Side 4 af 21 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 309

Emner: Mærkelige statistikker

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Mærkelige statistikker

    Det må vel næsten være første gang at begge oprykkere skal ud og spille europæisk?

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    154

    Re: Mærkelige statistikker

    Season Rank Cup

    2002–03 1 Won
    2003–04 2 QF
    2004–05 1 Won
    2005–06 1 Won
    2006–07 4 3R
    2007–08 1 Won
    2008–09 2 QF
    2009–10 1 Won
    2010–11 3 SF
    2011–12 2 Runner-up

    Bayen Münchens plceringer i liga og pokal de sidste 10 sæsoner. Enten "The Double" eller intet.
    Og det holdt så igen i år:

    2012-13 1 Won

    Sammen med en CL titel oven i :-)

    Nogen der ved om det er første gang i historien at et hold har vekslet tre 2.-pladser til tre 1.-pladser på en sæson?

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    290

    Re: Mærkelige statistikker

    Kunne ikke lige finde en anden passende tråd, men er der nogen herinde der kan svare på hvordan vi ligger på listen over hold med flest ubesejrede CL hjemmekampe i træk (i gruppespillet). Både historisk men specielt også aktuelt hvor kun dem der har en stime kørende nu tæller med?

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Mærkelige statistikker

    NJ er pt. noteret for at have ramt træværket flest gange i CL denne sæson (2). Samtidig er Braaten den spiller der har begået flest frispark (16).

    Hvem siger vi ikke kan ligge øverst i tabellerne?

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Mærkelige statistikker

    Citat Oprindeligt indsendt af noggels Se meddelelser
    Kunne ikke lige finde en anden passende tråd, men er der nogen herinde der kan svare på hvordan vi ligger på listen over hold med flest ubesejrede CL hjemmekampe i træk (i gruppespillet). Både historisk men specielt også aktuelt hvor kun dem der har en stime kørende nu tæller med?
    Jeg har ikke nogen fine statistikker og tabeller, men jeg har altid været ret fascineret af Celtic og deres GIGANTISKE forskel på at spille ude og hjemme.

    I år er 8. gang at Celtic er med i CL gruppespillet. De har i alt spillet 45 kampe.

    Deres statistik hjemme hedder: 16-5-2
    Deres statistik ude hedder: 1-1-20

    Indtil deres nederlag på 0-1 hjemme i 2. kamp i år mod Barcelona, der havde de ikke tabt i 14 kampe på hjemmebane (siden Barcelona slog dem i 2004). Så Celtic har altså aldrig tabt til andre end Barcelona :-)

    Og deres udestatistik er jo endnu værre, end deres hjemmebanestatistik er god: Inden deres sejr 3-2 sejr ude over Spartak Moskva sidste år, der havde de spillet 18 udekampe og fået i alt 1 point.

    Og det er i øvrigt ikke kun i CL gruppespillet. Det er i alle deres Europæiske kampe, at Celtic viser kæmpe forskel ude og hjemme. F.eks. hedder deres "Gorica"-oplevelse Petrzalka Bratislava, som de tabte 5-0 til ude, men de var alligevel meget tæt på at lave et fantastisk comeback med en 4-0 sejr hjemme.

    Det er sgu lidt mærkeligt, at der er SÅ stor forskel på at spille ude og hjemme. Også for os selv.

    ougar
    Sidst redigeret af ougar : 06.11.13 kl. 15:29
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: Mærkelige statistikker

    Jeg forsøger med et andet CL spørgsmål.

    Vi har nu haft 3 forholdsvis succesfulde CL kampagner. med 21 point i 16 kampe giver det et pointgns. på 1,3125. Hvor placerer det os i CL?
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #52
    isen er offline Roland Roland Mak Mak Mak
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,477

    Re: Mærkelige statistikker

    Fra Norge:

    Siden 1990 er det blitt delt ut 23 seriegull i eliteserien. 22 av dem er vunnet av trenere med minst to fornavn.+ På den samme tiden har fire trenere ledet det norske A-landslaget. Alle har to fornavn.
    Undtagelsen, den 23. guldtræner, hedder såmænd Ola By Rise = to efternavne! Det er sguda mærkværdigt.

    Link:

    http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10153178

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #53
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    485

    Re: Mærkelige statistikker

    De vestasiatiske mesterskaber, der løb af stablen hen over jul og nytår, byder også på lidt til denne tråd.

    I Gruppe B formåede ingen af de tre hold, at score i en eneste af deres gruppekampe, og gruppen måtte således afgøres på ægte kvindefodboldmanér med en lodtrækning.

    Group B[edit]

    Team Pld W D L GF GA GD Pts
    Bahrain 2 0 2 0 0 0 0 2
    Iraq 2 0 2 0 0 0 0 2
    Oman 2 0 2 0 0 0 0 2





    I lodtrækningen var Bahrain så heldig at gå direkte videre til semifinalerne, hvor de heller ikke formåede at score i nederlaget på 0-1 til mægtige Jordan. Det sendte Bahrain i bronzekampen, hvor de heller ikke formåede at score i hverken ordinær tid eller ekstratid, men alligevel løb med bronzen foran Kuwait, der måtte se sig slået med tenniscifrene 2-3 i straffesparkskonkurrencen.

    Qatar vandt, med 10 mål i fire kampe, fortjent turneringen.
    Ud over bronzen kunne Bahrains målmand Said Mohamed glæde sig over at blive kåret som turneringens målmand. Igen, nok meget fortjent..


  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Mærkelige statistikker

    Jeg ved ikke om det er statistik som sådan, men hvem har tidligere repræsenteret os som nr. 7 og hvordan har de klaret sig - både for os og senere hen?

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Mærkelige statistikker

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Jeg ved ikke om det er statistik som sådan, men hvem har tidligere repræsenteret os som nr. 7 og hvordan har de klaret sig - både for os og senere hen?
    På stående fod kan jeg huske Ailton og Mos. Så ikke ligefrem et legendarisk nummer i København.

  17. #56
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Mærkelige statistikker

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    På stående fod kan jeg huske Ailton og Mos. Så ikke ligefrem et legendarisk nummer i København.
    Der var Goldbæk - og han var fantastisk i nr 7!
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #57
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    20

    Re: Mærkelige statistikker

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    På stående fod kan jeg huske Ailton og Mos. Så ikke ligefrem et legendarisk nummer i København.
    Det er jeg ikke enig i. Álvaro Santos, Erik Mykland, Niclas Jensen, Bjarne Goldbæk, Martin Bergvold, Allan Nielsen og Michael Mio er alle spillere, der på den ene eller anden måde har spillet en stor rolle i Københavns historie og har båret nummer 7. Og det er bare dem, jeg lige kan komme på.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Mærkelige statistikker

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    På stående fod kan jeg huske Ailton og Mos. Så ikke ligefrem et legendarisk nummer i København.
    Spillede VFM ikke også med nummer 7?

  22. #59
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Mærkelige statistikker

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Spillede VFM ikke også med nummer 7?
    Bjarne Goldbæk og vist også Mykland!

  23. #60
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    225

    Re: Mærkelige statistikker

    I forlængelse af det

    nogle der kan huske eller ved hvem har tidligere har nr. 10 udover Martin Johansen, Zuma og Grønkjær?

    hvis der altså overhovedet har været en anden/andre?
    "Hans fodboldhjerne var skudt tilbage til stenalderen. Jeg ved ikke, hvad det er for noget lalle-bold, han har spillet til Gold Cup..."
    Ståle om Atiba Hutchinsons tilbagevenden til FC København efter at havde været til Gold Cup.

Side 4 af 21 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Mærkelige dyr
    By kvik in forum Diverse
    Svar: 105
    Sidste Meddelelse: 18.08.20, 15:03
  2. Statistikker
    By NHS in forum Bazar
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 19.03.09, 17:54
  3. Mærkelige sangtitler
    By Gobas in forum Kultur
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 27.08.06, 07:39
  4. SAS Cup-statistikker
    By crekke in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 08.01.05, 03:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •