Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: FCK-HSV i Dubai

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    117

    FCK-HSV i Dubai

    Grundet ferie kan jeg desvære ikke bakke vores drenge til returopgøret mod hsv i parken d. 29 september. Er der nogen der har kenskab til hvor de evt kunne vise den i Dubai, her tænker jeg på en bar eller lign. og er der nogen danskere (læs FCK'ere) der kan/skal se dem dernede?

    Hilsen Morten

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    30

    Re: FCK-HSV i Dubai

    Fra: http://www.shelteroffshore.com/index...the_nightlife/ :
    In recent years there has been a decent flow of independent bars opening and here expatriates meet to watch major sporting events, to chill out or seriously flirt and network! Try the Irish Village (also known as IV) as your first port of call - Time Out Dubai call it “a Dubai institution” and it is truly one of the most popular venues for expatriates bar none - you have to give it a try! It’s located along the exterior of the Dubai Tennis Stadium.
    In terms of alcohol - Dubai and the United Arab Emirates are of course Muslim - but expatriates are allowed alcohol licenses to buy and consume alcohol in their homes and bars, restaurants, pubs and clubs also have special licenses allowing them to sell alcohol to non-Muslim clientele over the age of 21.
    mvh
    Lennart
    1083

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    117

    Re: FCK-HSV i Dubai

    super side, tak for det. Jeg kan bare ik finde en bar der viser kampen.

    Morten

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    13

    Re: FCK-HSV i Dubai

    Kampen i PARKEN d. 29/9 kan du se på tv2 sputnik, på www.sputnik.dk(det koster 20kr og du skal være gratis oprettet som bruger først)

    Jeg er i Spanien og så landskampen forleden og da vi(FCK) mødte Carmarthen så jeg den kamp i Grækenland.

    Det virkede fint, undtagen de første 10min, hvor signalet var meget ustabilt.
    Men hvis du kobler op til sputnik i god tid inden kampen kan det være det virker fra starten af kampen.

    Du kan måske finde en bar der har internet, som kan sende signalet op på et tv. Det er lidt sjovere på et tv end på en pc.

    God kamp fra Adam
    mvh...djdulle

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    79

    Re: FCK-HSV i Dubai

    Jeg er i Alanya, så heller ingen bold til mig :-(

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    76

    Re: FCK-HSV i Dubai

    ›Jeg er i Alanya, så heller ingen bold til mig :-(

    brug dog sputnik.tv2.dk det koster 20 kr
    Taberne har altid en undskyldning, vinderne har en plan. God FCDAG

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 13.09.05, 04:04
  2. FCK vs. Hamborg i Dubai
    By morten4300 in forum Bazar
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 09.09.05, 16:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •