Viser resultater 1 til 11 af 11

Emner: LInderoth og den potentielle karantaene

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    267

    LInderoth og den potentielle karantaene

    Tobias har spillet 7 kampe i SL og aftjent 1 karantaene-dag (vs.Silkeborg).

    Han ragede så endnu et af de dyreste gule kort til sig i Odense (forkert dømt, men det var sidespring) og er på samlet 24 straf-point (4 gule). Naeste karantaene indfinder sig ved 30 point. Dette opnår han ved et hårdest takseret gult kort mod Midtjylland.

    Statistisk set render manden ind i et gult kort i omtrentligt hver anden match. Gør alle disse forhold ikke, at vi bør spare ham i Parken på søndag mod Midtjylland, når man taenker på at vores naeste kamp er på Hjalte Park?
    (Desuden at en central midtbane med Røll & Silber burde vaere nok til at matche det rejse-traette midtjyske selskab)

    Summa summarum: Bør vi ikke spare kaptajnen i weekendens kamp? Hvad synes I?

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    27

    Re: LInderoth og den potentielle karantaene

    Jeg synes klart det ville være en dårlig idé at spare ham. FCM kan vise sig svær nok at slå og som bekendt er 3 point mod FCM ligeså gode som mod klebben - selvom det ikke helt føles sådan.


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    845

    Re: LInderoth og den potentielle karantaene

    >Summa summarum: Bør vi ikke spare kaptajnen i weekendens kamp? Hvad synes I?

    Nope, han skal spille. Ingen tvivl om det. Jeg synes ikke vi skal prioritere kampene på den måde.
    Hvis der mangler 20-30 min af FCM kampen hvor vi fører med 2 kasser er det oplagt at tage ham ud...
    Men ikke før. Hvis han ikke får karantæne mod BØF, får han det en anden gang..

    Udover det er han jo vores anfører :D
    I'm a Zuma wannabee, and I'm God damn proud of it!

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    351

    Re: LInderoth og den potentielle karantaene

    Jeg tror at det bli'r nemmere at vinde over Bjæf end FCM

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Linderoth og den potentielle karantæne

    ›3 point mod FCM ligeså gode som mod klebben

    Tjo, men alligevel ikke helt... Da det primært er Brøndby vi konkurrerer med, gælder kampen 6 point... Det er jo ikke for ingenting at det altid er den af os der vinder flest indbyrdes opgør der vinder 'skabet. Så hvis vi vinder i Midtjylland, og Brøndby også vinder, gælder det jo i teorien nul. Det er jo kun i de indbyrdes opgør vi selv kan bestemme om de får point.

    Men jeg kan da godt se at det ville være tumpet at Linderoth fik orange eller rødt i weekenden, men han vil uden tvivl i hvert fald starte inde. Om Bertolt kan komme ind og ta over hvis vi er foran skal jeg ikke kunne udelukke.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    267

    Re: LInderoth og den potentielle karantaene

    tjah man må vel satse på halvlegsføring og så sende ham tidligt i bad. Bertolt? Det tror jeg ikke. Janne og pludselig Fredgaard er vel foran, hvis Røll spiller midtmidt

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: LInderoth og den potentielle karantaene

    ›Tobias har spillet 7 kampe i SL og aftjent 1 karantaene-dag (vs.Silkeborg).

    ›Han ragede så endnu et af de dyreste gule kort til sig i Odense
    ›(forkert dømt, men det var sidespring) og er på samlet 24
    ›straf-point (4 gule). Naeste karantaene indfinder sig ved 30
    ›point. Dette opnår han ved et hårdest takseret gult kort mod
    ›Midtjylland.

    Hvis man går ind på netsuperligaen.dk som næsten altid har styr på fakta,
    så vil du se at du tager fejl.

    Tobias Linderoth har 22 point og da man max kan få 6 point i straf, så er han ikke i karantænefare.

    Bo Svensson og Álvaro Santos er derimod i karantæne mod Bif, hvis de rager
    et af de dyre kort til sig i kampen i morgen...det samme gælder Marcus Lantz
    i kampen mod Viborg.

    -orb
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: LInderoth og den potentielle karantaene

    fra fck.dk

    Spiller Strafpoint Karantænedage
    Tobias Linderoth 24 1

  11. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    165

    Re: LInderoth og den potentielle karantaene

    Man kan jo ikke på forhånd sige hvordan kampene vil blive... Som en anden rigtigt skriver, så tag ham ud hvis vi har lukket sækken med 20 min. igen.. ellers må det rigtige være at stille i stærkeste formation hver gang.
    RYTTER HVEM ?????
    RYTTER HVEM?????
    RYTTER HVEM ??????

    http://www.gundsoe.net/foto/rytter.jpg

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: LInderoth og den potentielle karantaene

    Jeg regner lidt med at Frede starter på venstre mod FCM... Janne er jo skadet.
    Men om det bliver Røll eller Bertolt, kan man jo kun gætte sig til. Typemæssigt er Bertolt mere hen ad Linderoth end Røll er. Ellers skal man flytte rundt på Silberbauer igen, men jeg synes nu han skal ha lidt mere rutine på off. midt. Han har jo trods alt ikke scoret endnu i år...
    Ellers er der jo DanTomet.

    Men jeg tror da udemærket på at Linderoth kan undgå et orange hvis Backe fortæller ham at han skal.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  14. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    267

    Re: LInderoth og den potentielle karantaene

    Det er faktisk korrekt at han ikke kan få karantaene, hans gule kort i Odense kostede kun 4 point. Der er fejl på fck.dk
    Dette burde afslutte tråden ;-D

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Tobias Linderoth er ved at blive den ventede dirigent
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 31.10.04, 00:08
  2. Linderoth
    By pires in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 05.07.04, 20:20
  3. Vores potentielle modstanderes ec - meritter
    By ottesen in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 25.06.04, 13:40
  4. Potentielle modstandere (rejsemål) til 2. runde
    By ottesen in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 17.10.03, 14:29

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •