Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 117

Emner: Peter Løvenkrands til FCK?

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    Hans hidtil bedste sæson var den sidste, han spillede i Rangers. Det er trods alt kun to år siden, hvor han for alvor demonstrerede international klasse. Nedenstående uddrag er hentet herfra:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_L%C3%B8venkrands

    "During his time at Ibrox he was often played out of position as a left winger instead of his natural position of centre forward. He showed what he was capable of in the centre forward position, and displayed an impressive goal scoring form, in what would be his final season at Rangers.

    He played an important role in Rangers' run to the last 16 of the UEFA Champions League tournament, scoring four goals during the 2005-06 campaign. In the group stage, he opened the scoring in the 3-2 win against FC Porto, and with his goal in the 1-1 draw against Inter Milan he secured Rangers' advancement to the knock-out round. In the round of 16, he scored in both the home and away game, as Rangers were eventually eliminated by Villarreal CF on the away goals rule. He also scored 14 goals during the 2005-06 SPL season, the highest tally of his Ibrox career."

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    241

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    Schalke vil ikke give danskere væk

    Schalke mener at begge danskere besidder høj kvalitet, og at man ikke bare giver slip på dem uden videre.

    - Sådan en kvalitet giver man ikke bare slip på fra dag til anden, sagde Müller ifølge Der Westen
    "Mine spillere sidder dernede og er helt døde nu, de har alle ydet en enorm indsats"

    - udtalte Pep Guardiola, efter at Barcelona fik tilkæmpet sig et enkelt point i Parken.

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,149

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    Med en Grønkjær der er mere og mere væk pg.a. skader er det et fornuftigt køb. Man må vel tage den klasse man kan få fat i. Optimalt skulle vi have en stærk boksangriber ligesom Koller eller Prica. Dernæst mangler vi efter min mening en central midtbanespiller der kan aflevere præcist i som kan spille bolde i dybden til de hurtige typer som Løvenkrands og Nordstrand.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    Hm, Løvenkrands. En udpræget kontraspiller. Passer ikke lige ind i konceptet. Men har da lidt klasse. Jeg ser ham som angriber. Hvis han kommer, bør Ailton afskibes.

  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    179

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    ›Optimalt skulle vi have en stærk boksangriber ligesom Koller
    ›eller Prica. Dernæst mangler vi efter min mening en central
    ›midtbanespiller der kan aflevere præcist i som kan spille bolde i
    ›dybden til de hurtige typer som Løvenkrands og Nordstrand.

    Uanset om Løvenkrands hentes eller ej, så ville det komme bag på formentlig hele fodbold-dk, hvis man ikke forstærker især den centrale midtbane i løbet af sommeren...

    Jeg tror oprigtig talt, at Løvenkrands er et forsøg på at styrke kanterne. Fck råder i forvejen over grønkjær og sionko, men ingen af disse (især ikke grønkjær) kan holde til et helt efterår, hvis holdet kvalificerer sig til gruppespillet i Uefa-cuppen. Løvenkrands vil være et glimrende supplement til de to, idet hans spillestil er mere lig disses end f.eks. atibas er.
    Jeg tror at Løvenkrands skal ses som en delvis erstatning for Silber, for så vidt angår den tid han spillede på højrekanten, og at FCK således stadig er på udkig efter en profil til midtbanen og en allbäck-type til angrebet.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    ›Hm, Løvenkrands. En udpræget kontraspiller. Passer ikke lige ind
    ›i konceptet. Men har da lidt klasse. Jeg ser ham som angriber.
    ›Hvis han kommer, bør Ailton afskibes.

    Hans succesfulde tid i Rangers var nu ellers præget af alt andet end kontrabold.

    Problemet med manden er, at vores alle sammens fantastiske landstræner primært har præsenteret ham for masserne i rollen som hurtig kantspiller, når han altid har fungeret bedst som kombinations og afslutningsstærk dybdeløbsangriber.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    ›Hvis han kommer, bør Ailton afskibes.

    En ting er hvorvidt Ailton bør afskibes... Men da ikke på grund af et eventuelt køb af en angrebsprofil? Se bare hvor meget spilletid fx Peter Møller fik som 4.valg i angrebet. Vi kan IKKE nøjes med 3 angribere.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    ›Jeg syntes det er helt fint, at i gerne vil holde orden i
    ›forumet, og undgå at det bliver oversvømmet med en million mere
    ›eller mindre ligegyldige tråde...MEN!!.. Ville det ikke være en
    ›ide, at man i stedet for en lang, og totalt uoverskuelig, tråd
    ›omkring transferrygter, lavede et underforum under "de korte
    ›linier", hvori der kunne oprettes tråde omkring de
    ›forskellige rygter og forslag?

    Det er jo ikke helt ulig hvordan det er lige nu, så dit ændringsforslag forekommer lidt besynderligt. Juntaens linje er at spekulationer, ønsker eller meget løse rygter fra medier af tvivlsom karakter ikke kan holde til at have deres egen tråd, mens konkrette forhandlinger eller rygter med kød nok på, kan bære en egen tråd.

    Således er det et skøn om disse Løvenkrands-rygter er "holdbare" nok, hvilket jeg vil vurdere de er, når et seriøst medie som Tipsbladet viderebringer dem.

    Jeg er enig i at den store transfertråd er uoverskuelig (foruden fyldt med totalt ligegyldige indlæg, om spillere diverse debattører har købt i Football Manager), men den enkelte tråds uoverskuelighed redder til gengæld overskueligheden på selve de korte linier, hvor tråde med substans ikke skal findes som nåle i en høstak af 45 tråde uden andet indhold "jeg synes Jon Dahl er god, det ville være lækkert om han kom til FCK".
    Sidst redigeret af Mads740 : 24.06.08 kl. 12:46
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    236

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    ››Jeg syntes det er helt fint, at i gerne vil holde orden i
    ››forumet, og undgå at det bliver oversvømmet med en million mere
    ››eller mindre ligegyldige tråde...MEN!!.. Ville det ikke være en
    ››ide, at man i stedet for en lang, og totalt uoverskuelig, tråd
    ››omkring transferrygter, lavede et underforum under "de korte
    ››linier", hvori der kunne oprettes tråde omkring de
    ››forskellige rygter og forslag?

    ›Det er jo sådan det er lige nu, så dit ændringsforslag forekommer
    ›lidt besynderligt. Juntaens linje er at spekulationer, ønsker
    ›eller meget løse rygter fra medier af tvivlsom karakter ikke kan
    ›holde til at have deres egen tråd, mens konkrette forhandlinger
    ›eller rygter med kød nok på, kan bære en egen tråd.

    ›Således er det et skøn om disse Løvenkrands-rygter er
    ›"holdbare" nok, hvilket jeg vil vurdere de er, når et
    ›seriøst medie som Tipsbladet viderebringer dem.

    schalke skyder ned som en and http://www.sporten.dk/fodbold/sas-li...l-ikke-til-fck

    ›Jeg er enig i at den store transfertråd er uoverskuelig (foruden
    ›fyldt med totalt ligegyldige indlæg om spillere diverse
    ›debattører har købt i Football Manager), men den enkelte tråds
    ›uoverskuelighed redder til gengæld overskueligheden på selve de
    ›korte linier, hvor tråde med substans ikke skal findes som nåle i
    45 tråde uden andet
    ›indhold "jeg synes Jon Dahl er god, det ville være lækkert
    ›om han kom til FCK".
    "I'm Forever Blowing Bubbles"
    Baronen

    FCKFC 791

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    318

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    ››Således er det et skøn om disse Løvenkrands-rygter er
    ››"holdbare" nok, hvilket jeg vil vurdere de er, når et
    ››seriøst medie som Tipsbladet viderebringer dem.

    http://www.sporten.dk/fodbold/sas-li...l-ikke-til-fck

    For helvede da også !! Endeligt et FCK rygte i et indtil videre gabende kedeligt transfervindue og så bliver det skudt ned på et kvarter...

    Selv indkast.dk har ikke engang opfundet nogle rygter til os hungrende FC fans. Lort !!
    Fan af postmoderne fodbold...

  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    615

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    Jeg tror han kunne blive god for FCK.

    jeg tror nu ikke han bliver hentet pga grønkjærs skader. det skal nok gå med knæet. han har trodsalt lige været i gennem en operation.

    men det giver mange flere muligheder at havde en peter løvenkrans i truppen. han kan spille den hængende angriber. han kan spiller wing og fløj. grønkjær har efter min mening kun haft begrænset succes som angriber. her tror jeg løvenkrands er bedre.

    desuden ser jeg ham ikke som afløser for sionko.

    så har vi grønkjær/løvenkrands/sionko/ og hutch som kan sætte en mand eller to af på vej frem ad banen og ailton der kan gøre det inde i boksen det kan blive rigtig farligt hvis ståle tør spille en meget løs 4-4-2 eller en 4-3-3.

    prøv bare at forestille jer en kamp hvor sionko/grønkjær/løvenkrands løber og skifter plads det må give modstanderen grå hår i hovedet

    (edit: til dem der siger vi spiller norsk... det vil jeg godt lægge i jorden.. vi henter hele tiden små tekniske dygtige og hurtige spillere. ikke lige det man forbinder med norsk ballonbold)
    written by Zeez

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    Håber ikke det betyder Grønkjær står med meget alvorlige problemer for umiddelbart ser jeg Løvenkrands mere som samme rolle som grønkjær på holdet end som den angriber vi står og mangler. Hvis vi taler om den lidt mere letbenede hurtige angriber har vi både Nord og Ailton, som jeg går ud fra begge har en fremtid i FCK. Jeg tvivler ihvertfald på Ståle ændrer sit spilkoncept totalt fra at foretrække "boldfaste" lidt tunge boksspillere sammen med en bevægelig til at spille med to hurtige bevægelige typer. F.eks Nord og Løvenkrands sammen.

    En ting er ihvertfald sikkert: Det bliver ikke de danske boghandlere der jubler over Løvenkrands tilbagevenden til Danmark da han engang udtalte han aldrig har prøvet at læse en bog.....

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    ›Håber ikke det betyder Grønkjær står med meget alvorlige
    ›problemer for umiddelbart ser jeg Løvenkrands mere som samme
    ›rolle som grønkjær på holdet end som den angriber vi står og
    ›mangler. Hvis vi taler om den lidt mere letbenede hurtige
    ›angriber har vi både Nord og Ailton, som jeg går ud fra begge har
    ›en fremtid i FCK. Jeg tvivler ihvertfald på Ståle ændrer sit
    ›spilkoncept totalt fra at foretrække "boldfaste" lidt
    ›tunge boksspillere sammen med en bevægelig til at spille med to
    ›hurtige bevægelige typer. F.eks Nord og Løvenkrands sammen.

    ›En ting er ihvertfald sikkert: Det bliver ikke de danske
    ›boghandlere der jubler over Løvenkrands tilbagevenden til Danmark
    ›da han engang udtalte han aldrig har prøvet at læse en bog.....

    Og nej det ville så næppe blive Løvenkrands som skulle give vores rygte om smarte, latte drikkende og bebrillede image pleje;-)

  20. #44
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    102

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    ›Det er jo sådan det er lige nu, så dit ændringsforslag forekommer
    ›lidt besynderligt. Juntaens linje er at spekulationer, ønsker
    ›eller meget løse rygter fra medier af tvivlsom karakter ikke kan
    ›holde til at have deres egen tråd, mens konkrette forhandlinger
    ›eller rygter med kød nok på, kan bære en egen tråd.

    ›Således er det et skøn om disse Løvenkrands-rygter er
    ›"holdbare" nok, hvilket jeg vil vurdere de er, når et
    ›seriøst medie som Tipsbladet viderebringer dem.

    ›Jeg er enig i at den store transfertråd er uoverskuelig (foruden
    ›fyldt med totalt ligegyldige indlæg, om spillere diverse
    ›debattører har købt i Football Manager), men den enkelte tråds
    ›uoverskuelighed redder til gengæld overskueligheden på selve de
    ›korte linier, hvor tråde med substans ikke skal findes som nåle i
    45 tråde uden andet
    ›indhold "jeg synes Jon Dahl er god, det ville være lækkert
    ›om han kom til FCK".
    Jeg tror du misforstår min pointe (eller også misforstår jeg din). Ved at lave et underforum i "de korte linier" til diskussion af transferrygter, adskiller man jo netop disse fra resten af forumet, hvorved de ikke vil være en kilde til kaos her (der er altså tale om et selvstændigt "miniforum" af samme type som fx de korte linier, der bare navigationsmæssigt er placeret med "indgang" i "de korte linier"). I dette underforum vil man i bund og grund kunne starte alle de åndsvage tråde om mere eller mindre troværdige rygter man vil, da det jo vil "ryde sig selv op", forstået på den måde, at alle de tråde som brugerne betragter ligegyldige og irrelevante jo relativt hurtigt vil blive ende i "bunden", da ingen vil gide at svare på dem! På samme måde vil de relevante blive "bumpet" op foran, da disse vil give anledning til debat blandt brugerne. På den måde, vil dette underforum også være nemt tilgængeligt for alle de brugere, der kun kigger forbi en gang imellem for at "være lidt up to date" på transfer rygterne, da de interessante rygte automatisk vil lægge forest. Dertil kommer, at det vil være nemt for brugerne at undersøge hvorvidt der allerede eksistere en tråd om en specifik spiller. Dette vil bare kunne gøres ved hjælp af den indbyggede søge funktion i vBulletin, noget der er grænsende til umuligt i den nuværende tråd.

    Det undrer mig i øvrigt, at debatredaktionen ikke i høje grad kører dette forum ud fra disse principper. Hele konceptet omkring vBulletin er jo netop baseret på, at det er brugernes interesser og præferencer der afgører, hvilken tråde/diskussioner der kommer i front og dermed bliver de væsentligeste i forumet. Dette er selvfølgelig baseret på en grundliggende holdning om, at det er brugernes præferencer der bør være de afgørende for forumets indhold! En holding jeg selvfølgelig ikke skal kunne udtale mig om, hvorvidt deles af debatredaktionen.... Dette kan dog siges at være en mere generel diskussion, og er derfor måske ikke så central for netop denne tråd!!!
    Sidst redigeret af fcksonnefck : 23.06.08 kl. 22:50

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #45
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    102

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    PS.

    schalke skyder det ned som en and http://www.sporten.dk/fodbold/sas-li...l-ikke-til-fck
    Det gjorde OB også, da Bold.dk afslørede salget af Jonas Borring, det ændrede dog ikke på, at han skiftede klub dagen efter!.. så man har stadig lov til at håbe!

Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 07.07.05, 15:31
  2. Peter Løvenkrands på vej til Portsmouth
    By Strom in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 27.06.05, 12:19
  3. Løvenkrands tvivlsom til returopgør
    By Ernst Jünger in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 17.08.03, 14:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •