Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 42

Emner: godt gået fans

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    147

    godt gået fans

    efter jeg nu har strøget dommeren af min juleliste eller noget,så vil jeg dog trods alt lige sige,damn det var en hammer god opbakning der blev givet af fansne i parken og det er sgi ikke set bedre,så hatten af for jer der var inde og se kampen
    May the force be with you

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    23

    Re: godt gået fans

    ›efter jeg nu har strøget dommeren af min juleliste eller noget,så
    ›vil jeg dog trods alt lige sige,damn det var en hammer god
    ›opbakning der blev givet af fansne i parken og det er sgi ikke
    ›set bedre,så hatten af for jer der var inde og se kampen

    Ja sådan skulle det være i alle hjemmekampe.

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    81

    Fans på højeste europæiske klasse

    Nu var jeg en af de sørgelige sjæle, som måtte se kampen på tv.

    Jeg måtte ligesom jer andre holde dommeren ud (umuligt, ordet dispensation bør nævnes overfor UEFA), holde Jan Mølby ud (magen til negativitet og holden-med-tysken skal man lede længe efter...)...men noget opvejede næsten det hele

    TIFOEN OG LYDPRÆSTATIONEN FRA FCK'S FANS...

    Et ord: Bravo!

    Hvis man ikke troede bedre, skulle man tro, at man var havnet i Real Madrid-Barcelona eller lign. Den kulisse, som I skabte, var uforglemmelig!!!

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    922

    Re: godt gået fans

    Ja det var vildt at se ØB og NB alle mand stå op med hænderne vejret og synge fc. Det lød overdrevet godt. Godt arb til alle

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    381

    Re: godt gået fans

    Jeg vil også gratulere C-tribunen, og også B....Jeg kunne se fra C at B stod op, det sker fandme sjældent!...Men idag gjorde de, og sang med....minimum 10-tal til Parken idag, skidegod opbakning...

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    922

    Re: godt gået fans

    ›Jeg vil også gratulere C-tribunen, og også B....Jeg kunne se fra
    ›C at B stod op, det sker fandme sjældent!...Men idag gjorde de,
    ›og sang med....minimum 10-tal til Parken idag, skidegod
    ›opbakning...

    MIN et 13 tal for opbakningen. Den kan ikke blive bedre i DK. Flotte tifoer på B også. Har ikke set ØC OG NC endnu

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: godt gået fans

    ››Jeg vil også gratulere C-tribunen, og også B....Jeg kunne se fra
    ››C at B stod op, det sker fandme sjældent!...Men idag gjorde de,
    ››og sang med....minimum 10-tal til Parken idag, skidegod
    ››opbakning...

    ›MIN et 13 tal for opbakningen. Den kan ikke blive bedre i DK.
    ›Flotte tifoer på B også. Har ikke set ØC OG NC endnu

    jeg sad på øvre A og hoppede til en sang!!! vildt!
    vi var flere der prøvede at få gang i den, mens manden bag mig sagde jeg skulle sætte mig ned...

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    54

    Re: godt gået fans

    FANTASTISKT!!!!!

    Er SÅ fucking pikke lorte skuffet lige nu at jeg ikke har ord for det.
    Men for satan da en stemning!!!! Jeg STOD på ØB næsten hele kampen....selv sange blev startet der. Hvis vi kan få sådan en stemning til vores kampe normalt blir vi uslåelige.

    Lige så fantastisk heksekedlen var.....lige så fantastiskt sindsygt latterligt er det at dommeren stjæler festen!!!!! Den mand er en KÆMPE SKANDALE!!!!!

    Kan ikke beskrive hvad jeg føler lige nu. Ranger, Dortmund, Chelsea, Bundby-kampen som blev tabt lige før tid....INTET.....INTET slår dette her.......

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: godt gået fans

    Sad på øvre B. Der var kanon stemning, hvor folk var top tændte og de fleste sang eller i det mindste forsøgte at synge med. Folk sad ned men var i mange situationer oppe at stå når der skete medrivende situationer i kampen. Tror ikke B tribunen har været så tændt siden Rangers kampen. Ekstra ærgeligt at vi ryger ud når vi på alle områder er inde i en god udvikling og kunne have brugt kampene i Uefa til at få udviklet at fankulturen i højere grad spreder sig til andre tribuner end nedre c

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    21

    Re: godt gået fans

    Sad selv på nedre A. Hatten af for hele C! Jeg har aldrig været med til noget lignende...ikke engang til landskamp! Der var stemning og opbakning jeg aldrig har set til lige. Godt gået!!! En skam at en (lorte) dommer skal sende os ud i de døende minutter..

    Mvh. en skuffet...MEGET skuffet...men mest....stolt fan! Stolt over holdet og de fans som var så tæt ved.....

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    922

    Re: godt gået fans

    ›››Jeg vil også gratulere C-tribunen, og også B....Jeg kunne se fra
    ›››C at B stod op, det sker fandme sjældent!...Men idag gjorde de,
    ›››og sang med....minimum 10-tal til Parken idag, skidegod
    ›››opbakning...
    ››
    ››MIN et 13 tal for opbakningen. Den kan ikke blive bedre i DK.
    ››Flotte tifoer på B også. Har ikke set ØC OG NC endnu

    ›jeg sad på øvre A og hoppede til en sang!!! vildt!
    ›vi var flere der prøvede at få gang i den, mens manden bag mig
    ›sagde jeg skulle sætte mig ned...

    Haden den slags mennesker til fodbold: En fan som vil lave stemning har ALTID fortrinsret før en som bare vil sidde ned. Hvis han ikke selv gider lette røven må han sgu sætte sig på første række, så står der ikke nogen foran ham.

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    366

    Re: godt gået fans

    Jeg sad på cola og blev også bedt om at sætte mig med det resultat jeg krøb længere op i rækken, for jeg går ikke til bold for at sidde ned og tørvetrille.

    Anitta

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    98

    Re: godt gået fans

    jeg stod på 'vre B i dag - og jeg har ALDRIG været med til noget SÅ vildt... stemningen var fantastisk...! da JC ta'r det første straffe, er det som om vi har vundet kampen 4-0 Jublen ville ingen ende tage.
    Jeg har lige set begge straffe kendelserne igennem på tv, og i begge tilfælde holdes armen så TÆT inde til kroppen, som det er muligt uden at man skal amputere den. Jeg fatter ikke det første straffe, og jeg fatter slet ikke det andet. Jeg ved ikke, om man kan håben på nogen form for skrivebordsafgørelse eller lignende, men det skriger jo til himmelen, at en lille fucking prick af en engelsk dommer fra røven af 4. division skal afgøre kampen til HSV's fordel.... HSV gjorde hvad de kunne, men det var bare ikke godt nok, færdig slut - de skulle ha' hjælp for at gå vidre.

    Jeg vil huske den her kamp resten af mit liv, som noget af det sørgeligste, der nogen sinde er sket mig.

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    21

    Re: godt gået fans

    Lad os alle huske det her på søndag og sørge for at der IKKE kommer en nedtur efter deres præstation idag....for den var virkelig guld værd. Alle mand til tribunerne og lad os støtte dem!

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    201

    Re: godt gået fans

    Så er jeg netop hjemvendt fra Parken som en slagen mand, men må lige tilføje som så mange andre GAL- en fed stemning...al respekt til alle vores tribuner, det var fantastisk, sad "heldigvis" på nedre A så jeg kunne nyde vores tifo KANON. Også på A var der gang i den! og som skrevet af en anden så var det som en sejr da JC tog det første ufortjente straffe

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Godt gået, Ekstra Bladet!
    By robbie73 in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 27.05.05, 08:41
  2. Backe GÅet?
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.09.04, 13:02
  3. Godt nyt til Del Amitri fans
    By Togo in forum Kultur
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 13.08.04, 11:13
  4. Det går godt for klebben uden café fans....
    By Anders in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 25.06.04, 18:28

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •