Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345
Viser resultater 61 til 65 af 65

Emner: Dagen derpå - vi spillede ikke vores chance

  1. #61
    GhostInTheShell Slettet

    Re: Spillede FCK kujonagtig mod HSV ??

    Frits er en lallende idiot...

    Det defensive oplæg til kampen var det eneste rigtige imod et HSV-hold som SKULLE frem på banen og score... Desuden var vi lettere amputerede, med Allbäck ude og en overmatchet midtbane var der ikke meget andet at stille op.

    Selve kampens forløb er jo netop BEVIS for at det taktiske oplæg var rigtigt og at FC København i dén grad spillede deres chance.

    At det hele så skulle spoleres af endnu en lallende idiot, det kan man sku' dårligt gardere sig imod.

    Jeg ville ALDRIG sætte mine odds, efter Frits' ekspert-udtalelser og jeg vinder ret tit på oddset...

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    529

    Gode gamle Frits

    Frits er tilbage som landets førende FCK-hader. Han kan lige hive sig op til at skrive, at der var tale om røveri, men så skal der lige en bemærkning mere med. For nogle uger siden var HSV ellers et klassehold, som kunne køre FCK over. Nu er de på niveau med et kriseramt S04 hold og minsanten også det Karlsruhehold, som sluttede sæsonen som nedrykker! Jaja - Frits har ikke meget til overs for bundesligaens nr. 2 som slog Valencia ud og som er ubesejret i 17 kampe i træk.

    Men der er jo tale om Win-Win for Frits. Havde Backe dummet sig, og spillet friskt til, kunne HSV spille som de gør bedst. Lukke af med deres betonforsvar og satse på omstillingsspillet, for det er hvad HSV har skarpt sin succes på! Det havde været håbløst, og Frits kunne skrive om de lallende amatører, "typisk dansk" og anbefale en fyring af den samlede ledelse fordi den ikke fatter en skid.

    Havde FCK slået HSV ud, kunne Frits ligesom nu skrive om den destruktive fodbold.

    Næ, vi skal glæde os over den mindste antydning af ros. Det er nemlig ikke set i mange år!

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    45

    Re: Spillede FCK kujonagtig mod HSV ??

    Var det ikke også fritz der ville have Don Ø til at træde tilbage efter Goricka kampen?? Den mest latterlige konsekvens at tage af den bommert... Hvad ville vi så have tilbage?? Den mand skal man bare grine ad og så glemme.

    Edit: For lige at forholde mig til emnet også: Man behøver ikke at skabe kampen på udebane. Og man behøver ikke spille offensivt når man kan bruge 0-0. Så vi har INTET at skamme os over!
    Sidst redigeret af generalen : 02.10.05 kl. 14:20

  5. #64
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    1,398

    Re: Spillede FCK kujonagtig mod HSV ??

    Hejsa !

    Jeg vil skide på div. skribenters ord, vi skulle videre om det så skulle betyde 2 gange 90 min. destruktiv fodbold som får andre der ikke holder af og med FCK
    til at føle sig hensat til for 20-30 år siden er jeg sgu ligeglad med.
    At han så sammenligner de tyske hold som BØF har vundet med er også ligegyldigt, hvad med Ajax som FCK slog ud, så er de vel meget dårligere den gang end nu hvor de expederede BØF ud ?

    Glem sådan noget fis, FCK spillede som de skulle og for os fans ( ihvertfald for mig ) syntes jeg at de spillede 2 fantastiske kampe, og jeg er ked af det på spillernes vegne at de ikke kom videre, for de havde fortjent det.

    Det var kynisme de skulle vise og det gjorde de til fulde, at det så ikke var nok med sådan en SATAN til Messias er surt.

    Vi må bare se fremad.

    Mvh Thomas
    Bær over med mig jeg bor på VESTEGNEN.....!
    King Glostrup's Avatar

  6. #65
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Spillede FCK kujonagtig mod HSV ??

    Var det ikke også fritz der ville have Don Ø til at træde tilbage
    efter Goricka kampen?? Den mest latterlige konsekvens at tage af
    den bommert... Hvad ville vi så have tilbage?? Den mand skal man
    bare grine ad og så glemme.
    Lige netop! Hans latterlige udfald dengang indbragte ham også en badehætte!

    Forøvrigt har FCK ikke evnerne til at sætte en modstander med HSVs kaliber under pres. Så derfor var det meget naturligt, at vi spillede kampen, som vi gjorde, hvilket jo ikke var specielt underholdende. Underholdningen var der til gengæld andre, der tog sig af 8-)

    Forøvrigt har Frits fået endnu en hætte for hans bonderøvs-provinsielle-det-er-ikke-så-ringe-endda-agtige artikel.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dagen derpå
    By Røll in forum De korte linier
    Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 30.08.07, 20:02
  2. Se programmet FCK – Dagen derpå torsdag
    By Kashif in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 14.09.06, 13:16
  3. Hvad får FCK tiden til at gå med dagen før dagen i Viborg
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 29.11.03, 22:17
  4. Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 24.10.03, 00:32
  5. Her har vi dem der ikke spillede i dag....
    By Tve in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 18.08.03, 08:29

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •