Side 1 af 8 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 117

Emner: Peter Løvenkrands til FCK?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    626

    Peter Løvenkrands til FCK?

    Ja du troede nok lige, men det er nøjagtig den slags oprettede tråde, som vi i redaktionen er ualmindeligt trætte af at se på.

    Vi må på det kraftigste opfordre folk til at bruge søgefunktionen når de gerne vil foreslå mere eller mindre realistiske spilleremner til FCK. I tilfældet Løvenkrands er der allerede adskillige tråde, der kan bruges, og det mindste man kan gøre er, at søge efter den pågældende spillers navn og se om der dukker en tråd frem, man kan anvende.

    Debatredaktionen vil gerne understrege, at vi forsøger konsekvent at slette nyoprettede tråde om spilleremner, hvor der allerede findes en tråd, der diskuterer emnet - f.eks. en "Løvenkrands", "Peter Løvenkrands" eller "Peter Løvenkrands til FCK" tråd. Man spilder derfor sin tid, hvis man opretter et emne uden først at have forsøgt at søge efter en eksisterende tråd. Man kan faktisk risikere mere end sin tid, for debattører der gentagne gange ikke kan finde ud af at efterleve ovenstående regler vil ganske enkelt blive spærret fra at skrive på FCKFCs fora.

    Det er derimod helt ok at oprette nye tråde, hvis der er tale om et spilleremne, der ikke kan siges at have sin egen tråd endnu, eller hvis man har en helt anden og ny vinkel (en anden debat) om spilleren, og denne vinkel ikke passer ind ind i den eksisterende tråd. Vi skal i den forbindelse opfordre til, at man navngiver sin tråd på en sådan vis, at det er nemt at søge efter og finde tråden senere - f.eks. "Peter Løvenkrands til FCK?" frem for "Ham skal vi da snuppe!!!"
    In 1972 a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem — if no one else can help — and if you can find them — maybe you can hire Debatredaktionen


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    Kunne I ikke have skrevet det i en af de allerede eksisterende tråde om Løvenkrands?

    ;-)
    Hejsa
    Elver's Avatar


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    531

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    Så vidt jeg husker var brugeren der oprettede den seneste tråd (idag) angående Løvenkrands helt ny.
    Det var hans første indlæg..i hvert fald under dette navn.

    Jeg har det lidt sådan at selvom den uerfarne bør søge at stikke en finger i jorden og opsøge information - så bør de have lidt længere snor [red: tråd] end os andre.

    Derudover er jeg selvfølgelig helt enig med redaktionen i den principielle diskussion, det er træls kontant at se nye tråde med mindre eller mere kuriøse vinkler på allerede eksisterende tråde.

  4. De følgende 36 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    626

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    ›Så vidt jeg husker var brugeren der oprettede den seneste tråd
    ›(idag) angående Løvenkrands helt ny.
    ›Det var hans første indlæg..i hvert fald under dette navn.

    Korrekt.

    ›Jeg har det lidt sådan at selvom den uerfarne bør søge at stikke
    ›en finger i jorden og opsøge information - så bør de have lidt
    ›længere snor [red: tråd] end os andre.

    Det er vi i Debatredaktionen skam enige i, og vores opsang var skam heller ikke henvendt specielt til den debattør, som du hentyder til. Det var ikke den første Løvenkrands-tråd, som vi har slettet - det var ikke en gang den første i dag - og det er slet ikke den første transfertråd, som vi har slettet siden midt i juni måned. Vi har slettet mange tråde alene af den grund, at der fandtes en tråd om emnet/spilleren i forvejen. Vi mente derfor, at en DR-henstilling (atter) var på sin plads.
    In 1972 a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem — if no one else can help — and if you can find them — maybe you can hire Debatredaktionen

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    46

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    Så vidt jeg husker var brugeren der oprettede den seneste tråd
    (idag) angående Løvenkrands helt ny.
    Det var hans første indlæg..i hvert fald under dette navn.

    Jeg har det lidt sådan at selvom den uerfarne bør søge at stikke
    en finger i jorden og opsøge information - så bør de have lidt
    længere snor [red: tråd] end os andre.

    Derudover er jeg selvfølgelig helt enig med redaktionen i den
    principielle diskussion, det er træls kontant at se nye tråde med
    mindre eller mere kuriøse vinkler på allerede eksisterende tråde.
    Du kan da ikke mene seriøst, at det er okay ikke at tænke selv fordi man er ny?

  7. #6
    Andreas er offline Amsterdam Arena 23/08-06
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,397

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    ›Du kan da ikke mene seriøst, at det er okay ikke at tænke selv fordi man er ny?

    Nu er det jo ikke sikkert, at man lige finder søgefunktionen med det samme, hvis man er her for første gang og ikke ved, at den er der.
    Sidst redigeret af Andreas : 28.07.05 kl. 19:31

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    46

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    ››Du kan da ikke mene seriøst, at det er okay ikke at tænke selv fordi man er ny?

    ›Nu er det jo sikkert, at man lige finder søgefunktionen med det
    ›samme, hvis man er her for første gang og ikke ved, at den er
    ›der.
    Det er vel meget normalt at kigge sig omkring, ville jeg mene.

  10. #8
    Andreas er offline Amsterdam Arena 23/08-06
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,397

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    ›Det er vel meget normalt at kigge sig omkring, ville jeg mene.

    Selvfølgelig er det det. Men jeg mener bare stadig godt, at man kan give lidt mere snor til de helt nye, hvis de lige skulle overse søgefunktionen.

    mvh. Andreas

    Ps. det er tilgengæld helt utilgiveligt for brugere med over 100 indlæg at glemme at lave afstemninger offentlige!!!111

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    46

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    Selvfølgelig er det det. Men jeg mener bare stadig godt, at man
    kan give lidt mere snor til de helt nye, hvis de lige skulle
    overse søgefunktionen.

    mvh. Andreas

    Ps. det er tilgengæld helt utilgiveligt for brugere med over 100
    indlæg at glemme at lave afstemninger offentlige!!!111
    Selvfølgelig skal man ikke skræmme brugere væk, men man skal da gøre præcis det samme hver gang der bliver postet noget som er skrevet før - ny eller gammel.

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    231

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    Mht. indlæg, så er det altså svært at finde rundt nogen gange, men ja, man bør lige søge inden man kommer på en ny spiller.

    Derudover kan der jo være forskellige indgangsvinkler til indkøb.

    Sidst men ikke mindst bliver trådende hurtigt "fyldt op", og man orker ikke læse 20 siders indlæg. Kunne man ikke lave en form for oprydning i den slags indlæg?

    NB!
    Synes ikke Løvenkrans skal til FCK.
    ! oo <<<<< FCK >>>>> oo !

    - You dont come close -

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    ›Ps. det er tilgengæld helt utilgiveligt for brugere med over 100
    ›indlæg at glemme at lave afstemninger offentlige!!!111

    Enig - og det selvom jeg selv så sent som i går fik lavet en afstemning, som jeg måtte lave om, fordi jeg havde glemt at gøre den offentlig.

    Jeg undrer mig gang på gang over, hvorfor "offentlig" ikke er default, når man skal lave nye afstemninger. Langt de fleste afstemninger er offentlige (eller burde være det), så det er lidt underligt, at det ikke er tilfældet. Hvad siger folkene bag?
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    73

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    Hvem hulen er Peter Løvenkrands?

    :-)

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    522

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    ›Hvem hulen er Peter Løvenkrands?

    ›:-)

    ... og hvornår kommer han? Og har han et mobilcover med FCK-logo med?
    alle kan danse en sommer
    Sebastian's Avatar

  19. #14
    /J! er offline Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    ››Hvem hulen er Peter Løvenkrands?
    ››
    ››:-)

    ›... og hvornår kommer han? Og har han et mobilcover med FCK-logo med?

    Han kommer hjem!!111
    Og han har FCK-sinkebimletoner til sin klokke med!!

    /J!

  20. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    169

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    Han bliver vidst i Glasgow, hvis de vil forlænge hans kontrakt. Ham er der ingen klub i superligaen der får, før han har rundet de 32 år
    VI LIGGER NUMMER 1 VI LIGGER NUMMER 1

    Lad os nyde det imens vi kan....

Side 1 af 8 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 07.07.05, 15:31
  2. Peter Løvenkrands på vej til Portsmouth
    By Strom in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 27.06.05, 12:19
  3. Løvenkrands tvivlsom til returopgør
    By Ernst Jünger in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 17.08.03, 14:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •