Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: Er indkøbene slut nu?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    140

    Er indkøbene slut nu?

    Nu sidder jeg tilbage med en føelse af at FCK er færdige med at købe ind i denne sæson.. da træningen starter tirsdag ! Men mangler vi ikke både en venstre back og en vestre midt?

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Er indkøbene slut nu?

    ›Nu sidder jeg tilbage med en føelse af at FCK er færdige med at
    ›købe ind i denne sæson.. da træningen starter tirsdag ! Men
    ›mangler vi ikke både en venstre back og en vestre midt?

    Hvorfor står Spørge-Jørgen i krogen? Fordi han er ked af det.
    Hvorfor er han ked af det ?

    Det er han fordi folk bliver TRÆTTE af hans spørgen. ...

    -orb

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    1,815

    Re: Er indkøbene slut nu?

    Synes der mangler en: Hvis indkøbene er slut nu er du så tilfreds tråd. Samt ikke mindst en: Hvem køber vi på næste torsdag tråd. Og yderligere en: Skal vi købe flere spillere tråd.

    Venter med spænding på de bliver oprettet!
    Fuck it! Yes! That's your answer. That's your answer for everything! Tattoo it on your forehead!

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    239

    Re: Er indkøbene slut nu?

    ››Nu sidder jeg tilbage med en føelse af at FCK er færdige med at
    ››købe ind i denne sæson.. da træningen starter tirsdag ! Men
    ››mangler vi ikke både en venstre back og en vestre midt?

    ›Hvorfor står Spørge-Jørgen i krogen? Fordi han er ked af det.
    ›Hvorfor er han ked af det ?

    ›Det er han fordi folk bliver TRÆTTE af hans spørgen. ...

    ›-orb

    Muhahaha...tænkte lidt det samme! Denne madsFCK spørger da mere end spørger da mere end Spørge-Jørgen ham selv!!!

    Men hvad tror du ærligt talt selv madsFCK...selvfølgelig er det ikke slut! Klubben råder jo ikke over nok klasse midtbanespillere og en mon ikke også den gode Ulrik Laursen snart bliver præsenteret!

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: Er indkøbene slut nu?

    ›Synes der mangler en: Hvis indkøbene er slut nu er du så tilfreds
    ›tråd. Samt ikke mindst en: Hvem køber vi på næste torsdag tråd.
    ›Og yderligere en: Skal vi købe flere spillere tråd.

    ›Venter med spænding på de bliver oprettet!

    Er jo også den bedste.. "Hvornår er næste pressemøde?"

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    140

    Re: Er indkøbene slut nu?

    Man må vel gerne have lidt interesse for sin klubs fremtidige sitiuation... det er trods alt byens hold og der skal være plads til alle.. store som små.. spørgende til generte..

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    1,815

    Re: Er indkøbene slut nu?

    Pointen er nok at der er oprettet uendelig mange tråde i forvejen om samme emne, som du burde give dig tid til at læse, hvis det har din interesse istedet for at oprette en ny hver gang du har et spørgsmål.
    Fuck it! Yes! That's your answer. That's your answer for everything! Tattoo it on your forehead!

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Er indkøbene slut nu?

    ›Man må vel gerne have lidt interesse for sin klubs fremtidige
    ›sitiuation... det er trods alt byens hold og der skal være plads
    ›til alle.. store som små.. spørgende til generte..
    Naturligvis må man det.

    Til dit spørgsmål, kan jeg kun svare, at jeg ikke formoder vi er færdige endnu. Det lægger jeg flere ting til grund for:

    Dels har vi nu en trup på 24 spillere. Ifølge Backe og Holmstrøm, var det sidste år for lidt. Hvorfor skulle det have ændret sig?

    Derudover har Holmstrøm tidligere nævnt, at man ville købe ind til alle kæder. Nu er de to (tre) af dem blevet forstærket. Midtbanekæden mangler.

    Og til sidst, tror jeg ganske enkelt, man er så forhippet på at revancere sidste sæson, at man ønsker at forstærkes endnu mere. Have en endnu bedre trup. Give de fleste andre hold, endnu mere baghjul på papiret.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,274

    Re: Er indkøbene slut nu?

    ›Man må vel gerne have lidt interesse for sin klubs fremtidige
    ›sitiuation... det er trods alt byens hold og der skal være plads
    ›til alle.. store som små.. spørgende til generte..

    Selvfølgelig er det fint at have interesse for din klubs fremtidige situation. Men det er lidt spørgst at dig der lavede denne tråd i løbet af de 2 uger, du har været bruger, har startet 6 tråde. Alle om spillerindkøb og/eller træner-emner. Tråde der bliver oprettet en hel del af i forvejen.

    For så lige at svare på dit spørgsmål, så må det være nej. Jeg regner bestemt ikke med spillerindkøbene er slut nu. Forventer som minimum en midtbanespiller købt. Og tror egentlig også der kommer mere end det.

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    626

    Re: Er indkøbene slut nu?

    Kære MadsFCK og andre debattører

    Det indlæg der indleder denne tråd er et glimrende eksempel på, hvad man IKKE skal gøre. Man skal IKKE starte en ny tråd, hvis ens spørgsmål allerede kan stilles i en eksisterende tråd, eller hvis ens spørgsmål er så kort og enkelt, at man med fordel kan bruge BBBen.

    Vi er i redaktionen mere end trætte af det sjuskeri og lave niveau i generel netetikette, som et forbløffende antal debattører udviser for tiden. Vi gider det simpelthen ikke længere. Vi tager derfor følgende skridt:

    Fremover vil nystartede tråde/debatter, hvor det vurderes at emnet allerede diskuteres i en anden tråd, blive slettet i endnu højere grad end nu. Debattører der har fået adskillige tråde slettet og fortsætter med at oprette ligegyldigheder vil blive spærret fra at skrive her indtil 1. september 2005, hvor transfervinduet lukker. Vi har naturligvis forståelse for, at der oprettes nye tråde, hvis de gamle tråde er blevet meget omfangsrige (f.eks. 100 indlæg)

    I samme anledning skal vi gentage en gammel opfordring til, at folk styrer sig mht. at poste ligegyldige, BBB-influerede kommentarer i de enkelte tråde. Vi har BBBen til det samme.

    Vi er kede af at måtte tage jernhandsken på, men de sidste knapt 14 dage har været et gedemarked uden lige, og vi mener helt alvorligt, at det nuværende debatniveau er til skade for SLs virke.

    mvh
    Debatredaktionen
    In 1972 a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem — if no one else can help — and if you can find them — maybe you can hire Debatredaktionen


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Slut med Sydafrika!
    By clausjul in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 04.01.06, 07:03
  2. Strejken er slut!
    By Loki in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 25.08.04, 10:49
  3. NU er det slut!!!
    By Dude in forum De korte linier
    Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 09.11.03, 10:47

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •