Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 65

Emner: Dusan Djuric-tråden

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    227

    Re: Dusan Djuric tråden

    Det gør han vel udelukkende fordi der ikke er bud efter ham fra bedre/mere interessante klubber. Hvad fortæller det os? - uden at kende det mindste til mandens evner, synes jeg det fortæller at han ikke er specilet godt kørende.

    Nuvel, manden har et fedt navn, men spørgsmålet er om han vil kunne forstærke vores midtbane... eksempelvis ifht. et indkøb af en Claus Jensen. Husk på at vi pt. er rigtig stærkt besat på midten.

    Så ved mindre du kan overbevise om at han er et af de største talenter i skandinavien, så synes jeg vi skal holde nallerne fra ham.

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Dusan Djuric tråden

    ›Så ved mindre du kan overbevise om at han er et af de største
    ›talenter i skandinavien, så synes jeg vi skal holde nallerne fra
    ›ham.
    Jeg har ingen intention om, at overbevise nogen som helt om hans evner.

    Som tidligere nævnt i tråden, synes jeg bare det er interessant at følge spillere, vi tidligere har udtrykt interesse i, og som i øvrigt er et af Skandinaviens største talenter.
    Måske andre også finder det interessant.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar


  3. #48
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Dusan Djuric tråden

    http://expressen.se/index.jsp?d=1148&a=882872

    Sandelig om ikke kæmpetalentet Dusan Djuric har forlænget sin kontrakt med Halmstad.

    Det kommer mildest talt som en overraskelse for mig, eftersom han for under et halv år siden meldte ud, at han forlod klubben på en Bosman, såfremt han ikke blev solgt nu her efter jul.

    Det er naturligvis med alt sandsynlighed et sikkerhedsnet for Halmstad, men jeg havde ikke fået fornemmelsen af, at Djuric ønskede at give dem det.

    Hvis han seneste udtalelser om, at han kostede helt op til 25 millioner svenske kroner står til troende, kan det godt blive svært for ham at komme afsted lige foreløbig.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  4. #49
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Dusan Djuric tråden

    http://www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm?ID=21933

    Måske er det snart tid til, at Dusan Djuric indfrier sit uomtvistelige kæmpe talent.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  5. #50
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Dusan Djuric tråden

    ››Som tidligere nævnt i tråden, synes jeg bare det er interessant
    ›at følge spillere, vi tidligere har udtrykt interesse i, og som i
    ›øvrigt er et af Skandinaviens største talenter.
    ›Måske andre også finder det interessant.

    Jeg er såmænd helt enig og med den stigende interesse der er omkring Atiba,
    så er Dusan Djuric muligvis igen i vores søgelys ?

    Halmstads star Dusan Djuric has attracted interest from several Bundesliga clubs - http://home.skysports.com/list.aspx?...rest&channel=&

    -orb
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  6. #51
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Dusan Djuric tråden

    ›Jeg er såmænd helt enig og med den stigende interesse der er omkring Atiba,
    ›så er Dusan Djuric muligvis igen i vores søgelys ?
    Måske, men han er ikke helt, som han tidligere var.

    På det seneste er han blevet rykket op i Halmstads angreb og har haft tordende succes med det. Det betyder at mange har vist interesse i ham, men altså som angriber og ikke midtbanespiller.

    Her snakker han om, at nu vil han altså til udlandet.

    http://www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm?ID=23123

    Her snakker han så bare lidt generelt om sin situation.

    http://www.expressen.se/sport/fotbol...-mar-battre-nu

    Selvfølgelig ved man, hvad han står for som midtbanespiller, men med hans nye succes som angriber, tvivler jeg på, man køber ham, hvis altså Hutch bliver solgt.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  7. #52
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Dusan Djuric tråden

    ›Selvfølgelig ved man, hvad han står for som midtbanespiller, men med hans nye succes som angriber, tvivler jeg på, man køber ham,
    ›hvis altså Hutch bliver solgt.

    Eller ogsaa er han det mere interessant for os nu hvor han har vist sig alsidig og kunne däkke flere pladser ligesom Atiba, Kvist, Silber m. fl.

    Jeg kunne godt mistänke CV og Staale for netop at ville satse paa en saadan spiller. I min optik mangler vi stadig en angriber men da han altsaa ogsaa kan bruges paa midten tror jeg man ser ham som ret interessant, navnlig hvis vi slipper Atiba til vinter eller näste sommer. Han maatte saa gerne kommer i näste vindue saa han kan spilles ind i foraaret.
    Hislen af TorbenØ.

  8. #53
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Dusan Djuric tråden

    ›Jeg kunne godt mistänke CV og Staale for netop at ville satse paa
    ›en saadan spiller. I min optik mangler vi stadig en angriber men
    ›da han altsaa ogsaa kan bruges paa midten tror jeg man ser ham
    ›som ret interessant, navnlig hvis vi slipper Atiba til vinter
    ›eller näste sommer. Han maatte saa gerne kommer i näste vindue
    ›saa han kan spilles ind i foraaret.
    Jeg kan godt forstå pointen, men bortset fra at Djuric slet ikke er født angriber, er han som type heller ikke voldsom forskellig fra Ailton og Nordstrand. Sådan lidt en slags blanding, hvis man kan sige det sådan.
    Det tror jeg ikke man betaler mange millioner for.

    Hvad angår en eventuel reserve for Hutch, tror jeg mere, man vil satse på en udprægede flakkende midtbanespiller, som Hutch er. Det kunne man godt sige, at Djuric også er, men eftersom han er blevet temmelig eftertragtet, siden han er rykket i angrebet, vil han måske nok blive endnu bedre som angriber.
    Jeg ville mere satse på en spiller som McDonald Mariga måske. Der kan sikkert også nævnes mange andre.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  9. #54
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    265

    Re: Dusan Djuric tråden

    ›Jeg kan godt forstå pointen, men bortset fra at Djuric slet ikke
    ›er født angriber, er han som type heller ikke voldsom forskellig
    ›fra Ailton og Nordstrand. Sådan lidt en slags blanding, hvis man
    ›kan sige det sådan.
    ›Det tror jeg ikke man betaler mange millioner for.

    ›Hvad angår en eventuel reserve for Hutch, tror jeg mere, man vil
    ›satse på en udprægede flakkende midtbanespiller, som Hutch er.
    ›Det kunne man godt sige, at Djuric også er, men eftersom han er
    ›blevet temmelig eftertragtet, siden han er rykket i angrebet, vil
    ›han måske nok blive endnu bedre som angriber.
    ›Jeg ville mere satse på en spiller som McDonald Mariga måske. Der
    ›kan sikkert også nævnes mange andre.

    Ved godt at du kun nævner McDonald Mariga, men alligevel vil jeg bringe et link fra aftonbladet, hvor priser op i mod 50 mio. SEK nævnes. Personligt mener jeg ikke at han er det værd, men er smagssag.

    http://www.aftonbladet.se/vss/sport/...061610,00.html

  10. #55
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Dusan Djuric tråden

    ›Ved godt at du kun nævner McDonald Mariga, men alligevel vil jeg
    ›bringe et link fra aftonbladet, hvor priser op i mod 50 mio. SEK
    ›nævnes. Personligt mener jeg ikke at han er det værd, men er
    ›smagssag.
    Nej, det er han ikke værd, men jeg tør også godt vædde med, at han ikke bliver solgt for så stort et beløb.

    De vil vel ikke af med ham lige nu, og sætter derfor en voldsom pris for at afskrække mulige købere.

    Var der et hold der lige faxede et noget mindre bud til Helsingborg, tror jeg nu nok, de ville lytte til det.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  11. #56
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Dusan Djuric tråden

    ›Måske, men han er ikke helt, som han tidligere var.

    ›På det seneste er han blevet rykket op i Halmstads angreb og har
    ›haft tordende succes med det. Det betyder at mange har vist
    ›interesse i ham, men altså som angriber og ikke midtbanespiller.

    Gandhi,your spot on!

    Dusan Djuric sänkte Örebro med två mål:
    http://www.aftonbladet.se/vss/sport/...120616,00.html

    -orb
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  12. #57
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Dusan Djuric-tråden

    Dusan Djuric er tilbage som midtbanespiller, og Halmstad melder nu ud, at de regner med at sælge ham snart.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  13. #58
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Dusan Djuric-tråden

    Som det fremgår her, bliver det næppe København, der får glæde af Dusan Djuric.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  14. #59
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,219

    Re: Dusan Djuric-tråden

    "Som det fremgår her, bliver det næppe København, der får glæde af Dusan Djuric."

    Som du også skriver så tyder det - udfra den artikel og andet - på at det ikke bliver Parken (undskyld: PARKEN!) der bliver ny hjemmebane og det kan man jo kun glæde sig over. Haha, se på splejsen. Mener virkelig ikke det er typer som ham vi har brug for flere af. Han oser af nipser. Uha, "jeg er teknisk god og har en force i pasningsspillet", kan man høre ham og andre lignende typer sige. Ja, det er flot. Virkelig flot. Fat nu at man ikke kommer særligt langt med den slags. Og slet ikke når man er et skandinavisk hold.

    Han selv, typer som ham (og sikkert også naive fodboldromantikere uden forbindelse til realiternes verden) vil sikkert hævde at der kunne være en idé med at have en spiller (som sagt ikke nødvendigvis lige Dusan Djuric, men en eller anden kreativ, pasningsstærk type) centralt på midtbanen, som har en del af sine primære kvaliteter i pasningsspillet. En der er dygtig til at aflevere kreativt. Kreativitet og teknik. Det kan måske lyde åh så besnærende for nogle, men faktum er jo at den slags er alt, alt for risikabelt.

    Skal der købes ind til midtbanen så mener jeg mere vi har brug for midtbanespillere centralt som kan løbe noget mere og lukke huller på midtbanen. Det er uvurderligt vigtigt at lukke modstanderen ned og stå godt på banen. Vi må jo altså kun stille med 11 mand på banen og da vi ikke kan få alt så udelukker det førnævnte jo ret åbenlyst det andet og særligt - som sagt - når man er et skandinavisk hold.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #60
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Dusan Djuric-tråden

    Jeg synes ellers der er en tendens rundt om på div. storhold at man netop har plads til disse typer, så længe der er en defensiv midt der kompenserer. Ekspempler på disse kan være Fabregas, Xavi, Pirlo osv. Ligeledes er vi et storhold i DK, hvorfor skulle vi ikke kunne gøre dem kunsten efter? I Europa bliver det ikke afgørende alligevel, her er det kollektivet der skal fungere og der kan man måske overveje en mere kompakt midtbane, som Ståle også har benyttet en del gange.

    Det er bare et spørgsmål om den defensive midtbane er stærk nok, og selvfølgelig om kreatøren tager sin del af slæbet. Jeg kan ikke se hvorfor fysikken skulle spille den store rolle, hvis vedkommende kompenserer og hvis man har to kanter der er stærke nok og evt. skubber ind, som vores jo er rimelig dygtige til.

    Jeg mener netop at det er den type vi har brug for, vores midtbane er alt for forudsigelig og alt skal stort set komme fra kanterne og mest af alt fra Grønkjær, og når han er skadet sker der absolut ingenting. Det bliver nogle gange så ensidigt at stå og se på, og med tanke på vores få mål kunne det også være at modstanderne efterhånden har luret os.

    Og du efterlyser centrale midtbanespillere der løber og lukker huller, jeg synes ikke vi har andet.
    Sidst redigeret af Fc Devil : 19.12.07 kl. 10:04

  17. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. 4-4-2 Vs. 4-3-3 - Tråden
    By FC 335 in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 03.03.06, 09:13
  2. Dusan Bajevic-tråden.
    By Wilkens in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 14.06.05, 07:50
  3. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.10.03, 08:32

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •