Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 88

Emner: Football Manager 2006

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    348

    Re: Football Manager 2006

    ›Hvor godt er det, sådan på en skala fra 1 til 10?

    ›Jeg vil helt vildt gerne købe spillet, men jeg synes bare det
    ›lyder forunderligt med alle de urealistiske resultater, som I
    ›nævner der...

    Jeg tænkte præcis det samme, men endte op med at købe det. Jeg HAR stødt på nogle mærkelige resultater, men de er få og har på ingen måder ødelagt glæden ved spillet
    Erik Mykland....

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    120

    Re: Football Manager 2006

    Jeg vil sige 10. Der kan nogen gange komme nogle urealistiske resultater som da jeg tabte 8-1 hjemmme mod Djurgården men jeg har altså vundet mesterskabet alligevel. Så alt i alt det er sværere men bedre end FM2005
    København allez allez

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    144

    Re: Football Manager 2006

    Okay... Så bliver jeg nok nødt til at investere i det:o)
    Succes is temporary - Loyalty is forever!
    F.C.KØBENHAVN

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    845

    Re: Football Manager 2006

    Til alle der er i tvivl: Det er dobbelt så godt som 2005 udgaven. Der er kommet utallige af nye features - managerkontrakter, taktiske ændringer mens kampen kører, halftime teamtalk, bedre træningsmetoder, en mere detaljeret spiller profil i form af højde, vægt, hvilke positioner spiller han (og kan i nødvendige situationer) (grafisk fremstillet :-D), stats omkring hans performance på banen OG MEGET MERE !!

    Jeg giver det 9 ud af 10. Spillet er mega svært i starten, men det er noget man skal vænne sig til (det håber jeg :-P) ...
    I'm a Zuma wannabee, and I'm God damn proud of it!

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    31

    Re: Football Manager 2006

    Jeg synes spillet er mega genialt. Spiller selvfølgelig med fck og har rimelig succes.

    Første sæson: Vinder mesterskabet (slår bl.a. brøndby 5-0) vinder royal league, bliver slået ud i kvartfinalen i dong cup, og taber desværre til wisla krakow i uefa kval.

    Anden sæson efter 25 kampe: ligger nr 1, indtil videre i semifinalen i dong cup, kvartfinale i royal league og desværre et nederlag til panathinaikos i cl-kval 3. runde, hvorefter jeg trak leverkusen i uefa-kval, så det var ikke så heldigt.

    Men mener ikke at spillet er så svært-og i nogle tilfælde urealistisk- som nogen mener!!

    Hvordan er det gået jer andre??

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    120

    Re: Football Manager 2006

    Jeg er lige gået til vinterpause i min anden sæson. Jeg ligger nr.3 i suppen, i dong cup kvartfinalen, kvartfinalen i royal league og er blevet dansk landstræner plus jeg røg ud i cl.kval 2.runde til Malmö.

    Køb Marius Johnsen fra Start!
    København allez allez

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    31

    Re: Football Manager 2006

    Jeg mødte også malmø i 2. kval!! Tabte 3-0 ude og troede dermed at jeg næsten var ude af turneringen, men gik derefter amok på hjemmebane og vant med samme cifrer og vandt i straffekonkurrence.

  10. #23
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Football Manager 2006

    Den her danske version som man kan se alle mulige steder. Er det muligt at spille det med engelsk tekst?

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  11. #24
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    120

    Re: Football Manager 2006

    ›Den her danske version som man kan se alle mulige steder. Er det
    ›muligt at spille det med engelsk tekst?

    ›Mattsson #1988


    Kort sagt JA
    København allez allez

  12. #25
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    137

    Re: Football Manager 2006

    Har selv brugte dage... og nætter på FM 05, verdensklasse spil. Men, men... har prøvet at spille "min" gamle taktik på FM 06. og det går slet, slet, slet ikke. Jeg synes det er overdrevet svært.

    Spiller normalt en 4-1-3-2 med offensive kanter. Har efterhånden prøvet alt, uden resultat.

    Alle jer der kører med klatten - hvad gør i for at klatten kører ?
    Linderoth tilbage!

  13. #26
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    31

    Re: Football Manager 2006

    Jeg spiller 3-5-2 med offensive kanter. Har efter to sæsoner fået lavet et okay hold efter min mening:


    Jesper C

    Raul Bravo-----gravgaard------albrechtsen

    Grønkjær--------linderoth--------felipe--------Fredy Adu

    Martin Ericcson

    Ijeh----------Alvaro



    På bænken: Kenneth Perez, Dan T, Berglund, duncan rasmussen, røll, elrio og mange mange andre!!!

    Udmærket hold efter min mening, og selv om jeg lukker rimelig mange mål ind, så reduceres dette så rigeligt i min egen offensiv.

    Lukkede ca, 30 mål ind sidste sæson, det er ikke så galt igen. Scorede selv 68kasser!!!

  14. #27
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    310

    Re: Football Manager 2006

    Har lige købt det i dag og har prøvet i en 5 timer nu at få fck til at spille bare nogenlunde. Jeg tabte en del points i starten, men nu er de ved at komme på ret spor. Prøvede at ændre fra min ellers normale taktik, om altid at spille på kontra og og direkte, til at spille shortpassing i barca-stilen. Lige pludselig udspiller de de andre hold i superligaen, og vinder en del. Synes ikke jeg har oplevet noget mærkeligt, bortset fra et 3-4 nederlag hjemme til Brugge, ellers er de fleste kampe ganske realistiske.

    En af de ting, jeg virkelig er glad for er, at bare fordi man har en sygt god fløj, der dribbler som fanden selv, så får han ikke bare 9 og 10 og leverer omkring 20 løb per kamp. Selvom det kan være et irritationsmoment lige i starten, at man ikke bare kan købe bierofka (eks) og så bliver han årets spiller på alle hold bortset fra i de virkelige storklubber, så virker det også en kende mere seriøst det her.

    Sværhedsgraden har fået et hak opad, og det er egentlig ganske fedt, da man bliver lidt træt af at vinde CL med FCK i anden sæson og den slags mærkværdigheder.

    De mange nye features giver en fornemmelse af at være endnu tættere på tingene, dog kunne jeg godt tænke mig at høre nogle erfaringer med de der halvlegs-kommentarer. Hvor stor en indflydelse har de, og hvordan virker de?

    Alt i alt, er jeg indtil nu ganske godt tilfreds og det er vist meget godt, jeg ikke skal op halv 7 i morgen. Og så er det her jo mit tiårs jubilæum med den her serie. Så det skal blive et godt et.

    held og lykke
    "Fighting for peace is like fucking for virginity!"

  15. #28
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    33

    Re: Football Manager 2006

    ›Har selv brugte dage... og nætter på FM 05, verdensklasse spil.
    ›Men, men... har prøvet at spille "min" gamle taktik på
    ›FM 06. og det går slet, slet, slet ikke. Jeg synes det er
    ›overdrevet svært.

    ›Spiller normalt en 4-1-3-2 med offensive kanter. Har efterhånden
    ›prøvet alt, uden resultat.

    ›Alle jer der kører med klatten - hvad gør i for at klatten kører ?

    Spiller selv en 4-1-2-2-1


    WB-->.........AML

    CB......CM--------->
    ......DM..............STR
    CB......CM--------->

    WB-->.........AMR

    Desuden har jeg haft fremtagende resultater med at lave egne træningprogrammer til de forskellige positioner. Fx er det fuldstændig underordnet at en angriber skal trænes i forsvarsspil, mens det er alfa omega at han trænes maximum i attacking og shooting.
    Sidst redigeret af Die Weiße Rose : 01.11.05 kl. 22:05

  16. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    4

    Re: Football Manager 2006

    Halvlegs-teamtalk har stor betydning. Jeg prøver næsten altid at være positiv og specielt overfor de unge spillere. Hvis en af de mere rutinerede spillere spiller en dårlig kamp kan man sagtens blive vred på ham.

    Pas dog på med at være for tilfreds i halvlegen, da spillerne kan gå i stå. Jeg var foran 3-0 mod Alaves (var selv Atl. Madrid), endte med at tabe 3-4.

    Dog kan den spanske og portugisiske liga ikke spilles i øjeblikket p.g.a nogle store bugs.

  17. #30
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    144

    Re: Football Manager 2006

    Er der nogen som har nogle gode talenter - eller bare spillere - til billig eller overkommelig penge?

    Er lige startet med F.C.Køln, og de har ikke ret mange klejner...
    Succes is temporary - Loyalty is forever!
    F.C.KØBENHAVN

Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Football Manager 09
    By MSO in forum Spil
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 01.05.09, 10:12
  2. Football Manager 2007
    By McMac in forum Spil
    Svar: 100
    Sidste Meddelelse: 24.06.07, 13:59
  3. Fifa Football Manager 2006
    By Runez in forum Spil
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 22.02.06, 15:30
  4. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 31.10.04, 15:49
  5. Football manager
    By Moo in forum Spil
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 25.09.04, 18:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •