Side 1 af 13 123411 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 184

Emner: Latterlig opførsel FC-fans i Helsingør

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    4

    Latterlig opførsel FC-fans i Helsingør

    Jeg må tilstå at jeg virkelig skammede mig over at være FC-fan i dag!

    Det er som om at definitionen på en "hardcore" FC-fan efterhåneden er at jo flere bajere vi kan smide ud over alle andre FC-fans, der ikke lige er ens "hardcore" venner, og jo flere gange man kan løbe ind på banen under en fodboldkamp med et romerlys i hånden, desto mere respekt får man!

    Det er total misforstået!

    Jeg slæber min søn med på Helsingør stadion til en sommerkamp - íkke Nedre C til en FC-Bundby kamp - en skide somerkamp og så skal min søn ha´bajer i hovedet og en tøs på ti år bliver ramt af en fod fordi en hjernedød "hardcore" fan forsøger at ramme reklamebanden, men rammer hende på grund af et skide frispark!

    Jeg har været med i mange år, men den tendens der er kommet med at jo mere had og dårlig attitude man har jo mere hardcore er man er fuldstændig misforstået og gør en i pisse dårlig humør.

    Tag jer sammen - bak spillerne op - fyr nogen sarkastiske sange af(som vi er berømte for) og fyr den af...men fuck jeres pis med at løbe ind på banen, kaste med øl og jeres pissedårlige attitude så vi andre kan være stolte af at være FC-fans!

    Med risiko for at blive kaldt tudefjæs, så var det rart at få luft!


    Forza FC og god sæsonstart !
    Sidst redigeret af Donnydrengen : 16.07.05 kl. 17:30

  2. De følgende 407 brugere er enige:
    -Altid FC København-, -smølle, .casper, /Simon, 100%fucker, 44fire44, 5.LarsHøjer, 6677, 9pper, A, Abzalon, Ace, Ais, Albert22, Allan, Allano, Alvaro-forever, Anders, Andreas, tidl.bruger, Anti N, Apu, area48, arlind, Arne Dicaprio, Awesome, Azaghal, Backe, Badedyret, bazk, Beefeater, Snogen, Big Red, Bigbosspalle, Biologen, biri-biri, bmw 25, Bo CF 19, Bo N K, Border, BØF-stinker, Bøje, Bøllebob., Bøvsen, C!V!C, cardinale, CasH, CF13 Anders, CF39 Thomas, cf5, Charlotte, Claus Møller, contho, Copenhagen Doctors, copenhagener, cossie, CPH12, cphwizard, cpmm, Crazy8, Crazy_FCK, Crusader, dabstar, DerKaizer, dalle, Daniel-2100, Dante, dantona, Das NT, Davor, DB Niks, Defcon, Der Kaiser., Diablo Diego #4, DiabloDiego#15, Dirk Diggler, djdulle, DJ_John, Don A, Don J., Don Pedro, Donnie Brasco, Don Overgaard, Dr. Halle, dr.dement, Dufaux, dujopolak, Dumle, dølpher, EALP, egon, Elsborg, Elver, Emil, Erik M, Fahlsten, FC 335, FC Bojard, FC Eagles, FC William, FC-Chris, FCC, FCFE, FCFredericia, fcjensen, FCK lever i 3000, Fck-fan, Fck2204, FCKarl, fckcs, FCKiChampionsLeague, fckjoe, fckling, fckmartin, FCKrogh, fckromann, FCKullas, FCKvistgaard, fck_hundested, FCKøbenhavner, FCKøbenhavneren, FCMichael, FCSimon, FCTorben, feme, Fernet Baronen, ffcckkff99, Firefyrre, Fishbone, fleizch, Flerbizky, Foged, Forza Hoseth, Fr4nc0, Frost, Gandhi, General Belgrano, Gismo, Glenstrup, Glostrup32, GnuDi, Grande, Gravedigger, Great B, guldfckfc, guldsmed, Gummidyr #4, Guy Gadbois, hadberg, Hans CL, Hansen-san, drix, Hebber, Hegel, Hejbøll, Hejmand, hejson, Henrik T, Perec, HenrikAmby, Herter, Hilda, Hjaltees#2, HM, hoian, Holberg, Holmes, hpless, Hr. Jensen, hz, I miss TODI, Immersen, Infamous, IPZ, jackson_dk, Jacob N, Jacob_Bentzen, jakob123, Jan Viborg Møller, jasonpo nr. 1, jaydee, jeske, Jesper B, JesperFCK, JLR, Jobbeelg, jop, josk01, JSJ, juf, K-for, k@sper, kam2164, kanon, KarateKoen, kbj, Kennet, Kenneth Bak, kenneth065, Killer, Kim-N, King Glostrup, Kjelsmark, Kmanowitch, Knagsted, Knoxville, Kongen af Kbh., KongMorten, koontz, Krebsen, krede/UB, ktulu, landler, Lars R, Laursen, Lautrec, Leo, LFC_fan_loves_FCK, lisberg, Lounen, lovinfc, ls210ø, lysen, løvinden, Mach1971, Mal, Manse, Mao, MarBaar, Mark Robins, Marskal B, marster B, Martin CX, Martin ® Shearer, master_disaster_17, Mattsson#1988, Mazelucky, MBS, mestervest, MHA, Gøgler af Guds nåde, michael_kruuse, Mighty Lions, mikzki, Mio, mjølner, Moebius, mohl41, MOLK, Morten N, Mr. FCK Deluxe, Mr. Jardex, Mr. Miyagi, myggen, MZ, N.Brenner, NCA, neo22, nhtp, NiCky*, Nikolaj N, Nite, No19697, nokredit, noone, Nygzen, Nørregaard, Onkel KB, Opu-Nui, Orb, ossian, Pabres, Paco, Parappa, PEPS, Per Martin, Peter S., FCKPL#0004, phdfodbold, PHE, Phessor, Phil, pib, pic, pierre, Pillefaxe, pires, PKC, PlaiBoi, Ploven, Point, Polyppen, posen, Powderfinger, Prinzen, Profetens Skæg, psk, Pussebasse, Pål-bhoy, RalleRap, Raptus, Ras, Rasums, realmike, Reeh, Ricococo, rmjdk, rmp, Rocksteady, Rofl, rous, RSC Paraguay, sbruun, scaleo, schatt, Silver, sk8erboy, Skriko, sMartin, Smirnoff, Snovsen, SoccerFessor, Sokken, SoMMeR!^, Spacemao, spud, Stan FT, Steeze, Stephphen, stepihl, Stiv-dk, Stodder B, Stoffer, sukkerfar, suldallm, sunepede, SuperSteen, Sutton, SYKE, Søren Fc, Søren Lerby, Søren Nielsen, Tboat, teko, Thb, TheMustangMan, Thomas, Thomas FC, Thomas Færch, Thor, thundersen, Thunderstokke, Tille, JoséStardust, Tobin-C6, Togo, Tom K, tortocnt, Trussen, Tudse, Exadios, TurboGnu, tvilling, UDC, Umfugo, ungkarlen, unknown, Urban Skurk, vandr, Vesterbronx, Villads16, VonZee, VP - KMFC, Wacker, wahl3743, Walle, webbear, White Angel, wiesel, Witzansky, Woody II, Wronski, yes2no, YmerdryZ, Zack, ZeanDanielZ, Zeitgeist, Zetterstedt, Zooliganz 26 174, _EG_

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,119

    Re: Latterlig opførsel FC-fans i Helsingør

    Nede i Helsingør by så jeg, efter kampen, en båtnakke der synes det var en fed idé at smide en åben dåseøl gennem et åbent vindue.

    Forstår heller ikke helt, at der er nogen der opfatter det som "hardcore" at udføre sådanne hjerneblødninger.

  4. De følgende 11 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    14

    Re: Latterlig opførsel FC-fans i Helsingør

    Der er vist ingen tvivl om, at flertallet er enige i dit indlæg. Der vil altid være en meget lille mindretal der ikke kan opføre sig ordentligt. Dem må vi så bare leve med :-)

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    1,815

    Re: Latterlig opførsel FC-fans i Helsingør

    ›Der er vist ingen tvivl om, at flertallet er enige i dit indlæg.
    ›Der vil altid være en meget lille mindretal der ikke kan opføre
    ›sig ordentligt. Dem må vi så bare leve med :-)

    Nej, vi skal ikke leve med dem. De skal lære at opføre sig ordentligt, ellers kan de hold sig langt væk fra fodbold.

    Sinkerne ud af fodbold - tak!
    Fuck it! Yes! That's your answer. That's your answer for everything! Tattoo it on your forehead!


  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    700

    Re: Latterlig opførsel FC-fans i Helsingør

    Det var for meget, jeg var også dernede, med min lille fætter og vi stod oppe ved dem der kaldte sig de Uofficielle og derfor mente at de havde ret til at fyre romerlys af, vi flyttede os selvfølgelig også, men de burde være blevet smidt ud af stadion.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    5

    Re: Latterlig opførsel FC-fans i Helsingør

    ›Der er vist ingen tvivl om, at flertallet er enige i dit indlæg.
    ›Der vil altid være en meget lille mindretal der ikke kan opføre
    ›sig ordentligt. Dem må vi så bare leve med :-)


    Nej, aldrig i livet! Jeg skal ikke lære at leve, at en flok nosserøve, med flere muskler end hjerneceller ødelægger stemningen på et hvilket som helst stadion. Det vil være det samme om, at du bare affinder dig med, at du får et lag tæsk hver gang du går i byen. Ville du bare leve med det? Tænke, nå ja, sådan skal det jo nok være...?
    Undskyld forstyrrelsen! Jeg tager aldrig mere blomkål med til Sverige....

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Latterlig opførsel FC-fans i Helsingør

    ›Det var for meget, jeg var også dernede, med min lille fætter og
    ›vi stod oppe ved dem der kaldte sig de Uofficielle og derfor
    ›mente at de havde ret til at fyre romerlys af, vi flyttede os
    ›selvfølgelig også, men de burde være blevet smidt ud af stadion.

    hvad er der galt med romerlys?

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,559

    Re: Latterlig opførsel FC-fans i Helsingør

    ›hvad er der galt med romerlys?

    Udover det er forbudt, så er det ikke helt ufarligt, når man står mange mennesker tæt samlet, som det jo er tilfældet når FCK spiller ude.

    Gik noget af det ind?

    Mvh,

    J.

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    548

    Re: Latterlig opførsel FC-fans i Helsingør

    ››Det var for meget, jeg var også dernede, med min lille fætter og
    ››vi stod oppe ved dem der kaldte sig de Uofficielle og derfor
    ››mente at de havde ret til at fyre romerlys af, vi flyttede os
    ››selvfølgelig også, men de burde være blevet smidt ud af stadion.

    ›hvad er der galt med romerlys?

    At det er ulovligt at fyre dem af på et stadion som første, og i øvrigt kan de være farlige for uindviede, når de bliver fyret af midt på en tribune.
    ktulu

    The call of myself

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    2,352

    Re: Latterlig opførsel FC-fans i Helsingør

    Det var helt til grin... - Også de tosser der løb ind på banen efter kampen - og som "stormede" hele det ene hjørne af stadion

    - Det er jo klart at der ikke var så mange vagter, for de er jo sikker på i Helsingør at FCK har nogle dejlige og rolige fans der kan finde ud af at opføre dig ordenligt til EN SKIDE TRÆNINGSKAMP!!

    - og ikke mindst de tosser der syntes at det "var sejt" at hoppe ud foran bilerne hele vejen op til stationen og blokere trafikken ved at gå midt ude på vejen - demonstrativt - mens alle andre almindelige mennesker gik inde på fortovet - det var pisseirriterrende, for en lang del af vejen ned til stationen er der fuldt optrukne linier - og til mindreårige og de halvaber der læser dette, betyder det at man ikke må overhale på de stedet hvor disse linier forefindes! - men det er sq nødvendigt engang imellem

    Tag jer sammen!
    - Vis vilje - Det gør vi! (så kan I tage det lille 'hint' som I vil!)

    her er et par stykker af dem... - tumper!
    Sidst redigeret af 44fire44 : 16.07.05 kl. 19:50
    Forza FCK

    1993, 2001, 2003, 2004, 2006, 2007, 2009, 2010, 2011, 2013, 2016, 2017, 2019 - Fucking miles away! Bye bye BIF

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    51

    Re: Latterlig opførsel FC-fans i Helsingør

    Hejsa

    Jeg var også derned på Helsingør stadion og kan også tilslutte mig den ærgelse over den opførsel en mindre gruppe FCK tilhængere udviste på stadion i dag.
    Endvidere oplevede jeg bagefter kampen , der var nogle den gruppe såkaldte "hardcore" fans som prøvede ihærdigt at ville starte et masse slagsmål efter kampen med helt tilfældige mennesker på vej hjem. Heldigvis lykkes det dem ikke med dette forhavende.
    Endnu engang rigtig trist, at nogle få fik ødelagt eftermiddagen for flertallet af positive og glad FCK fans som var mødt frem til sommerkamp idag.

    ______________________________ ______________________________ _____

    " All the best of luck to FCK and the furture game of soccer "
    Ricococo

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    136

    Re: Latterlig opførsel FC-fans i Helsingør

    ›Det var for meget, jeg var også dernede, med min lille fætter og
    ›vi stod oppe ved dem der kaldte sig de Uofficielle og derfor
    ›mente at de havde ret til at fyre romerlys af, vi flyttede os
    ›selvfølgelig også, men de burde være blevet smidt ud af stadion.

    Hvad fa'en laver du oppe omkring de såkaldte uofficiellle med din "lille fætter" når de har ry for at skabe lidt sjov i gaden og generelt fyre den lidt af. Skulle I lige sniffe lidt til "hardcore-kulturen" og så alligevel ikke. Hvor svært kan det være at bevæge sig 30 meter til den ene side og nyde regnvejret og den fantastiske kamp ... når de nu stod midt på halvdelen af den ene langside og der var masser af plads på det forrygende Helsingør "stadion".

    Jeg kan virkelig ikke se den store den store harme ved at der på sådan en dag bliver fyret lidt røg og lys af uden den store risiko (inde indblandt dem selv) - lige borset fra de to tosser der løb indover banen og fortsatte ud mod og ind i skoven efterfølgende - når det nu er så strengt forbudt i Parken. Ja jeg ved godt er det ifølge loven er forbudt, men jeg synes sgu der er OK med lys og røg når det ikke skaber farlige situationer for "uskyldige".

    Men vi kan alle sammen blive enige om at smide genstande gennem vinduer og anden form for pubertets-hærværk er aldeles uacceptabelt, heriblandt et grinagtigt forsøg på en fælles lad-os-planke-den aktion inden kampen, men den store hysteri omkring romerlys o.l. kan jeg altså ikke deltage i ... sådan er det sgu når man tager med på udebane. Stemningen er sgu lidt mere løssluppen og kan man ikke lige lide "tempoet" kan man sgu lige steppe 10 meter til siden - mere stamt i betrækket er jeg sgu ikke og kan klare det !!
    .. Vincent Vega ..


  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    700

    Re: Latterlig opførsel FC-fans i Helsingør

    ››Det var for meget, jeg var også dernede, med min lille fætter og
    ››vi stod oppe ved dem der kaldte sig de Uofficielle og derfor
    ››mente at de havde ret til at fyre romerlys af, vi flyttede os
    ››selvfølgelig også, men de burde være blevet smidt ud af stadion.

    ›Hvad fa'en laver du oppe omkring de såkaldte uofficiellle med din
    ›"lille fætter" når de har ry for at skabe lidt sjov i
    ›gaden og generelt fyre den lidt af. Skulle I lige sniffe lidt til
    ›"hardcore-kulturen" og så alligevel ikke. Hvor svært
    ›kan det være at bevæge sig 30 meter til den ene side og nyde
    ›regnvejret og den fantastiske kamp ... når de nu stod midt på
    ›halvdelen af den ene langside og der var masser af plads på det
    ›forrygende Helsingør "stadion".

    ›Jeg kan virkelig ikke se den store den store harme ved at der på
    ›sådan en dag bliver fyret lidt røg og lys af uden den store
    ›risiko (inde indblandt dem selv) - lige borset fra de to tosser
    ›der løb indover banen og fortsatte ud mod og ind i skoven
    ›efterfølgende - når det nu er så strengt forbudt i Parken. Ja jeg
    ›ved godt er det ifølge loven er forbudt, men jeg synes sgu der er
    ›OK med lys og røg når det ikke skaber farlige situationer for
    ›"uskyldige".

    ›Men vi kan alle sammen blive enige om at smide genstande gennem
    ›vinduer og anden form for pubertets-hærværk er aldeles
    ›uacceptabelt, heriblandt et grinagtigt forsøg på en fælles
    ›lad-os-planke-den aktion inden kampen, men den store hysteri
    ›omkring romerlys o.l. kan jeg altså ikke deltage i ... sådan er
    ›det sgu når man tager med på udebane. Stemningen er sgu lidt mere
    ›løssluppen og kan man ikke lige lide "tempoet" kan man
    ›sgu lige steppe 10 meter til siden - mere stamt i betrækket er
    ›jeg sgu ikke og kan klare det !!

    Det kan jeg godt svare dig på, jeg VIDSTE ikke at de var de uofficielle, jeg havde sku ik nogen anelse om at de ville begynde at fyre romerlys af.

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Latterlig opførsel FC-fans i Helsingør

    Jeg har virkelig gået og frømt om at tage min søn med til fodbold, så han kan opleve den fede stemning til kampene. Men jeg tør simpelhen ikke, det er desværre alt for usikkert. Med fare for slagsmål og flyvene genstande, selv til bundkampene tør jeg stadig ikke tage ham med. Og gang på gang må jeg skuffe ham og efterlade ham hjemme og se kampen på tv.

    Er enlig lidt chokeret over at FCK ledelse og Parken ikke tager sig mere af det og giver familjer den mulighed at de mere sikkert kan komme ind og se en fodboldskamp. Det er sku flovt at det skal være sådan her, og man skal lade sine børn blive hjemme. Kan det virkelig være rigtigt ??? Burde FCK`s ledelse ikke gribe lidt ind og gøre et eller andet, ved ikke lige hvad med noget skal der ske.... før det går helt galt.


    FCK NO.1

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Latterlig opførsel FC-fans i Helsingør

    Var det bare mig (og et par stykker vi fulgtes med) der spottede et par Helsingborg fans ?... Når de "Uofficielle" leger med dem kommer der jo tit noget godt ud af det.. Bare se på Herfølges sæder i efteråret....

    Lavt, Lavere, "Uofficiel".....

Side 1 af 13 123411 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FC København trak Helsingør i Pokalen
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 27.09.09, 14:38
  2. FCK-fans og deres opførsel
    By cook in forum De korte linier
    Svar: 208
    Sidste Meddelelse: 24.07.07, 18:44
  3. Latterlig opførsel... (ølkast efter dommerne)
    By Morientes in forum De korte linier
    Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 09.05.05, 23:02

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •