Side 7 af 8 FørsteFørste ... 45678 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 117

Emner: Peter Løvenkrands til FCK?

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    ››Hvilken interesse har Müller i at gå ud at sige sådan, hvis Benes' ord:

    ›Fordi Løven i virkeligheden er i forhandling med BIF og han
    ›ønsker at presse prisen op..... Arrrggghhh!!!??!?!?!

    ›FP

    Eller også er det fordi danske medier er snot-dårlige til at oversætte fra tysk til dansk. Du kan læse to forskellige udlægninger af Müllers udsagn hvis du scanner de danske fodbold sites - man hælder nok til at Løvenkrands næppe havner i DK i denne omgang.

    Mvh Stephphen
    Fraværende

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    175

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    Eller også er det fordi danske medier er snot-dårlige til at oversætte fra tysk til dansk. Du kan læse to forskellige udlægninger af Müllers udsagn hvis du scanner de danske fodbold sites - man hælder nok til at Løvenkrands næppe havner i DK i denne omgang.

    Mvh Stephphen
    http://www.bild.de/BILD/sport/fussba...o=4930042.html

    Til Bild siger Müller `angeblich´ hvilket ikke må forståes som formentlig, i den forstand, at han mener det er tilfældet. Det betyder, at han tager et forbehold, at det er noget, der er påstået/angivet ( angeben ) af andre. Altså udtaler han sig slet ikke om, hvad han selv ved, men hvad andre siger. Og det kunne jo eventuelt være tipsbladet, jeg har ikke hørt andre udtale sig om forbindelsen, kun dementere. Det eneste han selv siger er, at Fck ikke har henvendt sig til klubben.

    Og Søren Larsen kommer ikke til Fck fordi han selv har udelukket at vende tilbage til Danmark. Så er det uden interesse om overgangssummen ligger på100.000 euro eller 100 millioner euro. Hvis han ikke vil, vil han ikke ( og så skal han også blive væk ).

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #93
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    208

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    udover Løvenkrands har en af mine venner, der er nevø til en eller anden fodboldagent jeg aldrig kan huske navnet,¨fortalt mig at FCK skulle have forhørt sig hos Lars Nilsson der var udlejet til Aab.

    Tror ærlig talt Løvenkrands historien er en and, men Lars Nilsson kunne nu også være meget interessant.

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    72

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    ›udover Løvenkrands har en af mine venner, der er nevø til en
    ›eller anden fodboldagent jeg aldrig kan huske navnet,¨fortalt mig
    ›at FCK skulle have forhørt sig hos Lars Nilsson der var udlejet
    ›til Aab.

    ›Tror ærlig talt Løvenkrands historien er en and, men Lars Nilsson
    ›kunne nu også være meget interessant.

    Håber godt nok ikke der er indblandet nogen former for "fjerkræ" i løvenkrands rygtet, han ville virkelig være en ønske transfer...
    Lasse Nilsson er, uanset din "nære" kontakt, ikke noget der nærmer sig en fuldgod erstatning..han har ikke været i nærheden af at være en klasse angriber i suppen! Ofte skadet, og i det hele taget ikke en spiller der rykker overligger eller andre konstruktionsmæssige enheder af MÅLET.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #95
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    241

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    ›Tror ærlig talt Løvenkrands historien er en and, men Lars Nilsson
    ›kunne nu også være meget interessant.

    Så skal han godt nok vise noget mere, end han gjorde i AaB. Han var jo langt fra en stor profil i foråret.
    "Mine spillere sidder dernede og er helt døde nu, de har alle ydet en enorm indsats"

    - udtalte Pep Guardiola, efter at Barcelona fik tilkæmpet sig et enkelt point i Parken.

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #96
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    160

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    Det irriterer også mig, at bold.dk og tipsbladet.dk ud fra komplet samme interview konkluderer to vidt forskellige ting. Tipsbladet tolker det som om, at Løvenkrands er blevet enige med FCK om en kontrakt, men at klubberne er uenige om prisen, mens bold.dk tolker det som, at der absolut intet er i sagen. Desværre kan det tyde på at bold.dk har ret, da FCK i det her tilfælde i følge reglerne skal henvende sig til klubben før de forhandler med spilleren selv, og det lader til at tipsbladet har overset det faktum, eftersom de skriver at FCK og Løvenkrands skulle være enige om en kontrakt, men klubberne ikke skulle være enige om prisen på ham.

    Håber stadig på han kommer til klubben. Hans efternavn passer da hver fald fint til os løver :)

  11. #97
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    376

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    ›Det irriterer også mig, at bold.dk og tipsbladet.dk ud fra
    ›komplet samme interview konkluderer to vidt forskellige ting.
    ›Tipsbladet tolker det som om, at Løvenkrands er blevet enige med
    ›FCK om en kontrakt, men at klubberne er uenige om prisen, mens
    ›bold.dk tolker det som, at der absolut intet er i sagen. Desværre
    ›kan det tyde på at bold.dk har ret, da FCK i det her tilfælde i
    ›følge reglerne skal henvende sig til klubben før de forhandler
    ›med spilleren selv, og det lader til at tipsbladet har overset
    ›det faktum, eftersom de skriver at FCK og Løvenkrands skulle være
    ›enige om en kontrakt, men klubberne ikke skulle være enige om
    ›prisen på ham.

    ›Håber stadig på han kommer til klubben. Hans efternavn passer da
    ›hver fald fint til os løver :)


    Nu sker der tit det at når der er kontakt mellem klubberen og man er tæt på at være eninge så få spilleren lov til at forhandle. Så selv om klubberne ikke er helt eninge, så kan spilleren godt har forhandlet på plads og kun mangle læge tjekket..

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #98
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    517

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    http://www.sporten.dk/fodbold/sas-li...eg-fik-et-chok

    Og der blev den så endegyldigt skudt ned.

  14. #99
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    øv bøv.. så lader det til at være helt afkræftet: http://www.bold.dk/nyt/?vis=85579 . Nå, men det var da rart med nogle rygter

  15. #100
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    59

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    surt, nu ender man jo nok med at blie skuffet lige meget hvem som bliver præsenteret, ligesom Forssell/junior handlen, på trods af at junior el egentlig har gjort det meget godt, men jeg venter spændt på fcks første nyindkøb.
    Det er endnu uvist om SønderjyskE formår at holde på sin største profil Ken Ilsø, der har ytret ønske om et skifte til en topklub eller til Brøndby.

  16. #101
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    102

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    http://www.sporten.dk/fodbold/sas-li...eg-fik-et-chok

    ›Og der blev den så endegyldigt skudt ned.
    ›øv bøv.. så lader det til at være helt afkræftet:
    http://www.bold.dk/nyt/?vis=85579 . Nå, men det var da
    ›rart med nogle rygter
    Selv om jeg egentlig nok er enig med jer i, at dette må være rygtets endelige dødsstød.. så kan jeg ikke lade være med at undre mig over, at han påstår, at han er SÅ overrasket, og at han intet selv har hørt om det!!.. jeg mener, jeg er 100% sikker på, at FCK minimum har forhørt sig, og hvis de (som jeg er sikker på at de kan) har tilbudt en bare nogenlunde ordentlig pris, så er det da helt sikkert minimum blevet nævnt for ham og hans agent!.. hvilket jo gør hans afvisning noget utroværdigt!!.. ja ja.. jeg ved godt at det er noget søgt!!.. men man har jo lov til at drømme!!.. magter ikke, hvis dette transfer ender med, at en eller anden ligegyldig sekunda spiller bliver det eneste resultat!!
    Sidst redigeret af fcksonnefck : 26.06.08 kl. 15:09

  17. #102
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    230

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    Ja det virker til at være en and. Selvom det naturligvis ikke vill være første gang agenter/spiller/klub, benægter alt, for så lige pludselig at skifte.

    Hvis CV ikke selv har tid, vil jeg gerne melde mig til at tage til Barbados og prøve at overtale Løvenkrands. (evt kan jeg blive der et par uger og scoute lokale talenter)

    Vi venter fortsat i spænding....

  18. #103
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    890

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    ›Selv om jeg egentlig nok er enig med jer i, at dette må være
    ›rygtets endelige dødsstød.. så kan jeg ikke lade være med at
    ›undre mig over, at han påstår, at han er SÅ overrasket, og at han
    ›intet selv har hørt om det!!.. jeg mener, jeg er 100% sikker på,
    ›at FCK minimum har forhørt sig, og hvis de (som jeg er sikker på
    ›at de kan) har tilbudt en bare nogenlunde ordentlig pris, så er
    ›det da helt sikkert minimum blevet nævnt for ham og hans agent!..
    ›hvilket jo gør hans afvisning noget utroværdigt!!.. ja ja.. jeg
    ›ved godt at det er noget søgt!!.. men man har jo lov til at
    ›drømme!!.. magter ikke, hvis dette transfer ender med, at en
    ›eller anden ligegyldig sekunda spiller bliver det eneste
    ›resultat!!

    Du er 100% sikker på at FCK har forhørt sig, samtidigt med at du ved din forklaring er noget søgt, og at man jo har lov til at drømme?

    Jeg tror du skal indstille dig på at vi henter klassespillere i "Thomas Kristensen"-klassen, for så bliver du da ikke vildt skuffet..
    "Han er hamrende dygtig, og det er noget af en præstation at få skabt en fankultur omkring noget, der reelt er et kunstprodukt." - Sagt om Flemming Østergaard

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #104
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    803

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    Om Løvenkrands kommer eller om han ikke kommer kan jeg sgu ikke gennemskue, desværre...!


    MEN jeg fast holder mig i den lille ting jeg ved og det er at Peter går ud og udtaler at det er et chok med de fck rygter, og han siger han ALDRIG har talt med fck.... Jeg VED de har haft kontakt til hinanden.... så måske det er noget han er blevet bedt om at udtale til medierne???

    mest fordi jeg i den kontrast spekulere i at det så vil påvirke aktierne positivt hvis så man alligevel har kunne overtale en spiller som ham, på trods af han jo har udtalt at han ikke vil hjem endnu...

    Bare en tanke!




    kom så CV- mere panik, hans henrik andreassen, og henrik hansen så kører vi fandme....

    FC AMBITIONER
    URBAN TIL BENET - MEN DERFOR KAN MAN GODT VÆRE MEDLEM AF FCKFC !

    MELD DIG IND I FCKFC - DE GØR FORSKELLEN I DAGLIGDAGEN !

  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    hz

  22. #105
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Peter Løvenkrands til FCK?

    ›Om Løvenkrands kommer eller om han ikke kommer kan jeg sgu ikke
    ›gennemskue, desværre...!


    ›MEN jeg fast holder mig i den lille ting jeg ved og det er at
    ›Peter går ud og udtaler at det er et chok med de fck rygter, og
    ›han siger han ALDRIG har talt med fck.... Jeg VED de har haft
    ›kontakt til hinanden.... så måske det er noget han er blevet bedt
    ›om at udtale til medierne???

    Hvordan er det lige at du VED at de har haft kontakt? Det ikke for at være flabet, men det rimelig afgørende :)

Side 7 af 8 FørsteFørste ... 45678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 07.07.05, 15:31
  2. Peter Løvenkrands på vej til Portsmouth
    By Strom in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 27.06.05, 12:19
  3. Løvenkrands tvivlsom til returopgør
    By Ernst Jünger in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 17.08.03, 14:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •