Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456
Viser resultater 76 til 88 af 88

Emner: Football Manager 2006

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    1,192

    Re: Football Manager [B]2007[/B]

    Så er der screenshots ude til FM 2007, som skulle være i handelen omkring juletid. De kan downloades her
    Between kissing and fucking, i've walked a 1000 miles!
    Actor Bob Hoskins

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Football Manager 2006

    Så er der screenshots ude til FM 2007, som skulle være i handelen omkring juletid. De kan downloades her

    Det ser udmærket ud, ikke de store nyheder, men fint nok. Jeg savner stadig muligheden for at kunne oprette en fodboldskole i eksempelvis et afrikansk eller sydamerikansk land, det kunne være fedt, men nu er alle "features" heller ikke offentliggjorde endnu.

  3. #78
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    1,192

    Re: Football Manager 2006

    ›Det ser udmærket ud, ikke de store nyheder, men fint nok. Jeg
    ›savner stadig muligheden for at kunne oprette en fodboldskole i
    ›eksempelvis et afrikansk eller sydamerikansk land, det kunne være
    ›fedt, men nu er alle "features" heller ikke
    ›offentliggjorde endnu.

    Men muligheden for at oprette 'feeder'-klubber a lá Man Utd-Antwerpen og Arsenal-Beveren lyder da som et lille skridt på vejen og ego finder det, som en spændende ny 'feature'. Jeg kunne godt tænke mig lidt større sammenhæng mellem trænerkompetencer og ditto muligheder og spillernes attributter, således at man kan træne f.eks. afslutninger mere specifikt istedet for bare at køre intensiv angrebstræning. Ligeså med det forsvarsmæssige aspekt. /me hylder dog skridtet taget, på området, fra 2005 til 2006, omend det irriterer at man bliver nødt til at tilknytte 12+ trænere for at få træningen op på et acceptabelt niveau.

    EDIT: ...og fedt at der er tilføjet pre-game team talk. Det mangler i den grad i 2006
    Sidst redigeret af kvanse : 13.06.06 kl. 14:39
    Between kissing and fucking, i've walked a 1000 miles!
    Actor Bob Hoskins

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #79
    mokouko48 er offline Ikke længere aktiv bruger
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    2,523

    Re: Football Manager 2006

    Uuuuuh... Jeg glæder mig SÅ meget. Men det gør jeg hvert år! :D
    User is no longer active. Det er for indspist.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #80
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: Football Manager 2006

    Hvis Debatredaktionen tillader et link, så er der netop i dag kommet en ny update ud til FM2006. Den kan findes her:

    http://www.fmdanmark.dk/index.php?pageId=27&id=83
    Sidst redigeret af Mgt09 : 06.09.06 kl. 00:05

  8. #81
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Football Manager 2006

    ›Hvis Debatredaktionen tillader et link, så er der netop i dag
    ›kommet en ny update ud til FM2006. Den kan findes her:

    http://www.fmdanmark.dk/index.php?pageId=27&id=83
    Kan ikke se ideen i at have alle de nyeste spillerhandler med fra sæson 06/07, men spille et spil som starter sidste sæson 05/06.

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  9. #82
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: Football Manager 2006

    ›Kan ikke se ideen i at have alle de nyeste spillerhandler med fra
    ›sæson 06/07, men spille et spil som starter sidste sæson 05/06.

    ›Mattsson #1988

    Tja, det er ikke muligt at få spillet til at starte sæson 06/07. Jeg spiller heller ikke selv med update, men da mange gør, smed jeg linket.

  10. #83
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    794

    Re: Football Manager 2006

    ›Hvis Debatredaktionen tillader et link, så er der netop i dag
    ›kommet en ny update ud til FM2006. Den kan findes her:

    http://www.fmdanmark.dk/index.php?pageId=27&id=83
    Det er en fremragende update!

    Mvh Bergdølmo alias Van-der-Vaart

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #84
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,379

    Re: Football Manager 2006

    I et gammelt spil med Valladolid. Jeg har ikke set noget lignende før, men noget må jeg da have sagt rigtigt i pause-hold snakken :o)

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #85
    mokouko48 er offline Ikke længere aktiv bruger
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    2,523

    Re: Football Manager 2006

    Det må jeg sige - jeg finder som regel, at Røll er LORT, når jeg spiller med FCK. Det er dog rart, at han kan dække så mange pladser. Men han kan knapt spille en halveg uden at ryge under 70% condition. Men pænt resultat, må man sige!
    User is no longer active. Det er for indspist.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #86
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    979

    Re: Football Manager 2006

    Glæder mig rigtig meget, håber at nogle af de super latterlige ting ikke sker, som det gør i 2006 spillet, fx ALLE klubber i Danmark hver sæson køber 4-5 spillere fra Peru, Guatemala (staver), Venesuela osv. ... ja og Haiti også ;-)

    Og de samme superunderlige handler sker igen og igen, hvis man starter "det samme" spil flere gange...

    Og når man ser en kamp, målmandsfejlne er til at blive sur over for de ser så dårligt ud... Fx en høj bold, sidste forsvarsspiller står 2 meter ude for feltet, og tætteste angriber kommer oppe fra midten, alligevel formår målmand og forsvarsspiller at gå fejl af hinanden så angriberen når ned og score, til trods for at de har måske spillet 100 kampe sammen...

    Der er altså også et eller andet som de klubber computeren styrer kan som jeg ikke kan. Jeg kigger på en spiller, fx Erland Handsviet fra Brann, der er ikke nogen interesserede, så laver jeg er forespørgsel, og BANG 10 topklubber har givet tilbud og 15 er interesserede... Hvordan kan de se hvad jeg "laver med spilleren" ;-) uden at han er på deres ønskeliste.?

    Og nogen gange er de ander klubber altså også bare for dumme, jeg prøver med FCK at købe Daniel Fredheim Holm fra Våleranga, de afviser alle bud, først omkring de 35-40 millioner accepterer de, men det vil jeg ikke give, de bliver interesserede i Tarik Elyounuossi, som jeg har købt for 600k i Fredrikstad og de byder måske 1,1 mil for han, jeg vælger at bytte så jeg får Thomas Holm og Daniel Fre... og 2 mil, det accepterer de, og med det samme Tarik kommer til Vålerenga er han sat til udlejning, og efter 6 mdr sælger de han videre for 200k... det er da for idiotisk...

    Hvis jeg har været FCK, men af den ene eller anden grund stopper der, sætter de Grønkjær, Anders Svensson, Linderoth og andre klassespillere på 2. holdet, men prøver man at købe dem, vil de ikke af med dem, hvordan hænger det sammen??? (når KB alligevel ikke kan rykke op ;-))

    Sidst men ikke mindst, ikke så dumt men lidt sjovt. Jeg prøvede den sidste dag i transfervinduet at købe Pontus og Alex Farnerud, det var lidt lettere at få dem til at acceptere bud på Pontus ca 45 mill, da Pontus skrev under med mig (FCK), kom der en besked lige oppe over, Strassburg forhandling om Alex Farnerud, de ville have Pontus og 50 mill for Alex... Man skulle nok have været der ;-)

    Det er i øvrint også pænt underligt hvis man med FCK spiller de sidste 20 min af en kamp hvor man fx er bagud, med Lars og Bergdølmo som eneste i forsvaret og Hangeland og Gravgaard på toppen med lange bolde til target mand, og i hovedet på ham, og angrib fuldt ud... Underligt at der ofte ikke sker noget som helst i nogen af enderne.... 20 min kører bare og så er kampen slut...


    Men alligevel bruger jeg rigtig meget tid på det dumme spil ;-)
    Sidst redigeret af Helstad : 26.09.06 kl. 14:16
    Hellere selvglad, end stolt

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #87
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Football Manager 2006

    Glæder mig rigtig meget, håber at nogle af de super latterlige ting ikke sker, som det gør i 2006 spillet, fx ALLE klubber i Danmark hver sæson køber 4-5 spillere fra Peru, Guatemala (staver), Venesuela osv. ... ja og Haiti også ;-)

    Og de samme superunderlige handler sker igen og igen, hvis man starter "det samme" spil flere gange...
    Ja, det er fuldstændig urealistisk - en normal dansk klub har 10 ikke-EU-spillere, og når de så ikke kan bruge dem, sætter de hver gang 16-17-årige knægte til at spille, fordi de ikke har nok spillere.

  19. #88
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,379

    Re: Football Manager 2006

    Og så skete det igen. I et nystartet spil med Frankfurt lykedes det mig at slå 'Bremerhaven' 0-12

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Football Manager 09
    By MSO in forum Spil
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 01.05.09, 10:12
  2. Football Manager 2007
    By McMac in forum Spil
    Svar: 100
    Sidste Meddelelse: 24.06.07, 13:59
  3. Fifa Football Manager 2006
    By Runez in forum Spil
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 22.02.06, 15:30
  4. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 31.10.04, 15:49
  5. Football manager
    By Moo in forum Spil
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 25.09.04, 18:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •