Se afstemningsresultater: Bliver 2005/2006 sæson hvor Bergvold slår igennem?

Stemmeafgivere
147. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja klart - han er modnet og blevet bedre

    34 23.13%
  • Ja måske - hvis ikke vi køber stort ind

    85 57.82%
  • Ved ikke / gider ikke spå

    13 8.84%
  • Nej - han slår først til næste sæson

    8 5.44%
  • Nej han slår aldrig til

    7 4.76%
Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Bergvold som fast mand

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    182

    Bergvold som fast mand

    I et unavngivent fodbold blad udtaler Bergvold, at han regner med at være fast mand på FCK i år - altså kort sagt året hvor han slår igennem.

    Hvad tror du?

    Ps. historien finder du her

    http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=1650

    /FCAnders

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,221

    Re: Bergvold som fast mand

    Hvis ikke at vi invisterer i en f.eks. Martin Ericsson, så må man da sige at han godt kan blive lidt på førsteholdet endnu for min skyld ! ;o)
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    81

    Re: Bergvold som fast mand

    Jeg tror han bliver fast mand et halvt års tid hvis vi ikke køber en spilfordeler på midten og hvis ikke pimpong kommer før til januar.

    Ellers vil jeg gætte på han kommer til at være første udskiftning på midtbanen, og derfor kan forvente spilletid så godt som hver kamp denne sæson...

    Tvivler dog på han kommer til at starte inde som fast mand i år. Især efter HBs erklæring om en kommende forstærkning på midtbanen.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    682

    Re: Bergvold som fast mand

    BAK NE OP OM BERGVOLDT!!!!!11

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    4

    Re: Bergvold som fast mand

    Jeg har svaret: Ja, han bliver fast mand, men det er mere et håb, da jeg synes at han er MEGET talentfuld, og kan blive en del bedre end fx Hjalte.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:
    MHA

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    55

    Re: Bergvold som fast mand

    Jeg vil mene han næsten er klar, han skal lige have den sidste modning, hvilket han kun kan få ved at blive mere eller mindre fast mand = mere spilletid.

    Derudover mener jeg da, at der skal hele to nye ind, før han ryger ud. Pt vil jeg mene han er bedste bud på en mand ved siden af eller foran Linderoth, og en forstærkning på den plads vil blot flytte ham ud på venstrekanten i stedet for Saarinen eller Røll. Men sådan bliver det jo nok ikke - Backe er jo træner :-P
    - Ronni

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    903

    Re: Bergvold som fast mand

    Han siger det jo faktisk selv:

    "Jeg vil gøre alt for at bide mig fast på holdet, og lige nu ser det fornuftigt ud. Hvis jeg kan undgå skader og komme op på højeste niveau, så mener jeg godt, jeg kan begå mig fast i FCK," siger Martin Bergvold til Forza.
    Hvis de to ovennævnte ting kan lykkedes, så tror og håber jeg på det. Et af de største talenter i suppen!

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #8
    MaQ er offline - Representin' N'Bronx -
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    642

    Re: Bergvold som fast mand

    Jeg håber det godt nok... Og selvfølgelig helst på den centrale midt hvor han hører til.... Dog må han med en forstærkning og ellers i ideel opstilling være "det svageste led"...

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,477

    Re: Bergvold som fast mand

    ›I et unavngivent fodbold blad udtaler Bergvold, at han regner med
    ›at være fast mand på FCK i år - altså kort sagt året hvor han
    ›slår igennem.

    ›Hvad tror du?

    Man kan bruge negationstesten: Ville en spiller med det fornødne ambitionsniveau for at spille i FC København nogensinde sige, at han ikke forventer at være fast mand, og det er fint sådan? Derfor kan jeg ikke bruge udtalelsen til så meget andet end en selvfølgelig og nødvendig bekræftelse af at spilleren har det rette ambitionsniveau for en mand som hører hjemme i eller er tæt på startopstillingen. Hvis han udstrålede noget andet, ville han ret hurtigt ende som kegleflytter på KB.

    I øvrigt er det vanskeligt at definere præcis hvad der menes med at være "fast mand". Er man én som næsten altid starter inde, eller er man "bare" blandt de spillere som får mest spilletid? Er man en spiller som automatisk får sin startplads tilbage efter karantæner og skadespauser, eller skal man først ud og vise at man er bedre end sin afløser?

    Til sammenligning tjekkede jeg nipserstat for nogle uger siden og fandt ud af at Zuma, Àlvaro og Møller havde stort set lige meget spilletid i sidste sæson. Alligevel er det oplagt at 32 har grund til at føle sig som meget mindre "fast mand", hvis kriteriet er antallet af optrædener i startopstillingen. Traoré er en anden spiller som havde massive mængder spilletid, uden at han havde fast job i startopstillingen. Der er således måske kun 9-10 spillere som er fast mand i den ene betydning (i sidste sæson var der ingen målmand som var fast mand), mens der er 14-18 spillere som er fast mand i den anden betydning.

    Jeg tror at Bergvold vil blive fast mand i den forstand at han får rigtig megen spilletid (forudsat at han undgår skader). Jeg tror ikke, at han med et nyindkøb i den dyre ende får mange optrædener i startopstillingen.

    vh
    gb

    ***===***
    Mine argumenter bygger bl.a. på hvad jeg husker fra nipserstat.dk, som desværre er nede for tiden. Hvis jeg husker galt, beklager jeg meget.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ailton ude som 16. mand
    By Spacemao in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 01.05.07, 23:26
  2. Bergvold som den nye back?
    By spiff in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 23.11.06, 15:46
  3. Tobiasen er fast mand fordi:
    By ZumAlvaro in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 05.03.05, 15:52
  4. Hvilket talent bliver fast mand i foråret ?
    By sk!p in forum De korte linier
    Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 02.06.04, 14:55

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •