Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 20

Emner: Bergdølmo gider ikke spille...

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    279

    Bergdølmo gider ikke spille...

    Er det kun mig...eller hvad?

    For mig ser det ikke ud som om at Bergdølmo har en attitude der udviser spillelyst. Han lunter rundt som om han ikke gider spille. Hvis han misser en tackling/mand opgiver han bare med det samme, han er ikke i nærheden af at prøve at gøre skaden god igen...
    Desuden er han MEGA langsom, så her kan vi få store problemer senere hvis vi møder hold med en hurtig højre midt...

    I går mod silkeborg satte han (efter min mening) ikke en fod rigtigt. karakter 6... han lavede minimum 10 fejlafleveringer.

    Selvfølgelig håber jeg han bliver bedre. Men jeg synes ikke det ser godt ud!!!

    Forza Alvaro


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    329

    Re: bergdølmo gider ikke spille...

    Det her indlæg hører hjemme i karaktertråden!

    Og jeg er ikke enig! Han er bare rolig, måske lidt for rolig i offensiven. Men ikke i def.

  3. De følgende 7 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    845

    Re: bergdølmo gider ikke spille...

    Jeg tror gerne han vil spille. Det er vel bare sådan, at når man er ny, spiller man ikke altid særlig godt hvis man har fået en skidt start på kampen.. Men der kan jo være flere grunde.. Kan jo godt være at han "undervurderer" SAS-ligaen.. (Det gjorde Bøf spillerne jo i forhold til Ajax kampene)....

    Forza FCK
    I'm a Zuma wannabee, and I'm God damn proud of it!

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    25

    Re: Bergdølmo gider ikke spille...

    Jeg er faktisk stort set enig. Han virker ikke som om han gider spille.

    Derudover er han den største boldskubber. Han spiller alibi bold. De enkelte gange han så endelig prøver at skabe noget, enten ved at slå en aflevering fremad, eller løbe i position til en aflevering, så går det galt.

    Jeg har endnu ikke set manden lave et overlap. Blev der ikke sagt at han var god fremad banen da vi signede ham?

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    166

    Re: Bergdølmo gider ikke spille...

    ›Er det kun mig...eller hvad?

    ›For mig ser det ikke ud som om at Bergdølmo har en attitude der
    ›udviser spillelyst. Han lunter rundt som om han ikke gider
    ›spille. Hvis han misser en tackling/mand opgiver han bare med det
    ›samme, han er ikke i nærheden af at prøve at gøre skaden god
    ›igen...
    ›Desuden er han MEGA langsom, så her kan vi få store problemer
    ›senere hvis vi møder hold med en hurtig højre midt...

    ›I går mod silkeborg satte han (efter min mening) ikke en fod
    ›rigtigt. karakter 6... han lavede minimum 10 fejlafleveringer.

    ›Selvfølgelig håber jeg han bliver bedre. Men jeg synes ikke det ser godt ud!

    ›Forza Alvaro

    ENIG... OG mod Viborg var han endnu endnu dårligere...

    Jeg forstår ikke man vælger at købe en type som ham på en back-plads.
    Jeg havde forventet en LJ type, som kommer til baglinien flere gange hver eneste kamp.

    FCK er om nogen afhængig af en deltagende back, og hvad har man fået? Jeg talte ikke et eneste løb fremad, men derimod en masse fejlafleveringer, og, mod Viborg, et løb til baglinen og det dobbelte antal fejlafleveringer.

    SKUFFENDE...

    Men jeg vil stadig ikke afskrive ham (Backe snakkede noget om, at formen ikke helt var i top). Jeg tror han kan blive en gevinst, men han skal snart til at bevise det.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    25

    Re: Bergdølmo gider ikke spille...

    Manden har ikke spillet i halvt år, så giv ham tid ligesom Linderoth. Efter nytår tror jeg kan bliver meget bedre. Hans har også sagt han skal bruge mange kampe for at komme tilbage.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    683

    Re: Bergdølmo gider ikke spille...

    Jeg synes squ det er sørgeligt med den hetz der pt kører mod vores nye spillere. Den her tråd mod Bergdølmo der ikke har spillet i lang tid, og nok skal i lidt mere op i omdrejninger. Og en anden tråd mod Ijeh der bliver haglet ned på trods af at han dårligt nok har spillet en halv kamp sammenlagt.

    Jeg synes godt nok det er en lav tålmodighedstærskel der florerer her på sidelinien. Giv for guds skyld de nye spillere en chance før I sviner dem til. Det er fandme for lavt.
    AGF ud af suppen igen, og gerne allerede til sommer


  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    14

    Re: Bergdølmo gider ikke spille...

    Sviner og sviner, det ved jeg nu ikke, men han har også skuffet mig.
    Laursen®

    Fc København

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    77

    Re: Bergdølmo gider ikke spille...

    Der er kun scoret tre gange mod vores forsvar, og ja Gravgaard, Svensson, LJ og JC har nok en del at sige, men ikke mindst er BEGGE vores back pladser blevet stabile.

    Jeg ved ikke hvad I helst ville have? En back som går med op i alle angreb og laver de overlab som vi så godt kan lide, som tilgengæld engang imellem giver en motorvej til mostanders kant spiller at løbe på, eller en back som måske ikke er så aktiv i angrebspillet, men når bolden er i hans side er han der og jeg har nu set nogle gode tacklinger og bolderobringer fra hans side. Han har en stor del i at vores forsvar er så uhyggeligt stabilt som det har vist sig at være.

    Det er sikkert også svært som ny spiller at træde ind i et angreb som i forvejen slet ikke køre. Jeg syntes vi skal være mere bekymrede over hvornår vores angribere begynder at finde hinanden og spille offensivt godt fodboldt, og når de begynder at vise takterne skal vi hive Bergdølmo med op og lade ham vise hvad han rummer af angrebs fodboldt.

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: Bergdølmo gider ikke spille...

    ›Jeg forstår ikke man vælger at købe en type som ham på en back-plads.
    ›Jeg havde forventet en LJ type, som kommer til baglinien flere
    ›gange hver eneste kamp.

    Det fik du i Urmas Rooba og Sanne Jaarinen. Synes du det gik godt?
    Giv nu for helvede (pardon my french) Bergdølmo en chance, og stop det flæberi.


  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Bergdølmo gider ikke spille...

    ›Giv nu for helvede (pardon my french) Bergdølmo en chance, og stop det flæberi.

    Man kan i hvert fald ikke have set Bergdølmo før, hvis det er forventningen at man skal have en marathonløber med et overlap pr. minut. Han er nonchalant på en næsten indolent måde :-) Bestemt en type der økonomiserer med kræfterne, og ikke giver den i gennembrud til baglinien.

    Men det er måske heller ikke det værste, hvis vi skal spille med så offensiv en venstrekant som Pimpong efter nytår.

    mvh,
    -smølle


  18. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Bergdølmo gider ikke spille...

    Jeg kunne da sagtens forestille mig at Backe decideret har sagt til ham at han skal la vær med at komme i overlap. Når Lars, og til dels Bo, er mere offensive i deres løbebaner, kan det være godt med to og ikke én til at dække bagtil. Bergdølmo er jo også en vidunderlig centerforsvarer.

    Ingen tvivl om at han bliver hurtigere om et par måneder, så lad os nu lige se ham være i form før i dømmer ham. Det må da være et godt tegn at han kan gå ind og forstærke pladsen meget, når han ikke er nær hans niveau?

    At han ikke er på sit optimale niveau, svarer jo til at han var skadet, og folk herinde hetzer da vel heller ikke på folk der er skadede? Nårh jo, Bo Svensson.

    Snakkes ved om en måneds tid.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    1,010

    Re: Bergdølmo gider ikke spille...

    ›Jeg synes squ det er sørgeligt med den hetz der pt kører mod vores nye spillere.

    At udtrykke utilfredshed med en spillers indsats, er vel ikke nødvendigvis en hetz? Både Bergdølmo og Ijeh har leveret besynderlige indsatser ind til videre, og så er det vel lovligt at give udtryk for, at man syntes de har set besynderlige ud?
    Sidst redigeret af ~Prunier~ : 30.08.05 kl. 08:51

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    166

    Re: Bergdølmo gider ikke spille...

    ››Jeg forstår ikke man vælger at købe en type som ham på en back-plads.
    ››Jeg havde forventet en LJ type, som kommer til baglinien flere
    ››gange hver eneste kamp.

    ›Det fik du i Urmas Rooba og Sanne Jaarinen. Synes du det gik godt?
    ›Giv nu for helvede (pardon my french) Bergdølmo en chance, og stop det flæberi.

    Glimrende argument..

    UR og SJ har været decideret fejlkøb, som tilfældigvis er købt som venstre-back.
    Men det er ikke ens betydende med, at det er umuligt at købe en aktiv back.
    Niclas Jensen gjorde vist et udmærket indtryk så vidt jeg husker, og derudover har LJ gjort det godt på modsatte side, ligesom Judas-Rytter gjorde det i gamle dage.

    SÅ jo, tror faktisk at det er muligt at købe aktiv venstre-back, også selvom UR og SJ ikke har været gode. Tror nemlig ikke det er dem som ligger standarden på venstrekanten (det vil i hvert fald overraske mig meget).

    Og til jer andre, hvorfor må man ikke forvente og være kritiske overfor de folk som ikke leverer??
    - Bergdølmo og Ijeh har ikke være gode, hvad hulen er der galt med at påpege det?

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Bergdølmo gider ikke spille...

    Der er såmændt intet galt i at påpege på hvilke punkter man ikke synes spillere har slået til. Det man så må gøre, hvis man som jeg er uenig, er at fremføre et par argumenter for det modsatte.

    Jeg har tilfældigvis efterhånden overværet Møgbordel spille hele fem kampe, og han er da en soleklar forbedring i forhold til alt hvad vi har måttet trækkes med i laaang tid på venstrebacken. Han afleverede, medgivet, ikke særlig godt fremad mod SIF, men ellers synes jeg at han har været mærkbart bedre end PC mht det offensive, endda uden at behøve at raide mod baglinien, men i stedet blot ved at slå nogle lækre pasninger.

    Hans "passivitet" er jo netop ikke, som det også er anført andetsteds, passivitet, men den rutinerede spillers ro. Møgb afventer og ser hvad modstanderen gør, og det er jo faktisk helt korrekt forsvarsspil. Han skaber desuden en ro med sin ro og sin sikre boldomgang som forplanter sig til resten af forsvaret. Og sammen med Guldgaard er han jo en del af Maltaligaens suveræneste forsvar for tiden.

    Han er faktisk heller ikke så langsom som folk gerne gør ham til - se mod Sønderjyske, men han vurderer altid om han behøver/om det er nødvendigt at han sprinter 50 meter, og så længe han er så god til at træffe det skøn som i øjeblikket, så for mig ingen alarm.

    Alt i alt er jeg nok lidt småforelsket i vores nye back! Fremragende signing Holmse, det er sgu svært at finde venstrebacks og her har du gjort et solidt og hæderligt stykke sportsdirektør-arbejde!
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  24. De følgende 5 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK-fans gider ikke Parken om lørdagen
    By zidane in forum De korte linier
    Svar: 67
    Sidste Meddelelse: 11.12.07, 12:51
  2. Bergdølmo ville ikke til FCK!
    By dujopolak in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 09.10.05, 16:56
  3. Gider ikke høre om 11. september længere.
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 02.01.05, 10:59
  4. Morten Olsen gider ikke mere.................
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 39
    Sidste Meddelelse: 08.09.04, 10:28
  5. Farvel Pettersson. Jeg gider ikke se på dig mere
    By FCKmanden in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 16.10.03, 15:17

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •