Side 14 af 14 FørsteFørste ... 411121314
Viser resultater 196 til 204 af 204

Emner: Dagens citat

  1. #196
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    235

    Re: Dagens citat

    Ståle Solbakken har valgt at donere bogoverskuddet fra Løvehjerte til flygtningebørn. Det har resulteret i en FB sviner Fra Kenneth Kristensen Berth, hvortil Såle har svaret:

    »Jeg føler, at det er helt unødvendigt, og at denne mand netop symboliserer nødvendigheden af at stå imod sådanne holdninger.«
    Das NT


  2. #197
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Dagens citat

    Dagens citat kommer igen fra Ståle, men denne gang er det vel mest af alt i den tragikomiske afdeling :-/

    Jeg har bygget en scouting-afdeling op, som er helt overlegen suveræn.
    Ovenstående bakkes op af en vurdering af vores nye spillere:

    De har gjort det fint. Pieros har scoret otte mål. Der er ikke mange FCK-spillere, der laver så mange mål første år. Lüftner er i kæmpe fremgang. Zeca bliver bedre og bedre, som han lærer ligaen at kende
    Tak for kaffe. Så kan vi jo roligt skille os af med Verbic, Santander og Falk og vente på at de nye stjerner henter mesterskabet hjem
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  3. #198
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Dagens citat

    Giggs, det er ikke rigtig fair at ta' 2 linier ud af kontekst på den måde.
    Du kunne som det mindste linke til de steder hvor du har fundet det. Men jeg vil være flink over for vores træner og videregive det i den fulde kontekst.
    Så kan vi grine af det efterfølgende, men i det mindste er der en chance for at finde logik i mandens statements.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...te-aar/6954061

    - Hvad skal du bruge vinterpausen på?

    - Vi skal blive meget mere stabile. Det er jo ikke, fordi vi ikke har haft toppene – altså vi har spillet flot fodbold i nogle af kampene og er gået videre i Europa, hvilket egentlig er et kæmpe paradoks. Man skal lede længe rundt omkring i Europa for at finde et hold, der ligger i midten af en af de ikke så stærke ligaer og alligevel er gået videre. Vi er måske det eneste hold i den kategori, sagde Ståle Solbakken.

    - Det er et paradoks, for det viser, at vi har et eller andet, men vi har ikke klaret at vise det over tid. Og vi har været meget svage på udebane. Og vi har sat nogle rekorder det her år, som er mærkelige… Vi har for eksempel præsteret at lukke mål ind i det første minut af tre udekampe. Det må være dansk rekord.

    - I dag var en typisk udekamp for os. Vi forærer dem et tidligt mål, dominerer resten af kampen, og så er jeg skuffet over vores sidste 20-25 minutter. Der var ét hold, der løb efter bolden hele kampen, og alligevel så vi ikke meget stærkere ud i slutfasen. Vi skulle have haft mere power. Der var bare ingen, der havde overskuddet og kunne vise holdkammeraterne, hvad der skulle til.

    - Når du ser det her halve år, så er der skaderne, der er de mange nye spillere, der er de solgte profiler, og der er…

    - Ja, der er masser af gode forklaringer eller undskyldninger, men det ændrer ikke på, at vi har været alt for dårlige i Superligaen. Især på udebane. For første gang i FCK-historien synes jeg også, at vi har haft kæmpe problemer med at være med i to turneringer på samme tid. Det synes jeg også, at vi så lidt i dag. Når det andet hold har løbet rundt efter bolden i 70 minutter, så skal vi bare mose dem til sidst, og i stedet måtte jeg stå på sidelinjen og bare råbe dem i gang, fordi jeg var usikker på, om vi klarede det. Jeg burde bare kunne sætte mig med en cigar og vente på, at målet kom.

    -Du har haft det dobbelte ansvar med trænerrollen og indkøb. Har det været for meget?

    - Før den her sæson har jeg under de samme rammer vundet fem ud af seks pokaler. Vi har gennemført en turnaround fra en gennemsnitsalder i truppen på 27 år til 24 år. Vi har solgt spillere for 200 millioner kroner de sidste 24 måneder, og vi har vundet to doubler. Vi har spillet Champions League og Europa League. Nu har vi så spillet seks-syv dårlige kampe i Superligaen. Hvorfor spurgte du ikke om det sidste år?

    - Fordi det gik godt der, så…

    - Skal jeg kaste al min erfaring og alle mine timers arbejde over bord, fordi det går dårligt i to-tre måneder? Hør her! Jeg har hovedansvaret, jeg bærer skylden, og den tager jeg på mig. Til syvende og sidst er det mig, der står med ansvaret, og ingen andre. Det er jeg med på. Men School of Excellence arbejdede jeg rigtig meget med i starten, nu er det cirka 3,5 procent, for der er rigtig gode folk. Jeg har bygget en scouting-afdeling op, som er helt overlegen suveræn.

    - Min opgave er at træne holdet, sætte taktikken og i sidste ende bestemme, hvem der skal sælges og købes. Og det har jeg gjort rigtig, rigtig godt over lang, lang tid, men det er ikke sådan, at jeg har et trippeljob, som jeg måske havde i 2014. Jeg har et normalt trænerjob – plus ansvar for køb og salg af spillere. Og da jeg kun var træner, var der alligevel ikke nogen spiller, der kom til klubben, uden at jeg sagde ja til det, understreger FCK-bossen.
    https://www.b.dk/sport/staale-solbak...skidt-efteraar

    »De har gjort det fint. Pieros (Sotiriou, red.) har scoret otte mål. Der er ikke mange FCK-spillere, der laver så mange mål første år. Lüftner er i kæmpe fremgang. Zeca bliver bedre og bedre, som han lærer ligaen at kende«,

    »Jeg siger ikke, at der ikke er lavet nogen fejl. Men der er ikke nogen spillere, hvis potentiale jeg ikke tror på«
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #199
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Dagens citat

    “If you can’t join them, beat them”.


  6. #200
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Dagens citat

    »Det er meget stærkt af de her såkaldte eksperter... De skulle prøve at blive trænere, skulle de. Nårh, nej, det er der jo nogle af dem, der har prøvet at være. Det gik… Nå, det må jeg hellere holde for mig selv,« lød det fra en bidsk Thorup.
    https://www.bt.dk/superligaen/jess-t...rternes-kritik
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  7. #201
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Dagens citat

    Du glemte den sidste bid af citatet, som sætter trumf på Thorups pinlighed:

    Det gik… Nå, det må jeg hellere holde for mig selv.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #202
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Dagens citat

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Du glemte den sidste bid af citatet, som sætter trumf på Thorups pinlighed:
    Det gik… Nå, det må jeg hellere holde for mig selv.
    Han vil gerne være den rapkæftede alfahan med en skarp bemærkning, men de er kluntet leveret.

    Jeg ville i øvrigt have elsket at se Thorup prøve at styre den containerbrand af en klub, Vejle var i sidste sæson.

    Foreløbig kan man da konstatere, at Peter Sørensen havde et bedre pointsnit med AGF efter at have vundet 1. division – 1,45 mod 1,33 – end Jess Thorup har i år med et hold, der vandt superligaen.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  11. #203
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #204
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Dagens citat

    Kommentatoren kunne godt se hvilken vej vinden blæste "63 min: Elyounoussi is replaced by the 17-year-old prospect Roony Bardghji. United aren’t going to be undone by someone called Roony, are they? That would just about put the tin lid on tonight’s absurdity."


Side 14 af 14 FørsteFørste ... 411121314

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dagens BBB-citat vol. IV
    By Maarum in forum Diverse
    Svar: 566
    Sidste Meddelelse: 27.01.24, 11:52
  2. Dagens dybsindige citat
    By Perec in forum Diverse
    Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 31.07.22, 17:23
  3. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 15.06.04, 13:54
  4. Dagens citat: Thomas Helmig
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 10.05.04, 13:13

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •