Se afstemningsresultater: Hvilket hold repræsenterer NFC i Super Bowl?

Stemmeafgivere
40. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Dallas Cowboys (NFC East)

    0 0%
  • New York Giants (NFC East)

    3 7.50%
  • Philadelphia Eagles (NFC East)

    12 30.00%
  • Washington Redskins (NFC East)

    3 7.50%
  • Minnesota Vikings (NFC North)

    3 7.50%
  • Chicago Bears (NFC North)

    0 0%
  • Green Bay Packers (NFC North)

    7 17.50%
  • Detroit Lions (NFC North)

    1 2.50%
  • Atlanta Falcons (NFC South)

    0 0%
  • Carolina Panthers (NFC South)

    0 0%
  • Tampa Bay Buccaneers (NFC South)

    1 2.50%
  • New Orleans Saints (NFC South)

    0 0%
  • Arizona Cardinals (NFC West)

    0 0%
  • St. Louis Rams (NFC West)

    6 15.00%
  • San Francisco 49ers (NFC West)

    3 7.50%
  • Seattle Seahawks (NFC West)

    1 2.50%
Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Den anden halvdel af den store NFL-tråd, NFC-delen

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Den anden halvdel af den store NFL-tråd, NFC-delen

    På torsdag starter NFL igen, så lad os tage temperaturen. Hvem tror folk repræsenterer NFC i "The Greatest Show On Earth"?

    Husk også at stemme i AFC-tråden.
    Sidst redigeret af Mads740 : 04.09.05 kl. 13:33
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Den anden halvdel af den store NFL-tråd, NFC-delen

    Kunne godt være Packers i denne sæson, da en jeg kender er super fan af dem, så det siger jeg !
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,693

    Re: Den anden halvdel af den store NFL-tråd, NFC-delen

    Brett Favre ER NFL!!!!!

    Go Packers!!!
    Stedet hvor legender fødes
    Don Ekström's Avatar

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: Den anden halvdel af den store NFL-tråd, NFC-delen

    Jeg tror dette bliver året hvor Eagles endelig opfylder sit store potentiale.

    Holdet er ikke ændret væsentligt siden sidste sæson der igen var lige ved og næsten. Donovan McNabb er igen det offentlige samlingspunkt på et hold der er næsten uden offensive svagheder. Terrel Owens er i mine øjne den bedste receiver i NFL, den offensive linie virker sammenspillet og på trods af manglen på dybde blandt backerne ser det fornuftigt ud. Hvis ikke Ritchie griber chancen er 2 meter høje og 115 kilo tunge McNabb ikke bleg for at skaffe de sidste inches på 3. down.

    Defensivt er Eagles igen et meget godt hold. En af mine favoritspillere overhovedet Jevon Kearse er sikker på at presse samtlige QBs og hele vejen rundt er der klassespillere.
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    84

    Re: Den anden halvdel af den store NFL-tråd, NFC-delen

    Jeg håber at The Greatest Show On Turf bliver NFC's indslag i SB
    Med nyt underlag i domen, Action Jackson i god form, og et opgraderet D og ST, ser det meget lyst ud for Rams i år

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    559

    New Orleans Saints

    Hvad kommer New Orleans Saints til at hedde? MAO, hvor flytter de hen?
    Jeg tvivler på de blir i byen nu...

    Off topic: Her er en artikel fra sidste år der meget rammende beskriver den nuværende situation.
    kaare anerkender niks som sideliniens nørdedeste kortnørd :-)
    pib anerkender niks som sideliniens nørdedeste kortnørd :-)
    Awesome anerkender niks som sideliniens nørdedeste kortnørd :-)
    DB Niks's Avatar

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: New Orleans Saints

    Indtil videre ligner det en flytning til enten Baton Rouge eller til San Antonio. En tredje mulighed er at tage et år på udebane, f.eks er den første hjemmekamp mod Giants allerede flyttet til New York (eller New Jersey hvor stadion faktisk ligger), men det er nok kun som en sidste mulighed.

    http://www.nfl.com/teams/story/NO/8806677
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Den anden halvdel af den store NFL-tråd, NFC-delen

    Den må du vist længere ud på vestegnen med... Packers er latterlige i år...

    Favre er over the hill (igen) og Minnesota har stjålet Darren Sharper... Og så er der jo de ting Favre har sagt om Javon Walker. Der er ikke lige den største holdånd på Packers i øjeblikket.

    Og så suger de jo også go gammeldags røw...

    Det skal så lige siges at jeg er fanatisk Vikingsfan...

    Personligt er jeg meget begejstret for vores nye defense, med helt op til 7 nye startere, og min 5. Vores linebackere er ikke i verdensklasse imod pass, men til gengæld har vores corner back-duo, vores defensive tackle-duo (vi kører jo 4-3 defense), og vores safety-duo potentialet til at blive den bedste tandem i hele NFL på deres respektive områder...!
    Det svageste led må nødvendigvis være WLB, hvor vi mistede Claiborne til Rams. Men han er også gået stille ned ad bakke siden han kom for to år siden...

    En ti'er på at vi får flere end Kevin Williams i pro-bowl i år!!! Lidt naivt jo, men wtf...

    Rent offensivt har vi selvfølgelig mistet Randy, og man kan så diskutere adding-by-subtracting-teorien, men vi har uden tvivl nedrustet på WR-pladsen. Vi har fået en spændende rookie med speed, men han kommer nok til at være 4.valg efter Burleson, Robinson og Taylor. I begyndelsen i hvert fald.

    Vores tight-end-duo og vores QB er alle sammen med samme potentiale som førnævnt: til at blive de bedste i NFL... Kleinsasser er ingen Mike Alstott, og Jermaine Wiggins er ingen Tony Gonzales, men tilsammen udgør de en kæmpe trussel, og det forventes da også Tice vil køre med dem begge to inde i base-formationen, altså med to WRs, to TEs og én RB.

    Men til gengæld har vi problemer med special teams...

    Vikings vinder SUVERÆNT NFC North... Detroit og Chicago er ramt af sæsonskader på QB og de slutter med 100% sikkerhed ikke over et hold quarteback'ed af Daunte Culpepper. Mht. Packers vil jeg tillade mig at citere Patrick Reusse (Star Tribune): "That leaves only the Packers, an outfit with poor defense, poor coaching and now a porous offensive line. Brett Favre already had the look of a quarterback who had tired of getting hit last season. Imagine how gun-shy this old gunslinger will be without his standout guards, Mike Wahle and Marco Rivera."

    Vikings vinder superbowl over Colts, ikke mindst på grund af de to herrer her:
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: Den anden halvdel af den store NFL-tråd, NFC-delen

    ›Den må du vist længere ud på vestegnen med... Packers er latterlige i år...

    Det har jeg heller ikke sagt, du svarer på et indlæg der end ikke nævner Packers :-)

    Men efter første runde af NFL er det værd at bemærke at storfavoritterne fra Eagles tabte til Falcons i en kamp hvor McNabb så meget ordinær ud og begik fejl på amatørniveau. Defensiven blev også svækket da Trotter kom op og slås under opvarmningen og derfor blev udelukket fra selve kampen.

    Highlights fra runden der gik kan naturligvis ses på NFL.com , stort set alle kampes højdepunkter kan findes ude i højre side
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 11.12.07, 18:00
  2. Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 06.02.07, 11:31
  3. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 04.09.05, 15:19

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •