Se afstemningsresultater: Hvad mener du om Ståle på trænerposten?

Stemmeafgivere
581. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • YES!! Kanonvalg! Ståle er GUD!!!

    30 5.16%
  • Spændende valg, håber vi gjort et godt kup og hentet en kommende stortræner i svøb

    307 52.84%
  • Glad for at Backe er væk, men havde håbet på noget bedre...

    73 12.56%
  • Et noget middelmådigt valg, men lad os se.

    138 23.75%
  • Elendigt valg. Ville hellere have beholdt Backe

    52 8.95%
  • Farvel mesterskab, farvel alt, vi rykker ned og alverdens ulykker rammer os

    17 2.93%
  • Ville hellere have haft Stålbakken

    36 6.20%
  • Noget andet der ikke lige er dækket af ovenstående udsagn

    19 3.27%
  • Andet der heller ikke er dækket af muligheden før

    10 1.72%
  • Noget helt, helt andet som jeg ikke lige ved hvad er...

    24 4.13%
Multiple Choice Poll.
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 25

Emner: Første afstemning om Ståle Solbakken

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    1,597

    Første afstemning om Ståle Solbakken

    Lad os høre lidt meninger nu hvor det vi har ventet og spekuleret på i snart et halvt år er blevet officielt.

    Hvad mener du om vores nye træner?

    Rasmus

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Første afstemning om Ståle Solbakken

    Jeg er MEGET skeptisk, men håber da jeg tager fejl. Havde håbet på et mere erfarent navn (f. eks. fra Holland) når HB skulle afløses - og kunne godt have ventet på det til sommer...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    129

    Re: Første afstemning om Ståle Solbakken

    Mener helt klart at den åbenlyse afstemningsmulighed "Det er trænerens skyld" mangler her...

    Og lidt mere seriøst glæder jeg mig vældigt over valget og håber at vi dermed har fået en træner, der kan banker noget mere gejst og kampvilje ind i spillerne.
    /Mølleren

    My indecisiveness may or may not be the cause of my problems

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427

    Re: Første afstemning om Ståle Solbakken

    Det er egentlig et logisk valg. Don Ø har bragt den fortabte søn hjem til firmaet. Mafia-analogien holder. Det er tid til store oprydning samt sikring af fremtiden. Vi havde en ledelse både på træner- og sportsdirektørposten, som var godt oppe i årene. Med den nye konstellation har man sikret:

    - Kontinuitet
    - Historik
    - og ikke mindst ungdom

    Så får vi se, om det var et klogt valg. Vi er mange (inkl undertegnede) der længe gerne har set en ny mand på trænerposten, og gerne en med nye idéer og indgange til fodboldspillet. Nu får vi se, om Ståle er manden.

    Velkommen Ståle skal det lyde herfra, og til Hans må man sige tak for alt det store du har leveret til klubben. Det har ikke altid været lige spændende at se på, men du har leveret varen og resultaterne, og det skylder vi dig stor tak for.

    mvh Stephphen
    Fraværende

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    73

    Re: Første afstemning om Ståle Solbakken

    Hejsa

    Jeg må indrømme at jeg har bange anelser omkring Ståle som træner.
    Jeg tror at en af hovedårsagerne til at han er blevet ansat er han er kendt af lederne i FCK, og de synes han er en mægtig flink fyr, hvad han da helt sikkert også er. Jeg mener bare ikke at han har bevist hvad han kan som træner i en storklub. Derudover er det også skræmmende at tænke på at han bliver kaldt Drillo's lærling. Det borger ikke for kvalitet i mine ører...
    Jeg er selvfølgelig klar til at give ham en chance for at modbevise mine bange anelser, men jeg frygter det værste.
    Beklager min pessimisme...

    Jeg havde nu gerne set at Backe ville gøre arbejdet færdig og forlade FCK når pokalen var kommet i hus istedet for at hele vinteren og det tidlige forår skal gå med at køre den nye træner og hans eventuelle ændringer ind. Det kan sagtens komme til at koste point...


    Mvh

    Michael

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Første afstemning om Ståle Solbakken

    Godt så. Her kommer den. Bemærk, at jeg er evig pessimist og ikke meget for nytænkning:

    Vi har skudt os selv i foden ved at hyre Solbakken. Jeg håber, at vi har gjort alt for at forlænge med Backe. Det optimale ville have været, at Backe fortsatte sæsonen ud med Solbakken som assistenttræner i foråret.

    Jeg finder det også mærkeligt at hyre en så uerfaren træner. Det eneste han har vist er, at han kan få meget ud af lidt i en lille klub. Men det samme har Poul Hansen, Ove Christensen og Ove Pedersen, men der er vel ingen som mener at disse kan bruges.

    Håber dog, at jeg tager fejl i min kritik, og jeg vil da gøre alt for at støtte ham og holdet.

    En anden ting jeg studsede over er valget af Vagn som sportchef. Jeg anser slet ikke CV til at være dygtig nok til dette. Men måske er det bare mig, som ikke tror at CV er den skarpeste kniv i skuffen.

    Under alle omstændigheder håber jeg at Østergaard og Holmstrøm har gjort deres hjemmearbejde ordentligt, hvilket de jo heldigvis plejer.

    Men velkommen til Ståle, som jo altid vil være blandt vores yndlinge. Jeg håber også, at alle vil hylde Backe max de sidste par kampe. Han har fortjent det.

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    3

    Re: Første afstemning om Ståle Solbakken

    Velkommen Ståle,

    Der skal tages godt imod ham og han skal have chancen for at overbevise skeptikerne - mig selv inklusive.

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,532

    Re: Første afstemning om Ståle Solbakken

    Jeg er skeptisk. Jeg håber på, at en ung træner kan få banket noget gejst ind i holdet, og at Ståle lægger mere vægt på det tekniske. Pasningsspillet er ikke godt nok pt. Men jeg frygter, at Ståle ikke har Backes taktiske evner, og ikke har han et system at falde tilbage på, når spillet ikke kører? Det har Backe.

    Det lugter lidt af indavl. Jeg håber, at ledelsen ved, hvad de gør.

  11. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    31

    Re: Første afstemning om Ståle Solbakken

    Det eneste problem jeg lige kan se mht. Ståle er at, han i sin tid anbefalede NCH at købe Røll i Silkeborg = stor risiko for at, Røll får forlænget og skal spille hver gang (gys).

  12. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    276

    Re: Første afstemning om Ståle Solbakken

    *tæller sekunder til den første Ståle Raus-fraktion bliver dannet*
    "Jag känner en Braat... Han heter Daniel, Daniel heter han"
    Fodsvamp's Avatar

  13. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427

    Re: Første afstemning om Ståle Solbakken

    ›Det eneste problem jeg lige kan se mht. Ståle er at, han i sin
    ›tid anbefalede NCH at købe Røll i Silkeborg = stor risiko for at,
    ›Røll får forlænget og skal spille hver gang (gys).

    Det kan jo være, at han har en anden måde at bruge Røll på som kunne bringe ham tilbage til fordums styrke?

    mvh Stephphen
    Fraværende

  14. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    31

    Re: Første afstemning om Ståle Solbakken

    Det fortjener han ikke, manden har jo opgivet - det er tydeligt for enhver. I en kamp som den igår bringer han jo intet overhovedet - det er ren alibifodbold. Og undskyldninger om at, det er fordi han ikke bliver brugt på sin favoritplads kan man jo kun trække på skulderne af.

  15. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    20

    Re: Første afstemning om Ståle Solbakken

    Ståle har klart for lidt trænererfaring til at være FCK træner, om 10 måske når han har været ude at se nogle flere europæiske ligaer, nu må vi se hvordan det går

  16. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    51

    Re: Første afstemning om Ståle Solbakken

    ked af backe er væk - ville gerne havde haft mere international rutine, men trods alt held og lykke og intet ondt herfra før ståle har fået en fair chance

  17. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,916

    Re: Første afstemning om Ståle Solbakken

    ›Lad os høre lidt meninger nu hvor det vi har ventet og spekuleret
    ›på i snart et halvt år er blevet officielt.

    ›Hvad mener du om vores nye træner?

    ›Rasmus


    synes man gambler ved dette valg. Han var muligvis en karimatisk spiller i fck tidl. og har været træner kort varig med ham-kam, havde hellere set en med noget mere erfaring på trænerposten, samt internatinal rutine.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvem afløser Ståle Solbakken?
    By MadsFCK in forum De korte linier
    Svar: 504
    Sidste Meddelelse: 15.11.19, 17:57
  2. Ståle Solbakken HYLDEST!!
    By JTJ in forum De korte linier
    Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 23:49
  3. Tillykke med de 40 år Ståle Solbakken
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 27.02.08, 12:56
  4. Ståle Solbakken - en fejlansættelse?
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 14.03.06, 13:11
  5. Ståle Solbakken
    By Norsk Fck Fan in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 07.10.05, 22:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •