Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 76

Emner: Den totale trøjetråd

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    1,010

    Re: Den totale trøjetråd (Nu med billeder)

    Og lige et VHS-efterskrift, da man kun må oploade 5 billeder per indlæg:

    Hummel 1 (Danica) 1996/1997 (AWAY)
    ›***Mangler

    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    272

    Re: Den totale trøjetråd (Nu med billeder)

    Tråden er vist gået lidt død og mange billeder er ikke at finde. En skam! Nogen der har mod på at ligge billederne op igen?
    "Op i øret med Sepp Blatter, han er bare en gammel pamper!"

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,121

    Re: Den totale trøjetråd (Nu med billeder)

    Shait! Har stenet regningen til Surftown, hvor de fleste af billederne faktisk ligger - det bli'r rettet snarest!

    Derudover mangler der selvfølgelig en del trøjer fra de seneste sæsoner, hvoraf jeg ikke har har fået erhvervet mig alle, da jeg er blevet plastic :D

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Den totale trøjetråd (Nu med billeder)

    Så kom vidundertrøjen med posten!




  7. #65
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Den totale trøjetråd (Nu med billeder)

    Jeg kunne godt tænke mig, at der kom lidt mere struktur på liv i denne tråd. Bl.a. kunne jeg godt tænke mig billeder af samtlige trøjer fra samtlige år. Selvom det er svært, så er det ikke umuligt. Der må findes trøjer rundt omkring i gemmerne. :) FC København kunne fx efterspørger ejeren af trøjerne i forbindelse med 25-års jubilæet og få taget billeder og lagt dem op i en trøje oversigt. Det kunne jeg i hvertfald godt tænke mig og mon ikke, at der er en del fans, der godt kunne tænke sig at hjælpe med dette?

    Derudover kan jeg rigtigt godt lide det simple udtryk den allerførste FCK hjemmebanetrøje har:


    Kunne man forestille sig, at der i forbindelse med 25 års jubilæet, som nærmer sig, at trøje relanceres i en eller anden form? Det ville i min optik være en fantastisk ting.
    Fx kunne man lade hjemmebanetrøje i 25-års sæsonen være inspireret af den første hjemmebanetrøje, da den er ret stilren. Man kunne fx "opgradere" den med moderne materialer og et moderne snit. Jeg ved godt, at det er en Puma-trøje og at Danica var sponsor dengang, men der er flere ting man kunne skelne til. Fx hvordan logoer er placeret, stoffet trøjen er lavet af osv. Hvad siger I til den tanke?
    Sidst redigeret af zebos : 16.01.16 kl. 20:57
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Den totale trøjetråd (Nu med billeder)

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Jeg kunne godt tænke mig, at der kom lidt mere struktur på liv i denne tråd. Bl.a. kunne jeg godt tænke mig billeder af samtlige trøjer fra samtlige år. Selvom det er svært, så er det ikke umuligt. Der må findes trøjer rundt omkring i gemmerne. :) FC København kunne fx efterspørger ejeren af trøjerne i forbindelse med 25-års jubilæet og få taget billeder og lagt dem op i en trøje oversigt. Det kunne jeg i hvertfald godt tænke mig og mon ikke, at der er en del fans, der godt kunne tænke sig at hjælpe med dette?

    Derudover kan jeg rigtigt godt lide det simple udtryk den allerførste FCK hjemmebanetrøje har:


    Kunne man forestille sig, at der i forbindelse med 25 års jubilæet, som nærmer sig, at trøje relanceres i en eller anden form? Det ville i min optik være en fantastisk ting.
    Fx kunne man lade hjemmebanetrøje i 25-års sæsonen være inspireret af den første hjemmebanetrøje, da den er ret stilren. Man kunne fx "opgradere" den med moderne materialer og et moderne snit. Jeg ved godt, at det er en Puma-trøje og at Danica var sponsor dengang, men der er flere ting man kunne skelne til. Fx hvordan logoer er placeret, stoffet trøjen er lavet af osv. Hvad siger I til den tanke?
    I seneste nummer af Brølet var der billeder af alle trøjerne, vores hold har båret.

  10. #67
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    254

    Re: Den totale trøjetråd (Nu med billeder)

    Det er vel også snart tid til at løfte sløret for den næste trøje !? Simplicity...!!

    http://4.bp.blogspot.com/-qddDTk8f3c...rsey-white.jpg

  11. #68
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Den totale trøjetråd (Nu med billeder)

    Citat Oprindeligt indsendt af Liquid Logic Se meddelelser
    Det er vel også snart tid til at løfte sløret for den næste trøje !? Simplicity...!!

    http://4.bp.blogspot.com/-qddDTk8f3c...rsey-white.jpg
    Lækker trøje - kunne være fedt hvis vi prøvede med en hvid/sort kombi.

    I forhold til at løfte sløret for nye trøjer - bliver vores nye 3. trøje ikke præsenteret i dag?

  12. #69
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Den totale trøjetråd (Nu med billeder)

    Jo, den bliver præsenteret til INSIDE i aften...
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  13. #70
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    1,183

    Re: Den totale trøjetråd (Nu med billeder)

    Ud fra billederne syntes jeg ikke særligt godt om den. Det er som om de sorte farver er alt for matte ? Men vil vente med den endelige bedømmelse indtil jeg har set den rigtigt.
    Dansk mester 92/93 - 00/01 - 02/03 - 03/04 - 05/06 - 06/07 - 08/09 - 09/10 - 10/11 - 12/13 - 15/16
    Pokalvindere 94/95 - 96/97 - 03/04 - 08/09 - 11/12 - 14/15 - 15/16
    Skandinaviske mestre 04/05 - 05/06
    Mighty Lions's Avatar

  14. #71
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Den totale trøjetråd (Nu med billeder)




    Designet er jo lækkert nok, der er et eller andet off over farverne synes jeg

    Min første tanke:

    Sidst redigeret af Kaff : 26.02.16 kl. 20:08

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #72
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    1,183

    Re: Den totale trøjetråd (Nu med billeder)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser



    Designet er jo lækkert nok, der er et eller andet off over farverne synes jeg

    Min første tanke:


    Hvid og guld er måske lige frisk nok, vi har trods alt ikke vundet mesterskabet endnu ��
    Dansk mester 92/93 - 00/01 - 02/03 - 03/04 - 05/06 - 06/07 - 08/09 - 09/10 - 10/11 - 12/13 - 15/16
    Pokalvindere 94/95 - 96/97 - 03/04 - 08/09 - 11/12 - 14/15 - 15/16
    Skandinaviske mestre 04/05 - 05/06
    Mighty Lions's Avatar

  17. #73
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den totale trøjetråd (Nu med billeder)

    Minder den ikke rimelig meget om vores almindelige udebanetrøje? Og måske lidt for meget?

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #74
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    234

    Re: Den totale trøjetråd (Nu med billeder)

    Jeg synes den er ok, I et år med efter min mening tæt på perfekte hjeme- og udebanetrøjer skal der dog lidt mere til at blive overvældet. Det monokrome logo som jeg sjældent er tilhænger af fungerer faktisk godt her.

    Først og fremmest er den lysår federe end de seneste 2-3 3. trøjer vi har haft som efter min meneing har været gennemførte rædsler.

  20. #75
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    8

    Re: Den totale trøjetråd (Nu med billeder)

    ved du hvilket nummer det var ?

Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 06.02.07, 11:31
  2. NCH - Den stolte - Den arrogante - Den sublime
    By JTJ in forum De korte linier
    Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 06.09.06, 12:35
  3. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 13.09.05, 18:10
  4. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 04.09.05, 15:19

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •