Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 24

Emner: Gammel kending er fri

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,479

    Gammel kending er fri

    Måske et emne: Trond Andersen, kan skifte frit fra Wimbledon, pga kontraktbrud. Tidligere har Rosenborg været intereseret, men efter købet af Solli er de ikke længere. Jeg har tidligere skrevet at jeg ikke syntes han var vores mand. Han er en god spiller, men vi kan godt stile lidt højere. Men en klub som AaB bør gribe lædderet, og komme igang.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    4

    Gammel kending rabler videre

    ›Måske et emne: Trond Andersen, kan skifte frit fra Wimbledon, pga
    ›kontraktbrud. Tidligere har Rosenborg været intereseret, men
    ›efter købet af Solli er de ikke længere. Jeg har tidligere
    ›skrevet at jeg ikke syntes han var vores mand. Han er en god
    ›spiller, men vi kan godt stile lidt højere. Men en klub som AaB
    ›bør gribe lædderet, og komme igang.

    Seriøst Kurt, du spiller for meget CM4. Vidste bare ikke der var en del af spillet hvor man kunne agere som scout og fremkalde fiktive pressemøder.

    Og undskyld jeg hidser mig op (undskyld debatredaktion), men nu har jeg læst indlæg nummer 72 fra din side og jeg har simpelthen oprettet mig som bruger udelukkende for at fortælle dig at du............at jeg syntes.........at du burde................vil du ikke nok............... argh, kan du ikke bare lade være med at skrive et indlæg, hvori du skriver "jeg har tidligere skrevet at jeg ikke syntes han var vores mand". Altså hvad fanden rager det mig hvad du syntes om han er vores mand eller ej. Fint nok hvis du har en holdning til en spiller, men du har fandme en holdning til samtlige spillere på den nordlige halvkugle (og vel egentlig også på den sydlige, nu hvor jeg tænker tilbage på tidligere indlæg fra din side).

    Nå, men nu har jeg brugt 7 minutter og 30 sekunder (circa), på at afhjælpe kommende psykolog-hjælp. Undskyld dette spild af tid for alle der læser dette indlæg, men ved GUD, jeg havde brug for det.

    Undskyld den overdrevne kommabrug og fortsat god sommerferie til alle.

    B

    Formand for fraktionen "KSBSMDIOHPS" #1 (Kurt Strand Bør Stoppe Med Dumme Indlæg Og Holdninger På Sidelinjen)

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    4

    Re: Gammel kending rabler videre

    P.S. Fraktionens navn udtales ligeud af landevejen hvis nogle skulle være i tvivl.

  4. #4
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Gammel kending rabler videre

    ›P.S. Fraktionens navn udtales ligeud af landevejen hvis nogle
    ›skulle være i tvivl.

    Du kunne jo bare rette i dit første indlæg, i stedet for at sende ét til...
    Jeg er dødtræt af brugere der sender to indlæg, om det samme, lige efter hinanden. ;-)

    Fedt handle forøvrigt!

    :-)

    Mvh

    og god sommer

    zebos

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,479

    Re: Gammel kending rabler videre

    ››Måske et emne: Trond Andersen, kan skifte frit fra Wimbledon, pga
    ››kontraktbrud. Tidligere har Rosenborg været intereseret, men
    ››efter købet af Solli er de ikke længere. Jeg har tidligere
    ››skrevet at jeg ikke syntes han var vores mand. Han er en god
    ››spiller, men vi kan godt stile lidt højere. Men en klub som AaB
    ››bør gribe lædderet, og komme igang.

    ›Seriøst Kurt, du spiller for meget CM4. Vidste bare ikke der var
    ›en del af spillet hvor man kunne agere som scout og fremkalde
    ›fiktive pressemøder.

    Det vidste jeg heller ikke. Hvis jeg gerne ville spille computerspil, kunne jeg jo bare gøre det. Jeg mener faktisk at være særdeles godt bekendt med virkelighedens spillere og transfers. Jeg tror alle dem, der altid kævler om CM er dem der ikke har andet at tage sig til.

    ›Og undskyld jeg hidser mig op (undskyld debatredaktion), men nu
    ›har jeg læst indlæg nummer 72 fra din side og jeg har simpelthen
    ›oprettet mig som bruger udelukkende for at fortælle dig at
    ›du............at jeg syntes.........at du
    ›burde................vil du ikke nok............... argh, kan du
    ›ikke bare lade være med at skrive et indlæg, hvori du skriver
    ›"jeg har tidligere skrevet at jeg ikke syntes han var vores
    ›mand". Altså hvad fanden rager det mig hvad du syntes om han
    ›er vores mand eller ej. Fint nok hvis du har en holdning til en
    ›spiller, men du har fandme en holdning til samtlige spillere på
    ›den nordlige halvkugle (og vel egentlig også på den sydlige, nu
    ›hvor jeg tænker tilbage på tidligere indlæg fra din side).

    Det kan du lige regne med at jeg har. Men at en spiller, der kunne være indenfor FCKs interesser er fri, må nødvendigvis med. Og det er faktisk nødvendigt at sige, hvad jeg mener. For alt for mange synes, at fantasere deres egne udlægninger af mine ord.

    ›Nå, men nu har jeg brugt 7 minutter og 30 sekunder (circa), på at
    ›afhjælpe kommende psykolog-hjælp. Undskyld dette spild af tid for
    ›alle der læser dette indlæg, men ved GUD, jeg havde brug for
    ›det.

    Så var det da godt du kom af med det


    ›Undskyld den overdrevne kommabrug og fortsat god sommerferie til alle.
    ›Formand for fraktionen "KSBSMDIOHPS" #1 (Kurt Strand
    ›Bør Stoppe Med Dumme Indlæg Og Holdninger På Sidelinjen)

    Held og lykke.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    4

    Re: Gammel kending rabler videre

    ›››Måske et emne: Trond Andersen, kan skifte frit fra Wimbledon, pga
    ›››kontraktbrud. Tidligere har Rosenborg været intereseret, men
    ›››efter købet af Solli er de ikke længere. Jeg har tidligere
    ›››skrevet at jeg ikke syntes han var vores mand. Han er en god
    ›››spiller, men vi kan godt stile lidt højere. Men en klub som AaB
    ›››bør gribe lædderet, og komme igang.
    ››
    ››Seriøst Kurt, du spiller for meget CM4. Vidste bare ikke der var
    ››en del af spillet hvor man kunne agere som scout og fremkalde
    ››fiktive pressemøder.

    ›Det vidste jeg heller ikke. Hvis jeg gerne ville spille
    ›computerspil, kunne jeg jo bare gøre det. Jeg mener faktisk at
    ›være særdeles godt bekendt med virkelighedens spillere og
    ›transfers. Jeg tror alle dem, der altid kævler om CM er dem der
    ›ikke har andet at tage sig til.

    ››
    ››Og undskyld jeg hidser mig op (undskyld debatredaktion), men nu
    ››har jeg læst indlæg nummer 72 fra din side og jeg har simpelthen
    ››oprettet mig som bruger udelukkende for at fortælle dig at
    ››du............at jeg syntes.........at du
    ››burde................vil du ikke nok............... argh, kan du
    ››ikke bare lade være med at skrive et indlæg, hvori du skriver
    ››"jeg har tidligere skrevet at jeg ikke syntes han var vores
    ››mand". Altså hvad fanden rager det mig hvad du syntes om han
    ››er vores mand eller ej. Fint nok hvis du har en holdning til en
    ››spiller, men du har fandme en holdning til samtlige spillere på
    ››den nordlige halvkugle (og vel egentlig også på den sydlige, nu
    ››hvor jeg tænker tilbage på tidligere indlæg fra din side).

    ›Det kan du lige regne med at jeg har. Men at en spiller, der
    ›kunne være indenfor FCKs interesser er fri, må nødvendigvis med.
    ›Og det er faktisk nødvendigt at sige, hvad jeg mener. For alt for
    ›mange synes, at fantasere deres egne udlægninger af mine ord.


    ››Nå, men nu har jeg brugt 7 minutter og 30 sekunder (circa), på at
    ››afhjælpe kommende psykolog-hjælp. Undskyld dette spild af tid for
    ››alle der læser dette indlæg, men ved GUD, jeg havde brug for
    ››det.

    ›Så var det da godt du kom af med det

    ››
    ››Undskyld den overdrevne kommabrug og fortsat god sommerferie til alle.
    ››Formand for fraktionen "KSBSMDIOHPS" #1 (Kurt Strand
    ››Bør Stoppe Med Dumme Indlæg Og Holdninger På Sidelinjen)

    ›Held og lykke.

    Jamen undskyld............... og dog.

    Jeg er simpelthen imponeret, intet mindre. Er nød til lige at citere dig

    "Det kan du lige regne med at jeg har. Men at en spiller, der
    ›kunne være indenfor FCKs interesser er fri, må nødvendigvis med.
    ›Og det er faktisk nødvendigt at sige, hvad jeg mener. For alt for
    ›mange synes, at fantasere deres egne udlægninger af mine ord."

    WOW, jeg syntes ellers der er mange mini-managers men du tager da rekorden indenfor storhedsvanvid. Venter kun på du begynder at omtale dig selv i 3. person. Undskyld, men er du seriøs. Altså ærligt, du er jo bare en ganske alm. fodboldfan, som sikkert kender en del til nogle spillere, men din manglende seriøsitet/erfaring indenfor dette erhverv kommer netop til udtryk ved at du tror du ved alt om alle (undskyld, men det virker sådan og har da arbejdet i branchen, så ved hvad jeg taler om (meget dårligt argument, lidt a´la min far er stærkere end din far)). Det jeg mener er bare at det fint at have en holdning, dit problem er bare den ophøjes til sandhed, hvilket ville være fint (på nogen måder) hvis ikke lige det var fordi at du på omkring samtlige spillere i den ghanesiske 3. division kan angive den nøjagtige pris, potentiale og hvorfor denne kan spille i FCK, hvis ellers hans fætters veninde i Malmø, som har gået i 4. klasse med Don Ø´s grandnevø kan få overtalt spilleren til at komme hid.

    Og dit opdigtede pressemøde................ imponerende hvis du selv syntes du er troværdig efter den lille kikser :-)

    Jeg er sikker på du mener det i bedste mening og det er sikkert også bare mig der har misforstået det. Glemmer at du bare er en ganske alm. fan, som håber det bedste for klubben og forhåbentligt indvendig ved at de ting han skriver på Sidelinjen er komplet ligegyldige for beslutningstagerne i vores elskede klub.

    Og jeg håber da virkelig at det er en skrivefejl fra din side det ovenstående citat og hvis ikke......... wow, og endnu mere wow hvis det rent faktisk passer. Så kan du da samle din trofaste tilhængere til pressemøder, hvor du proklamerer hvilken norsk spiller der muligvis kan komme til klubben hvis hans lillesøsters barndomsven, der tilfældigvis bor i Aalborg, men kun går i hvidt tøj, kan få overtalt pågældende spiller.....

    B
    "KSBSMDIOHPS" #1

    P.S. vil godt tilegne dette mit tredje indlæg til zebos. Fraktionen optager forresten medlemmer og eneste optagelseskrav er at man på et tidpunkt har grædt, enten af grin eller medlidenhed, af Kurts indlæg.
    Sidst redigeret af Bombadaromba : 08.07.03 kl. 23:15

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: Gammel kending rabler videre

    Hmm hr. Bombadaromba.

    Jeg tror du misforstår det lille Kurt S.-citat du har taget ud. Jeg synes mere det lyder som om, at mange har travlt med genfortælle og tolke på Kurts mange indlæg, at det sjældent bliver gengivet korrekt eller har hold i virkeligheden.

    Egentlig kan jeg ikke se han gør så meget galt bortset fra hans indlægsratio kan betvivle om han egentlig laver andet :-)

    At have en mening om en spiller kan de fleste vel ikke løbe fra og hvis man samtidig synes at se potentielle forstærkninger billigt til salg eller gratis, er det vel naturligt at dele det med ligesindede på dette forum.

    Men egentlig er det sag mellem ham og dig, men det virkede på mig, som om du misforstod det lille citat, måske var det mig som misforstod...


    mvh. Kristian
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    120

    Jeg synes, Kurt Strand rox!

    Hey der!

    Jeg vil lige give min fulde støtte til Kurt, hans transferrygter og fodboldhistorier! Det er sq dagens højdepunkt - så tak for det!

    Med ønske om masser af fremtidige pressemøder (gerne også ét par virkelige)!

    Davor

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    426

    Re: Jeg synes, Kurt Strand rox!

    Også lidt moralsk opbakning fra min side til Kurt.

    Jeg synes helt klart, at det er okay, hvis man som debattør ser sig sur eller træt på Kurt. Jeg har ingen problemer der. Hver har sin smag for indlæg.

    Men jeg mener, at det er dårlig stil, når man kommer med personangreb på Kurt (eller andre debattører - f.eks. Rasmus). Og så gør det ikke personangrebene bedre, at de i Kurts tilfælde som oftest er baseret på fejllæsning og/eller overfortolkning af Kurts indlæg.

    Hvis verden var sådan, at alle havde tid og evner til at læse, fortolke og vurdere alle indlæg på SL, så ville disse forfattere til personangreb være harmløse. Men da det langt fra ikke er alle, der f.eks. har tiden til en grundlig gennemlæsning af alle indlæg, så kommer der bid i personangrebene. De bliver ophøjet til sandheder og skader i høj grad Kurts troværdighed for hans skrevne. Som jeg læser langt de fleste af Kurts indlæg, så indeholder de forbehold i overflod, men disse ignoreres som oftest totalt i personangrebene, hvor Kurt udstilles som utroværdig og andre mere slette ting.

    Jeg fatter ikke, hvordan debattører, jeg ellers har meget høje tanker om, finder det nødvendigt at tegne denne misvisende profil af Kurt igennem personangreb.

    Men et råd til Kurt, skal han da have fra min side. Husk altid forbeholdene! Glemmer Kurt det bare i en sætning, så kan han være ganske sikker på, at lige netop denne sætning bliver hevet frem til citat og brugt som "eksempel på Kurts totale utroværdighed på alt, der har med fodbold at gøre" (c:

    Jeg kan i øvrigt godt se det paradoksale i, at jeg giver udtryk for, at jeg er træt af personangrebene på Kurt samtidig med, at jeg vil have andre debattører til at holde inde med deres "jeg er træt af Kurts indlæg"-indlæg (c:

    Godt humør derude. Deadline til registrering af spillere til 2. kvalifikationsrunde til CL er i morgen torsdag, så hvis FCK overhovedet har i sinde at signe nye spillere i denne sommerpausen, ville i morgen være et oplagt tidspunkt at præsentere dem på (jeg ved ikke noget, så jeg spekulerer bare).
    Thomas L

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Er I faktaresistente? :-)

    ›Godt humør derude. Deadline til registrering af spillere til 2.
    ›kvalifikationsrunde til CL er i morgen torsdag,

    Nej, det er det STADIG ikke.

    Jeg har tidligere skitseret datoerne her, og jeg citerer gerne fra samme indlæg:

    24. juli er deadline for anden kvalrunde (spilles 30/7 og 6/8)

    10. juli (i morgen) er deadline for registrering af spillere til første runde, og den deltager vi som bekendt ikke i.

    Det samlede regelsæt kan ses hos uefa.com på denne adresse.

    /Simon

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    426

    Re: Er I faktaresistente? :-)

    Jeg har fejllæst dit indlæg. Det er selvfølgelig først den 24. juli, at FCK skal have signet spillere i fald FCK ønsker de skal være spilleberettiget til 2. kval. runde til CL. Så skulle den være rettet.

    Mht. din overskrift, så HÅBER jeg ikke, at du belaster andre (jf. "I") for min fejllæsning ved spørgende også at hentyde dem som "faktaresistente". Jeg er selvfølgelig bekendt med, at også andre har lavet samme fejllæsning som jeg, men dit spørgende hentydende "argumentresistente" kategorisering har desværre den ulempe, at det ikke er synderligt specificeret (udover konteksten), og derfor kan den godt læses som om, at du mener, at det er et alment problem for "I" (f.eks. dem, du har haft uenigheder med?).

    Jeg synes egentlig heller ikke, at jeg personligt fortjener den generelle "faktaresistente"-klassifikation, selvom den er implicit udtalt (kan noget være "implicit udtalt"? (c:) på et reelt, men dog sparsomt empirimateriale. På andre områder, hvor vi har været uenige, så vil jeg ikke give dig entydigt ret i dine spørgende beskyldninger på bla. min forholden til fakta (c:

    Endnu engang tålmodig på trods af unødvendige spørgende hentydninger - denne gang mod min egen debatform.

    Godt humør - selvom der så ikke er meget, det tyder på, at FCK præsententer en ny spiller i morgen (c;

    ›/Simon
    Thomas L

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,479
    Jeg takker de tre debattører for deres støtte, og det viser jo, hvordan tingene kan udlægges, når man sætter sig ind i det.

    Nu var denne tråd om Trond Andersen, og jeg opfordrede AaB til at hente ham, og det ser så ud til at de har lyttet efter.

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Thomas...

    ›Mht. din overskrift, så HÅBER jeg ikke, at du belaster andre (jf.
    ›"I") for min fejllæsning ved spørgende også at hentyde
    ›dem som "faktaresistente". Jeg er selvfølgelig bekendt
    ›med, at også andre har lavet samme fejllæsning som jeg, men dit
    ›spørgende hentydende "argumentresistente"
    ›kategorisering har desværre den ulempe, at det ikke er synderligt
    ›specificeret (udover konteksten), og derfor kan den godt læses
    ›som om, at du mener, at det er et alment problem for
    ›"I" (f.eks. dem, du har haft uenigheder med?).

    ...hvis jeg med overskriften ville indikere et dybereliggende problem omkring faktaforståelsen på Sidelinjen, så havde jeg nok ikke klasket en smiley på :-)

    /Simon

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427

    Re: Gammel kending er fri


    ›Nu var denne tråd om Trond Andersen, og jeg opfordrede AaB til at
    ›hente ham, og det ser så ud til at de har lyttet efter.

    Hmm i går kunne man ellers læse på TTV på norsk TV2 at han meldtes på vej hjem til norsk fodbold. Norsk TV2 er ikke en speciel valid kilde, men det er trods alt en kilde. Hvor står det at læse, at han er på vej til Aab?

    mvh Stephphen

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,479

    Re: Gammel kending er fri

    ››
    ››Nu var denne tråd om Trond Andersen, og jeg opfordrede AaB til at
    ››hente ham, og det ser så ud til at de har lyttet efter.

    ›Hmm i går kunne man ellers læse på TTV på norsk TV2 at han
    ›meldtes på vej hjem til norsk fodbold. Norsk TV2 er ikke en
    ›speciel valid kilde, men det er trods alt en kilde. Hvor står det
    ›at læse, at han er på vej til Aab?


    Trond Andersen melder idag til norske aviser, at han ikke vil hjem. Og Nordjydske melder ham på vej til AaB.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hælp til at finde en god gammel kending
    By Gross in forum Diverse
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 20.05.09, 13:10
  2. Torsdag fri!!!!
    By Don Drachmann MP in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 20.07.04, 22:28
  3. Fri transfer
    By Alikiosk in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 14.01.04, 09:23

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •