Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 25

Emner: Ny storsejr!! 6-1 mod B93

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,121

    Ny storsejr!! 6-1 mod B93

    Som nogen formentlig allerede har noteret sig, så slagtede en amputeret andetholdstrup (Brandrup, Kvist og Bertolt med til Sønderjylland) her til aften naboerne fra B93.

    Jeg var ikke selv inde og se kampen, så måske en venlig sjæl kan være behjælpelig med opstiling/referat?

    Således formede det sig på tavlen:

    0-1 Mads Torry (8.)
    1-1 Henrik Lyngsø Olsen (26.)
    1-2 Claus Nielsen (27.)
    1-3 Claus Nielsen (62.)
    1-4 Martin Bernburg (66.)
    1-5 Lasse Qvist (77.)
    1-6 Kim Tandrup (90.)
    Tilskuere: 214

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    74

    Re: Ny storsejr!! 6-1 mod B93

    Jeg var self inde og se kampen...

    B93 startede godt og sad på på halvleg efter 8 min kommer KB foran på et drop af B93´s målmand Nicolas Nielsem... men B93 forsætter deres gode spil og det giver pote en fejlaflevering i KB forsvaret giver en friløber til 93 som de score på til 1-1.. men efter 30 sek eller så noget ligger bolden i nettet hos B93.. 93 kæmper og presser på men har det svært dommeren var tydelig hvis KBér ( nu hedder jeg godt nok B93Fan men jeg er ligeså meget FCK fan) alle domme gik til KB.. B93 fik så scoret til 2-2 men der blev dømt offside men på det tidspunkt var 93 meget tættere på 2-2 end KB var på 1-3... men det lykkes så KB og få scoret til 3-1... 2. halveg sidder KB lidt på og de fleste af deres mål var mere fejl i forsvaret end godt spil.. men 6-1 siger slet ikke noget om kampen hvor B93 var bedst i lange perioder...

    en af KB´s bedste var nok en Lasse Qvist.. som spillede overfor sin bror i B93 forsvaret Anders Qvist

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    74

    Re: Ny storsejr!! 6-1 mod B93

    Giganternes kamp! Der var lagt op til en spændende dyst mellem to af Danmarks ældste og mest traditionsrige klubber og de to hold leverede varen.
    Det her er fra B93.dk


    "Der blev gået til den overalt på banen i dette prestige opgør og resultatet er ikke i sig selv et udtryk for fordeling af spil og chancer, men snarere et udtryk for en uhyggelig konsekvens og træfsikkerhed når chancen opstod til superliga reserverne fra KB.

    Aftenens kamp blev afviklet i et meget højt tempo, der blev gået til stålet, spillet rigtig god fodbold og skabt en del chancer i begge ender af banen. Gæsterne scorede på deres, hvad vi ikke formåede.

    Vi fulgte ellers de kommende superliga spillere til dørs næsten hele kampen og kunne med lidt held have lavet flere mål end det ene Henrik Lyngsø Olsen scorede til 1-1 midt i første halvleg.

    I anden halvleg blev et udlignende mål annulleret for offside og 2-3 gange dansede bolden nærmest på stregen. Det var de små marginaler der ikke var med os.

    Kampen i kampen gav sig til udtryk ved knald hårde tacklinger og kamp om alle bolde og dommeren havde nok at se til. Der blev givet og taget i dette lokal derby.

    Desværre måtte målscorer Henrik Lyngsø Olsen lade sig udskifte efter en lidt for hård medfart i clinch med KB's målmand. Også Bjarke Vind fik et skrub og blev udskiftet i sidste del af kampen.

    Men stor ros til alle spillerne for en flot fight. Sejrsrækken blev brudt, men med sådan en indsats som i aften ligger der helt sikkert flere og venter."

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Ny storsejr!! 6-1 mod B93

    Hvordan kan man tabe 1-6 og bagefter konstatere at marginalerne ikke lige var på den rigtige side?

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,693

    Re: Ny storsejr!! 6-1 mod B93

    Det er da let nok hvis man har klebånden i orden
    Stedet hvor legender fødes
    Don Ekström's Avatar

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    74

    Re: Ny storsejr!! 6-1 mod B93

    KB havde 6 chancer og score på dem.. og jeg vil ikke ligefrem kalde dem chancer alle sammen.. jeg er ligeså meget FCKér som B93.. men B93 var klart bedst... KB scoret bare på deres chancer

  8. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    724

    Re: Ny storsejr!! 6-1 mod B93

    ›Hvordan kan man tabe 1-6 og bagefter konstatere at marginalerne
    ›ikke lige var på den rigtige side?

    Jeg kan uden at have set kampen forestille mig, at forløbet har været lidt som FC's kamp mod BØF i maj måned.
    Langt hen i kampen havde vi overvægt i spil og kunne egentlig have været kommet tilbage i kampen, hvis vores angribere havde haft skarpheden. I stedet forærer vi dem 2-3 mål i 2. halvleg på klare forsvarskiks og vi taber 0-5.
    Man kunne sige at på baggrund af spil var det ikke et sandfærdigt udtryk for kampen, der stadig lidt ind i 2. halvleg ikke var afgjort, men som et udtryk på effektivitet og kynisme var helt retfærdigt.

    Måske var det også sådan i går?

    Under alle omstændigheder kan et 1-6 eller 0-5 nederlag ikke bortforklares med uheld eller manglende retfærdighed. Det handler om at score mål - ikke spille pænt.
    I de blindes rige er den enøjede konge.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Ny storsejr!! 6-1 mod B93

    ›Hvordan kan man tabe 1-6 og bagefter konstatere at marginalerne
    ›ikke lige var på den rigtige side?

    Det er da sket før på andre hjemmesider. Gæt en score:

    "Det var egentlig underligt, for de scorede på alle deres chancer. Det er lige før jeg tror de kun havde otte chancer, men det var sgu mærkeligt. De scorede nogle mærkelige mål og det var dybt frusterende inde på banen. Selvom de kom foran troede vi på det, men så scorede de bare igen og igen."

    mvh,
    -smølle

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    26

    Re: Ny storsejr!! 6-1 mod B93

    ›Det er da sket før på andre hjemmesider. Gæt en score:

    8-2 ?

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    25

    Re: Ny storsejr!! 6-1 mod B93

    ›Jeg kan uden at have set kampen forestille mig, at forløbet har
    ›været lidt som FC's kamp mod BØF i maj måned.
    ›Langt hen i kampen havde vi overvægt i spil og kunne egentlig
    ›have været kommet tilbage i kampen, hvis vores angribere havde
    ›haft skarpheden. I stedet forærer vi dem 2-3 mål i 2. halvleg på
    ›klare forsvarskiks og vi taber 0-5.
    ›Man kunne sige at på baggrund af spil var det ikke et sandfærdigt
    ›udtryk for kampen, der stadig lidt ind i 2. halvleg ikke var
    ›afgjort, men som et udtryk på effektivitet og kynisme var helt
    ›retfærdigt.

    ›Måske var det også sådan i går?

    ›Under alle omstændigheder kan et 1-6 eller 0-5 nederlag ikke
    ›bortforklares med uheld eller manglende retfærdighed. Det handler
    ›om at score mål - ikke spille pænt.

    Jeg var selv inde og se kampen igår. Det var rigtigt at b93 havde alt spillet. De havde mange store chancer og blev også bortdømt et par gange. KB spillede derimod meget afventene og de chancer de fik blev der scoret på. Især Lasse Qvists mål var virkelig et klasse mål!. Lige efter han er kommet ind får han bolden på midten af 93 forsvar, dribler forsvaret og alene med målmanden lobber han bolde over ham uden for feltet...KLASSE! Det skal derimod også siges at deres forsvar (93) var virkelig elendigt. Desuden spillede en del af deres spillere- specielt Mike Linde Andersen ekstremt hårdt og flækkede flere gange kb'erne. Alt i alt vil jeg dog mene at det var et ekstremt misvisende resultat da b93 havde overvægt i spillet. Især deres venstre fløj Aske Krohn overaskede mig positivt!
    Don Dust
    Writing on the walls

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Ny storsejr!! 6-1 mod B93

    Mike Linde Andersen... Han er så vidt jeg husker tidligere KB'er, så mon ikke hans hårde spil har baggrund i en lille ekstra "nu-skal-jeg-satedeme-vise-dem"-motivationsgrad...?

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Ny storsejr!! 6-1 mod B93

    Man vinder ikke fodboldkampe hvis man ikke scorer mål, længere er den ikke...

    Og slet ikke hvis de andre scorer 6 og man selv kun scorer 1.

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    74

    Re: Ny storsejr!! 6-1 mod B93

    ›Mike Linde Andersen... Han er så vidt jeg husker tidligere KB'er,
    ›så mon ikke hans hårde spil har baggrund i en lille ekstra
    ›"nu-skal-jeg-satedeme-vise-dem"-motivationsgrad...?


    Nu er Mike meget hård.. han er blevet fyrret i flere klubber bla AB for at nikke en af sine holdkammerater en skalle til træning

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    25

    Re: Ny storsejr!! 6-1 mod B93

    Ja det er rigtigt at han har en rimelig voldelig fortid. Spyttede træner og holdkammerater i hovedt, nikket skaller og kaldt en dommer for '' fucking bøsse ''

    http://www.bt.dk/sport/dkfodbold/artikel:aid=261290/

    http://www.onsidedk.com/main/index.p...rt2=1&id=80323
    Don Dust
    Writing on the walls

  20. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Ny storsejr!! 6-1 mod B93

    ›Mike Linde Andersen... Han er så vidt jeg husker tidligere KB'er,
    ›så mon ikke hans hårde spil har baggrund i en lille ekstra
    ›"nu-skal-jeg-satedeme-vise-dem"-motivationsgrad...?


    Jeg tror hr Andersen er sur på fck pga kåringen som grimmeste spiller nogensinde herinde: http://sidelinien.dk/forums/showpost...0&postcount=13

    Hvis nogen har glemt hvorfor kan jeg da lige poste hans billede her:
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  21. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. B93 - KB/FCK2
    By Spejder fra Mars in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 16.11.08, 20:43
  2. B93-KB/FCK4
    By Spejder fra Mars in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 01.11.07, 13:49
  3. B93 - KB
    By Woody II in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 03.09.06, 20:43
  4. KB/FCK3-B93
    By Spejder fra Mars in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 21.05.06, 19:57
  5. 4 points for en storsejr?
    By giggs in forum De korte linier
    Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 27.09.05, 15:19

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •