Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 26

Emner: Onside

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    750

    Onside

    Så er det fanme nok!!

    Gider overhovedet ikke se mere af det pis de sender!!

    Ugens program: Bundby -Silkeborg og SuperFCK - AC Horsens

    Vorherre bevares, jeg elsker FCK, men for fanden, der er en grund til der til denne kamp kun kom knap 15.000 i Parken. Det er ikke enerverende for dansk fodbold, at disse kampe skal vises!!

    Denne uges IKKE viste kampe hed eksempelvis OB - AaB og FC Midtjylland - Esbjerg!!! Jeg gider overhovedet ikke se de to idioter analyserer, trække fra og lægge til mere. Jeg har bevidst valgt 2KO på TV2, det tager godt og vel 20 minutter, og der bliver vist de kampe der er spillet, færdig slut, nemlig ja!!! Næste uge hedder den så FCM - AaB og Esbjerg - Brøndby. Det er en ok runde at vise.

    Ikke sikkert dette er det mest spændende emne, men jeg mener vi alle bør visse spaderne på Viasat, at det er kørt for langt ud med alt deres fyld!!

    Og nøøøøøøej, hvor var spillet igår ikke det mest ophidsende, forestil jer ikke-fck fans?! De kan næppe sidde tilbage med frygt i sindet over FCK´s spil, det var meget omstændigt, og minder i bund og grund om horribel årene, hvor bolden nærmest skulle dribles ind i nettet!!

    Med de spillere der er til rådighed i klubben, ern smal 2-0 sejr ikke tilfredsstillende for os hungrende fans. Vi forventer underholdning, en skam Hans Backe ikke vil levere varen!

    Nu kommer det til at lyde som ren brok det hele, men det er det ikke. Resultaterne kommer jo.....underholdningsværdien er en anden snak!!
    Sidst redigeret af Jens Andersen : 25.07.05 kl. 10:08 Årsag: Øh bøeh??!!
    Fremtiden kommer af sig selv, det gør fremskridtet ikke!!

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    223

    Re: Onside


    ›Med de spillere der er til rådighed i klubben, ern smal 2-0 sejr
    ›ikke tilfredsstillende for os hungrende fans. Vi forventer
    ›underholdning, en skam Hans Backe ikke vil levere varen!


    Hvem har nogensinde hørt om et hold, der i løbet af 14 dage med et stortset nyt hold, med et par trænings kampe i bagagen som eneste balast, spiller forrygende brasiliansk samba fodbold og underholder hele fodbold Danmark, med fantastiske tryllerier???????? Tag dog lige en slapper og vær lidt seriøs mand. Det underholdende spil skal nok komme. Men det siger sgu da sig selv, at det vigtigste lige nu, er at få nogle point på kontoen. Når pointene kommer, får spillerne også den nødvendige ro, og tør så også folde sig ud og lave risikable ting og sager. Det siger sig selv, at ingen ny spiller, ønsker at tage for mange chancer i starten og medvirke til at holdet får en dårlig start. Iøvrigt skal spillerne lige lære hinandens løbemønstre, måder at drible på, måder at reagere på mm. inden man kan diske op med storspil. Så SLAP NU AF FOR FANDEN, det skal nok komme.
    MVH FC VANDMAND
    ( Hvis Brøndby var et dyr med en sygdom, måtte det være en hest.....med pest)

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Onside

    ›Nu kommer det til at lyde som ren brok det hele

    Ja. Stream of consciousness er en overvurderet stilistisk øvelse.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    637

    Re: Onside

    Enig hvad angår den del om Tv3/Viasat. Det er efterhånden MEGET tyndt.
    Er også helt ening med omkring 2KO, de viser et kort uddrag af alle kampe og et par kommentar, og ikke alt mulig mærkelig om junglerende målmænd etc. Selvom nogle af deres tekstbokse er absolut intet sigende ;o)

  7. #5
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Onside

    Så er det fanme nok!!

    ›Gider overhovedet ikke se mere af det pis de sender!!

    Ugens program: Bundby -Silkeborg og SuperFCK - AC Horsens

    ›Vorherre bevares, jeg elsker FCK, men for
    ›fanden, der er en grund til der til denne kamp kun kom knap
    ›15.000 i Parken. Det er ikke enerverende for dansk fodbold, at
    ›disse kampe skal vises!!

    Hvilke Horsens kampe (husk, de skal have min. 2 kampe i TV) er så vigtige nok til en TV transmission?

  8. Den følgende bruger er enig i dette:
    MaQ

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    313

    Re: Onside

    Mon ikke der er en bred interesse for at se FCKs nyerhvervelser rundt omkring??

    Men er derudover enig i at det er irriterende, at de ofte sender FCs hjemmekampe i tv, samt at der bestemt var andre og mere interessante opgør på programmet i går.

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    67

    Re: Onside

    Jeg er bare så stinke træt af at se Brøndby gøre det hele rigtigt og så virker det fandeme som om Østergaard er ved at miste følingen. Så jeg bliver hjemme, indtil videre. Ikke TV3´s skyld - men tak fordi jeg kan se kampen alligevel.

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    301

    Re: Onside

    ›Vorherre bevares, jeg elsker FCK, men for
    ›fanden, der er en grund til der til denne kamp kun kom knap
    ›15.000 i Parken. Det er ikke enerverende for dansk fodbold, at
    ›disse kampe skal vises!!

    Nu var der godt nok 15.854 tilskuere igår, så vidt jeg ved. :)

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Onside

    Stream of consciousness er en
    ›overvurderet stilistisk øvelse.

    Ja, det er vel dén praksis, man også kunne kalde "sæt hjernen til keyboardet og begynd at tænke". Det er nu en gang den mest effektive metode til at få en masse ustrukturerede tanker og holdninger ned på skrift. Læseværdigheden er så en anden snak.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Onside

    Som det også bliver nævnt tidligere i tråden, kan det undre at de viser nærmest alle hjemmekampene, hvor de før i tiden også viste alle udekampe...Nu er de begyndt at skære mange af udekampene væk ligeså! Blandt andet vores to første, hvoraf den ene er i Aalborg på en hverdag og det må formodes at mange må blive hjemme pga. arbejde og andet. Dette er da et udemærket incitament for at vise netop sådan en kamp, da der må forventes mange seere.

    Det mest sorte ved at de ikke viste ovenstående kamp, var dog at det var kampen mellem sidste sæsons nr. 2 og 4, samt ikke mindst kampen mellem forårets nr. 1 og 2 !!?!
    Hejsa
    Elver's Avatar

  14. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    750

    Re: Onside

    Tag dog lige en slapper og vær lidt seriøs mand. Det underholdende spil skal nok komme.
    Jo jo, det skal nok komme. Det er bare frustrerende at rive håret af sig selv i ærgrelse over spildte muligheder. Jeg siger muligheder, for chancen kommer ikke nødvendigvis selvom muligheden er der!!

    Det kan så godt være det er et nyt hold, men de spillere der er kommet til, er ikke ligefrem unge spirer der skal finde sig selv, det er spillere der til enhver tid vil kunne falde til på et hold, og derfor forventer jeg de også gør det i FCK, uagtet halvdelen af holdet er nye!

    Nu var der godt nok 15.854 tilskuere igår, så vidt jeg ved. :)
    Jaaa, knap 15.000 :-) Ikke for at lyde kæk, men det er da ikke mange selvom modstanderen kun hed Horsens!! Specielt når man tager i betragtning at det er sæsonens første hjemmekamp, og der er mange nye ansigter for tilskuerne at hilse på!! Come on FC, come on FC!!!!
    Fremtiden kommer af sig selv, det gør fremskridtet ikke!!

  15. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Onside

    ›Jaaa, knap 15.000 :-) Ikke for at lyde kæk, men det er da ikke
    ›mange selvom modstanderen kun hed Horsens!! Specielt når man
    ›tager i betragtning at det er sæsonens første hjemmekamp, og der
    ›er mange nye ansigter for tilskuerne at hilse på!! Come on FC,
    ›come on FC!!!!


    Nu er der bare pr. tradition ikke mange til de første 1-2 hjemmekampe i suppen, sandsynligvis pga. ferie mv. Hvis vi kigger på de foregående 5 sæsoners 1. kamp i PARKEN, ser det sådan ud:

    2004: 22.227
    2003: 15.281
    2002: 14.536
    2001: 10.974
    2000: 11.977

    Så udover sidste sæson, hvor første hjemmekamp trods alt lå i august måned, så er der ikke noget odiøst i 15.854 tilskuere. Rent faktisk er det rekord for en 1. kamp i PARKEN foregående i juli måned, udover en kamp mod bif i 1996 ;-)
    Hejsa
    Elver's Avatar

  16. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Re: Onside

    Det kan så godt være det er et nyt hold, men de spillere der er kommet til, er ikke ligefrem unge spirer der skal finde sig selv, det er spillere der til enhver tid vil kunne falde til på et hold, og derfor forventer jeg de også gør det i FCK, uagtet halvdelen af holdet er nye!
    De er en svær utålmodig mand, hr Andersen!

    For det første tager det altså tid for at få spillet et hold sammen. Det handler blandt andet om at kende de andre spilleres løbemønstre, hvilket vi vel især så med Ijeh og Allbäck, der ikke altid forstod, hvordan de andre forsøgte at skabe småspil og chancer ved målfeltet.

    For det andet viste kampen jo, at nye spillere som Christiansen, Gravgaard og Allbäck faktisk allerede er yderst velfungerende på holdet.

    Med så store udskiftninger, som FCK er i gang med, tager det tid at køre et hold sammen. Nok er de nye rutinerede, men der er også mange nye, som skal lære hinandens svagheder og styrker at kende.
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    750

    Re: Onside

    De er en svær utålmodig mand, hr Andersen!
    Der er vel ikke noget galt i have forventninger? Jeg ved godt det tager lidt tid at få holdet sammenspillet, og med tiden bliver spillet betydeligt bedre. Det der til tider kan irriterer mig er den stramme 4-4-2 der køres med. Det er svært at lirke modstandere i Parken op, de står defensivt kompakt, og det lader til alle har læst vores system! Vær lidt frisk indimellem og spil mere frigjort. En modstander som Horsens indbyder til en mere "frisk" opstilling, eksempelvis 3-4-3 med Albäck som hængende angriber (han er fremragende til at modtage bolde og fordele spillet)

    Men ok, på den anden side er en kontinuitet en fordel, det har Backe jo vist tidligere......!

    Rent faktisk er det rekord for en 1. kamp i PARKEN foregående i juli måned, udover en kamp mod bif i 1996 ;-)
    Ups....ja, der kan man bare se.... :-)
    Så er det helt ok........!
    Fremtiden kommer af sig selv, det gør fremskridtet ikke!!

  19. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Re: Onside

    Det der til tider kan irriterer mig er den stramme 4-4-2 der køres med. Det er svært at lirke modstandere i Parken op, de står defensivt kompakt, og det lader til alle har læst vores system! Vær lidt frisk indimellem og spil mere frigjort.
    Jeg vil bestemt ikke være den første til at forsvare en stram Backe_4-4-2, men nu valgte du altså at fremhæve søndagens kamp, hvor Backe jo rent faktisk ikke stillede i en stram 4-4-2, men i 4-3-1-2 med Elrio som fri, offensiv midtbane créateur. Det var da både mere frisk og frigjort end normalt, vil jeg mene.
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 08.11.07, 23:00
  2. Tilskuergennemsnit (Onside)
    By TheMustangMan in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 24.08.05, 18:18
  3. Onside
    By Samboritaner in forum De korte linier
    Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 03.08.05, 16:05
  4. Agurketidshumor på Onside.dk
    By Tbw in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 18.05.05, 22:02
  5. Onside ?
    By Erotiskefisk in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 24.08.03, 02:20

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •