Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 17

Emner: Når nu vi ikke kan købe dem, så lad os pine os selv ved at se deres evner

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Når nu vi ikke kan købe dem, så lad os pine os selv ved at se deres evner

    Tjaaa, nu er der jo blevet så stille omkring spillermarkedet, siden transfervinduet lukkede. Det går skam ikke. Det ville være ligesom at afskaffe Backe-raus afstemninger. Derfor smider jeg lige denne.

    Jeg er villig til at sætte en større pengesum på, at vi ikke køber en eneste ikke-EU spiller det næste lange stykke tid.

    Men så lad os torturere os selv lidt, og tage et kig på hvad vi ikke køber.

    Der er for eksempel ham her. Han hedder i øvrigt Ailton Almeida.

    Flere ting er blevet sagt om ham.
    Her er nogle af dem Zoran Lukic har sagt om ham. (Lukic var forresten den ene del af succes-trænerteamet da vi mødte Djurgården. Åkeby, apropos, var den anden)

    Største talent Lukic har set i Sverige.

    Dyr herre.

    Kender i til flere film med uopnåelige spillere, så lad os da se dem.
    Sidst redigeret af Gandhi : 05.10.05 kl. 14:52
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    845

    Re: Når nu vi ikke kan købe dem, så lad os pine os selv ved at se deres evner.

    Udemærkede bud, Ghandi.. Meeeen..

    Jeg må indrømme, at jeg ser det svært at forstærke holdet lige netop nu.
    1. Holdet kører maksimalt nice
    2. Vi har spillerne til hver plads
    3. Man må da aldrig "ødelægge", ændre på et godt kørende hold :o)

    Jeg ser derfor ingen grund til at købe en spiller.. Vi får jo Razak... Well, måske en forsvarsspiller til gardering, men så heller ikke mer ?
    I'm a Zuma wannabee, and I'm God damn proud of it!

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Når nu vi ikke kan købe dem, så lad os pine os selv ved at se deres evner.

    ›Jeg må indrømme, at jeg ser det svært at forstærke holdet lige netop nu.
    ›1. Holdet kører maksimalt nice
    ›2. Vi har spillerne til hver plads
    ›3. Man må da aldrig "ødelægge", ændre på et godt kørende hold :o)

    ›Jeg ser derfor ingen grund til at købe en spiller.. Vi får jo
    ›Razak... Well, måske en forsvarsspiller til gardering, men så
    ›heller ikke mer ?
    Altså først og fremmest skal man nok lige lægge mærke til trådtitlen. :)

    Derudover så er det egentligt ikke en tråd, der lægger op til en ny debat om spillerindkøb. Mere en tråd til at præsentere FCKs fans for nye bekendtskaber.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Når nu vi ikke kan købe dem, så lad os pine os selv ved at se deres evner.

    ›Jeg må indrømme, at jeg ser det svært at forstærke holdet lige netop nu.

    Hmm, med Linderoths hang til gule kort, ville jeg meget gerne have haft en gardering til den defensive midt. Vi har jo faktisk ingen, der kan spille den plads ordentligt (Nej, Røll kan ikke spille den...).

    Og indtil Møgbordellet får fingeren ud, ser vi altså IMO også temmelig skidt ud på venstre back.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    236

    Re: Når nu vi ikke kan købe dem, så lad os pine os selv ved at se deres evner.

    ›Udemærkede bud, Ghandi.. Meeeen..

    ›Jeg må indrømme, at jeg ser det svært at forstærke holdet lige netop nu.
    ›1. Holdet kører maksimalt nice
    ›2. Vi har spillerne til hver plads
    ›3. Man må da aldrig "ødelægge", ændre på et godt kørende hold :o)

    ›Jeg ser derfor ingen grund til at købe en spiller.. Vi får jo
    ›Razak... Well, måske en forsvarsspiller til gardering, men så
    ›heller ikke mer ?

    man ødelægger vel ikke ved at supplere med nye spillere, blot de er bedre ! I øvrigt tror jeg ikke at det er angibere der er på listen over mulige transfers til vinter. Vi skal have en central midt og det er da også min klare opfattelse at vi for en klassespiller på netop den centrale midt(offensiv)

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    942

    Re: Når nu vi ikke kan købe dem, så lad os pine os selv ved at se deres evner.

    Denne tråd udvikler sig vist ikke helt i den retning overskriften indikerede ....
    Tilskuer

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: Når nu vi ikke kan købe dem, så lad os pine os selv ved at se deres evner.

    Denne herre må også være uopnåelig

    Jeg kender ikke overvældende meget til ham, men hans scoringsgennemsnit i denne sæson for Halmstad er imponerende. 16 kampe fra start og 15 mål, hvilket da også placerer ham som nr. 1 på Allsvenskans topscorerliste. (hvor Ailton Almeida i øvrigt er placeret som nummer 3 med 12 scoringer)

    Halmstad regner med at kunne tjene omkring 30 mil. svenske kroner på et evt. salg af Thorvaldsson. Tyske, italienske, franske og hollandske klubber har vist interresse, deriblandt Everton

    AGF havde i øvrigt Thorvaldsson til prøvetræning i maj 2004, og kunne have skrevet kontrakt med ham for en slik. Han scorede overnikøbet to mål i en træningskamp for dem. Men det var ikke nok for Åkeby og co. der i stedet hentede Helgi Sigurdsson. Det fortryder de nok i dag ;-)
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,754

    Re: Når nu vi ikke kan købe dem, så lad os pine os selv ved at se deres evner.

    ›Og indtil Møgbordellet får fingeren ud, ser vi altså IMO også
    ›temmelig skidt ud på venstre back.

    Det er jeg omtrent så uenig i som man kan blive, da han i mine øjne er den klart bedste venstreback vi har haft siden Niclas.

    I starten blev hans manglende speed udstillet, ja - Men han har så mange gode indgreb i løbet af en kamp, plus han er begyndt at kompensere for sin hastighed med placeringsevne og godt timede tacklinger.

    Jeg mener godt vi kunne bruge en breddespiller til midtbanen, og så skille os af med Røll (face it, han bliver ALDRIG god igen) og Fredgaard..

    Men hvad jeg langt hellere ser, er at NCH tager sig sammen, tænker på de fejl han før har lavet, og så giver Bo + Elrio et ORDENTLIGT kontrakttilbud..

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Når nu vi ikke kan købe dem, så lad os pine os selv ved at se deres evner.

    ›Jeg mener godt vi kunne bruge en breddespiller til midtbanen, og
    ›så skille os af med Røll (face it, han bliver ALDRIG god igen) og
    ›Fredgaard...

    - Fredgaard skrider helt sikkert når hans kontrakt udløber, og det kan man vel ikke sige så meget til? Både klubben og Fredgaard selv skal vel videre? Når det så er sagt, så synes jeg han har gjort det ganske acceptabelt i de kampe han har fået her i efteråret. Han nåede ikke at gøre væsen af sig mod Brøndby (hvor han relativt tidligt blev skadet), men ellers har han gjort det helt fint. Jeg er udmærket klar over, at det nærmest er tabu at udtale sig i positive vendinger om ham, men jeg tager nu chancen alligevel. Han har vist sig villig til at kæmpe for holdet når han er med, og har, lidt overraskende, suppleret Bergdølmo glimrende. Det er ikke vildt imponerende det han har bidraget med i det offensive, men det er acceptabelt og på et pålideligt niveau, som vi bstemt har haft nytte af. Han har, synes jeg, været absolut den bedste af alternativerne ham, Røll og Janne.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:
    JM

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    527

    Re: Når nu vi ikke kan købe dem, så lad os pine os selv ved at se deres evner.

    ›Udemærkede bud, Ghandi.. Meeeen..

    ›Jeg må indrømme, at jeg ser det svært at forstærke holdet lige netop nu.
    ›1. Holdet kører maksimalt nice
    ›2. Vi har spillerne til hver plads
    ›3. Man må da aldrig "ødelægge", ændre på et godt kørende hold :o)

    Vi spiller da elendigt. Ud af de kampe vi har spillet i efteråret, har vi måske været "godt kørende" i 3. Eneste grund til at vi har så mange point er at stort set alle danske hold er dårlige, samt at vi har været lidt heldige i 2-3 kampe.

    Efter min mening mangler vi minimum 2 gode, boldsikre midtbanespillere. Vi formår overhovedet ikke at holde på boldene og vi formår ikke at presse modstanderne i længere perioder. Midtbanen er den dårligste i mange mange år. Kun Linderoth holder et højt niveau, mens Elrio i få glimt viser hvad han kan. Spillere som Silberbauer, Røll, Fredgaard og især Saarinen er simpelthen for dårlige teknisk.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Re: Når nu vi ikke kan købe dem, så lad os pine os selv ved at se deres evner.

    ›Vi spiller da elendigt. Ud af de kampe vi har spillet i
    ›efteråret, har vi måske været "godt kørende" i 3.
    ›Eneste grund til at vi har så mange point er at stort set alle
    ›danske hold er dårlige, samt at vi har været lidt heldige i 2-3
    ›kampe.

    ›Efter min mening mangler vi minimum 2 gode, boldsikre
    ›midtbanespillere. Vi formår overhovedet ikke at holde på boldene
    ›og vi formår ikke at presse modstanderne i længere perioder.
    ›Midtbanen er den dårligste i mange mange år. Kun Linderoth holder
    ›et højt niveau, mens Elrio i få glimt viser hvad han kan.
    ›Spillere som Silberbauer, Røll, Fredgaard og især Saarinen er
    ›simpelthen for dårlige teknisk.

    hvis du lige trækker røll ud, er jeg ret enig. men røll har vel en teknik, der bringer ham op blandt de ti sikreste boldspillere i dk - når han ikke er skadet. og ikke kun med fødderne. da han vikarierede for linde, viste han at han ka dirigere bolden præcis derhen hvor han vil. hans hovedspil er simpelthen verdensklasse
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Når nu vi ikke kan købe dem, så lad os pine os selv ved at se deres evner.

    Den her artikel http://www.aftonbladet.se/vss/sport/...702326,00.html som jeg linkede til i første indlæg, stemmer da for øvrigt ikke helt overens med den her. http://www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm?ID=17899

    Men bortset fra, at det da er meget sjovt at se ledere fra samme klub, have ret så forskelligt syn på klubbens økonomiske formåen, er jeg 99.9999999% på at Ailton er helt uopnåelig for os. Ikke fordi vi ikke kan lokke ham til, men vi køber med voldsomt stor sandsynlighed ikke nogle ikke-EU borger før vi har skilt os af med en eller flere (eller Pimpong er blevet dansker).

    Så er der jo så desværre en mulighed for at Elrio smutter, men hvis den ikke-EU plads endeligt bliver opfyldt af en anden, så bliver det jo nok ikke af en angriber.

    Nææ, den eneste mulighed for Ailton, eller en anden ikke-EU angriber, er desværre nok hvis Alvaro bliver solgt, eller at Ijeh absolut vil hjem. Hvorfor han skulle ønske det, vil jeg godt lige slå fast at jeg ikke har den fjerneste ide om, og det er udelukkende et tænkt eksempel. Jeg mener så bare at vi kan gøre lige så godt med en EU-angriber. Det er på ingen måde fordi jeg har set mig sur på Ijeh!
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Når nu vi ikke kan købe dem, så lad os pine os selv ved at se deres evner.

    ›at Ijeh absolut vil hjem. ...
    ›... jeg har set mig sur på Ijeh!

    Hvad har han dog gjort siden du er utilfred med ham? I mine øjne har han da indtil videre gjort det udemærket...
    PS Det her er en joke
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Når nu vi ikke kan købe dem, så lad os pine os selv ved at se deres evner.

    >Det er på ingen måde fordi jeg har set mig sur på Ijeh!

    Det var sådan han skrev det. Så du har nok bare set forkert

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Når nu vi ikke kan købe dem, så lad os pine os selv ved at se deres evner.

    ›>Det er på ingen måde fordi jeg har set mig sur på Ijeh!

    ›Det var sådan han skrev det. Så du har nok bare set forkert
    Og du har nok ikke set hvad du har quoted. ;)
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvornår udløber Lars Jacobsens kontrakt?
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 24.01.06, 20:58
  2. Opråb til Ståle: Skærp disciplinen
    By Andreas Hansen in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 16.12.05, 19:33
  3. Så er der pressemøde! I dag klokken 11.30
    By Daq in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 31.10.05, 23:21
  4. Spørgsmål ang. priser på spillertrøjer
    By bergvold_thebest in forum De korte linier
    Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 13.10.05, 11:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •