Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Status over sæsonstart

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    169

    Status over sæsonstart

    Sæsonen er nu i fuld gang. 2 kampe er spillet. Status for opstarten er følgende:

    - 6 points
    - nullet er holdt
    - Aab nedsablet med 0-1 efter 14 kampe i træk uden nederlag
    - forskånet for skader (mindre skader ikke medregnet)
    - Nyindkøb ser gode ud på holdet (André B. ikke medregnet)

    Jesper Christiansen: (8)
    Har virket sikker i sine indgreb, og kommunikationen med forsvar har fungeret særdeles godt. Et rigtigt godt køb, selvom Robotten gjorde det godt i sidste sæson. Derfor er en dansk "klassekeeper" at foretrække. Han har holdt nullet i 2 kampe, dog uden de store prøvelser. Han bliver spændende at følge i superligaen i denne sæson. Mon ikke Morten Olsen også syntes det?

    Ole Tobiasen: (8)
    Først og fremmest er O.T. ikke den "hurtigste knallert på havnen". Men han har en god evne til at stå rigtigt pga hans store rutine. Hans hovedspil er nogenlunde, og han er kommet godt igang i den nye sæson. Han var endda tæt på et sæsonmål mod Horsens. En god gardering da O. T. efter min personlige mening skal bænkes så L.J. spiller højre back og André den venstre.

    Bo Svensson: (8)
    Han har virket stabil, og ser ud til at være i form. Hans hurtighed er desværre ikke forbedret, men hans timing og placering er ok. Hovedspil er ikke hans force, og især ikke overfor en Abdul Sule. Han har noget at bevise efter sidste sæson, men jeg er sikker på han nok skal holde sit nuværende stabile niveau. Han virker også til at spille godt sammen med M.G. i forsvaret. De fungerer udemærket som makkerpar.

    Michael Gravgaard: (10)
    Denne spiller er måske det bedste køb i nyere tid FCK har gjort. Der herskede en del kritik over vi købte en skide jyde. Men den er vidst gjort til skamme nu. Michael Gravgaard har formået at tage et yderligere niveauløft siden skiftet fra VFF. Han sagde selv iøvrigt han ville udvikle sig i FCK, og det har han så sandelig gjort. Han vinder næsten samtlige hovedstødsdueller, og er en enorm trussel i luftrummet på dødbolde. Han er rimelig hurtig, og timing i tacklinger er fremragende. Han har ligesom makkerne i forsvaret holdt nullet(naturligvis). Jeg håber ikke han falder i niveau, for PT efter de første 2 kampe har han helt sikkert været superligaens bedste forsvarsspiller. 2 gange M.O.M. Det er klasse. Og især af en jyde

    Lars Jakobsen (9)
    Lars Jakobsen har et utroligt højt bundniveau. Han formår at bringe gejst og vilje ind hos medspillerne. Han kæmper altid, og deltager i det offensive spil. Han er kommet godt fra start i sæsonen, og endda scoret(ja på straffe) men det var også sikkert sat ind. Han vil måske bevise han er god nopk efter købet af Bergdolmø? Men Lars Jakobsen viser klassen, og er utroligt stabil i sit spil. Han er ikke så høj, og det giver nogle problemer på dødbolde, men kompenserer med at have en god hurtighed. Lars J. kan både spille venstre og højre back samt wing i begge sider. En spiller jeg håber bliver i FCK i lang tid

    Tobias Linderoth: (9)
    Tobias arbejder utroligt hårdt, og er en god gammeldags fighter. Han formår at erobre mange bolde, og hans pasningsspil er blevet ganske glimrende. Han har ikke mange boldtab, og har et stort løbepensum. Hans sæsonstart har båret præg af hårdt arbejde og et super overblik. Han er helt sikkert manden på den defensive midtbane i FCK. Specielt mod Horsens virkede Tobias helt suveræn.

    Michael Silberbauer (8)
    Silberbauer har et kæmpe talent, men virker som en tryghedsspiller. Når først han føler sig godt tilpas, er han en virkelig god spiller. Han er målfarlig, med sin fremragende sparketeknik, og hans hurtighed er formidabel. Han har været tæt må flere mål i sæsonstarten, og vil helt sikkert min. nå 5 mål i 05/06 sæsonen. Silberbauer er en offensiv spiller, men arbejder til gengæld også meget, og jeg vil ikke tro han er en sjov spiller at skulle dække op. Er kommet nogenlunde godt fra start. Mangler lige det sidste, som fx mål for at få højere karakter.

    Elrio Van Heerden (9)
    Den lille troldmand fik en hel kamp mod Horsens. Han greb chancen endnu en gang, og jeg tror Hans Backe er overbevist nu om hans værd. Elrio er en lille fyr, men en super fin teknik, og et enormt temposkifte i hans spil. Han er en lille irriterende spiller for modstanderen, som ikke helt ved hvor de har ham. Han er også målfarlig, og søger gerne med i feltet hvor chancerne opstår. Hans pasningsspil har været godt, med enkelte dummer boldtab, men eftersom han får en forhåbentlig fast plads på holdet, vil han blive rigtigt god. Jeg håber at se ham igen mod FCN.

    Martin Bergvold (8)
    Talenten M.B. ser også ud til at få meget tillid i denne sæson. Han virker som en spiller hvis gennembrud står uden for døren og banker på. Han løber godt, kan spille flere pladser, har en god sparketeknik og ok i luftrummet. Han mangler lidt fysisk. Han er også målfarlig, dog er det ikke mange mål han har scoret endnu, men en fast plads, vil betyde han formentligt vil blomstre op, måske som en ny Kahlenberg? Han har ihvertfald talentet

    Marcus Ãllback (9)
    Når man kigger på M.A. kan man se han besidder en stor rutine, og modstanderne har en enorm respekt for ham. Han har ikke scoret endnu, men det er kun et spørgsmål om tid. Han virker som en god makker til Ijeh og Alváro. Han er skarp indenforan kassen, og har et godt blik for sine medspillere. da han skaber meget plads for dem.

    Alváro Santos: (9/10)
    Alváro har gjort det han blev købt for. 2 kampe 2 mål. Han startede inde mod Aab med røg ud mod Horsens, men kom ind og nettede. Han virker tændt indtil videre, og hvem ved? nu er Santos endelig kommet igang... Han virker som om han ved at det er nu han skal slå til hvis han vil videre end FCK og til udlandet. Spændende sæson vi går i møde, og se om vi endelig får en topscorer. For mit bud på en sådan er Santos.
    VI LIGGER NUMMER 1 VI LIGGER NUMMER 1

    Lad os nyde det imens vi kan....

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    191

    Re: Status over sæsonstart

    Vi kan ikke holde fast i bolden, vi kan ikke fastholde et angreb. Vores midtbane bliver trykket helt ned omkring egen straffesparksfelt fordi Bergvold ingen bolde erobrer.

    - Forsvaret ok, men igen ingen naturlig venstre back
    - midtbanen, helt forfærdelig, der er ingen ide til hvordan vi skal få serveret boldene op til angriberne. Bevares Linderoth eroberer mange bolde, men er meget dårlig i spillet fremad banen.
    - angrebet to meget stationære angibere, hvor Allbäck ville være fantastisk hvis han blev stopfodret med indlæg fra kanterne, men det ville kræve nogle kanter der kunne komme til baglinien.

    - Positivt er, at forsvaret virker en smule mindre sårbart over for høje bolde ind i feltet, og vi endelig har en målmand der går ud. Midtbanen spiller ikke som hvad man kunne forvente hos en klub med ambitioner om at være tophold, og vi har ikke nogle angribere der af sig selv søger ud i de frie områder, og selv skaber sig pladsen

    - eneste positive er vores lette startprogram, og det er sidste år den kedelige svensker får lov at misbruge FCK's potentiale, men med ledelsens nuværende lave funktionsniveaeu in mente, ender det nok med at de forlænger med Backe

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    845

    Re: Status over sæsonstart

    #0
    Jeg kan ikke være mere enig. Jeg har kun set kampen mod AC Horsens, og det så mægtig
    godt ud. Med hensyn til Michael Gravgaard - så giver jeg dig ret i, at han er en af de
    bedste indkøbte spillere i nyere tid :D ...

    Hvad angår midtbanen... Her ser det også pænt godt ud - jeg håber ikke på forstærkninger
    der, før vinterpausen. Jeg spår Thomas Røll, (især) Elrio van Heerden, William Kvist m.fl.
    en RIGTIG FIN efterårssæson :D ...

    LO - Jeg ved ikke med AaB kampen, men mod ACH holdt vi da rigtig godt fast i
    bolden, og havde masser af angreb - det eneste der fejlede var de mange
    fejlagtige afleveringer tæt ved Horsens felt (her tøvede de en anelse for meget).
    I'm a Zuma wannabee, and I'm God damn proud of it!

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    25

    Re: Status over sæsonstart

    Sæsonen er nu i fuld gang. 2 kampe er spillet. Status for opstarten er følgende:

    - 6 points
    - nullet er holdt
    - Aab nedsablet med 0-1 efter 14 kampe i træk uden nederlag
    - forskånet for skader (mindre skader ikke medregnet)
    - Nyindkøb ser gode ud på holdet (André B. ikke medregnet)

    Jesper Christiansen: (8)
    Har virket sikker i sine indgreb, og kommunikationen med forsvar har fungeret særdeles godt. Et rigtigt godt køb, selvom Robotten gjorde det godt i sidste sæson. Derfor er en dansk "klassekeeper" at foretrække. Han har holdt nullet i 2 kampe, dog uden de store prøvelser. Han bliver spændende at følge i superligaen i denne sæson. Mon ikke Morten Olsen også syntes det?

    Ole Tobiasen: (8)
    Først og fremmest er O.T. ikke den "hurtigste knallert på havnen". Men han har en god evne til at stå rigtigt pga hans store rutine. Hans hovedspil er nogenlunde, og han er kommet godt igang i den nye sæson. Han var endda tæt på et sæsonmål mod Horsens. En god gardering da O. T. efter min personlige mening skal bænkes så L.J. spiller højre back og André den venstre.

    Bo Svensson: (8)
    Han har virket stabil, og ser ud til at være i form. Hans hurtighed er desværre ikke forbedret, men hans timing og placering er ok. Hovedspil er ikke hans force, og især ikke overfor en Abdul Sule. Han har noget at bevise efter sidste sæson, men jeg er sikker på han nok skal holde sit nuværende stabile niveau. Han virker også til at spille godt sammen med M.G. i forsvaret. De fungerer udemærket som makkerpar.

    Igen for hurtig konklusion for en spiller mange forsvarer, selvom han endnu har vist den klasse mange render og taler om. En jævn kamp over en 42-årig nigerianer og en acceptabel indsats mod en tam 90 kg tung Hubertz får ikke mig til at blive imponeret. Jeg så skidt ud i Parken, hvor Sule var helt fri på hovedstødsafslutningen i 1. halvleg.

    Michael Gravgaard: (10)
    Denne spiller er måske det bedste køb i nyere tid FCK har gjort. Der herskede en del kritik over vi købte en skide jyde. Men den er vidst gjort til skamme nu. Michael Gravgaard har formået at tage et yderligere niveauløft siden skiftet fra VFF. Han sagde selv iøvrigt han ville udvikle sig i FCK, og det har han så sandelig gjort. Han vinder næsten samtlige hovedstødsdueller, og er en enorm trussel i luftrummet på dødbolde. Han er rimelig hurtig, og timing i tacklinger er fremragende. Han har ligesom makkerne i forsvaret holdt nullet(naturligvis). Jeg håber ikke han falder i niveau, for PT efter de første 2 kampe har han helt sikkert været superligaens bedste forsvarsspiller. 2 gange M.O.M. Det er klasse. Og især af en jyde

    Lars Jakobsen (9)
    Lars Jakobsen har et utroligt højt bundniveau. Han formår at bringe gejst og vilje ind hos medspillerne. Han kæmper altid, og deltager i det offensive spil. Han er kommet godt fra start i sæsonen, og endda scoret(ja på straffe) men det var også sikkert sat ind. Han vil måske bevise han er god nopk efter købet af Bergdolmø? Men Lars Jakobsen viser klassen, og er utroligt stabil i sit spil. Han er ikke så høj, og det giver nogle problemer på dødbolde, men kompenserer med at have en god hurtighed. Lars J. kan både spille venstre og højre back samt wing i begge sider. En spiller jeg håber bliver i FCK i lang tid

    Tobias Linderoth: (9)
    Tobias arbejder utroligt hårdt, og er en god gammeldags fighter. Han formår at erobre mange bolde, og hans pasningsspil er blevet ganske glimrende. Han har ikke mange boldtab, og har et stort løbepensum. Hans sæsonstart har båret præg af hårdt arbejde og et super overblik. Han er helt sikkert manden på den defensive midtbane i FCK. Specielt mod Horsens virkede Tobias helt suveræn.

    Mange siger han ikke kan spille fodbold, men som 16-årig i Feyenoord spillede han altså god teknisk fodbold. De mange år i engelsk og norsk fodbold har lært ham at kæmpe og sparke fodbold i stedet for at spille fodbold. Jeg tror og håber han er på vej til at finde sit gamle spil frem. Han er go´!

    Michael Silberbauer (8)
    Silberbauer har et kæmpe talent, men virker som en tryghedsspiller. Når først han føler sig godt tilpas, er han en virkelig god spiller. Han er målfarlig, med sin fremragende sparketeknik, og hans hurtighed er formidabel. Han har været tæt må flere mål i sæsonstarten, og vil helt sikkert min. nå 5 mål i 05/06 sæsonen. Silberbauer er en offensiv spiller, men arbejder til gengæld også meget, og jeg vil ikke tro han er en sjov spiller at skulle dække op. Er kommet nogenlunde godt fra start. Mangler lige det sidste, som fx mål for at få højere karakter.

    Elrio Van Heerden (9)
    Den lille troldmand fik en hel kamp mod Horsens. Han greb chancen endnu en gang, og jeg tror Hans Backe er overbevist nu om hans værd. Elrio er en lille fyr, men en super fin teknik, og et enormt temposkifte i hans spil. Han er en lille irriterende spiller for modstanderen, som ikke helt ved hvor de har ham. Han er også målfarlig, og søger gerne med i feltet hvor chancerne opstår. Hans pasningsspil har været godt, med enkelte dummer boldtab, men eftersom han får en forhåbentlig fast plads på holdet, vil han blive rigtigt god. Jeg håber at se ham igen mod FCN.

    Martin Bergvold (8)
    Talenten M.B. ser også ud til at få meget tillid i denne sæson. Han virker som en spiller hvis gennembrud står uden for døren og banker på. Han løber godt, kan spille flere pladser, har en god sparketeknik og ok i luftrummet. Han mangler lidt fysisk. Han er også målfarlig, dog er det ikke mange mål han har scoret endnu, men en fast plads, vil betyde han formentligt vil blomstre op, måske som en ny Kahlenberg? Han har ihvertfald talentet

    Marcus Ãllback (9)
    Når man kigger på M.A. kan man se han besidder en stor rutine, og modstanderne har en enorm respekt for ham. Han har ikke scoret endnu, men det er kun et spørgsmål om tid. Han virker som en god makker til Ijeh og Alváro. Han er skarp indenforan kassen, og har et godt blik for sine medspillere. da han skaber meget plads for dem.

    Alváro Santos: (9/10)
    Alváro har gjort det han blev købt for. 2 kampe 2 mål. Han startede inde mod Aab med røg ud mod Horsens, men kom ind og nettede. Han virker tændt indtil videre, og hvem ved? nu er Santos endelig kommet igang... Han virker som om han ved at det er nu han skal slå til hvis han vil videre end FCK og til udlandet. Spændende sæson vi går i møde, og se om vi endelig får en topscorer. For mit bud på en sådan er Santos.

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Status over sæsonstart

    Jesper Christiansen: (8)
    Har virket sikker i sine indgreb, og kommunikationen med forsvar har fungeret særdeles godt. Et rigtigt godt køb, selvom Robotten gjorde det godt i sidste sæson. Derfor er en dansk "klassekeeper" at foretrække. Han har holdt nullet i 2 kampe, dog uden de store prøvelser. Han bliver spændende at følge i superligaen i denne sæson. Mon ikke Morten Olsen også syntes det?
    Han er helt kanon er meget enig - mener dog han havde en par gode redninger i Aalborg!

    Ole Tobiasen: (8)
    Først og fremmest er O.T. ikke den "hurtigste knallert på havnen". Men han har en god evne til at stå rigtigt pga hans store rutine. Hans hovedspil er nogenlunde, og han er kommet godt igang i den nye sæson. Han var endda tæt på et sæsonmål mod Horsens. En god gardering da O. T. efter min personlige mening skal bænkes så L.J. spiller højre back og André den venstre.
    Ole har altid været den han er.. bliver ikke yngre eller hurtigere - dog en god reserve...

    Bo Svensson: (8)
    Han har virket stabil, og ser ud til at være i form. Hans hurtighed er desværre ikke forbedret, men hans timing og placering er ok. Hovedspil er ikke hans force, og især ikke overfor en Abdul Sule. Han har noget at bevise efter sidste sæson, men jeg er sikker på han nok skal holde sit nuværende stabile niveau. Han virker også til at spille godt sammen med M.G. i forsvaret. De fungerer udemærket som makkerpar.
    Tit glemmer man hvor vigtig en brik han er i de lange bolde han ofte slår frem... 8/10 gange rammer han faktisk en medspiller.. Skal dog oppe sig ellers hopper Dantomet ind snart..!

    Michael Gravgaard: (10)
    Denne spiller er måske det bedste køb i nyere tid FCK har gjort. Der herskede en del kritik over vi købte en skide jyde. Men den er vidst gjort til skamme nu. Michael Gravgaard har formået at tage et yderligere niveauløft siden skiftet fra VFF. Han sagde selv iøvrigt han ville udvikle sig i FCK, og det har han så sandelig gjort. Han vinder næsten samtlige hovedstødsdueller, og er en enorm trussel i luftrummet på dødbolde. Han er rimelig hurtig, og timing i tacklinger er fremragende. Han har ligesom makkerne i forsvaret holdt nullet(naturligvis). Jeg håber ikke han falder i niveau, for PT efter de første 2 kampe har han helt sikkert været superligaens bedste forsvarsspiller. 2 gange M.O.M. Det er klasse. Og især af en jyde
    "rimelig hurtig - joke?" - ellers bare :"GRAAAAAVGAAARD" - hvad mere er der at sige...?

    Lars Jakobsen (9)
    Lars Jakobsen har et utroligt højt bundniveau. Han formår at bringe gejst og vilje ind hos medspillerne. Han kæmper altid, og deltager i det offensive spil. Han er kommet godt fra start i sæsonen, og endda scoret(ja på straffe) men det var også sikkert sat ind. Han vil måske bevise han er god nopk efter købet af Bergdolmø? Men Lars Jakobsen viser klassen, og er utroligt stabil i sit spil. Han er ikke så høj, og det giver nogle problemer på dødbolde, men kompenserer med at have en god hurtighed. Lars J. kan både spille venstre og højre back samt wing i begge sider. En spiller jeg håber bliver i FCK i lang tid MEGET ENIG - LARS=SUPERMAN


    Tobias Linderoth: (9)
    Tobias arbejder utroligt hårdt, og er en god gammeldags fighter. Han formår at erobre mange bolde, og hans pasningsspil er blevet ganske glimrende. Han har ikke mange boldtab, og har et stort løbepensum. Hans sæsonstart har båret præg af hårdt arbejde og et super overblik. Han er helt sikkert manden på den defensive midtbane i FCK. Specielt mod Horsens virkede Tobias helt suveræn. Dumme gule kort virker lidt overtændt over at være blevet anfører men han skal nok få styr på det...

    Michael Silberbauer (8)
    Silberbauer har et kæmpe talent, men virker som en tryghedsspiller. Når først han føler sig godt tilpas, er han en virkelig god spiller. Han er målfarlig, med sin fremragende sparketeknik, og hans hurtighed er formidabel. Han har været tæt må flere mål i sæsonstarten, og vil helt sikkert min. nå 5 mål i 05/06 sæsonen. Silberbauer er en offensiv spiller, men arbejder til gengæld også meget, og jeg vil ikke tro han er en sjov spiller at skulle dække op. Er kommet nogenlunde godt fra start. Mangler lige det sidste, som fx mål for at få højere karakter.
    Imponerer ikke mig før han finder niveauet fra sidste sæsonstart inden han kindben-skade...

    Elrio Van Heerden (9)
    Den lille troldmand fik en hel kamp mod Horsens. Han greb chancen endnu en gang, og jeg tror Hans Backe er overbevist nu om hans værd. Elrio er en lille fyr, men en super fin teknik, og et enormt temposkifte i hans spil. Han er en lille irriterende spiller for modstanderen, som ikke helt ved hvor de har ham. Han er også målfarlig, og søger gerne med i feltet hvor chancerne opstår. Hans pasningsspil har været godt, med enkelte dummer boldtab, men eftersom han får en forhåbentlig fast plads på holdet, vil han blive rigtigt god. Jeg håber at se ham igen mod FCN.
    Tilføjelse... - han laver ekstremt mange dybdeløb - lidt ala. Hjalte mangler dog fysik hvilket giver Linde ekstra arbejde.,.

    Martin Bergvold (8)
    Talenten M.B. ser også ud til at få meget tillid i denne sæson. Han virker som en spiller hvis gennembrud står uden for døren og banker på. Han løber godt, kan spille flere pladser, har en god sparketeknik og ok i luftrummet. Han mangler lidt fysisk. Han er også målfarlig, dog er det ikke mange mål han har scoret endnu, men en fast plads, vil betyde han formentligt vil blomstre op, måske som en ny Kahlenberg? Han har ihvertfald talentet
    Tror ikke man kan sammenligne ham med Kahlenberg før han virkelig holder niveauet over 10 kampe min.!

    Marcus Ãllback (9)
    Når man kigger på M.A. kan man se han besidder en stor rutine, og modstanderne har en enorm respekt for ham. Han har ikke scoret endnu, men det er kun et spørgsmål om tid. Han virker som en god makker til Ijeh og Alváro. Han er skarp indenforan kassen, og har et godt blik for sine medspillere. da han skaber meget plads for dem.
    ENIG - FANTASTISK fri transfer.... han bliver en kæmpe gevinst - Im sure of it!

    Alváro Santos: (9/10)
    Alváro har gjort det han blev købt for. 2 kampe 2 mål. Han startede inde mod Aab med røg ud mod Horsens, men kom ind og nettede. Han virker tændt indtil videre, og hvem ved? nu er Santos endelig kommet igang... Han virker som om han ved at det er nu han skal slå til hvis han vil videre end FCK og til udlandet. Spændende sæson vi går i møde, og se om vi endelig får en topscorer. For mit bud på en sådan er Santos.
    Bare du har ret....
    __________________
    UEFA cuppen - here we come!!!!

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    169

    Re: Status over sæsonstart

    ›Jesper Christiansen: (8)
    ›Har virket sikker i sine indgreb, og kommunikationen med forsvar
    ›har fungeret særdeles godt. Et rigtigt godt køb, selvom Robotten
    ›gjorde det godt i sidste sæson. Derfor er en dansk
    ›"klassekeeper" at foretrække. Han har holdt nullet i 2
    ›kampe, dog uden de store prøvelser. Han bliver spændende at følge
    ›i superligaen i denne sæson. Mon ikke Morten Olsen også syntes
    ›det?
    Han er helt kanon er meget enig - mener dog han havde en
    ›par gode redninger i Aalborg!


    ›Ole Tobiasen: (8)
    ›Først og fremmest er O.T. ikke den "hurtigste knallert på
    ›havnen". Men han har en god evne til at stå rigtigt pga hans
    ›store rutine. Hans hovedspil er nogenlunde, og han er kommet godt
    ›igang i den nye sæson. Han var endda tæt på et sæsonmål mod
    ›Horsens. En god gardering da O. T. efter min personlige mening
    ›skal bænkes så L.J. spiller højre back og André den venstre.
    Ole har altid været den han er.. bliver ikke yngre eller
    ›hurtigere - dog en god reserve...


    ›Bo Svensson: (8)
    ›Han har virket stabil, og ser ud til at være i form. Hans
    ›hurtighed er desværre ikke forbedret, men hans timing og
    ›placering er ok. Hovedspil er ikke hans force, og især ikke
    ›overfor en Abdul Sule. Han har noget at bevise efter sidste
    ›sæson, men jeg er sikker på han nok skal holde sit nuværende
    ›stabile niveau. Han virker også til at spille godt sammen med
    ›M.G. i forsvaret. De fungerer udemærket som makkerpar.
    Tit glemmer man hvor vigtig en brik han er i de lange bolde
    ›han ofte slår frem... 8/10 gange rammer han faktisk en
    ›medspiller.. Skal dog oppe sig ellers hopper Dantomet ind
    ›snart..!


    ›Michael Gravgaard: (10)
    ›Denne spiller er måske det bedste køb i nyere tid FCK har gjort.
    ›Der herskede en del kritik over vi købte en skide jyde. Men den
    ›er vidst gjort til skamme nu. Michael Gravgaard har formået at
    ›tage et yderligere niveauløft siden skiftet fra VFF. Han sagde
    ›selv iøvrigt han ville udvikle sig i FCK, og det har han så
    ›sandelig gjort. Han vinder næsten samtlige hovedstødsdueller, og
    ›er en enorm trussel i luftrummet på dødbolde. Han er rimelig
    ›hurtig, og timing i tacklinger er fremragende. Han har ligesom
    ›makkerne i forsvaret holdt nullet(naturligvis). Jeg håber ikke
    ›han falder i niveau, for PT efter de første 2 kampe har han helt
    ›sikkert været superligaens bedste forsvarsspiller. 2 gange M.O.M.
    ›Det er klasse. Og især af en jyde
    "rimelig hurtig - joke?" - ellers bare
    ›:"GRAAAAAVGAAARD" - hvad mere er der at sige...?



    ›Lars Jakobsen (9)
    ›Lars Jakobsen har et utroligt højt bundniveau. Han formår at
    ›bringe gejst og vilje ind hos medspillerne. Han kæmper altid, og
    ›deltager i det offensive spil. Han er kommet godt fra start i
    ›sæsonen, og endda scoret(ja på straffe) men det var også sikkert
    ›sat ind. Han vil måske bevise han er god nopk efter købet af
    ›Bergdolmø? Men Lars Jakobsen viser klassen, og er utroligt stabil
    ›i sit spil. Han er ikke så høj, og det giver nogle problemer på
    ›dødbolde, men kompenserer med at have en god hurtighed. Lars J.
    ›kan både spille venstre og højre back samt wing i begge sider. En
    ›spiller jeg håber bliver i FCK i lang tid MEGET ENIG -
    ›LARS=SUPERMAN



    ›Tobias Linderoth: (9)
    ›Tobias arbejder utroligt hårdt, og er en god gammeldags fighter.
    ›Han formår at erobre mange bolde, og hans pasningsspil er blevet
    ›ganske glimrende. Han har ikke mange boldtab, og har et stort
    ›løbepensum. Hans sæsonstart har båret præg af hårdt arbejde og et
    ›super overblik. Han er helt sikkert manden på den defensive
    ›midtbane i FCK. Specielt mod Horsens virkede Tobias helt suveræn.
    Dumme gule kort virker lidt overtændt over at være blevet
    ›anfører men han skal nok få styr på det...


    ›Michael Silberbauer (8)
    ›Silberbauer har et kæmpe talent, men virker som en
    ›tryghedsspiller. Når først han føler sig godt tilpas, er han en
    ›virkelig god spiller. Han er målfarlig, med sin fremragende
    ›sparketeknik, og hans hurtighed er formidabel. Han har været tæt
    ›må flere mål i sæsonstarten, og vil helt sikkert min. nå 5 mål i
    ›05/06 sæsonen. Silberbauer er en offensiv spiller, men arbejder
    ›til gengæld også meget, og jeg vil ikke tro han er en sjov
    ›spiller at skulle dække op. Er kommet nogenlunde godt fra start.
    ›Mangler lige det sidste, som fx mål for at få højere karakter.
    Imponerer ikke mig før han finder niveauet fra sidste
    ›sæsonstart inden han kindben-skade...


    ›Elrio Van Heerden (9)
    ›Den lille troldmand fik en hel kamp mod Horsens. Han greb chancen
    ›endnu en gang, og jeg tror Hans Backe er overbevist nu om hans
    ›værd. Elrio er en lille fyr, men en super fin teknik, og et
    ›enormt temposkifte i hans spil. Han er en lille irriterende
    ›spiller for modstanderen, som ikke helt ved hvor de har ham. Han
    ›er også målfarlig, og søger gerne med i feltet hvor chancerne
    ›opstår. Hans pasningsspil har været godt, med enkelte dummer
    ›boldtab, men eftersom han får en forhåbentlig fast plads på
    ›holdet, vil han blive rigtigt god. Jeg håber at se ham igen mod
    ›FCN.
    Tilføjelse... - han laver ekstremt mange dybdeløb - lidt
    ›ala. Hjalte mangler dog fysik hvilket giver Linde ekstra
    ›arbejde.,.


    ›Martin Bergvold (8)
    ›Talenten M.B. ser også ud til at få meget tillid i denne sæson.
    ›Han virker som en spiller hvis gennembrud står uden for døren og
    ›banker på. Han løber godt, kan spille flere pladser, har en god
    ›sparketeknik og ok i luftrummet. Han mangler lidt fysisk. Han er
    ›også målfarlig, dog er det ikke mange mål han har scoret endnu,
    ›men en fast plads, vil betyde han formentligt vil blomstre op,
    ›måske som en ny Kahlenberg? Han har ihvertfald talentet
    Tror ikke man kan sammenligne ham med Kahlenberg før han
    ›virkelig holder niveauet over 10 kampe min.!


    Men han har talentet som beskrevet, jeg tror at hvis han får den tillid han behøver slår han virkelig igennem. Jeg tror ikke på at han kan slå igennem i superligaen ved at spille for FCK 2!!

    ›Marcus Ãllback (9)
    ›Når man kigger på M.A. kan man se han besidder en stor rutine, og
    ›modstanderne har en enorm respekt for ham. Han har ikke scoret
    ›endnu, men det er kun et spørgsmål om tid. Han virker som en god
    ›makker til Ijeh og Alváro. Han er skarp indenforan kassen, og har
    ›et godt blik for sine medspillere. da han skaber meget plads for
    ›dem.
    ENIG - FANTASTISK fri transfer.... han bliver en kæmpe
    ›gevinst - Im sure of it!


    ›Alváro Santos: (9/10)
    ›Alváro har gjort det han blev købt for. 2 kampe 2 mål. Han
    ›startede inde mod Aab med røg ud mod Horsens, men kom ind og
    ›nettede. Han virker tændt indtil videre, og hvem ved? nu er
    ›Santos endelig kommet igang... Han virker som om han ved at det
    ›er nu han skal slå til hvis han vil videre end FCK og til
    ›udlandet. Spændende sæson vi går i møde, og se om vi endelig får
    ›en topscorer. For mit bud på en sådan er Santos.
    Bare du har ret....
    ›__________________
    ›UEFA cuppen - here we come!!!!
    VI LIGGER NUMMER 1 VI LIGGER NUMMER 1

    Lad os nyde det imens vi kan....

  8. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    69

    Re: Status over sæsonstart

    Aaaaaaaargh, så klip dog det ud som I ikke kommenterer! Det er ingen grund til at gengive hele det originale indlæg for blot at tilføje en enkelt linie.

    mvh
    Mikkel

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Super Sæsonstart
    By midtjyden in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.09.06, 08:17
  2. Før sæsonstart
    By Peter P in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 15.05.06, 12:00
  3. Nyt græs inden sæsonstart?
    By FMC in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 21.02.06, 14:48
  4. Camilla Andersen - sæsonstart
    By drix in forum Diverse
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 10.09.04, 06:40

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •