Kom med et clue til en film, det være sig hvad som helst... så må man se om nogen kan gætte det.
Starter nemt:
A
Kom med et clue til en film, det være sig hvad som helst... så må man se om nogen kan gætte det.
Starter nemt:
A
Sidst redigeret af Bopa : 30.07.05 kl. 15:02
Det er da Chinatown - med instruktøren Polanski selv, der snitter Jack på næsen ...
- - - -
Og nu vi er ved Polanski: Hvilket Shakespeare-stykke har han instrueret som film?
Hvad så med denne her:
Ernst
Le Temps du loup - ja jeg ved ikke engang hvad det er !11111
Tag den her!!!!!111111
A
Sidst redigeret af A : 26.07.05 kl. 13:31
OK, fino. Og hvad så med denne her:
Ernesto
Ohhhhhhuuuu det er en kendt ungdomsfilm..... men kan ikke huske hvad den hedder?? Piiiiiisssss........... *fløjter* Dazed and Confused? */fløjter*
Klip klip
Tag den her!!!!!111111
A
Sidst redigeret af A : 26.07.05 kl. 15:10
OK - Jamen det er jo A life aquatic with Steve Zissou. Wes Andersons ringeste i øvrigt.
Tag denne her
Ernst
Gætter på Weird Science?
Edit: Selv om det er Wes dårligste gør det den skam ikke dårlig :-) Jeg har aldrig set Bottlerocket, men de 2 andre er gode. Desuden er William Dafoe god som Klausie :-)
A
Sidst redigeret af A : 26.07.05 kl. 16:34
Bottle Rocket er for vild, nok hans bedste, efterfulgt af Rushmore. Derefter kommer så Tenenbaums. Aquatic var decideret dårlig, synes jeg. Hvad sker der med quizzen?
Ernst
Sludder og vrøvl. Jeg hyggede mig til Aquatic... :-)›Bottle Rocket er for vild, nok hans bedste, efterfulgt af
›Rushmore. Derefter kommer så Tenenbaums. Aquatic var decideret
›dårlig, synes jeg. Hvad sker der med quizzen?
Next!
![]()
Og et mere
![]()
A
Sidst redigeret af A : 26.07.05 kl. 19:23
OK, Lost Boys. Det sidste billede gjorde udslaget. Næste levende billede:
Ernst
›OK, Lost Boys. Det sidste billede gjorde udslaget. Næste levende billede:
›
Zoolander...
Easy Peasy:
![]()
›Ernst
Sidst redigeret af A : 26.07.05 kl. 19:41
Ja, den var let: Apocalypse Now
Tag den!
Ernst
Den er sgu for gammel :-) Det ligner Pater Falk til venstre, men det er det tætteste jeg kommer på at gætte den :-) Medmindre det er Bullit :-)
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)