Side 6 af 8 FørsteFørste ... 345678 SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 117

Emner: Peter Løvenkrands til FCK?

  1. #76
    GigantLars er offline FCK-løvehjerte siden '92
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    32

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    ›FFS!!!


    ›Jvf. artiklen tidligere i tråden, så kan Søren Larsen erhverves
    ›for 1,5 mio. euro. Det er under 12 mio. danske kroner. Hvad
    ›'søren' venter CV på? Det må da udelukkende være pga. alt for
    ›høje lønkrav, at Søren Larsen ikke er hentet for længst.

    Søren Larsen har for nylig udtalt at et skifte til Danmark er udelukket....
    http://ekstrabladet.dk/sport/udenlan...cle1021733.ece



    ›Og hvis de forlanger 20 millioner for Peter Løvenkrands, så tøver
    ›CV igen alt for meget. Jeg forstår virkelig ikke ledelsens
    ›indkøbspolitik. Smider gerne 15-20 millioner for Nordstrand,
    ›Junior og Laursen, men 20 millioner for Løvenkrands er åbenbart
    ›for meget? *bimler og fatter intet*
    ....er der mere kaffe...?

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    9

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    ... og måske kommer han alligevel ikke:

    http://www.bold.dk/nyt/?vis=85498


    "Peter Løvenkrands har et år mere i Schalke og skal ikke til FCK. Det kan jeg i hvert fald afkræfte. Det er der slet ikke noget om", siger Løvenkrands' agent.
    Tom Køhlert efter nederlaget til Horsens: "På nuværende tidspunkt betyder det ikke så meget, om vi ligger næstsidst eller tredjesidst."

  3. #78
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    102

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    Endnu en meget klar afvisning af rygtet...denne gang fra hans agent!!

    http://www.bold.dk/nyt/?vis=85498

    Det begynder desvære at ligne en and!!.. men jeg håber stadig!!

  4. #79
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    ›Endnu en meget klar afvisning af rygtet...denne gang fra hans agent!!

    http://www.bold.dk/nyt/?vis=85498

    ›Det begynder desvære at ligne en and!!.. men jeg håber stadig!!

    Tja der er vel også ting der taler for at det ikke er en and. Fx. må man tænke på hvordan rygtet er opstået? Som andre har nævnt er tipsbladet en ret pålidelig kilde. Derudover kan man undre sig over at agenten Ivan Marko Benes, som tilsydeladende aldrig udtaler sig om spilleres situation, går ud og siger at der bestemt ikke er noget om Løvenkrands og et skifte til Fck.. Alt i mens han tilskynder at Søren Larsen finder sig en anden klub. Mig bekendt har de spillet omtrent lige lidt de to, og kan ikke se hvorfor Løvenkrands ikke skulle ville have spilletid ligesom Søren Larsen vil det..

    Så det er jo nok i et forsøg på at skjule et evt. transfer at dette bliver sagt.. håber jeg fandeme :D

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #80
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    ›Endnu en meget klar afvisning af rygtet...denne gang fra hans agent!!
    http://www.bold.dk/nyt/?vis=85498
    ›Det begynder desvære at ligne en and!!.. men jeg håber stadig!!

    bold.dk bringer jo blot den samme historie, som dr-sporten bragte igår. Dette er ikke en nyhed!
    #1

  7. #81
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    588

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    ››Endnu en meget klar afvisning af rygtet...denne gang fra hans agent!!
    ››http://www.bold.dk/nyt/?vis=85498
    ››Det begynder desvære at ligne en and!!.. men jeg håber stadig!!

    ›bold.dk bringer jo blot den samme historie, som dr-sporten bragte
    ›igår. Dette er ikke en nyhed!

    Uanset hvad, så lyder det nu rimeligt sikkert, når han siger: "- Peter Løvenkrands har et år mere i Schalke og skal ikke til FCK. Det kan jeg i hvert fald afkræfte. Det er der slet ikke noget om, siger Benes, der normalt ikke kommenterer på sine spilleres fremtid,"

    Hvis dette er stik imod sandheden, er Benes vel til evig tid stemplet som utroværdig af 3. grad?! Hvis han bare ville dække over historien, behøvede han vel ikke at gøre det så tykt.

    Jeg tror desværre ikke på Løvenkrans og Larsen til FCK, men jeg ville satme blive glad, hvis det skete... Det er helt klart den fedeste rygtestrøm siden Grønkjær... faktisk tror jeg ikke, at jeg helt kan passe mit job, før dette er afklaret;)

    Og.. Hvorfor fanden forsvandt Kurt Strand??? Hvor er du Kurt? Vi savner din viden i disse sager... Kom nu Kurt Lønstrup eller Strand... Fortæl om de to fra 04...
    Sidst redigeret af Maske : 24.06.08 kl. 21:22

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #82
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    Syv-ni-tretten og salt over skulderen...

    Kommer Søren Larsen og Peter Løvenkrands på torsdag lidt over middag, så er der tale om den største handel for en dansk klub til dato. (Som jeg vurderer det i hvert fald.) Jeg vil faktisk gå så langt som til at sige, at det klart overskygger både Laudrup og Grønkjær handlerne.

    Når det så er sagt, så tror jeg simpelthen ikke på det, men jeg giver da gerne mig selv en bajer, skulle det vise sig at være rigtigt.

  10. #83
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,674

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    Jeg vil anbefale alle at forholde sig meget skeptiske til Søren Larsen og Peter Løvenkrands-rygtet. Vi skulle nødigt se et forum, hvor alle skider grønne grise af bar skuffelse, når fx Rade Prica og Thomas Kristensen bliver præsenteret.

    Husk. Både Ivan Benez (på Løvenkrands vegne) og Søren Larsen har afvist et skifte til København (Danmark). De må betegnes som værende en smule, bare en smule, mere troværdige end et par internettosser fra et tilfældigt og børneoverrendt fodboldforum.

    -H&A


  11. #84
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    ›Jeg vil anbefale alle at forholde sig meget skeptiske til Søren
    ›Larsen og Peter Løvenkrands-rygtet. Vi skulle nødigt se et forum,
    ›hvor alle skider grønne grise af bar skuffelse, når fx Rade Prica
    ›og Thomas Kristensen bliver præsenteret.

    ›Husk. Både Ivan Benez (på Løvenkrands vegne) og Søren Larsen har
    ›afvist et skifte til København (Danmark). De må betegnes som
    ›værende en smule, bare en smule, mere troværdige end et par
    ›internettosser fra et tilfældigt og børneoverrendt fodboldforum.

    ›-H&A

    Du har helt ret. Og Rade Prica og Thomas Kristensen ville være fint for mig.. Men der er intet forgjort i at håbe. Og ja, det er et børneoverrendt forum, men dem som har skrevet dette er begge ældre fans med 4000 indlæg til sammen på dette forum, så nej det er ikke en 14årig der lige har digtet det.

    Vil blot forbeholde mig retten til at sige "told you so" engang i løbet af vinduet når løvenkrands eller (mindre sandsynligt) søren larsen bliver introduceret. Men godt du er her til at gøre debatten mere voksen...

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #85
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    Søren Larsen kommer 100% ikke. Manden har gang på gang afvist at Suppen skulle være en mulighed for ham!.

    Løvenkrands-rygtet lever, ihvertfald lidt endnu. Hovedpersonen har ikke selv udtalt sig og alt er derfor stadig muligt. Jeg er dog skeptisk. Desværre.
    #1

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #86
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    ›Du har helt ret. Og Rade Prica og Thomas Kristensen ville være
    ›fint for mig..

    Som også skrevet andetsteds, så vil jeg personligt blive skuffet hvis det var de to der blev præsenteret. I mine øjne er ingen af dem bedre end hhv Augustinussen/Enevoldsen/(sågar en skadesfri Allan Søgaard) og Jeppe Curth. Ingen af dem bedre end hvad vi har i forvejen og blir næppe i i hvert fald den første sæson. I mine øjne er disse to handler noget AAB eller FCM kunne ha lavet. Vi MÅ kunne tiltrække bedre spillere end det - og i lyset af den nye TV-aftale, der fx får FCM til at gå til af kedsomhed, SKAL vi være i stand til at løfte niveauet tilsvarende til fx AAB. Når vi kommer på en tredjeplads kan vi jo ikke ligefrem leve med at vi mister vores måske bedste angriber gennem tiderne og en midtbanespiller der har være utrolig værdifuld for os lige siden han kom - og så ikke købe erstatninger der er bedre end de spillere de både har og lige har købt i de to (!) klubber der pt er bedre end os.

    Vi kan snakke om loftet for hvad superligaen kan tiltrække, men det loft tror jeg også har flyttet sig. Udover det, så tror jeg heller ikke vi har nået loftet endnu - men at mange af problemerne i signings har at gøre med at vi ikke kan tilbyde løn i samme målestok som de hold vi er bedre end men som spiller i større ligaer. Indtil vi begynder at tilbyde samme løn (selvom det nødvendigvis må være en længere proces), så synes jeg ikke vi kan sætte os ned og tude over niveauet i ligaen. Og vi i FCK har STADIG mulighederne for at signe en MASSE spillere som de andre ikke kan komme i nærheden af.

    Hvis vi vel og mærket gider. Man kommer tit ud og betaler en latterlig overpris for en spiller der spiller fast og som en klub gerne vil beholde - men mht reservespillere så tror jeg faktisk vi skal ret højt op for at finde et niveau hvor vi ikke kan være med.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #87
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    Jeg vil ikke gøre mig til dommer over hvem der er mest utroværdig, men jeg undrer mig stadig over denne, som også er blevet bragt tidligere i denne tråd:

    Hvilken interesse har Müller i at gå ud at sige sådan, hvis Benes' ord:

    Peter Løvenkrands har et år mere i Schalke og skal ikke til FCK. Det kan jeg i hvert fald afkræfte. Det er der slet ikke noget om...
    står til troende?

    En ting er hvis Benes sagde "Der er ikke enighed om noget som helst, det kan jeg i hvert fald afkræfte", eller noget i den retning. Ovenstående virker bare tumpet, hvad enten der bliver en handel eller ej. Jeg mener, hvorfor skal han pludselig ud at afkræfte et rygte i stedet for blot at sige: "Ingen kommentarer"?

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #88
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    ›Jeg vil anbefale alle at forholde sig meget skeptiske til Søren
    ›Larsen og Peter Løvenkrands-rygtet. Vi skulle nødigt se et forum,
    ›hvor alle skider grønne grise af bar skuffelse, når fx Rade Prica
    ›og Thomas Kristensen bliver præsenteret.

    ›Husk. Både Ivan Benez (på Løvenkrands vegne) og Søren Larsen har
    ›afvist et skifte til København (Danmark). De må betegnes som
    ›værende en smule, bare en smule, mere troværdige end et par
    ›internettosser fra et tilfældigt og børneoverrendt fodboldforum.

    ›-H&A

    Det er ikke utænkeligt at du ret mht. hvem der hentes, men en stille bøn fra min side til de sportslige ansvarlige skal lyde, at jeg i år hellere ser at de undlader at hente nogen såfremt man ikke kan få dem man vil have. Jeg synes af og til, at der har vist sig en tendens til at hente blot for at tilfredsstille de omgivelser for hvem man har proklameret at der er noget stort i vente. Dette resulterer så i urimelige forventninger til jævne spillere, som kommer, i og med at første- prioriteterne ikke kan hentes til klubben.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #89
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    102

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    ›Det er ikke utænkeligt at du ret mht. hvem der hentes, men en
    ›stille bøn fra min side til de sportslige ansvarlige skal lyde,
    ›at jeg i år hellere ser at de undlader at hente nogen såfremt man
    ›ikke kan få dem man vil have. Jeg synes af og til, at der har
    ›vist sig en tendens til at hente blot for at tilfredsstille de
    ›omgivelser for hvem man har proklameret at der er noget stort i
    ›vente. Dette resulterer så i urimelige forventninger til jævne
    ›spillere, som kommer, i og med at første- prioriteterne ikke kan
    ›hentes til klubben.
    Det er jeg meget enig i. Hvis man fx kigger på højre back situationen, så syntes jeg det var en super god beslutning, at man valgte at bruge kvist på den plads i en periode (indtil man fandt noget ordenligt), frem for bare at hente en eller anden middelmådige spiller fra suppen, som tilfældigvis kunne overbevises!!

    Jeg håber virkeligt man vælger samme tilgang denne gang. Jeg vil inderligt gerne have forbedret vores angreb og vores midtbane, men der skal også være tale om forbedringer!! Spillere der i bund og grund, i hvert fald på papiret, er ligeså gode som dem vi har, men som måske har haft lidt succes på deres hold i suppen, dem kan vi ikke bruge til noget!!.. Så kan vi ligeså godt beholde dem vi har.. eller hente nogen op fra andet holdet!

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #90
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    234

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    ›Hvilken interesse har Müller i at gå ud at sige sådan, hvis Benes' ord:

    Fordi Løven i virkeligheden er i forhandling med BIF og han ønsker at presse prisen op..... Arrrggghhh!!!??!?!?!

    FP

Side 6 af 8 FørsteFørste ... 345678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 07.07.05, 15:31
  2. Peter Løvenkrands på vej til Portsmouth
    By Strom in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 27.06.05, 12:19
  3. Løvenkrands tvivlsom til returopgør
    By Ernst Jünger in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 17.08.03, 14:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •