Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 36

Emner: Skuffende!! [...at der ikke var flere FCK'ere på Brøndby Stadion -red.]

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Skuffende!! [...at der ikke var flere FCK'ere på Brøndby Stadion -red.]

    Atter en gang fyldte vi et lille sølle hjørne på B. Stadion... I gamle dage over 50% af endetribunen.-Hvad er der sket???
    Jeg synes folk er blevet meget slatne til at møde op på pestegnen, og når vi om et lille år skal spille mesterskabskamp derude, og kun får 1500 billetter er det vores egen skyld!!! Tænk at denne kamp først blev udsolgt samme dag.-Fy fy skamme, meget pinligt!!
    Hovedargumentet er vel er folk er ved at skide i bukserne over at tage derud. MEN så er det altså heller ikke værre!! Hvis i er så bange for de tåber, så nøjes med at tage et halstørklæde med og gem det væk efter kampen. Det burde ikke være en undskyldning for at blive væk fra det vigtigste opgør overhovedet, og mere dramatisk er det altså heller ikke...
    Kom nu, venner, tag jer lidt sammen og mød op! Det andet er efter min mening tæt på det ynkelige...
    Zan

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #2
    Whitetrash er offline Klub=FCK&Klubfølelse=True
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    626

    Re: Skuffende!!

    Mesterskabskamp om et lille år?! - næste kamp i bronby er 1. runde i forårssæsonen: d. 12/3-06.

    Mesterskabet bliver jo nok afgjort i Parken mod de gule d. 30/4-06...

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    217

    Re: Skuffende!!

    grunden til at jeg IKKE tager derud er:

    Vi bliver stuvet sammen som sild i en tønde, sågar fckere med siddepladser på langsiden bliver smidt over på ståpladserne. man kan ikke se trapperne til udgangene, hvilket kan resultere i panik ved alarmerende situationer, hvilket jeg ikke vil være en del af den dag det sker.

    Toiletforholdende er elendige, køb af øl og lignende er lige så elendige, samt jeg gider ikke bliver svinet til og få kastet ting efter mig hver eneste gang jeg skal gå forbi hytten fordi man skal hen til bussen.
    Det kan godt være nogle folk synes det er piveri, men jeg har været derude utallige gange men nu synes jeg bare det må være nok med at blive behandlet som grise i en lastbil..


  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    203

    Re: Skuffende!!

    Som jeg også skriver i en anden tråd, så er det altså ikke sådan mere. Busserne kører helt op til stadion. Pladsforholdene er blevet meget bedre, efter der er kommet sæder op. Ved ikke med boderne (det er sikkert det samme. Jeg køber alligevel aldrig noget derude). Toiletforholdene kender jeg heller ikke så meget til. Har en mega blære... og når man så ikke indtager noget, er toiletbesøg ikke nødvendigt :O)

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Skuffende!!

    ›grunden til at jeg IKKE tager derud er:

    ›Vi bliver stuvet sammen som sild i en tønde, sågar fckere med
    ›siddepladser på langsiden bliver smidt over på ståpladserne. man
    ›kan ikke se trapperne til udgangene, hvilket kan resultere i
    ›panik ved alarmerende situationer, hvilket jeg ikke vil være en
    ›del af den dag det sker.

    ›Toiletforholdende er elendige, køb af øl og lignende er lige så
    ›elendige, samt jeg gider ikke bliver svinet til og få kastet ting
    ›efter mig hver eneste gang jeg skal gå forbi hytten fordi man
    ›skal hen til bussen.
    ›Det kan godt være nogle folk synes det er piveri, men jeg har
    ›været derude utallige gange men nu synes jeg bare det må være nok
    ›med at blive behandlet som grise i en lastbil..


    Så elendigt var det nu ikke igår.. Pladsen var okay.. Folk kom ikke forbi hytten.. FCKs busser holder lige ude foran tribunen..

    Og stemningen var rigtig god..



    Ace.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    199

    Re: Skuffende!! [...at der ikke var flere FCK'ere på Brøndby Stadion -red.]

    Når jeg ser tråde som denne: http://sidelinien.dk/forums/showthread.php?t=19096 (Hvor var politiet?)
    Så bekræfter det min beslutning om ikke at tage derud.

    Jeg gider ikke skulle være nervøs og komme i nederen situationer når jeg ser fodbold, og risikoen er simpelthen for stor på Hjalte Park.

    Det sagt, respekt til de folk der var derude - man hørte sgu næsten mere FCK sange end Brøndby sange :D Klasse :)

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    942

    Re: Skuffende!! [...at der ikke var flere FCK'ere på Brøndby Stadion -red.]

    ›Atter en gang fyldte vi et lille sølle hjørne på B. Stadion... I
    ›gamle dage over 50% af endetribunen.-Hvad er der sket???
    ›Jeg synes folk er blevet meget slatne til at møde op på
    ›pestegnen, og når vi om et lille år skal spille mesterskabskamp
    ›derude, og kun får 1500 billetter er det vores egen skyld!!! Tænk
    ›at denne kamp først blev udsolgt samme dag.-Fy fy skamme, meget
    ›pinligt!!
    ›Hovedargumentet er vel er folk er ved at skide i bukserne over at
    ›tage derud. MEN så er det altså heller ikke værre!! Hvis i er så
    ›bange for de tåber, så nøjes med at tage et halstørklæde med og
    ›gem det væk efter kampen. Det burde ikke være en undskyldning for
    ›at blive væk fra det vigtigste opgør overhovedet, og mere
    ›dramatisk er det altså heller ikke...
    ›Kom nu, venner, tag jer lidt sammen og mød op! Det andet er efter
    ›min mening tæt på det ynkelige...
    ›Zan


    Lad venligst være med at negligere et problem som der også linkes til ovenfor. Jeg sætter ikke mine ben derude igen efter kampen med Hjaltes guldmål, hvor jeg var et splitsekund fra at blive smadret til ukendelighed af hjernedøde tosser, blot fordi jeg tillod mig at cykle væk fra stadion. (Hvad bilder jeg mig dog også ind ...)

    Du kan kalde mig ynkelig, slatten og pinlig, men mit helbred er vigtigere end at vise flaget på Brøndby Stadion.

    At du har en anden mening er fint med mig, men at du føler du skal komme med en opsang har jeg ikke andet end en hovedrysten tilovers for.

    Mvh
    Woody II
    Tilskuer


  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,916

    Re: Skuffende!! [...at der ikke var flere FCK'ere på Brøndby Stadion -red.]

    ›Kom nu, venner, tag jer lidt sammen og mød op! Det andet er efter
    ›min mening tæt på det ynkelige...
    ›Zan


    det er squtte FCKerne der er ynkelige, det nok mere den latterlige service eller mangel på samme man kan yde fra Brøndby til FCK fans. Først kan man ikke komme ind og står i en 400 meter lang kø, så kan man sq heller ikke komme ud før ½ time efter slut fløjt.

    Så lukker de af så vi der er kørende ikke kan købe kaffe i kampen, men skal købe det inden kamp start.

    Hvis de i brøndby ikke kan formå at løse et service problem bedre, så bliver det tv næste gang.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    122

    Re: Skuffende!! [...at der ikke var flere FCK'ere på Brøndby Stadion -red.]

    Udover Glostrup Politi endnu en gang var hjælpeløse når det kommer til at fange uroligheder inden de bryder løs, så var det godt. Nogen der forresten kan fortælle mig hvad vores tifo gik ud på?
    Copenhaniacs - Man kan godt være stiv.dk uden at have drukket

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Skuffende!! [...at der ikke var flere FCK'ere på Brøndby Stadion -red.]

    ›det er squtte FCKerne der er ynkelige, det nok mere den
    ›latterlige service eller mangel på samme man kan yde fra Brøndby
    ›til FCK fans. Først kan man ikke komme ind og står i en 400 meter
    ›lang kø, så kan man sq heller ikke komme ud før ½ time efter slut
    ›fløjt.

    ›Så lukker de af så vi der er kørende ikke kan købe kaffe i
    ›kampen, men skal købe det inden kamp start.

    ›Hvis de i brøndby ikke kan formå at løse et service problem
    ›bedre, så bliver det tv næste gang.


    Forbandede Enig-knap, for jeg er rent faktisk ikke specielt enig.


    Køen skyldes selvfølgelig af det faktum, at alle fanbusserne kommer derud stort set samtidig. Hvis du er i egen bil, bør du nok time det sådan, at du er fremme, inden busserne kommer, så kan du spadsere stort set lige ind. I øvrigt gik køen egentlig temmelig hurtigt (sammenholdt med i Farum, men det siger måske heller ikke så meget), og så vidt jeg kunne vurdere, var alle inde i god tid, inden kampen startede. At, vi bliver holdt derude i et stykke tid efter kampen er slut, er selvfølgelig for at undgå for mange sammenstød udenfor stadion. Det er en meget brugt metode rundt omkring, og personligt bliver jeg hellere et ekstra kvarter frem for at rende ind i de mest bankelamme Brøndby tilhængere og deres flyvende ølflasker, som det var tilfældet efter Hjalte-kampen.

    Pladsmæssigt er det blevet meget meget bedre, efter de har fået sæder, og i går stod vi ikke meget tættere, end vi plejer at gøre i Parken. Service-niveauet generelt er da heller ikke meget dårligere end hos os, og jeg vil endda betegne dem, der solgte os øl, som værende både søde og venlige folk.

    Eneste tilbageværende minus - foruden toiletforholdene, som jo ikke er sådan at lave om på - er risikoen for ballade efter kampen, men efter at politiet har indset, at vi ikke nødvendigvis skal gå forbi hytten, er det nu også blevet mere sikkert at gå derfra. Ellers så tag med fanbussen, så er du ret sikker på, at du ikke bliver slået på på grund af dit trøjevalg.

    Alt i alt var det i hvert fald ikke gårsdagens oplevelse, der burde ligge til grund for sangen "Lorte-stadion".
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: Skuffende!! [...at der ikke var flere FCK'ere på Brøndby Stadion -red.]

    Endnu en gang var det tydeligt at se BØF ikke respektere os. Så er det så jeg ikke kan forstå at vi i FCK skal give dem en hel tribune. Hvis de blev udsat for samme behandling i Parken som der bliver fortalt om skal vi sq nok få mere plads på hajlte Park.

    Jeg foreslår: Giv dem ikke en billet mere end de er beretiget til, hvis det er muligt del dem op i små grupper rundt omkring på den samme tribune. Det skal ikke være tilladt at vise sympati for BØF andre steder end i de små bure som der bliver stillet op, kan man ikke finde på noget med at man vil være sikker på at der ikke bliver ballade ? Kunne man ikke også nemt "glemme" at tilsutte øk og sodavands anlægene i de boder der er tæt på bif fansne ?? For det sidste er det dem der bliver lukket ud sidst, først når politiet har godkendt at vi er væk fra området må de komme ud i små grupper.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    42

    Re: Skuffende!! [...at der ikke var flere FCK'ere på Brøndby Stadion -red.]

    Ynken ligger vist hos dem der fordeler billetterne. Så vidt jeg kan se VAR der udsolgt til FC afsnittet på pølse-tribunen.
    Saxet fra fck.dk:
    " Så er der udsolgt!

    Super Shoppen kan nu meddele, at samtlige billetter til FCK-afsnittet på Brøndby Stadion til aftenens kamp er blevet solgt. "

    I øvrigt må du fatte at en del alligevel ville fravælge dette: http://sidelinien.dk/forums/showthread.php?t=19096

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    18

    Re: Skuffende!! [...at der ikke var flere FCK'ere på Brøndby Stadion -red.]

    Nu var det første gang jeg bevægede mig mod betonhelvedet i syd, og kan man se igennem fingrene med en masse irritationsmomenter derude såsom en forfærdelig kø ved fadølsboden, sløje pladser på øverste tribune, Bifernes selvfede tifos, risiko for tæsk osv.
    Ja så er der jo en helt forrygende stemning på vores afsnit, som til dels kan opveje de andre ting, så der er da ingen tvivl om vi vender tilbage til marts.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,702

    Re: Skuffende!!

    BGP, du som er brøndby-fan..
    Kan du ikke kommentere lidt på jeres hjernedøde sinker?
    Jeg mener, det er vel forståeligt at man snart ikke gider komme ud til ghettoen mere når man skal risikere liv og lemmer, først i indgangskøen da forholdene er ELENDIGE, siden hen i ølkøen og til sidst på vej væk fra kattebakken pga. et par forsmåede drengerøve der åbenbart ikke fik ilt nok da de var mindre...

    Og JA jeg lyder harm, efter at have været udsat for et angreb fra 3 af jeres utallige SINKER!!!
    White Angel - SR's Cookie Monster
    "Med slutningen af Per Nielsens karriere er Brøndby blevet en mere sympatisk klub. Og det er ikke en rar følelse."
    White Angel's Avatar

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,817

    Re: Skuffende!!

    Citat Oprindeligt indsendt af BGP
    Desuden er der et sæde til hver. Så hvis der er
    ›mindre plads end i Parken, så er det fordi, at det enkelte sæde i
    ›Parken må være større end det tilsvarende i Brøndby.
    Det er der så heller ikke, der stod folk i midtergangene og folk stod flere ved hvert sæde, samt der stod folk ved de ikke eksisterende pladser helt oppe ved hegnet. Men ja det var ikke helt så slemt med overfyldt afsnit som det har været ved tidligere kampe.

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 01.02.06, 15:05
  2. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 21.09.05, 23:50
  3. Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 26.08.05, 14:49
  4. Jeg forstår ikke kritikken af Brøndby stadion....
    By Anders in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 16.03.04, 11:02
  5. Så er der flere billeder fra Brøndby
    By Sibusiso in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 12.11.03, 11:12

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •