Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 23

Emner: TV2 og FCK (Hader du også TV2?)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    13

    TV2 og FCK (Hader du også TV2?)

    Hvad er det med TV2 og FCK? Hvorfor er det lige at de hele tiden undlader at kommentere at vi spillede mod HSV? De havde tre fodboldindslag i deres kl. 12 nyheder: FCM, BuIF og, Gud hjælpe mig, BuIF's kvinder.

    På deres TTV er det også som om de gerne vil nedgøre vores (rimelig) flotte 1-1, modsat fx DR som kalder det "en pragtpræstation".

    Jeg ved ikke med jer, men jeg synes i hvert fald det er utrolig dårlig stil.
    mvh...djdulle

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    563

    Re: Tv2 og FCK(hader du også tv2?)

    TV2 kan rende mig. Drengene spillede rigtig flot og vi lavede den vildeste stemning på lægterne, så efter sådan en dag som i går gider jeg næsten ikke komme med noget negativt!


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    87

    Re: Tv2 og FCK(hader du også tv2?)

    I morgen-tv-nyhederne viste de ellers Elrios kasse og omtalte den som en geni-streg.
    Århusianer OG FCK-Fan og fandens stolt af det!

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    724

    Re: Tv2 og FCK(hader du også tv2?)

    Jeg synes også, at TV2 dyrker BØF helt vildt for tiden. Jeg tror dog, det hænger sammen med, at de har haft rettighederne til BØF's kampe lige fra CL kval. kampene mod Tbilisi og Ajax og til UEFA kvalkampen i går mod FC Zürich. Med andre ord, så bunder det nok mere i at forsøge at promovere sit eget TV produkt på grænsen til det uudholdelige for andre end BØF fans, mere end hvilket hold redaktionen/journalisten holder med.

    Du ser lidt det samme, når TV3 har Danmarks udebanekampe i VM kvalen. Til de kampe skriver Onside.dk stort set ikke om andet fodboldstof (groft sagt), hvorimod når det er på hjemmebane, hvor TV2 har rettighederme, så omtaler Onside det ikke med mange flere ord end højst nødvendigt.
    I de blindes rige er den enøjede konge.

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    1,484

    Re: TV2 og FCK (Hader du også TV2?)

    TV2-Sporten har alle dage været kendt for kun at omtale det, de har rettighederne til. Alt andet bliver kun nødtvungent omtalt, mens det (fx Brøndbys kampe), som TV2 har købt rettighederne til, får ekstra meget omtale.

    Når der er landskampe, behøver man ikke undersøge, hvem der sender kampen. Hvis TV2 i deres sportsnyheder en uge før kampen begynder at varme op med ligegyldige indslag, ved man, at det er dem, der har rettighederne. Har de ikke rettighederne, begrænser de omtalen af kampen til et absolut minimum, for tænk nu, hvis der blev flere seere på den kanal, der viser kampen?

    Det er fornuftigt købmandsskab at give omtale til de programmer, man gerne vil have høje seertal på, fordi det i sidste ende giver flere reklamekroner. At journalistiske overvejelser om relevans så til gengæld går fløjten er en anden sag. TV2-Sporten har jo aldrig været kendt for at drive god sportsjournalistik.
    -


    "Vi er stolte som ind i helvede."
    (Don Ø, 23. august 2006.)



    ♪ Die Meister, Die Besten, Les Grandes Equipes, The Champions♪

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    523

    Re: Tv2 og FCK(hader du også tv2?)

    Jeg er enig med Phessor, men TV2-sporten er skræmmende nok en tand mere smagløs i deres selvpromovering end de andre stationer. Jeg husker hvordan Morten Stig Christensen var i gang med et interview med en Brøndbyspiller efter den første kamp mod Ajax, for så at stoppe op, vende sig til kameraet for at reklamere for en kamp, de OGSÅ viste på tv2, for så at fortsætte interviewet. Den mand er den klægeste kiks i hele pakken.
    alle kan danse en sommer
    Sebastian's Avatar

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    296
    TV2 = BT på TV, lortestof hele vejen igennem.

    De er så provensielle og platte at det er til at græde over at man er tvunget til at betale licens til det lort. At de så ovenikøbet har en gennem latterlig jounlistisk linie, hvilket i særdeleshed gælder sports redaktionen, understreger blot behovet for at privatisere lortet. De er og bliver en usmagelig sensations hungrende paparazzi kanal, som gerne vil give udtryk for at være seriøs. TV Danmark er endu værre men de er i det mindste ærlige omkring det.

    Det eneste gode ved TV2 er sted-datter-kanalen Zulu.


  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,689

    Re: TV2 og FCK (Hader du også TV2?)

    Psst..... det er faktisk TV2 der sender FCK-HSV den 29., så lur mig om de ikke sender et indslag eller to som opvarmning til kampen...
    Mvh.
    Esmis

    -smølle 01:36
    Esmis: du er for begavet og har for meget vid til at være indifferent, og desuden har du briller. Moderne briller, endda. Du er hardcore FC om du vil det eller ej :-)

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    724

    Re: TV2 og FCK (Hader du også TV2?)

    ›Psst..... det er faktisk TV2 der sender FCK-HSV den 29., så lur
    ›mig om de ikke sender et indslag eller to som opvarmning til
    ›kampen...

    Good point there!
    I de blindes rige er den enøjede konge.

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    76

    Re: TV2 og FCK (Hader du også TV2?)

    TV2 sendte faktisk et indslag i morges, og i formidags, så jeg tror du vrøvler lidt.
    Taberne har altid en undskyldning, vinderne har en plan. God FCDAG

  14. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    131

    Re: TV2 og FCK (Hader du også TV2?)

    ›TVv2 sendte faktisk et indslag i morges, og i formidags, så jeg
    ›tror du vrøvler lidt.

    Præcist, og så sad Martin Skovgaard (måske Skovmand) endda med det store smil fremme

  15. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    480

    Re: TV2 og FCK (Hader du også TV2?)

    hellere se FCK i tysk kanal DSF end TV2 .....

    well, faktisk sa jeg kamp igar pa DSF ....
    fckjoe
    "FCK London! The support from abroad. Byenshold is followed from another capital."
    fcklondon.blogspot.com
    fckjoe

  16. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    845

    Re: TV2 og FCK (Hader du også TV2?)

    Jeg hader TV2 hvad angår fodbold. Flemming Toft og hans weird-voiced makker, gør det glimrende med Bundby briller. Det er da ufatteligt hvor meget de kan rose Bundby... Det er sygt indlysende at de er Bundby freaks! YALK!
    I'm a Zuma wannabee, and I'm God damn proud of it!

  17. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,689

    Re: TV2 og FCK (Hader du også TV2?)

    ›Jeg hader TV2 hvad angår fodbold. Flemming Toft og hans
    ›weird-voiced makker, gør det glimrende med Bundby briller. Det er
    ›da ufatteligt hvor meget de kan rose Bundby... Det er sygt
    ›indlysende at de er Bundby freaks! YALK!

    Jeg spørger dig som jeg spørger alle mulige andre med samme holdning: Hvorfor er det så svært at forstå, at et kommentatorpar på en dansk TV-kanal holder åbenlyst med det danske hold i en Europa Cup-kamp? Werge og Frimann var ikke mindre begejstrede på 3+, men det er der sjovt nok ikke nogen der brokker sig over.....
    Mvh.
    Esmis

    -smølle 01:36
    Esmis: du er for begavet og har for meget vid til at være indifferent, og desuden har du briller. Moderne briller, endda. Du er hardcore FC om du vil det eller ej :-)

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #15
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    366

    Re: TV2 og FCK (Hader du også TV2?)

    monopolkanalen dyrkede i den grad også kun de gule i aftes samtidig med deres tv, så de er ikke en skid bedre end tv2, og tv2 viste begge mål både i aftes og til morgen.

    p3 som ejes af dr var kun ude for at fortælle om de gule de afbrød hos FCK for at fortælle meget forsinket de gules scoringer

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 06.10.08, 19:05
  2. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 30.05.04, 14:31
  3. Reportage: TV2 Lorry: Esbjerg-FCK
    By Henrik T in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 19.05.04, 21:48
  4. Forskellen på DR og TV2
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 07.05.04, 22:06
  5. I dag FCK på TV2
    By drix in forum Diverse
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 06.09.03, 08:35

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •