Hejsa..

Man fik oplyst, at de stadionbilletter som fulgte med FCKFC's bustur var/er til den midterste sektion, det til 180kr iflg. FCK.DK:

....Der vil være to slags billetter: Billet til nederste afsnit (14A) for 125,- inkl. gebyr, samt billet til det midterste afsnit (14B) til 180,- inkl. gebyr. Tilhængere der kører med fanklubbens busser vil blive placeret på det midterste afsnit (billetkøb ikke nødvendigt!). Se nedenstående billede for en illustration af billetpriserne og tribuneafsnittet....

Kan man være 100% sikker på at man osse får disse billetter?

Måske et dumt spørgsmål, for selvfølgelig får man vel hvad man har fået afvide, men jeg tænker mere, at hvis nu FCKFC skaffer flere busser, og derfor sender flere afsted (som jo ikke kan stå på det midterste afsnit, da det er udsolgt) må FCKFC jo give dem andre billetter - og hvordan ved FCKFC hvem som skal have billetter til det midterste afsnit - og hvem der skal have til det afsnit der nu måtte komme ??

Jeg spørger mere fordi, at jeg har tænkt mig at tage et stort dannebrog flag med, som skulle hænge ud over kanten, men gider ikke slæbe rundt med det i gaderne, hvis det viser sig, at der IKKE er styr på hvem som skal have billetter til det midterste afsnit, og til det ''nye'' afsnit - hvis sådanne et kommer - da jeg jo derfor ikke kan hænge flaget ud over kanten på tribunen..

Håber i forstår, hvis det blev lidt indviklet. I hvert fald, kan mane være sikker på at få stadionbilletter til det midterste afnit hvis man kører med FCKFC?

ThankS!