Viser resultater 1 til 2 af 2

Emner: Hvorfor skal man være så nervøs?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    584

    Hvorfor skal man være så nervøs?

    Er jeg den eneste, som, efter at være faldet lidt ned efter den uden tvivl mest forvildede, impulsive jubel jeg har oplevet siden den 10. juni 2001, er ved at blive en smule nervøs før matchen mod AGF på søndag uden rigtig at forstå hvorfor???

    Vi ved jo alle at vores drenge er mere tændte på at vinde mesterskabet end Michael Laudrup ville være på et godt tilbud på hår-spray med ekstra glans!!! Vi ved jo at FCK vil kæmpe røven ud af bukserne for at hente deres fortjente pokal hjem tilbage hvor den hører til, så hvorfor er jeg nervøs for at det glipper???

    Det er ikke for at skabe negative vibrationer, at jeg skriver dette indlæg, det er fordi jeg håber på at få banket noget fornuft ind i hovedet og blive overbevist og beroliget om at det her ikke kan gå galt. For det ved jeg at det ikke gør, men jeg vil høre det fra andre som er mere sikre end jeg selv er...
    TORCIDA KØBENHAVN - The Sideshow Boys

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,287
    ›mesterskabet end Michael Laudrup ville være på et godt tilbud på
    ›hår-spray med ekstra glans!!! Vi ved jo at FCK vil kæmpe røven ud

    Good one :-)

    ›dette indlæg, det er fordi jeg håber på at få banket noget
    ›fornuft ind i hovedet og blive overbevist og beroliget om at det

    Desværre - sund fornuft, FCK og afslutende vigtige kampe er inkongruente størrelser. Vi ved at spillerne vil spille og kæmpe r*ven ud af bukserne, men om hvordan Fortuna og Milton+Larsen opfører sig, kan ingen spå.

    Men af en eller anden grund er jeg overbevist om at det ordner sig. Specielt nervøs er jeg i hvert fald ikke. Måske fordi vi så mange gange før har dummet os, så udsigten til endnu en gang er ikke alt for skræmmende, hvorimod udsigten til den store triumf er yderst, yderst tiltalende :-)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvorfor jeg er glad for at være FCK fan
    By Pommie in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 20.04.09, 14:28
  2. Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 08.09.06, 11:05
  3. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 17.09.05, 03:26
  4. Når man skal være ulækker...
    By fck_hundested in forum Mad
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 11.07.05, 22:43
  5. Hvor skal man være?
    By Gandhi in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 14.07.04, 18:58

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •