Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Kampudvalget gode ved FCK og Viborg

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    311

    Kampudvalget gode ved FCK og Viborg

    Hej,

    Nu orker jeg ikke at gå hele programmet igennem for suppeligaen, men der tegner sig et interessant billede ud fra kampudvalgtes planlægning.

    Nu kan der jo være et hav af andre faktorer der spiller ind, men da jeg sad og satte mit drømmehold og prøvede at være lidt forudseende før sæson starten, var der to ting der slog mig:

    1) Vi og Viborg havde et rigtig godt start program
    2) AAB og Esbjerg havde et meget svært program

    Nu er det selvfølgelig ikke den eneste grund, men det er påfaldende at 2 hold som Esbjerg og AAB som var spået gode muligheder, er faldet sammen som de er gjort. De er aldrig rigtig kommet i gang, mens vi og Viborg er gået fra succes til succes. Succes avler succes, og for den indviede er det tydeligt at den mentale tilstand hos et hodl har MEGET stor betydning for hvordan man går ind til en kamp og hvordan man så klarer sig.

    Vi kan jo være glade for hvordan det er forløbet, men det er jo ikke sikkert at vi er så heldige med planløgningen næste gang. Hvad siger I? Betyder det noget eller er det bare tilfældigheder??

    vh

    9-106

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Kampudvalget gode ved FCK og Viborg

    Jeg tror egentlig ikke, det har den store betydning. Mange af de hold, man normalt ville rangere blandt topholdene, har haft problemer, og alle hold har nu mødt alle. FCK har altså kun spillet uafgjort mod to hold. Resten, dårlige som gode, er blevet besejret.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    311

    Re: Kampudvalget gode ved FCK og Viborg

    Jeg ved godt vi har været turen rundt, men den succes og selvtillid jeg taler om, grundlægges måske i de første 4-5 runder og det er så det man rider og bygger videre på i de følgende runder.

    Logisk nok kan man ikke tale om en heldig planlægning over 11 kampe.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,119

    Re: Kampudvalget gode ved FCK og Viborg

    ›Jeg ved godt vi har været turen rundt, men den succes og
    ›selvtillid jeg taler om, grundlægges måske i de første 4-5 runder
    ›og det er så det man rider og bygger videre på i de følgende
    ›runder.

    Hvis vi kun taler om de første 4-5 kampe, synes jeg da, at det er værd at bemærke, at vi startede ude mod Aab, som vi ikke var meget bedre end sidste sæson. De fleste havde måske nok solgt den for en uafgjort.

    ›Logisk nok kan man ikke tale om en heldig planlægning over 11 kampe.

    Selvom nogle nok alligevel vil kvække lidt, når tabellen bliver blandet rundt henover efteråret... "Så har de en stime mod bundhold" osv. osv.

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    311

    Re: Kampudvalget gode ved FCK og Viborg

    Ja, vi startede ude mod AAB, og det var givetvis flot.

    Men derefter hed den:

    FCK-Horsens
    FCN-FCK
    FCK-AGF
    Sønderjyske-FCK

    Kampe hvor de til tider var på vippen, men hvor vi fik mulighed for at spille holdet sammen, og samtidig opbygge selvtillid fordi resultaterne var med os. På papiret ligaens svage hold, og det tror jeg har haft stor betydning. Det er så selvtilliden fra de resultater vi har kunne bygge videre på.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK - Vi bliver ved og ved, og ved, og ved...
    By FC Thomas #32 in forum De korte linier
    Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 23.10.05, 13:08
  2. Opfordring fra Kampudvalget. (Ob-FCK)
    By motormund in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 06.09.05, 13:12
  3. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 11.10.04, 14:22
  4. Gode idéer (til Kampudvalget red.)
    By Trucker1 in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 07.10.04, 15:31

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •