Side 11 af 21 FørsteFørste ... 891011121314 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 309

Emner: Mærkelige statistikker

  1. #151
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Mærkelige statistikker

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    1-0, 1-1, 1-1, 1-1, 1-0, 0-1!!!

    Findes der mon nogensinde i historien et hold, som er gået videre fra et UEFA-gruppespil, med så røvsyg en kamprække, hvor man ikke har formået at score mere end maksimum et enkelt mål pr. kamp? Jeg tvivler... Tillykke FC København! Den bliver svær at slå.
    Hmm, det ligner vel ret mange af Italiens diverse indledende gruppespil til VM/EM (uden anden sammenligning i øvrigt).

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #152
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Mærkelige statistikker

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    1-0, 1-1, 1-1, 1-1, 1-0, 0-1!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=_4TPlwwHM8Q & https://www.youtube.com/watch?v=MOn_ySghN2Y

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #153
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Mærkelige statistikker

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Hmm, det ligner vel ret mange af Italiens diverse indledende gruppespil til VM/EM (uden anden sammenligning i øvrigt).
    Der har skam været flere tilfælde :-)

    I alt 15 gange har hold klaret sig gennem gruppespillet uden hverken at score eller indkassere mere end 1 mål i nogen kamp - og ud af de 15, der er 12 faktisk gået videre - nogle dog kun via en 3. plads (i enten CL eller en 5-holds UEFA cup). Mest nævneværdig er Juventus' Champions League kampagne i 2004/2005, hvor de vandt 5 x 1-0 og spillede en enkelt 1-1 og altså sluttede med samlet 6 mål ikke mindre end 16 point. Her er en liste over alle eksempler:

    Sidst redigeret af ougar : 13.12.19 kl. 14:45
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  6. #154
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Mærkelige statistikker

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Der har skam været flere tilfælde :-)
    Jeg glemte også lige at pege et par andre fornemme præstationer ud i ovenstående tabel:

    Hertha Berlin i 2005/06: Kun 4 kampe, men samlet målscore på 1-0 - det er flot.

    Lille OSC samme år: To 1-0 sejre, et 0-1 nederlag og tre gange 0-0. Det siger selvfølgelig ikke noget om spillet, men det lyder ikke sååå festligt.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #155
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Mærkelige statistikker

    Min hukommelse fortæller mig, vi har vendt relativt mange kampe fra 0-1 til sejr. Men er det noget særligt vi har været igennem?

  9. #156
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Mærkelige statistikker

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Min hukommelse fortæller mig, vi har vendt relativt mange kampe fra 0-1 til sejr. Men er det noget særligt vi har været igennem?
    Nej. Vi har gjort det 4 gange. Det er der ikke noget specielt særligt ved. Rekorden er 8 på en sæson.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #157
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: Mærkelige statistikker

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Nej. Vi har gjort det 4 gange. Det er der ikke noget specielt særligt ved. Rekorden er 8 på en sæson.
    Er det i dine tabeller muligt at drage en parallel til en indskiftet spillers påvirkning på resultatet? Her tænker jeg naturligvis om man kan tale om en Mudrazija-effekt, eller om det slet ikke er så unormalt.

  12. #158
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009
    Indlæg
    72

    Re: Mærkelige statistikker

    Jeg tvivler på at denne har været vist:

    Jeg kan ikke hente billedet fra nettet men henviser til " Champions League Group Phase efteråret 2000". Jeg mener at huske, at det var Gruppe D Glasgow Rangers, Monaco, Salzburg og et fjerde hold, som jeg ikke kan huske. Bemærk, at de to hold, der gik videre fra puljen begge endte med minus-målscore og at de to nederste endte med plus-målscorer.

  13. #159
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Mærkelige statistikker

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Karsten Se meddelelser
    Jeg tvivler på at denne har været vist:

    Jeg kan ikke hente billedet fra nettet men henviser til " Champions League Group Phase efteråret 2000". Jeg mener at huske, at det var Gruppe D Glasgow Rangers, Monaco, Salzburg og et fjerde hold, som jeg ikke kan huske. Bemærk, at de to hold, der gik videre fra puljen begge endte med minus-målscore og at de to nederste endte med plus-målscorer.
    Det var en gruppe bestående af Sturm Graz, Galatasaray, Glasgow Rangers og Monaco, og gruppen var i den grad præget af underlige resultater undervejs. Sturm Graz endte med at stå som gruppevindere på trods af, at de undervejs tabte med 0-5 på udebane til både Glasgow Rangers og Monaco, som var de to hold, der endte nederst. Deraf den underlige målscore.

    Resultaterne og slutstillingen kan studeres her (gruppe D):

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/2000...st_group_stage

    Det var i øvrigt samme år, Barcelona røg ud af gruppespillet til Milan og Leeds United. Sidstnævnte røg først ud i semifinalen. Siden gik det som bekendt noget ned ad bakke for klubben fra West Yorkshire.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #160
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,450

    Re: Mærkelige statistikker

    En af de mere obskure: I onsdagens opgør mod AaB formåede herlige Mo Daramy jo at score på to forskellige målmænd i samme kamp - det tænker jeg ikke kan være sket voldsomt mange gange tidligere i københavnsk regi, endsige for andre hold. Er der noget, der findes statistik på?

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  16. #161
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Mærkelige statistikker

    Det kom op på Twitter, men Dame N'Doye, da vi vandt 3-2 over OB i Odense i august 2010. Første mål mod Roy Carroll, andet mål mod Alexander Lund Hansen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #162
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Mærkelige statistikker

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det kom op på Twitter, men Dame N'Doye, da vi vandt 3-2 over OB i Odense i august 2010. Første mål mod Roy Carroll, andet mål mod Alexander Lund Hansen.
    Ork. Det er sket masser af gange i Superligaen :-) Men kun de 2 nævnte gange for København.

    Kode:
    +--------------------------+------------------+--------+-------------------+-------------+----------------+
    | kamp                     | navn             | target | maalmand          | maalmand_ud | scoringer   |
    +--------------------------+------------------+--------+-------------------+-------------+-------------+
    | superstats.dk/kampe/598  | Erik Bo Andersen | AaB    | Claus Fallentin   |          45 | 1,37,69     |
    | superstats.dk/kampe/730  | Peter Møller     | BIF    | Kenn Andersen     |          44 | 23,45,60    |
    | superstats.dk/kampe/730  | Ebbe Sand        | BIF    | Kenn Andersen     |          44 | 40,67       |
    | superstats.dk/kampe/1082 | Søren Andersen   | HVI    | Bo Andersen       |           6 | 3,68        |
    | superstats.dk/kampe/1224 | Peter Knudsen    | AB     | Henrik Bundgaard  |          69 | 43,88       |
    | superstats.dk/kampe/1649 | Rasmus Daugaard  | AB     | Peter Kjær        |          74 | 43,81       |
    | superstats.dk/kampe/2210 | Tom Christensen  | AGF    | Erik Boye         |          45 | 17,56       |
    | superstats.dk/kampe/2219 | Morten Wieghorst | BIF    | Mogens Krogh      |          85 | 41,63,77,90 |
    | superstats.dk/kampe/2312 | Mwape Miti       | OB     | Henrik Ipsen      |          11 | 7,21,80     |
    | superstats.dk/kampe/2686 | Dennis Sørensen  | FCM    | Casper Ankergren  |          45 | 31,61       |
    | superstats.dk/kampe/3729 | Dame N'Doye      | FCK    | Roy Carroll       |          25 | 9,88        |
    | superstats.dk/kampe/3816 | Espen Ruud       | OB     | Roy Carroll       |          73 | 60,74       |
    | superstats.dk/kampe/5006 | Paul Onuachu     | FCM    | Nicklas Dannevang |          44 | 19,80       |
    | superstats.dk/kampe/5833 | Mohamed Daramy   | FCK    | Jacob Rinne       |          11 | 2,27        |
    +--------------------------+------------------+--------+-------------------+-------------+-------------+
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #163
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Mærkelige statistikker

    Men hvad så med mod forskellige målmænd med forskellige ben?!? Kan du klare den, Ougar? ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. #164
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Mærkelige statistikker

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men hvad så med mod forskellige målmænd med forskellige ben?!? Kan du klare den, Ougar? ;-)
    Nej - jeg har ikke favorit-ben med i databasen :-) Og jeg var vist også lige lidt hurtig på aftrækkeren - jeg fik ikke specificeret hvilket hold målmanden, der blev skiftet ud, skulle spille for, så ovenstående inkluderer nogle fejl-rækker, hvor målscorer og målmand er fra samme hold :-)

    Samtidigt, så har jeg kun fundet kampe, hvor målmanden er skiftet ud. Der er mange flere, hvis man tager røde kort til målmanden med, fordi de tit ryger ud i forbindelse med et straffespark - så der er god chance for et hurtigt mål på den nye målmand.

    Her er den rigtige liste over spillere, der har scoret på 2 forskellige målmænd, hvor målmanden er skiftet ud - og ikke smidt ud.

    Kode:
    +--------------------------+------------+------------------+------+-------------------+-----------------------+-------+-------------+-----------+
    | kampid                   | date       | navn             | klub | maalmand1         | maalmand2             | modst | maalmand_ud | scoringer |
    +--------------------------+------------+------------------+------+-------------------+-----------------------+-------+-------------+-----------+
    | superstats.dk/kampe/598  | 1994-10-30 | Erik Bo Andersen | AaB  | Claus Fallentin   | Kenn Andersen         | NBK   |          45 | 1,37,69   |
    | superstats.dk/kampe/730  | 1995-09-20 | Peter Møller     | BIF  | Kenn Andersen     | Michael Nonbo         | NBK   |          44 | 23,45,60  |
    | superstats.dk/kampe/730  | 1995-09-20 | Ebbe Sand        | BIF  | Kenn Andersen     | Michael Nonbo         | NBK   |          44 | 40,67     |
    | superstats.dk/kampe/1082 | 1997-05-04 | Søren Andersen   | HVI  | Bo Andersen       | Allan Kuhn            | LBK   |           6 | 3,68      |
    | superstats.dk/kampe/1224 | 1997-11-09 | Peter Knudsen    | AB   | Henrik Bundgaard  | Lasse Sall            | AHF   |          69 | 43,88     |
    | superstats.dk/kampe/1649 | 2000-03-26 | Rasmus Daugaard  | AB   | Peter Kjær        | Robert Tollund        | SIF   |          74 | 43,81     |
    | superstats.dk/kampe/2312 | 2003-06-18 | Mwape Miti       | OB   | Henrik Ipsen      | Mikkel Petersen       | SIF   |          11 | 7,21,80   |
    | superstats.dk/kampe/2686 | 2005-05-19 | Dennis Sørensen  | FCM  | Casper Ankergren  | Karim Zaza            | BIF   |          45 | 31,61     |
    | superstats.dk/kampe/3729 | 2010-08-08 | Dame N'Doye      | FCK  | Roy Carroll       | Alexander Lund Hansen | OB    |          25 | 9,88      |
    | superstats.dk/kampe/5006 | 2016-11-06 | Paul Onuachu     | FCM  | Nicklas Dannevang | Patryk Wolanski       | ACH   |          44 | 19,80     |
    | superstats.dk/kampe/5833 | 2020-06-17 | Mohamed Daramy   | FCK  | Jacob Rinne       | Andreas Hansen        | AaB   |          11 | 2,27      |
    +--------------------------+------------+------------------+------+-------------------+-----------------------+-------+-------------+-----------+
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  22. #165
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Mærkelige statistikker

    Kenn Andersen er overrepræsenteret. Sjovt er det også at det er sket to gange for Kenn Andersen og Michael Nonbo :-)

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 11 af 21 FørsteFørste ... 891011121314 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Mærkelige dyr
    By kvik in forum Diverse
    Svar: 105
    Sidste Meddelelse: 18.08.20, 15:03
  2. Statistikker
    By NHS in forum Bazar
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 19.03.09, 17:54
  3. Mærkelige sangtitler
    By Gobas in forum Kultur
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 27.08.06, 07:39
  4. SAS Cup-statistikker
    By crekke in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 08.01.05, 03:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •