, og hvad jeg har lyst til Så er jeg "undenlyneme" ligeglad med om der er en Simba der får ondt i røven. Jeg er sgu mindst ligeså meget FCK som alle jer andre.
    Hvis man bakker op om noget, uden at have en selvstændig mening, er det sgu personlighed man mangler. Ja jeg kan godt støtte en spiller, hvis fx Hoset har en dårlig kamp, men har han flere i træk, så kan jeg ikke bare blive ved med at støtte, så skal jeg sgu have udløb for min frustationer. FCK skal være førende i dansk fodbold igen, og det bliver man ikke med en lalle-glad "støt nu klubben og klap i hænderne"- attitude...
    VI LIGGER NUMMER 1 VI LIGGER NUMMER 1

    Lad os nyde det imens vi kan....

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Mange FCK Fans er dobbeltmoralske...!!! - linderoth

    ›Hmmmm - jeg både kan og vil da gerne undvære lige ham - han
    ›tilfører intet udover at løbe!

    ›//fckbh1

    Da der ikke er andre der gider er det jo godt vi har een.......:-)

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Synes du FCK skal betale for FCK-fans' hærværk?
    By ougar in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 19.03.07, 11:35
  2. FCK Fans IQ Vs. BIF Fans IQ
    By FC 335 in forum De korte linier
    Svar: 90
    Sidste Meddelelse: 15.09.05, 14:14
  3. Hvor mange billetter er til rådighed for FCK fans mod Hamburg?
    By FCKiChampionsLeague in forum De korte linier
    Svar: 78
    Sidste Meddelelse: 11.09.05, 09:03
  4. For mange FCK-BIF opgør?
    By Ludo in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 02.11.04, 15:31
  5. Mange udebanesejre. Men hvor mange?
    By Prinzen in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 09.04.04, 17:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •